Új hozzászólás Aktív témák
-
rep3at
őstag
Sziasztok. Kipróbáltuk a Tiert a párommal és nagyon megtetszett. Annyi lenne a kérdésem hogy egy Mi Electric Scooter 3 mennyiben más ehhez képest élményben?
Forward thinking. كرر
-
szpali
addikt
válasz rep3at #15554 üzenetére
hát...
0 lengéscsillapítás, kisebb kerekek... szerintem más kategória nagyon
én Tier-t már régen próbáltam, sokkal többet mentem Lime-al (kiskerekűvel többet, mint a naggyal, ami emlékeim szerint megegyezik a Tier rollerrel)Aztán G30P-t vettem saját felhasználásra és így 2,5 hónap elteltével, jövő héten érkezik rá a monorim csomag is.
iPhone 13 Pro/Mi13 || MBP M1 Pro 14 || Philips 55OLED805 | Denon X2400 | Wharfedale Diamond 240+220C+220+10.GX || Signum Z28NEL & Bertone Cabrio Z18XE
-
rep3at
őstag
válasz szpali #15555 üzenetére
Melyik az a modell ami nagyjából hasonló élményt nyújt? Kivehető akksi nem feltétel, hatótáv nem kell 25 km-nél több, Zalaegerszegen lenne használva, itt nincsenek nagy távolságok + tele van bicikliúttal. Igazából maga a komfort, vezetési élmény, minőség érdekel. Ja meg ne legyen milliós tétel, nyilván, max 250e, kettőt vennénk.
Forward thinking. كرر
-
szpali
addikt
ezt a fícsört G30 is tudja produkálni, de én rogyasztott térddel közlekedem az ilyen utakon, mert a gumi elég kemény (4 bar)
iPhone 13 Pro/Mi13 || MBP M1 Pro 14 || Philips 55OLED805 | Denon X2400 | Wharfedale Diamond 240+220C+220+10.GX || Signum Z28NEL & Bertone Cabrio Z18XE
-
addikt
válasz rep3at #15557 üzenetére
G30-ast vegyetek.
DHGateről kuponokkal megvan 250alatt.Ráadásul ezek már global verziók, 30km/h a vége.
Itt összehasonlítottam a Mi 3-assal:
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_13740-13740.htmlPersze, árban jobb a Mi 3, de 25km-es hatótávot nem fog tudni, inkább a Pro 2. De akkor már árban nem messze van a G30-as, ha külföldről rendelitek.
Olyan roller nincs ennyiért, ami lengéscsillapítós. Da a pálcikarollerek között még mindig a G30 a legjobb, aztán ha nem felel meg, még mindig lehet rá venni később lengéscsillapítókat.
[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
bajnokpityu
félisten
válasz Thunderzolee #15560 üzenetére
Azt nem tudom mit csinál 100kg alatt 2km 10% meg rövid távon 14%os emelkedőn .mert ilyen tesztet nem látok sehol.. tier kb elég lenne,de az bőven erősebb
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #15561 üzenetére
Tippre vinnyog, erőlködik (durván melegszik), 10 km/h sebességet tartva,
a 14%-os szakaszon meg tovább lassul: lábhajtással segíteni esélyes...A G30LP verzióról van hegymászós teszt itt, 74 kg pilóta, 60 m, 18 mp, ez
átlag 12.2 km/h, azaz közel 300W leadott teljesítmény. A gond csak az,
hogy a hatásfoka lassú tempónál nem túl jó ezeknek a motoroknak, tehát
a felvett teljesítmény több, a különbséget meg elfűti, attól melegszik.
Arányosan nehezebb pilóta alatt több munkát kell elvégeznie, miközben a
teljesítménye nem lesz több, sőt, szóval arányosan lassabb lesz ugyanott.Szerk: mondjuk csalóka a teszt, mivel álló helyzetből indul, miközben rövid
távon megy, s végül átlagsebességet ad meg (nem azt, mennyi lett a vége).
Nyilván többet kell mennie a végén, mint az átlag, lehet, hogy akár 20 km/h
körül, amiből azért még van tartalék egy nehezebb pilóta alatti haladáshoz.
Ki kell próbálni... Azt megmondja a fizika, hogy mekkora teljesítmény kell...
De a motor/vezérlő/akku triumvirátus határozza meg, mennyi elérhető.[ Szerkesztve ]
-
rep3at
őstag
válasz drzozo #15563 üzenetére
Egyenlőre ezzel szemezek mint arany középút, valszeg egy Tier által használt roller jóval drágább lenne, ennek legalább 10 colos kerekei vannak.
Ennél többet már csak azért sem szánnék rá mert kettőt vennék. Még nézegetem a teszteket meg a hasonló árkategóriájú rollereket de a Segway mint márka megbízhatónak tűnik nekem. Talán a mi kis városunkban elegendő lesz az a 30 km hatótáv is (tudom hogy ezt csak kikapcsolva, dombon és hátszéllel tudja de akkor is).
Azért a javaslatokat várom még, a rendelés gombot csak jövő héten akarom megnyomni, nem kis pénz 400e így rezsinövelés előtt..
Forward thinking. كرر
-
kovyhun
tag
válasz rep3at #15564 üzenetére
Nálatok lesz rolleres összejövetel, nézd meg élőben a gépeket, kérdezz körbe, hátha hasznos lesz. Mi is lehet kinézünk párommal (2x F40E)
[ Szerkesztve ]
"Hajszolom a tudást, de ő mindig gyorsabb nálam!"
-
rep3at
őstag
-
Balion
senior tag
Sima (nem elektromos) rollereknek van valahol topikja, vagy valami ajánló, hogy milyet érdemes venni?
-
andrisbandi
őstag
válasz Balion #15567 üzenetére
https://prohardver.hu/tema/hagyomanyos_roller_kickbike_boardy_topik/friss.html
【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Balion
senior tag
válasz andrisbandi #15568 üzenetére
Köszi!
-
polo493
tag
Ezekkel autó úton lehet menni? vagy csak járda lakó övezet meg kerékpár út?
Ha nincs rá szabályozás akkor lehet pl 2000+w motorossal simán menni esetleg biztosítás mint segédmotorra lehet rá kötni ha igen milyen matrica kell rajta legyen alváz számok a koteshez... tapasztalt akinek van? Köszönöm.
Ha pl van hellobringas biztosítás az elég?[ Szerkesztve ]
-
aelod
veterán
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
Drizzt01
őstag
válasz AliasB #15573 üzenetére
Igazság szerint nem jobb, ha ilyen tempóval motorral esik. mNyilván nem teljesen egészséges ez a közlekedési mód, de ha ő biztosnak érzi, miért ne? Egyébként meg a pálcikások elképzelni sem tudják mekkora élmény nagyobb sebességgel haladni. Természetesen a kellő odafigyeléssel. Erre lehet azt mondani, hogy nem feltétlen kell nekem hibázni. Ezekkel a dolgokkal tisztába vagyok, 91 óta vezetek, az elmúlt 10 évben meg hivatásosként. Busz, tgk szgk, minden minek kereke van. Mégis úgy vagyok vele, ha lehet én is inkább az úton megyek 50-60-al, mint a bicikli úton 20-al. Egyszer ki kellene próbálnod, milyen az amikor teljesítmény van alattad és maximálisan tudod uralni. Kihangsúlyozva a megfelelő védőfelszerelést
https://www.facebook.com/Drizztmodding/ http://www.techpowerup.com/forums/threads/obsidian.219662/
-
PociAti
senior tag
válasz Drizzt01 #15574 üzenetére
"Nyilván nem teljesen egészséges ez a közlekedési mód, de ha ő biztosnak érzi, miért ne?"
Mert ez a jármű az úthibákra sokkal-sokkal érzékenyebb.
Baleset esetén ő egyedül fogja viselni a mentési és kórházi költségeket, vagy közösen viseljük azt?
Ha helyszínelés miatt lezárják 1 órára az autópályát, az nem csak a balesetet szenvedett magánügye.
Lehetne még sorolni az ellenérveket.A "Természetesen a kellő odafigyeléssel." értelmezhetetlen ebben a környezetben.
Nem lehet ennyire felelőtlen emberre saját belátására bízni a megfelelő döntés meghozatalát, pont emiatt van szükség szabályozásra. -
-
AliasB
senior tag
válasz Drizzt01 #15574 üzenetére
Nem tudom hogy jön ide a motor de ezzel a sebességgel motorral esni is életveszélyes. De a motor sokkal stabilabb és nem véletlen van a megfelelő vezetői engedélyhez kötve. Az első ilyen rolleres esés után meg lehet majd nézni milyen szabályzások lesznek és lehet hőbölögni, hogy miért. Ki akarja, hogy valamelyik szerette azért haljon meg mert felelőtlen módon rollerezett? Ki lesz a hibás? Kit fognak beperelni, hogy egyáltalán miért rollerezhetett így? Én is hivatásos sofőr vagyok 22éve és tudom milyen szar állapotban vannak az utak és sokan hogyan közlekednek! Teljesen mindegy ki mit gondol biztosnak mert nem csak egyedül vesz részt a közlekedésben!
Járj nyitott szemmel.
-
Drizzt01
őstag
válasz AliasB #15579 üzenetére
Félre értesz. Én várom a szabályokat, felkészültem rá. Védőcucc, jogsi biztosítás. Viszont nálunk Szolnokon, szivesebben közlekedek úton, mint bicikliúton/járdán. Többnyire jobb állapotú a bicikliút, de akkor is. Nem azt mondtam, hogy pályán szeretnék száguldozni 110-120-al. De a mostani rollerrel, ha mindenki betartja sebességhatárt, tudom kényelmesen tartani és nem tartom fel a forgalmat. Ha valaki képes normálisan közlekedni az úton, miért ne tehetné. Aki meg nem érzi magát biztonságba az úton, maradjon a járdán/kerékpárúton, de akkor tartsa be az oda érvényes szabályokat. Nyilván ez csak hiú ábránd, de hátha lesz normális szabály egyszer
https://www.facebook.com/Drizztmodding/ http://www.techpowerup.com/forums/threads/obsidian.219662/
-
Reggie0
félisten
válasz Somatom #15582 üzenetére
Hat, ha a roller nem SMKP, akkor egyertelmuen gepjarmu, hiszen nem emberi ero, nem allati ero es nem termeszeti ero hajtja, hanem egy gep.
Gépjármű: olyan jármű, amelyet beépített erőgép hajt. A mezőgazdasági vontató, a lassú jármű, a segédmotoros kerékpár és a villamos azonban nem minősül gépjárműnek.
[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Reggie0 #15583 üzenetére
Az SMKP -t is gép hajtja, mégsem gépjármű.
Ahogy idézted:
"Gépjármű: olyan jármű, amelyet beépített erőgép hajt."
Ha a rollernek nincs semmilyen kategóriabesorolása, akkor hogy lehet jármű? Az már egy besorolás. Ha nem jármű, akkor gépjármű sem lehet.[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Reggie0
félisten
válasz Somatom #15584 üzenetére
Igen, mert mint latod ott van a szabalyban, hogy az kivetel. De az e-rollert nem irjak, hogy kivetel lenne.
Jarmu pedig ugy lehet, hogy kozuti szallitoeszkoz. Ehhez nem kell semmilyen besorolas sem, nem is irja feltetelkent.
Lasd:
Jármű: közúti szállító- vagy vontató eszköz, ideértve az önjáró vagy vontatott munkagépet is.[ Szerkesztve ]
-
AliasB
senior tag
válasz Reggie0 #15580 üzenetére
Ó dehogynem! Ha ez a 21éves nő meghalt volna (ami lehet nem is sokon múlt így 125km/h-s sebességnél rolival) egyből felelősöket kerestek volna, hogy ez hogy fordulhatott elő és miért. Aztán mit lehet tenni, hogy ez többet ne forduljon elő. Ennyi erővel fiatalabbal is megtörténhetne mert bárkinek lehet rollere. A lényeg annyi, hogy ez egyszerűen nem biztonságos de ez van akit nem érdekel.
Járj nyitott szemmel.
-
PociAti
senior tag
válasz Reggie0 #15583 üzenetére
(#15583) Reggie0
"Hat, ha a roller nem SMKP, akkor egyertelmuen gepjarmu, hiszen nem emberi ero, nem allati ero es nem termeszeti ero hajtja, hanem egy gep."Szerinted...
Maga a következtetési folyamat teljesen hibás.
Azért, mert kizárod hogy egy állat nem elefánt, attól még nem lesz zsiráf.
"Kötelező gépjármű-felelősségbiztosítást csak gépjárművekre lehet kötni. A vonatkozó jogszabály (Gfbt.) szerint gépjárműnek a közúti forgalomban való részvétel feltételeként hatósági engedélyre és jelzésre kötelezett gépjármű, pótkocsi, félpótkocsi, mezőgazdasági vontató, négykerekű segédmotoros kerékpár (quad), lassú jármű és munkagép, továbbá a hatósági engedélyre és jelzésre nem kötelezett segédmotoros kerékpár minősül.
A 300W teljesítményt el nem érő elektromos roller és elektromos kerékpár a jelenleg hatályos szabályozás szerint nem minősül gépjárműnek, így biztosítás sem köthető rá. Ilyen járművek használata esetén javasolt olyan lakásbiztosításhoz tartozó vagy egyéb felelősségbiztosítást kötni, amely fedezetet nyújt a gépjárműnek nem minősülő járművekkel okozott károkra is."
-
aelod
veterán
Most akkor mi a helyzet velük? Mond tiktokon is mindenki mindent is
"It's simple, if it jiggles, it's fat."
-
Somatom
veterán
-
Reggie0
félisten
válasz PociAti #15588 üzenetére
Nem hibas, csak nem erted, pedig egyszeru altalanos iskolas logika az egesz. De elmagyarazom: le van irva a jarmu es a gepjarmu definicioja, amit ideztem is. Ez megfelel az elektromos rollerre. Ezen kivul vannak szabalyok, amelyek azt mondjak, hogy egyes eszkozok nem szamitanak gepjarmunek vagy jarmunek annak ellenere, hogy a jarmu vagy gepjarmu definiciora megfelel ra(lasd smkp, babakocsi, kerekesszek, stb.). Az elektromos rollerre pedig nem talalsz ilyen kivetelt. Tehat az alap szabaly megfelel ra, igy az.
Es igen, ez igy mukodik, hiaba nem kedves neked az igy kapott vegeredmeny.MABISZ-nal egy baromsag amit irnak. Mutasd meg, hogy melyik szabaly alapjan kivetel a 300W alatti e-roller? Nem fogsz ilyet talalni.
#15587 Somatom: A babakocsi nem, benne van a kreszben ez is. A moszkvics jatek pedig mar igen, mivel a gyermekjatekokat kivettek a kivetelek kozul.
[ Szerkesztve ]
-
Drizzt01
őstag
válasz PociAti #15588 üzenetére
Én pont tegnap kötöttem baleset és felelősségbiztosítást a rollerre. A kettő együtt 5k/év. Nem volt kérdés, hány W a roller. 3 csomagból lehetett választani, a középsőt választottam. Mostmár sokkal nyugodtabban megyek közúton
https://www.facebook.com/Drizztmodding/ http://www.techpowerup.com/forums/threads/obsidian.219662/
-
Drizzt01
őstag
válasz Reggie0 #15597 üzenetére
Mindenhol azt olvastam, hogy elfogadják.
Felelősség: Optimum 4.000.000 Ft/évenkénti max. 2.500 Ft /év
2.000.000 Ft/káresetBaleset:
Optimum csomag
100%-os baleseti eredetű egészségkárosodás 1 250 000 Ft
baleseti halál 1 000 000 Ft 2 500 Ft/év
baleseti csonttörés 25 000 FtSzerintem nem olyan rossz
https://www.facebook.com/Drizztmodding/ http://www.techpowerup.com/forums/threads/obsidian.219662/
-
Reggie0
félisten
Új hozzászólás Aktív témák
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Házimozi haladó szinten
- Milyen TV-t vegyek?
- Honda topik
- No Voice in the Galaxy
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- KERÉKPÁR / BRINGA / ALKATRÉSZ beárazás
- Call of Duty: Modern Warfare III (2023)
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Poco X6 Pro - ötös alá
- További aktív témák...