Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz PociAti #16900 üzenetére
"Szerencsére ennél sokkal átgondoltabb a gyakorlati megvalósítás. A kijelölt bérbringa állomások tömegközlekedési csomópontok és célállomások (oktatási intézmények, kulturális intézetek, egyéb célból népszerű közösségi helyszínek) közelében szokott lenni."
Pont ez a probléma, hogy ez egyáltalán nem orvosolja a fenti problémát. Mert sokszor nem ilyen helyeken vannak szanaszét a rollerek. Mivel az emberek célállomása nem mindig egy csomópont.
Az nyilván egyértelmű, hogy az általad említett helyeken nagyszerű lenne ilyeneket kialakítani, de ez a mostani verzióhoz képest eléggé bekorlátozná a bérrollerek használatát.
Tehát az nem fogja megoldani az emberek problémáját, ha a lakásától 2-3 kilométerre tudja csak lerakni a rollert.
Egyébként azt, hogy például a főváros hogyan oldja meg ezeket a dolgokat inkább hanyagoljuk, mert soha nem volt ekkora közlekedési káosz Budapesten, mint az elmúlt években.
Szerk.:
A különböző multik parkolóit nem azért írtam, mert össze akartam kötni a bevásárlással. Hanem azért, mert elég sok helyen jelen vannak. Olyan területeken is, ahol egyáltalán nincs lehetőség kialakítani ilyen dokkoló állomásokat.Például ha erre kapnának állami támogatást, akkor rengeteg dokkolót lehetne telepíteni.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
őstag
KRESZ az nagyon fontos lenne. Aminek része a gyakorlat is.
Meg nem ártana az sem, ha nem csak megtanulnák a szabályokat, hanem meg is értenék miért van arra szükség. Igaz ez az autósokra is, csak ők városi környezetben nagyobb eséllyel szállnak ki az autóból kisebb sérülésekkel.
Nem lenne rossz az sem, ha nem vágódnának ki a zebrára 20-25 -tel a bringások és a rolleresek sem, mert autóval alacsonyabb tempó, körültekintő megközelítés mellett is esélytelen őket megvédeni a balesettől. Amellett hogy súlyos sérüléseket szenvedhetnek, illetve meg is hallhatnak, a vétlen sofőrnek is komoly traumát tudnak okozni.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
PociAti
senior tag
Azon kívül, hogy rossz ötlet, nem lehet a bevásárlók parkolóit következmények nélkül leszűkíteni Előírás szabályozza, legalább mekkora parkolóval kell rendelkezzenek, és ezt gyakran eléggé kicentizik. (Győrben a Praktiker parkolójában kialakítottak egy kisebb kézi autómosót, de emiatt a parkolóhelyek megtartása végett új parkolókat kellett létrehozni.)
"Tehát az nem fogja megoldani az emberek problémáját, ha a lakásától 2-3 kilométerre tudja csak lerakni a rollert."
Szerinted mennyire életszerű, hogy isten háta mögötti helyen megállsz egy közel lemerült rollerral este. És még el is várod a szolgáltatótól, hogy éjjel a manók feltöltik az akkumulátort azon az elhagyott helyen. És minden más egyedi városszéli eldugott helyen, ahol hagyták mind az ezer darabot, GPS koordináta alapján kész élvezet lehet éjjel felkutatni a rollerokat. Majd feltöltve visszajuttatni ugyanoda (még ha rossz / szabálytalan is az a hely). Ugyanezen a relatív megfizethető áron.A Tesco, Lidl, Aldi, Spar parkolói közelében általában nincs semmi szórakozási lehetőség, amiért megérné oda menni. Erre közvetlenül utána arról a problémáról írsz, hogy az otthontól 2-3 km-re lehet csak megállni. A multi parkolók pont ezt a jelenséget erősítenék. Erről írtam én is. De ez megoldás lenne, hanem a probléma fokozása. (De legalább könnyű lenne begyűjteni őket, viszont megcsappanna a felhasználók száma.)
-
őstag
válasz PociAti #16903 üzenetére
"Győrben a Praktiker parkolójában kialakítottak egy kisebb kézi autómosót, de emiatt a parkolóhelyek megtartása végett új parkolókat kellett létrehozni."
Pesten (és az agglomerációban) sok helyen vannak lefoglalt parkolóhelyek. Autómosó, gumis, LED diszkont, állandó COVID szűrés, szélvédő javító...stb. Nem alakítanak ki emiatt plusz helyeket. Én Budapestről beszéltem feljebb is, nem más városokról.
Azt hogy máshol hogy oldják meg nem tudom, mert nem ott élek, és annyira nem ismerem azt sem, hogy milyen a városi környezet kialakítása.
Mondjuk itt a boltok parkolóiban azért sokszor vannak helyek. Néhány van, aminél tényleg esélytelen lenne ilyet csinálni. Rendszeresen járjuk a Spar, Lidl, Aldi, Tesco, Auchan áruházakat, mert mindegyik a partnerünk. Illetve emiatt néhány bevásárlóközpontot is. Na ott már tényleg komoly gondok vannak. Pl. Árkád.
Itt engedélyezték, hogy nagyjából mindenhol ott legyenek és elárasszák a várost. Nem egy rész van, ahol szinte minden talpalatnyi helyet beépítenek.
Amúgy nem értem miért kell szórakozási lehetőséghez kötni a roller használatot. Alapvetően az lenne a célja, hogy egy "zöld" közlekedési alternatívát nyújtson az embereknek.
"Szerinted mennyire életszerű, hogy isten háta mögötti helyen megállsz egy közel lemerült rollerral este. És még el is várod a szolgáltatótól, hogy éjjel a manók feltöltik az akkumulátort azon az elhagyott helyen. És minden más egyedi városszéli eldugott helyen, ahol hagyták mind az ezer darabot, GPS koordináta alapján kész élvezet lehet éjjel felkutatni a rollerokat. Majd feltöltve visszajuttatni ugyanoda (még ha rossz / szabálytalan is az a hely). Ugyanezen a relatív megfizethető áron."
Én nem ezt írtam....de még hasonlót sem említettem.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
DigitXT
félisten
Ez sajnos fordítva is megvan, amikor is az autóvezető elvtárs megtévesztő
sebességet használ, megállásra kényszerítve az elsőbbséggel rendelkezőt.
Minap majdnem csattantam egy ilyen miatt, mert a macisajt az smafu. Bár
végül megállt, szóval akár még neki is állhatott feljebb. Ahogy ma este épp
az Auchan parkolóban. Tolom a kocsit, benézek balra, tiszta. A távolabbi
sávban valaki a látóhatár szélén... Erre kiderül, hogy fénnyel érkezik, szóval
megállok, igaz, van neki egy fekvőrendőr, legalább megnézem a műsort.De nem, besatuz, mondom, akkor megyek... Rohadtul nem akart átengedni,
de ha már annyira lelassult, kénytelen volt... Csóváltam a fejem, hogy waze,
ekkora tempót egy parkolóban öcsém... Erre nem beugat még, mögöttem?
Nem hallottam, mit mondott, de mindegy. Szökkenő Szarvas volt a k. anyja.Van akinek a kezébe semmilyen jármű nem való, mert úgy megy, mint az a
rolleres barom, aki szerencsére csak magát törte össze. De kétszáz másik
esetben is kinyírhatott volna valakit. (Persze a kamera megtévesztő, mivel
a kék pólós muki kb. nem is látszik, de már csönget: csönget... fék minek?)Ui: félreértés ne essék, a KRESZ-ben benne van az is, hogy ha előre látható
a baj, mindent meg kell tenni az elkerülésére... a dudálás az kevés ilyenkor.
(Az előttem lévő besz.rt, én nyikkanó kerékkel álltam meg, s mögöttem lett
volna a műsor, mert ők már nem tudhatták, hogy vészfékezés következik...
Szó se róla, megoldottuk, csak ilyenkor elbeszélgetnék a száguldozóval.) -
őstag
válasz DigitXT #16905 üzenetére
Parkoló...a legtöbb autós elfelejti, hogy létezik a KRESZ és valamilyen oknál fogva azt is, hogy van jobbkéz szabály. Agyrém, amit művelnek...
Szerk.:
Engem egyik nap majdnem egy bringás tarolt le. Persze én rollerrel voltam.Budapest, Harmat utca, bringa út. Jött velem szemben 0 kezezve, miközben a headset -en beszélt telefonon. Kb. az út közepén, és láttam hogy marhára nem figyel maga elé. Le kellett mennem befékezve a fűre. Tőle meg sokszor ismételt elnézéseket hallottam, amivel nem voltam kisegítve.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
DigitXT
félisten
De szerintem az már egy szint, hogy elnézést kér... Belátta, hogy hibázott:
ez az első lépés azon az úton, hogy legközelebb ne kövesse ugyanezt el...
Emberek vagyunk nem gondolunk mindenre, hibázunk. Tanulni kell belőle.Szerintem senki nem akar odáig jutni, hogy megöljön valakit... Nekem az
ilyen kapualjas történet még nagyon az elején volt, Lime-mal. Kitértem...
(Valószínűleg segített a motoros reflex.) Ezekután saját vassal folyamat
figyelve a kapualjakra: minél messzebb, annál jobb. Csak hát ebből lett a
baj, mert azt hittem jó vagyok, üres széles járda, uccu neki 24 km/h elfér.
Kapualjak balra. Figyelek... Erre nem jobbról lépett elém a pincér? Utólag
láttam a felvételt, amikor átment a jobb oldalra, még marha messze volt:
pakolászta a poharakat fekete pólóban az árnyékban. Abszolút nem volt
feltűnő, és végig háttal volt nekem, majd hirtelen elindul a tálcával... Arra
emlékszem, hogy nyomtam a fékre, de érdemi lassulás nélkül löktem fel.
Hihetetlen mázli, hogy egyikünknek sem lett komolyabb baja. De nagyon
necces volt: azóta járdán 25 felejtő, mechanikus fék nélküli roller kizárva
és ha már van, akkor fék készenlét, ahogy motoron is. Nagyon hasonló a
két közlekedési forma, és aláírom, hogy egy tuning roller már beleférhet*
akár az SMKP szabályokba is... HA ésszel tudnák az emberek használni,
nem kellene letiltani őket a kerékpár utakról (a járdákról inkább), viszont
az ilyen videókat látva (nem magyar, de elrettentő példa), érthető a tiltás.*: azért a kerékmérete mindegyiknek nevetségesen kicsi, azt a legkisebb
SMKP is körberöhögi, miközben azokkal is necces kátyús utakon: ez van.Ui: belefutottam egy tök vicces járgányba, csak kár, hogy életveszélyes...
(Forgalomban nem látszik, mert a földön ülsz. Az első kerék meg kapar.)[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
[link] ezt csak úgy itthagyom
"Oh my Goa'uld!"
-
Revolit
senior tag
válasz Peaceliker #16908 üzenetére
Azt milyen lakattal hagyhatom a Corvinnâl?
-
Laby
senior tag
Sziasztok!
Tegnap sikerült vásárolnom egy 2022-es Mantis 10 Dual-t.M365 Pro után nyilván szavakkal nem leírható élményt ad...
Viszont két megoldásra váró problémámra keresek tanácsokat.
- 2. emeleten lakok, és nincs lift. A 30kg-ot elég combos feladat minden alkalommal le -és felcipelni.
Összehajtani nem szeretném, elég körülményes folyamat a 3 csavaros megoldással, és nem szeretnék ezzel időt húzni minden alkalommal amikor ráállok.
Van esetleg ötletetek hogy milyen vállpánt megoldással lehetne kinyitott állapotában segíteni egy kicsit a cipelést? A súly nagy részét a vállam cipelné, kézzel csak kicsit besegítenék.- Másik pedig a hátsó sárvédő sztori. Ultimate-nél nincs raktáron a toldat (ez meg kell hogy ne a hátamra verje a vizet), így kénytelen vagyok aliexpress-ről rendelni. Ott két méretűt is találtam. A széles az nagyon indokolt, mert nélküle ugyan úgy elázik az ember?
Ha széles toldatot veszek, nem fog meglehetősen idiótán kinézni a gyár szélesség alatt egy jóval szélesebb?
[link]
Van olcsóbb megoldás? ~10500-ért kicsit necces. -
Grafiqs
őstag
Monorim és Sharkset rugóstag (rendszereken) kívül milyen lehetőségek vannak még?
G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
Grafiqs
őstag
Esetleg ez a toldat jó lehet neked?
G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
bajnokpityu
félisten
mennyi idő, km, mire azt lehet mondani, h a roller tudja azt, amit tudnia kellene?
Az F40 elég messze van attól, hogy mázsás embert az itteni lejtőn felhozzon az első töltés után.eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #16913 üzenetére
Ha arra gondolsz, hogy erősödik-e a "bejáratás" után, szerintem nem.
Ha több kraft kell, akkor bizony tuningolni kell rajta (áramot a motornak).Szerk: mázsás ember alá hegymenet célra csakis két motoros cuccot.
Nem azért, mert (tuning után) nem megy fel, hanem mert simán leéghet,
ha egyetlen motor / vezérlő erőlködik: sajna ez ilyen, ha teljesítmény kell.
A fenti ábra 4-5%-os emelkedőn való teszt, semmi extra: 10% problémás.[ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
-
Grafiqs
őstag
válasz Casseius #16918 üzenetére
Láttam már itt a topikban egy olyat aminek a két szárában van a csillapítás. Kerestem de nem találtam.
Költséghatékony megoldást keresek, nem ótvar gagyit, de nem is légrugós "csodát".G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
addikt
válasz Grafiqs #16919 üzenetére
Hát két féle van.
Sharkset, de ha olcsóbb kell, akkor a Monorim, Esparts hátra.
De ha ezeknél is olcsóbbat keresel, akkor ott van a többi kínai noname.De kérdés, Niubility N2-re fel lehet-e ezeket szerelni.
Ezért jó pl. Xiaomi, Segway rollert venni, mert azokhoz kompatibilisek, de a többi rollerhez nem mindig találni utólag felszerelhető lengéscsillapítót.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Grafiqs
őstag
válasz Thunderzolee #16920 üzenetére
Valóban kérdés, hogy kompatibilis-e. Egyelőre csak játszom a gondolattal.
~1400km-t megvoltam eddig rugóstag nélkül. Elleszek még egyszer ennyit.
A fékbetét kezd elfogyni ezért most kap egy HB-100-at.G
És még mindig nem fogja, vagy nem akarja felfogni. Hihetetlen. A Föld tényleg a Naprendszer elmegyógyintézete lenne?! by Bon3ss
-
addikt
válasz Grafiqs #16921 üzenetére
Hát én nem bántam meg.
Használtam egy hónapot, másfelet 8.5"-os Xiaomit, utána kb megváltás volt a 10"-os kerekű Segway.
Aztán mikor rákerült a Sharkset már nem zavartak az úthibák se, majd mikor a hátsó kerékre is felkerült, már mégúgyse zavartak a másfél-két centis járdaszegélyek, kisebb padkák.Féltem is a kerekeket, mert egyszer majd átmegyek valamin, amit a lengéscsillapítónak hála észre sem fogok venni, de a kerekek attól még belepusztulhatnak.
Legalább előre érdemes, azokon az utakon a legnagyobb a haszna számomra, ahol egybefüggő, jónak mondható aszfalt van, nincsenek kátyúk, de nagyon rossz minőségű, durva, "olcsó" aszfalt, vagy nem tudom minek hívják, rücskös az egész,; de mivel nincs széttöredezve, nem kátyús, autóval pl teljesen használható.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Somatom
veterán
válasz Thunderzolee #16922 üzenetére
Mennyivel növelte meg a roller súlyát a két rugózás?
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Peaceliker
őstag
válasz Grafiqs #16911 üzenetére
[link] én ezt vettem előre hátra. Mivel szinte semmit nem mentem gyári állapotban (3 nap alatt hozta ezt mosta), nehéz megítélni, hogy mennyit segít.
Ami biztos, hogy hosszabb mélyebb gödörben biztos érezni, hogy hátul csillapít. Előre azt írták, hogy túl puha el teljesen beül, de én 87 kilóval nem tudtam még lekoppantani.Ilyen marha gagyi mart aszfalton ráz azért. De nekem 8,5 ös tömör gumi van fent
"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
-
Somatom
veterán
válasz Thunderzolee #16925 üzenetére
Hát ez az. A kamion felső ágya cirka 3,5m magasan van a földtől. A gyári G30 -at sem ecccerű oda feltornázni.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
addikt
válasz Somatom #16926 üzenetére
Nincs valami alsó tároló rekesz? A vontatmányon pl?
Mondjuk a kinézete az valami igen elbxszott high tech szxr akart lenni. Mármint a hátsó.
Nekem nagyon nem tetszik.
Ez már így messze nem pálcikaroller kinézetű.Tele ezekkel a PR szirszxrokkal, plexibe mart feliratokkal, logókkal, amiket mind utólag kellett rácsavarozni. Hihetetlen mennyi bxromságot képes egy fiatal mérnök kitalálni, mikor elszabadul egy CAD-CAM szgép előtt.
Inkább árulnák összeszerelve, h ne az usernek kelljen fémlapokból kiraknia.
Ha nem lenne Youtube, nem tudtak volna megcsinálni. Az összeszerelést segítő videó több mint 50 perces, de más videokat is meg kellett néznem hozzá, mert voltak sötét foltok, kihagyott részek, alkatrészek.
Két délutánom ment rá akkoriban mikor nekiálltam össze-puzzlezni.És akkor ugye kellett a kitámasztó alá egy 2centis kis távtartót nyomtatni 3D nyomtatóval, mert nem képesek hozzáadni egy ilyen minimális bizbxszt, mikor egy szatyornyi fölösleg van az egész cuccon.
Vagy van hozzá egy fém lap, ami elvileg a platnihoz való rögzítést hivatott erősíteni, de alulról, a trepni alja felől. De ennek a rögzítéséhez NEM adtak alkatrészt, ez OPCIONÁLIS, két kis 6cm-es fém rúd meg 4 hatos imbuszcsavar az nem fért bele a költségvetésükbe, szerezz magadnak valahogy ilyet, vagy persze, álljak neki CNC-zni, mert az is biztos van otthon mindenkinek, mint 3D-s nyomtatója.
Miközben az egész Sharkset feeling arról szól, h erősítsd meg a rollered, mert ez a tuti, ezzel jobb lesz, és ez a lengéscsillapító ez robosztus, strapabíró, a tökéletesség szinonímája, a high tech csúcsa, és akkor amitől strapabíróbb lenne, azt meg nem adják hozzá, az csak opcióként felvetették a manualban..
A ledeket be se kötöttem az elsőbe pl, sztem az nem vízálló, én meg azért esőben is használom.
Az persze megy, a villogós felirat az kell, távirányítóval, messziről úgyse látszik, de had szóljon.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Somatom
veterán
válasz Thunderzolee #16927 üzenetére
Eszembe nem jutna nekiállni. Szervíz. Melóznék plusz két délutánt a munkahelyemen és megkeresném vele azt a pénzt, amennyiért a szervíz megcsinálja.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
P3Dr0
senior tag
válasz bajnokpityu #16913 üzenetére
Semennyire! Ez a roller akkora csalódás nekem,hogy leiirni nemtudom. Egy rakás sz@r! Èn is csodálkoztam,hogy mennyire ratyi a teljesitménye. Elvileg van rá részleges megoldás de mivel a drv 5.7.7 legalábbis nálam igy picit mókolós a dolog.(Még igy is rizikós mert lehet már az uj IC vel szerelt a vezérlö...). Ezt még megcsinálom közben várok is picit mert a SHU team már valamit kitalált csak egyenlöre még BETA.
Eddig úgy érzem a Xiaomi mi2 pro fényévekkel jobb. Sajnos nekem nem volt más választásom mert a pro 2 csak 100kg-ig birja és egy év alatt apró kis repedések megjelentek már a vázon alattam.
Ráadásul mivel Svédországban élek itt nagy scooterekkel nem lehet járni, nagyon beszigorítottak és az a scooter ami 250 wattnál erösebb és többel tud haladni mint 20km/h mopednek minösül amire vizsga, adó kell és ráadásul nem mehet máshol csak közuton ahol az autók is.Itt van pár fotó a csoda scooterröl meg az idöközben elkezdett projectröl :
[kép] [kép] [kép] [kép] [kép] [kép]Majd meglátjuk mi lesz.
-
bkiky01
senior tag
Kintről rendelt F40 aktiváláskor kell valamire figyelni? Régió, vagy ilyesmi?
-
P3Dr0
senior tag
válasz bajnokpityu #16932 üzenetére
Nekem van mi2 pro-m is de az a roller komolyabban tud haladni és akksi idöben is jóval többet nyújt. Amúgy pl. a controller az mi2 -ben szintén jobb kialakitásu mint az F40-ben. Oké tudom ezek csak pálcika rollerek szóval nem szabad sokat várni tölük de ez az F40 nekem nagyon lehangoló így elsöre.Az elsö teszt út után már bontani kellett a rollert. Ahol az mi2 felment emelkedön ott az F40 már megállt alattam!
A napokban megcsinálom majd a downgrade-et (már ha a vezérlö IC ST kompatibils és nem az új) aztán kiderül mennyire "finomhangolható" a roller. Biztos ami biztos kinábol rendeltem azért egy másik vezérlöt amin a régebbi drv van ha ez az új már védve lenne a downgrade ellen és nem sikerülne a programozás.
De az akkumlátor "mizéria" még mindig ott van mert érezhetöen kevés ez az akksi teljesitmény ehhez a rollerhez. -
Én nem tudom, hogy ti selejtes rollert kaptatok vagy mi a helyzet, de én teljesen elégedett vagyok az F40E-vel pedig nem vagyok egy pehelysúlyú versenyző (106kg). Van már bent vagy 140km szóval nem csak az újdonság varázsa beszél belőlem. Saccra 10% emelkedőn úgy megy fel velem, hogy tartja a 25öt vagy max 24-re esik le a sebessége, igaz, hogy nem indulásból hanem lendületből.
-
P3Dr0
senior tag
Én személy szerint innen rendeltem :
[link]
Ha selejtes akkor ismét csak a céget minősíti. Viccet félretéve persze nem selejtes hanem egyszerűen az akkupakk pici, sose fog az a roller 40km-t elmenni egy töltéssel ha csak nem lejmenetben nem megy. Azonkívül elnézve a motorvezérlőt szerintem 106kg súllyal az emelkedőket se nagyon eröltesd. Hosszúakat ami pl. már 100m végképp ne.
Én nagyon sajnálom mert egy alternatívaként tekintettem a rollerre az mi2 pro helyett de így gyárilag... hát szóval lesz munka vele rendesen. Nálam ráadásul azért nincs választás mert itt Svédországban a nagyobb rollekre komoly szabályok vonatkoznak szeptember 1 től.
De ahogy látom a magyarok is átvették így a nagy rollerek MO.n is hamarosan elkezdenek majd megcsappanni. És jönnek a tuningolt pálcikák.
[link]
Nálunk ráadásul max. 20km/h MO,n legalább meglesz a 25km/h max. sebesség korlátozás.[ Szerkesztve ]
-
Gaboren
tag
Sziasztok!
Első rollernek kinéztem a Ninebot D18-at. 75 kiló vagyok táskával, és napi 2x3 km-t kéne vele mennem sík terepen. Csodára nem számítok, ha elmegy 8-10 km-t, az már nekem pont elég lenne,de tudom tölteni a munkahelyen is.
A goboo oldalon most 239 euró, ami elég jó árnak tűnik. Az oldallal kapcsolatban van valakinek tapasztalata pl garancia ügyintézés?
Előre is köszi a választ! -
addikt
válasz Somatom #16928 üzenetére
Hát úgy hírlett, h ezt otthon is meg lehet csinálni. Hát mondom akkor nem égetem magam, h meg se próbálom. Az elsőt legalább.
És mivel viszonylag könnyű volt, mondom a hátsó is biztos menni fog.22ezret mondtak, meg egy hetes határidőt. És Pesten, én meg nem ott lakok.
Áhh, mondom megpróbálom, azt végülis összejött.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Azie
őstag
válasz Thunderzolee #16848 üzenetére
Köszönöm, meg is rendeltem dhgate-ről az F40-et, viszont USD-t választottam, úgy 180-ra jött volna ki, mégis a saját conversionjükkel terjhelték hufban a számlám, 191-ért Van értelme panaszkodni náluk?
"Believe in the ideal, not the idol." - Serra
-
Kowi84
aktív tag
Szaisztok!
Tudnátok ajánlani minőségi összteleszkópos rollert, ami nem horror áron kapható?
Nézegettem a kínálatot, és ami minden szempontból (ár, tudás, minőség) megfelelne az a Navee S65, csak sehol sem lehet kapni.
Tudtok olyan alternatívát javasolni, ami kb. ez a kategória?
[ Szerkesztve ]
-
addikt
Érdekes ez a probléma az F40-el.
Nemrég kigyűjtöttem melyikben mekkora akksi van:
..........................Wh..............mAh
Essential .........183 ............5100
1S ....................275.............7650
Mi 3 Lite ..........187 ............5200
Mi 3 .................275.............7650
Pro 2 ...............474...........12800F25 ..................275.............7650
F30 ..................367...........10200
F40 ..................367...........10200D18 ..................184.............5100
D28 ..................275.............7650
D38 ..................367...........10200G30 ..................551...........15300
G30LE ..............367...........10200Nem is értem a Ninebotnál ezt hogy gondolták.
Az rendben van, h az F30-asban nagyobb az akksi, mint a Mi 3-ban, ezért az F30 rendre hozza az elvárt hatótávot.
De mégis hogy képzelték, h ráírnak az F40-es adatlapjára 40km-t, miközben ugyanakkora az akksija mint kisebb testvérének, plusz egy fokozattal nagyobb a motorja is.Vagy ennyire frankó, nyomatékos motort sikerült alkotniuk, ami 350W-ot kér ugyan, de annyival hatékonyabban működik, h ugyanakkora akksival nagyobb hatótávot tud?
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
addikt
-
addikt
válasz Kowi84 #16940 üzenetére
E-Twow lenne az, ami a pákcikák után következik a rangsorban.
De drágábbak picit.Vagy hát marad a Kugoo, Esegway az olcsóbb mrgoldások közül.
Ezt amúgy olvastad?
https://prohardver.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_16389-16389.html[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
bajnokpityu
félisten
mi2pro 20%al nagyobb akku.
de amikor tele van, tök ugyanazt kell tudja emelkedőn nagy súly alatt, mint bármely másik 350Wos motoros versenyzőnek.nem, nincs olyan, hogy egyik 350Wos sokkal jobb, mint a másik, amikor akku tele...
mázsás embernek el kell fogadnia, hogy be-be kell segiteni a rollernek sok százalékos hosszú lejtőn. ennyi.egyébként az F40 kidolgozása hibátlan, szó nem érheti a ház elejét. és a kereke is pozitiv csalódás. kavicsos, meg nagyon rossz útfelületen is próbáltam, semmi gond nincs 30nál.
és stabil, nem akar kitekeredni kézből, mint egyesek.
[ Szerkesztve ]
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
DigitXT
félisten
válasz Thunderzolee #16943 üzenetére
Ami opciót a PayPal mindig visszaállít alapra, mert valamiből élni kell.
Magyarán minden egyes vásárláskor egyesével be kell lépni és átállítani,
ha nem teszed, akkor az +5% bukó, amit a PayPal barátilag zsebretesz. -
-
Azie
őstag
válasz Thunderzolee #16943 üzenetére
nem paypal, sima kártyás fizetés, nem is volt PP opció náluk. simán revolutos kártyán a 3DSnél USDre pingelt, aztán megterhelték HUFra. (eléggé wtf)
igen, ismerem a PPt (is)
redditen van róla poszt, másnak is volt 1. vásárlásnál, évek óta ismert hiba és nem javítják...[ Szerkesztve ]
"Believe in the ideal, not the idol." - Serra
-
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #16945 üzenetére
nincs olyan, hogy egyik 350Wos sokkal jobb, mint a másik
Hogy a viharba ne lenne? A 350W az csak névleges teljesítmény. Minden más a vezérlőn múlik... jellemzően 2-3x-os túlhajtást (rövid ideig) simán elviselnek mind. A gyártó a 350W matricával azt garantálja, hogy 350W folyamatos teljesítményt úgy tud leadni a motorja, hogy nem melegszik a kritikus hőmérséklet fölé.Szóval a vezérlő beállításain múlik, így ugye a firmware varázslókon, hogy mennyi lesz a csúcsteljesítmény: ha mondjuk ~900W-ból gazdálkodik az egyik motor az jóval nagyobb sebességet fog tudni elérni az emelkedőn, mint ha csak ~400W-ból.
Egy saját példa: Kugoo S1 350W-os motorral, ám 15A vezérlővel jött ki eredetileg, azaz csúcsteljesítményben 42*15=630W-ot is le tudott adni, de természetesen a merülés függvényében egyre kevesebbet. És hát a feszültség is beszakad rögtön, így ez csak elméleti csúcs... Később 11A-re csökkent a gyári max. viszont mikor árammérő ellenállás cserével kitoltam 20A-re majd 30A-re mindjárt ment az 1000W
És ez még mindig ugyanaz a motor. Le lehet égetni? Hogyne, nagy tuningnál... De kis húzást elvisel? Igen, főleg, ha nem folyamat emelkedőn nyekteted. Hogy a vezérlő korlátját mire állítják a gyártók, miközben a motor matricája 350W, kérdés, de azt most megmondom, hogy nem pontosan 350W-ra. Nem is akkuméret függő. (Annyiban persze az, hogy egy kisebb akku nagyobb feszültségeséssel válaszol ugyanakkora terhelő áramra: fizikailag nem tud ugyanakkora csúcsteljesítményt leadni, viszont általában a vezérlő korlátjai messze az akku képességei alatt maradnak. Egyszerűen azért, mert a túlterhelt akku nagyon melegszik, és senki nem akarja, hogy kigyulladjon a versenytechnika. Ott is van kritikus hőmérséklet... Nem mellékesen jobb BMS-ek erre is figyelnek, így a hővédelem is letilthat, ha időben észreveszi, hogy mi a helyzet. De jó esetben nem kell beavatkoznia...)
-
addikt
válasz DigitXT #16949 üzenetére
Ezért lenne jó összehasonlítani ezeket a rollereket, vagyis a bennük rejlő motorokat, h melyik mire képes, és akkor lehetne egy listát csinálni az ajánlott rollerekről, vagy pl az emelkedőre ajánlott rollerekről.
Mert azért az mégsem oké, h a G30, meg a Pro 2 tud csak felmenni érdemben egy 10%- os emelkedőn; miközben az egyik motorja még kisebb is; ráadásul ott van a többi 350W-os motorú roller (F40, D38), ami meg mégsem képes erre, mert egyszerűen túl kicsi akksit csomagolt melléjük a gyártó.
Mert ez esetben nem lehet ajánlani ezeket emelkedőkhöz már egy 90-100kilos embernek sem.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen okostelefont vegyek?
- Politika
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- BestBuy topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- További aktív témák...
- Fender Squier Stratocaster + Marshal MG15 40W erösitö eladó
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- FREEWELL 8/16/32/64 ND/PL szűrőkészlet - DJI Mavic 3 drónhoz
- GoPro Karma drón távirányító és töltő eladó
- DJI Mavic 3 FMC drón szett - 2 kamera, 4/3" CMOS - 3 akku, koffer