- Programozásról_szubjektíven
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Linux kezdőknek
- Windows Insider Program
- Hálózati / IP kamera
- Windows 11
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- GoodSpeed: UEFI BIOS frissítési módok 2016-ban és 2024-ben ASUS alaplapoknál, FlashBack
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #25340 üzenetére
Az ügy margójára: feljelentettek a KRESZ megsértése miatt...
Hogy pontosan mivel, hogyan, azt nem tudni, de remélhetőleg
annyi lesz a vége, hogy lezárják az ügyem, uis nem állapítható
meg a baleset pontos oka. Meglehetősen biztosnak érzem az
anyagfáradást, a küllők törése miatti borulást. Ám bizonyítani
nem tudom. Végülis akár az esés következtében is kitörhetett.Ui: azt mondják alapvetően SMKP-ként kezelik! Ha ez igaz, az
lehet kritizálható, hogy a kerékpársávon haladtam illetve csak
kerékpáros bukósisak volt rajtam (ill. hello.hu a biztosításom).
Cserébe akkor pont nem számít, hogy 25 vagy 45, és <4000W
is bele kéne férjen... De utólag már mindegy is. (Én kiszálltam:
soha többet nem állok rollerre, s ezt jegyzőkönyvbe is írták.) -
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #26002 üzenetére
Buntetoeljaras, ne izgulj. Ha ketseg nelkul nem allapithato meg, hogy a tores a baleset utan-kozben kovetkezett be, tehat akar elotte is lehet es amiatt tortent a baleset, akkor nem tudjak ketseget kizaroan bizonyitani, hogy elkovettel valamit, igy buntetheto se vagy.
Amugy a rendor csak szimpla burokrata: leszarja mi van. Az a feladata h feljelentsen akarmi is lesz az eredmenye, ebbol latszik, hogy dolgozik. Kozben paran nyomozgatnak, levelezgetnek: meg par bujtatott naploponak indokolt lesz a fizetese. Mint amikor az ugyfelszolgalaton elkeri a pultos neni a sorszamodat, hiszen az a munkajanak a meroszama, te csak egy szukseges kellemetlenseg vagy szamukra a rendszerben.
[ Szerkesztve ]
-
alphamooncam
őstag
válasz DigitXT #26002 üzenetére
Amennyiben a hatóság által közölt tényállást és a minősítést ( mibe ütközik ! ) szó szerint bemásolod ide, talán tudnék tanácsot adni, ill. más is okulhatna.
Persze csak ha nem szakítok fel vele sebeket...
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
DigitXT
félisten
válasz alphamooncam #26004 üzenetére
Arra hivatkoznak, hogy a KRESZ 3. § (1) bekezdés C pontját szegtem meg, idézem: "Aki a közúti közlekedésben részt vesz, köteles úgy közlekedni, hogy a személy- és vagyonbiztonságot ne veszélyeztesse, másokat közlekedésükben indokolatlanul ne akadályozzon, és ne zavarjon." Tehát elestem, ezért bizonyosan veszélyeztettem a személy- és vagyonbiztonságot, hiszen kárt okoztam. (Magamnak.) Logikus...
[ Szerkesztve ]
-
alphamooncam
őstag
válasz DigitXT #26005 üzenetére
Ez nem szó szerint, és a tényállás is hiányzik...
Egyébként ez egy gumiszabály, és a tényállásnak kéne pontosan megmondania, hogy Te a sok felsorolt elem közül melyik részét, vagy hányat, és hogyan szegted meg.
Azért kértem a szó szerintit, mert minden szónak, egy ésnek, egy vesszőnek is jelentősége lehet.
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
DigitXT
félisten
válasz alphamooncam #26006 üzenetére
Határozat még nincs az ügyben, csak egy meghallgatás volt.
(Ha kapok valami büntetést, akkor azt csak utána tudom idézni:
ezt a hivatkozást a feljelentésből vettem, hogy mire számítsak.)Beírtam neked szó szerint privátban, gépelési hibákkal egyben.
Neveket értelemszerűen lecseréltem, a telefonszám és frsz-nél
az "adott" formulát használtam.Szvsz sok újat nem tesz hozzá.(A KRESZ kisebb fokú megsértésére kerestem pénzbírságokat:
úgy vagyok vele, hogy ha kihoznak valamit, befizetem és kész...
Nem olyan súlyúnak néz ki, mint a kollégám motoros esete, őt a
jogsi bevonásával fenyegették, ám a fellebbezés után "elévült".)Azért hívtak be meghallgatásra, mivel a kamerafelvétel alapján
NEM állapítható meg az esés oka. (Viszont tökéletesen látszik,
hogy nem mentem gyorsan, és milyenek voltak a körülmények.
Tehát ilyen relatív gyorshajtás meg a barátai kb. ki is zárhatók.) -
alphamooncam
őstag
válasz DigitXT #26007 üzenetére
Megkaptam a "feljelentést".
Személyi sérüléses közúti balesetnél kötelező a rendőri intézkedés.
Ugyanezen okból készült a feljelentés, és mivel nem volt más résztvevője a balesetnek, nem lehetett más az alanya csak Te.
Közlekedési balesetek vizsgálata sosem volt a szakterületem, így nem is érzem annyira otthonosan magam az ügyben, de...
Ez ugye szabálysértési feljelentés, és a meghallgatás célja annak a megállapítása VOLT, hogy történt-e szabálysértés, és ha igen, akkor milyen stb.
Nem ismerem, mit mondtál a hatóságnak, illetve a felvételeket sem láttam.
Az viszont látszik, hogy már elfogadtad lehetséges kimenetelként, hogy olyan szabálysértésért kaszáljanak el, ahol nincs ok-okozati összefüggés a bekövetkezett baleset, és a szabálytalan vezetés között, de mond hogyha rosszul gondolom.
[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
FingR86
őstag
válasz DigitXT #25934 üzenetére
na kész lett a pakk és a roller. Hát brutális a kulönbség
de egy kicsit sztem túlméreteztem mindent, amikor megláttam a motor vezérlőt, hogy milyen csirke kis kábelek jönnek ki belőle én meg a pakkot megépítettem kisujjam vastag kábelből
100-ról 85%-ra 20km. És most már simán akasztja a végsebességet. Szoftverben felcsontoltam 40-re és végig tartja is. Egyébként érzetre még menne sztem, mert érzem ahogy befékez. Így már 820 wattokat is látok. Mondjuk egy jó nagy kör után 70 fok felett volt a vezérlő hőmérséklete. Az már kritikus ?át kellett variálni a teljes belsejét és a motor vezérlő most már nem a padlóra fekszik fel, hanem a hátlapra állítva. Érdemes lenne oda beszúrni vmi hőpadot ? Mert ugye most a motorvezérlő bordás háza fekszik fel az alu házra, de az a bordák miatt csak 50%-os kontakt kb.
a fék most már így édes kevés, hiába fog jól az első dobfék, nem tudja állóra fékezni a kereket amikor lendületben van a 100 kilóval
[ Szerkesztve ]
-
Silentfrog
veterán
Miért ne vegyél Egoway 500w rollert?
A szomszéd gondolta vesz egy ilyen rollert 260 ezerért ,mondta hogy rollerrel járok ,próbáljam ki ,pattanjak fel rá és mondjak véleményt.
A 500 wattnak csúfólt motorral gyengébben gyorsul mint egy 300 wattos Okai neon lite.
A kormány kritikán aluli, lóg lötyög, a g30. hoz képest sokkal alacsonyabb kormányrúd.
Tömör gumik, hiába az első hátsó lengéscsillapítás, a fogamból kirázta a tömést egy viszonylag jó úton.
45 km/ óra végsebesség!? Ha bátor vagy megpróbálhatod, 20-nál már azt érezem ennek ennyi a max sebessége amivel szeretnék menni.
Két fékkar. (elől hátul külön karral fékez, mint a motorok)
Ne akarj ilyen rollert! -
alphamooncam
őstag
Orkok megirigyelték a Lett csúcstechnikát... [YT] [ Gyártó ]
[link]
Nem mellesleg a Letteket is az eltörléssel fenyegetik Mordorból ilyen vasakkal...[ Szerkesztve ]
Retteg a szegénytől a gazdag s a gazdagtól fél a szegény. Fortélyos félelem igazgat minket s nem csalóka remény.
-
FőDudu
addikt
Gyerek M365 Pro 2 rolleret kicsit megvizsgaltam, a kormany jobbra/balra kicsit golyo ropogosan mozog. Kisse szorul, erezheto amikor egyik golyorol a masikra lep a forgatas kozben (jo szorosan jar, kvazi ropog).
Csak ujra kene zsirozni, vagy csak lazitani kellene rajta, esetleg elkopik a golyosor?
Nem ugrok neki utana nezes nelkul - hatha valamelyikotok mar csinalt ilyet.Koszi!
Nem tudom milyen, ma jott Banggood ajanlat. Kukirin G2 Pro, 529 USD. Cseh raktarbol.
Ha kell hozza a kod, privizzetek ram.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz Peaceliker #26014 üzenetére
Szetkaptam, tele volt homokkal a felso csapagy a porvedo alatt.
Kimostam (csavar lazitoval), ujra zsiroztam, visszaraktam, most jonak tunik.Majd legkozelebb ha rendelek alkatreszeket, akkor johet 1 csapagy szett is.
FőDudu
-
Feherfy
tag
válasz Feherfy #26000 üzenetére
Esetleg Egret Eight V2-vel találkozott már valaki? Gyanúsan nem sok dolgot találok róla.
-
senior tag
válasz Feherfy #26016 üzenetére
Mi Electric Scooter Pro-hoz nézegettem alkatrészeket.
Pöpec kis járgányt lehetne összepattintani cirka 160k-bol, monorim alkatrészekkel.
Nem tudom hogy érdemes-e vele foglalkozni, 5 éves a gép, akksi is koros, motor is, mivel mókolt szoftver fut rajta, de teszi a dolgát ahogy kell.
Vélemény?Θ[Everything that has a beginning, has an ending.]Θ GRP
-
addikt
-
addikt
válasz geryboro #26017 üzenetére
Add el, vegyél egy G30-at.
Használtan 160ezer körül vannak.
Arra is lehet locsolni a pénzt, csak az legalább már alapból akkora, h el lehet férni rajta, nem úgy, mint a Pro 2-n.
Ha az akksit is átépitenéd, annak legalább akkora a trepnije, h elfér bele egy jónagy akkupack, nem úgy, mint a Pro 2-nek.[ Szerkesztve ]
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz geryboro #26017 üzenetére
Add el és vegyél egy kész gépet. Sokkal olcsóbban kijön. Én is 280ba adtam el 48v21ah elől hátul monorim (jobb telokkal), fene tudja még mivel.
Mire összeáll egy ilyen nem ennyibe vanÉs hasonló árban-érték arányban szoktak lenni ilyen gépek. Persze sokszor vadászós, mire lesz, de azért nem fél évente 1 üti fel a fejét
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
addikt
válasz Peaceliker #26020 üzenetére
+1
Ez így van.
Egyszerűbb egy Mantist venni, mint a G30-at átépíteni.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz Thunderzolee #26021 üzenetére
Na az meg a másik. Mantis jobban rugózik, hiába csak buta rugó van benne. Illetve nem kicsit erősebb, és csak 3 kilóval nehezebb, de stabilabb is.
Szerk: 48v os mantis meg súlyban is egál. Persze az nem annyira vad (az ugye csak hátsó motoros), illetve kerülni kell a 13ah s verziót, az semmire nem elégZero 10x van fent még pár, némelyik elég jó áron (igaz a legtöbb csak 52v os), na az még jobban rugózik és még tovább is javítható értelmes rugóstagokkal
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
nagyúr
válasz DroiDMester #25990 üzenetére
Azért ilyen sok válaszra nem számítottam!
Ne mondjátok már hogy ez olyan irtó nagy kérdés?
-
addikt
válasz DroiDMester #26023 üzenetére
Én nem értek a kerekekhez.
Amúgy ez nem egy nagy szakértős topic, a Facen kérdezd meg szerintem inkább az Elektromos roller 50+ km/h csoportban.
https://www.facebook.com/share/7yV2ZqqoN619EKCW/Esetleg a rollert is írd bele, úgy jobban összeáll a kép.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Peaceliker
őstag
válasz DroiDMester #26023 üzenetére
Így hirtelen rágooglizva ugyan az a méret.
Amúgy 10x3 nak is emlegetik.
Cst vagy touvt, szerintem utóbbi jobb 10x3 utcaiban (szélesebb felrakva) . Amúgy egyen hulladék szar mindHa van pénz lóvéra akkor pmt
[ Szerkesztve ]
"Oh my Goa'uld!"
-
polo493
tag
válasz DroiDMester #26023 üzenetére
igen jó bele,de milyen gépbe kell am? [pl ez és olcsó]
-
bexinho23
őstag
Kinek mi a tapasztalata az elektromos roller vonaton szállításával kapcsolatban az új szabályozás óta (2024.03.01.)?
Összecsukott állapotban félig betuszkolva az ülés alá? Kerékpár bérlet vásárlásával, nyitott állapotban a kerékpár tároló részen kikötve szállítja? Esős időben összecsukott, a székek alatt félig meddig kilógó roller?
Bérletet veszek és kikötöm a kerékpártárolónál. De sokszor hülyén érzem magam, hogy 1-2 kivétellel, rajtam kívül az összes roller összecsukottan, félig kilógva az ülések alól van szállítva, bérlet/jegy nélkül (rájuk kérdeztem).
Amilyen vonalon ti jártok, ott hogy állnak a rollerhez a jegykezelők?
-
bromi84
tag
2 éve rendeltem egy ilyen ES-E10 rollert Gshopper oldalról, amit alig használtam. Most szimplán nem kapcsol be, pedig veszi a töltést. Van valakinek hasonló rollere, illetve valami tipp a megoldásra? Ehhez egyszerű akksit rendelni? Köszi
-
PociAti
senior tag
Körbenéztem a neten, a Banggood oldalán 89-97.000 között 6-féle, de mégis nagyjából azonos Xiaomi klónt árulnak.
Ugyan az a váz, ránézésre azonos olcsó tömör gumi, mindegyiknek a teherbírása 120 kg (szemben a Xiaomi 100 kg-os értékével), az összecsukó mechanikából 2 variáns látható. Mindegyikhez van app.Ha már ilyen sok klón készül, és talán csak 1-2 gyártó állt rá a vázak kerekek, elektromotorok gyártására, akkor azt lehetne hinni, hogy a nagy gyártási tapasztalat után előbb-utóbb kiforrja magát. De nem lehet tudni, tényleg csak 1-2 gyárról van szó (akik komolyan veszik), nem pedig 20 próbálkozóról akik árversenyben vannak egymással. Annak meg ismerjük a következményét.
Azért ígéretekben nincs hiány.
- IP65 szemben az eredeti IP54-el szemben.
Ahol az első szám a por elleni védelmet jelöli, a 6-os érték a lehető legnagyobb, jelentése: Teljes mértékben védett por ellen.
- A 20°-os emelkedő megmászása is szép teljesítmény.
- Javasolt sebességnek megadni a 25 km/órás tempót remélem csak fordítási hiba.
- 16 km maximális hatótávval viszont nem ígérnek túl sokat. Pedig jókora akku van benne, 36V és 10500 mAh. (Ninebot F40e-n egy 10200-as akkuból egy töltéssel kihoztam 30 km-t.) -
nagyúr
válasz polo493 #26026 üzenetére
kilső és belső is lenne, de a belső az világos 10x2,5.ös kell az okés!
a kilsővel van gond, mert 10" méretbe elég sok féle van!
Ezeket találtam hírtelen
255x80
80/65-6
10x3.00-6
a gyári gumik 255X80.asok, és KuKirin G2Max az alany.Nem kell még(hiszen még csak 1.hónapos a gép, kb ~200Km van benne eddig) De ha netán kapok egy defektet, akkor szeretném ha lenne itthon hozzá tartalék ne akkor kelljen keresgélnem hogy hol én honnét vegyek jó drágán itthon.
Aliról rendelném és ~15.e lenne a 2.kilső-belső, itthon kb 1.db kilsőt kapok ennyiért![ Szerkesztve ]
-
Peaceliker
őstag
válasz DroiDMester #26031 üzenetére
Azért külsőt nem kell eldobni (legtöbb esetben, hacsak ki nem hasad) az első defektnél
"Oh my Goa'uld!"
-
nagyúr
válasz Peaceliker #26032 üzenetére
Nem is gondoltam hogy kidobom, de ha rendelek már akkor legyen egy komplett első-hátsó szett tartalék, így éri meg, mert akkor még a szállítás is ingyenes! és ugye idehaza kb 1.db kilsőt kapnák ennyiért.
-
polo493
tag
válasz DroiDMester #26031 üzenetére
[link] nekem is volt g2 max alin sok van találsz rá bőven ,nekem kiszakadt a hátsó 300e km után köveken is mentem biztos az rágta ki középen és a belső meg kirobbant ,vettem rá egy tömör külsőt azóta is megvan nem tudom eladni féláron kb 8500ft ért árultam [link]
[ Szerkesztve ]
-
FőDudu
addikt
válasz Peaceliker #26032 üzenetére
En az elso defektnel elhajitottam a Pro2 felfujhatos gumijait.
Nincs az az isten, hogy ilyennel szorazkozzak meg1x.Nem vagyok fakezu balfasz, de agyon vernem aki ilyet tervezett, marmint, hogy a motor egy 20 centis kabelen log es nem tudod lekotni csak ha total szetszeded. Aztan cserelj rajta gumit. Vagy fel orat szoptam, mire kijott a szelep. Egyszeruan nincs ott annyi hely, hogy rendesen ki/be tudd rakni az uj belsot a szeleppel.
Szoval az elso kicsipett tartalek gumi utan odaadtam ismerosnek az egesz cuccot es ok raraktak valahogyan a tomor gumit. (pont maguknak is cseret terveztek, nagy szivesseget tettek, a valahogyan a kifozes/kabel kotegelos ralepos es azon kivul 50cm hosszu gumi szerelo szerszammal torteno rahatasokat jelent).
[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
DigitXT
félisten
válasz FőDudu #26035 üzenetére
Meg lehet oldani a motor kifűzése nélkül, bár nem egyszerű.
Amennyire emlékszem a hőlégfúvó sokat segített, meg a satu. -
nagyúr
válasz polo493 #26034 üzenetére
Tömör gumit nem szeretnék, az kirázná még az agyamat is a helyéről.
Így is csak 3,2-3,3bar-t szoktam bele fújni, mert 3,5-3,6.al már nagyon pattog az aszfalton, főleg felénk elég rosszak az utak is! Ezért is inkább csak terep gumikban gondolkodom!
így inkább 3-4.naponta fújom! Nem tudom mennyire normális hogy 4-5.nap alatt 3,3.ról lemegy bennük a nyomás ~2,9.re!
-
addikt
PociAti, vagy más Okai tulajok, tudja valaki ezt?
Megirnám oda, csak nem tudom a választ.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
polo493
tag
válasz DroiDMester #26037 üzenetére
Tegyél bele slime folyadékot az segíthet ha van egy kis defekt benne,nekem a 10x3 tömör nem volt jó csak akkor ha kicserléltem a csavarokat a motornál hosszabbra ami oda nyomja a külsőt mert a belső része 5cm széles volt a gyári meg 3.5cm körül és mivel tömör volt nem lehetett össze nyomni a gyári méretre,ha nem tömör akkor jó lehet rá
[ Szerkesztve ]
-
FőDudu
addikt
válasz polo493 #26040 üzenetére
Az rohadtul semmit nem er, ha a kulso nem olyan ami birja a szoget.
Gyerek Giant bringajaba (Talon1) vettem, bele is toltottuk az eloirt adagot (tekert is vele, hogy szepen el legyen oszlatva), 1 het mulva megint lukas volt az elso kerek.
Kapott masik belsot, kivettet beragasztottam.Utana vettem bele gyarilag ilyen szarral toltott belsot (Dunlop vagy Contnantal, 3x annyi mint a sima Decathlonos szutyokkal toltott belso), az is 1 hetig tartott.
Most kapott ra puncture proof kulsoket, ilyen szarral toltott belsot, az a kombo birja mar vagy masfel eve.
Itt felenk akacfa tuskebe szakadnak bele.
Tehat erosen alkalmazas es hely fuggo, hogy mukodik-e.
Mivel ezeknek a rollereknek a gumi cserejenel nem sok nagyobb szivas letezik a vilagon, igy en azt mondom, aki nem akar szivni, az vegyen tomor gumit. Lehet, hogy az utazasi komfort picit csokken, de tuti hazaersz.FőDudu
-
FőDudu
addikt
válasz DigitXT #26036 üzenetére
Most jon a masodik szett tomor gumi - szoval keszulok a szivasra.
Hatsonal meg csak-csak ra lehet kabel kotegelozni a kullok menten es ahol mar beugrott ott rahuzva valoban a helyen marad. Aztan mehet a gumis szerszam/pajszer/csavarhuzo/kezi rahatas.De a motornal nem tudom mi lesz... Lehet megint szivesseget kerek
Persze foleg az elso van elkopva a hajtas miatt.Azt olvastam, a gumit jol felmelegitve (forro vizben) kicsit javul a felrakasi esely.
Ahonnan rendeltem, ott ki is van irva a felrakasi utmutatoban, hogy tan x percig kell fozni.
Majd ha megjott, elolvasom.[ Szerkesztve ]
FőDudu
-
Silentfrog
veterán
válasz Thunderzolee #26039 üzenetére
A kék kártyát hozzá kell érinteni a kijelzőköz. Kb 2 másodpercig kellett odatartani. Akkor lezár. Ismételve meg feloldja a rollert .
-
addikt
válasz Silentfrog #26043 üzenetére
De ha jól értem, nem csak ezzel lehet kinyitni/zárni, hanem enélkül is? Pl applikációval?
Ő úgy akarja, h mással ne lehessen feloldani, csak a kártyával.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
PociAti
senior tag
válasz Thunderzolee #26039 üzenetére
Nem tudom rá a választ.
Az első napokban kipróbáltam az NFC kártyát meg még a telefonomat is rávettem arra, hogy azzal fel tudjam oldani, de nem nekem való. Nem szokott nálam lenni a telefonom, azt, hogy az NFC kártya mindig a megfelelő hátizsákomban legyen, az körülményes lenne menedzselni, így ezt a témát elengedtem.
Ha lesz időm és kedvem, akkor majd tesztelni fogom.
A lakat az, ami megvéd a lopástól. Az NFC által biztosított védelem áthidalható.
----
"De ha jól értem, nem csak ezzel lehet kinyitni/zárni, hanem enélkül is? Pl applikációval?"
Az nem megy olyan simán. Az applikációba el kell menteni a telefonod NFC adatait. Vagyis ha jól emlékszem az eredeti NFC kártyát kellett klónozni (bár gyanús, hogy nem ez a jó szakkifejezés). De kell hozzá az eredeti NFC-s kártya is.
Ez a lényeg, nem lehet csak úgy, az eredeti kártya nélkül applikációba beletenni a telefon NFC adatait.[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz PociAti #26045 üzenetére
Pont így vagyok ezzel egyébként én is.
Ezért akartam számzáras zárat, nem kulcsosat.
4 táskát hordok, attól függ, hova megyek épp, és sokszor nem viszek kulcsot se, mert kódosak az ajtóink, nem kell, h kulcs legyen nálam. Tehát kulcscsomó se feltétlenül kell.
Telefon is sokszor eltéve táskába, nem szeretem elővenni pl lezáráshoz se - mondjuk ezt az applikácios lockot ezt megszerettem, ez hasznosnak tűnt.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
pontyos
senior tag
Sziasztok!
Kezdő rollesként kérdezném, hogy bárki tapasztalta, hogy pár kilométer után elkezd fájni a háta? Főleg lent a lumbalis szakaszon? Én sajnos elég hát fájós vagyok, és a fene vigye, úgy nézem akárhányszor megyek vele, edzés előtt már a pályára lépéskor fáj alul a gerincem.
Lehet attól, hogy bazi kemény az egész cucc és ráz végig? -
PociAti
senior tag
válasz Thunderzolee #26046 üzenetére
A biztonságtechnikát érdekes témának tartom. Sokat nézem a LockPickingLawyer videóit, a számzáras lakatokban nem merek bízni. Lötyögés alapján kitalálható mi a nyitókód.
Persze mindegyik hibás. A hagyományos záras is, azért amennyire lehet kényelmetlen pozícióba forgatom a kulcslyukat.
Az ujjlenyomatos és egyéb módon biztonságosnak vélt lakatokról is rendre kiderül, hogy biztonsági rést tartalmaznak. Mert van valamilyen szélsőséges forgatókönyv, amire a gyártók nem gondoltak. Legutóbb egy Bluetooth kapcsolattal rendelkező zárról derült ki, hogy megfelelő címzéssel fel lehet rá tolni egy új firmware-t. Ezt a kaput nyitva hagyták. Ezáltal a védelem kiiktatható.
A vásárló biztosan nem fog tájékozódni ezeken a biztonságtechnikai oldalakon, ellenben a tolvajokkal. -
Silentfrog
veterán
válasz Thunderzolee #26044 üzenetére
Ugyanúgy lehet lezárni feloldani mint bármelyik rollert , appból is ,de sokkal gyorsabb a nfc kártyával. Lehet varriálni . Pl.: Kártyával lezárni, appból feloldani.
Nekem a lakat kulccsal volt együtt, lezártam lakattal majd a kártyát odaérintettem a kijelzőhöz és már le is volt zárva.
Ilyen esetben a kijelző sem volt aktív nem úgy mint a g30 nál.
Az app végig fent volt , nem tudom megy e app nélkül csak a nfc kártyával. Egy kártya itt maradt majd ha bemegyek a Mm ba ma jd kipróbálom hogy egyedi e a kártya vagy mindegyiket vezerli e. 😅[ Szerkesztve ]
-
PociAti
senior tag
válasz pontyos #26047 üzenetére
Milyen rollerről és milyen abroncsról van szó?
Tavaly ház körüli munka során jól megerőltettem a gerincemet. Azóta a pici Xiaomi rolleremet (8,5-ös pneumatikus kerekek) már csak rövidtávokon használom, különben kb, derékmagasságban megfájdulna a gerincem. Az OKAI Neon Lite 9"-os tömlő nélküli abroncsait nagyon eltalálták, és talán a roller kicsit eltérő vázszerkezete egész méretét meghazudtolóan kényelmes. Azt használva egyszer sem fájdult meg, pedig pontosan ugyanazon az útvonalon használom, amikor távolabbi bevásárló körútra indulok.
Azóta van már 10"-os kerekű Ninebot rollerem is. Az talán még egy fokkal kényelmesebb, de igazából csak könnyebben leküzdi a kátyúkat. Nincs olyan nagy különbség közötte, mint amekkorának lennie kellene a méretkülönbség okán.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen