- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- MinDig TV
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Crypto Trade
- Rendszergazda topic
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
-
IT café
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
#89309696
törölt tag
válasz -FreaK- #166224 üzenetére
Van néhány modern turbós motor ami szívócsőbe fecskendez még, de ezeknél az általánosan magasabb karbantartási igény is a gond, nem csak a rövid távok.
Megane 3 kombiban is van 1.6 szívó Nissan motoros, hatos váltóval, azt még dícsérik utolsó régivágású autók közül.A régebbi 65 és 82 lovas 1.5 dci is gyilkolható igazából dízel létére, az EGR-t kell majd gyakrabban pucoltatni, cserélni (vagy kiiktatni), azon kívül maga a motor bírja a gyűrést. Nincs kettőstömegű, nincs DPF, nincs változógeós turbó, szíjas, buta motorok alapvetően. Hajtókarcsapágat kell csak cserélni, mert azt elkoptatják. De ugye turbó, magasnyomású szivattyú és befecskendező ezen is van és néha tönkre is mennek bár nem gyakran, ezek meg ugye szívóbenzinen nincsenek/sose mennek tönkre.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- DIGI Mobil
- Háztartási gépek
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- OLED TV topic
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Androidos fejegységek
- További aktív témák...