Új hozzászólás Aktív témák

  • -Mike-

    addikt

    „Már tizennégy éve versenyem a Forma–1-ben, de soha sem volt alattam olyan autó, ami ekkora nyomatékkal rendelkezett volna, szóval ez számomra is egy új tapasztalat lesz. Ha most alulkormányzott az autód, egy kicsit szélesre veszed a kanyart. De a 2014-es autóval az olyan fordulókban, mint például a barcelonai hármas kanyar nem csupán szélesen fordulsz, hanem azonnal el is veszíted a kocsi hátulját a hihetetlen forgatónyomaték miatt. Ez nem egyensúlyi probléma, egyszerűen akkora nyomatokkal rendelkezel, mint soha korábban” – mondta a 2009-es világbajnok. Majd hozzátette: „Ahhoz, hogy megfelelően kontrollálni tudd a motor nyomatékát, olyan gázpedálra lenne szükséged, aminek az útja legalább egyméteres…”

    Finom lesz. :)

    . „Az edzések során több elektromos energiát használhatunk fel, és az üzemanyag-fogyasztás elérheti a maximális értéket. A versenyen viszont teljesen más lesz a helyzet. Bizonyos futamokon száz kilogramm üzemanyag több mindenre elég, mint másik versenyeken, ahol minden egyes körben óvatosnak kell lenned a fogyasztással. Ahhoz, hogy jól menjen ez az újfajta vezetési technika, sokat kell gyakorolni. Meg kell tanulni úgy gyorsnak lenni, hogy közben ne használj túl sok üzemanyagot” – mondta Allison a versenyzőkre váró legfőbb nehézségről.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák