Új hozzászólás Aktív témák
-
bajnokpityu
félisten
Ha jól értem akkor nincs tuti egyetértés.
És az utólagos okositasban?
Tényleg teglazhato?eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
őstag
válasz bajnokpityu #16501 üzenetére
Van a G30 verzióknak magyar nyelvű FB csoportja, de máshol is szívesen segítenek.
Nálam tervben volt egy gondolat erejéig, de aztán annyiban is maradt a téma. Egyelőre nem nagyon érzem, hogy szükségem lenne rá.
Vagy ott van például a rollex.hu is, akik pár szó erejéig biztosan szívesen segítenek. Legalábbis abban, hogy milyen lehetőségek vannak.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
DigitXT
félisten
Akkor tisztázzuk: minden BLDC motor végsebessége lineárisan függ az akku
feszültségétől. Ez fizika. Ebből következően az a 25 km/h adott esetben nem
a motor végsebessége, de még csak nem is a rolleré, hanem egy szoftveres
korlát a vezérlőben. Pont ezt a szoftveres korlátot szokták kiütni a tuningolók.Ha már nincs benne szoftveres korlát, akkor egy lineáris fordulatszám - fesz.
görbét kell látni. Természetesen terhelés nélkül. Amikor már terhelést is kap,
ott egyéb tényezők is bejátszanak... A vezérlő korlátozza az áramfelvételt is,
és ha nagy a tempó, jelentősen megnő a légellenállás, így előfordulhat, hogy
a motor tudna többet, ám több áram kellene neki, amit a vezérlő nem enged,
vagy a BEMF akadályoz. Ha utóbbi, akkor hiába raksz nagyobb áramkorlátú
vezérlőt (vagy növeled szoftveresen*), a gyorsulása lesz jobb, a vége marad.
Ha az előbbi, azt feljebb lehet tornázni több áramot engedve (melegedni fog).Általában gyárilag jól össze szokták lőni, hogy ne legyen semmi feleslegesen
túlméretezve: költséghatékonyság, ill. a jogszabályokhoz való alkalmazkodás.Azt írod, hogy 30 km/h-t tart sokáig, feszültségtől függetlenül: ez egyértelmű
szoftveres korlát, mivel ilyet nem enged a fizika. Ha ki lenne ütve "teljesen",
jelenthetne 40 km/h fölötti végsebességet, légellenállás nélkül természetesen:
ha jól értem, erre írták, hogy 36 km/h a vége a valóságban (feltöltött akkuval).
Ahogy merül, csökkenni fog a végsebesség. Kutya kötelessége neki.*: nem minden vezérlő kínál erre lehetőséget, zárt szoftveres típusoknál csak
trükközéssel lehet kijátszani a limitet... miszerint: az árammérő ellenállást kell
mókolni, így adott áramra kevesebbet hisz a vezérlő, a korlátja később üt be:
sokkal erősebb lehet a roller, gyorsul mint állat. Mellékhatás: túlhúzod = leég. -
őstag
válasz DigitXT #16503 üzenetére
Én nem is írtam ilyet, hogy ez a motor végsebessége. Hanem azt, hogy az E -nél 25, P -nél 30 a maximum. D -nél meg ugye 20 -ra van állítva, mert az német.
E -ben és D -ben gen1 motor van. P -ben pedig gen2. Tehát 2 fajta motor van. Ezt mondják, ami a motorszámból derül ki. Nálam ez 6 -tal kezdődik az E verzióban. Amit általában kintről lehet rendelni (vagy valamelyik cég behozza), az a P verziós, és annál 9 -cel kezdődik.
Ezzel együtt viszont érdekes, hogy azonos szoftver és típus mellett azonos motorral az egyik 80% -nál jelzi hogy leveszi a maximum a sebességet, addig a másik nem.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
addikt
válasz Revolit #16499 üzenetére
Németeknél simán megemelik a rollert, megpörgetik a kereket, gázkart nyomják, és a kijelzőn látni, h 25-ig gyorsul, vagy tovább.
Erre valók azok a fajta módosított szoftverek, amik a köv. ki/bekapcsolásig (újraindításig) működnek.
Meglátod a rendőrt, leint, megállsz, míg odaér addig kikapcsolod a rollert, újra be, és máris mérhetik a 25km/h-t.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
őstag
válasz Thunderzolee #16505 üzenetére
Pont az jutott amúgy eszembe, ha itt hivatalosan is be lesz szabályozva a roller használata, akkor valószínű tele lesz rendőrőkkel a város.
Viszont mi van akkor, ha kiállnak egy szakaszra mérni, a másik végén pedig megállít a másik rendőr pajti?
Mondjuk ha egyes típusok egyéni azonosítót kapnak, akkor elég csak bemérni a sebességet.
Külföldön nem mérnek így? Csak megállítva ellenőriznek?
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #16497 üzenetére
Szimplán máshogy van tekercselve, amit írtál pontos.
Gen 2 motor:
+ Magasabb végsebesség
+ Tovább tartja merülés esetén is a magas sebességet
- Gyengébb gyorsulás, de azt el is tűntetheted ha egy picivel több kakaót adsz neki szoftveresen amit gond nélkül bír a vezérlő és a motor is.
Ha gen 1-es motorral szerelt g30-on magasabb sebességet szeretnél akkor egyetlenegy lehetőséged van az pedig az aksi csere, ami igencsak költséges dolog.Don't Worry, Be Happy
-
Reggie0
félisten
válasz Thunderzolee #16505 üzenetére
Tehat eleg atirni a kijelzo szoftveret, hogy 25-nel ne irjon ki tobbet barmennyivel is megy
-
addikt
Amúgy nem hinném, h különösebben foglalkozni fognak a rolleresekkel.
Aki bicikliúton megy valamilyen pálcikarollerrel, azt minek ellenőrizni. Nyilván csak 25-el tud ott haladni.
Remélhetőleg sisak csak olyan esetekben lesz kötelező, ha 25km/h-nál nagyobb sebességgel haladna a rolleres.Inkább azoknak lesz "félnivalója", akinek nem pálcikarollerje van, és bukósisak nélkül megy az úton, pláne ha "cikázik" ész nélkül.
Az ilyet leintik, megnézik van-e jogsija, és kész.
Esetleg ha bukó nélkül van, akkor nagyobb eséllyel állítják meg, főleg szemmel láthatóan nagyteljesítményű roller esetében.Esetleg pár alkalom után, mikor jogsi nélkül elkaptak valakit, híre megy a médiában, azt lecseng az ellenőrizgetés, mivel megtanulják a zemberek, h jogsi nélkül nem lehet olyan rollert vezetni, ami 25-nél többel is tud menni.
A másik kategória, aki járdán 10-nél többel megy.
Illetve forgalmas bicikliúton 40-45-el repeszt.
Ez utóbbi kettőtől a rollert is elvenném.Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
Nordik
őstag
Alig kapható már F40 illetve F35 se nagyon. Várható valami új modell?
-
Reggie0
félisten
válasz Thunderzolee #16510 üzenetére
"Aki bicikliúton megy valamilyen pálcikarollerrel, azt minek ellenőrizni. Nyilván csak 25-el tud ott haladni."
En valahogy nem latom az osszefuggest a max. 25 es a bicikliut kozott. -
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #16513 üzenetére
Elegge Kugoo S1 tovabbtakolmanynak nez ki
-
szpali
addikt
Nekem is P van és megerősítem a fent leírtakat.
Ráadásul azt a 20-25-ös sebességet is csa komótosan, nehézkesen éri el, kizárólag sík terepen.iPhone 13 Pro/Mi13 || MBP M1 Pro 14 || Philips 55OLED805 | Denon X2400 | Wharfedale Diamond 240+220C+220+10.GX || Signum Z28NEL & Bertone Cabrio Z18XE
-
DigitXT
félisten
válasz Casseius #16507 üzenetére
Magyarán a lószerszámmal kapcsolatos megjegyzésed csak azoknak
szól, akik nagyobb sebességet akarnak: akinek jó a 25 km/h, mindegy.
(Sőt, a gen1 jobb, mert nyomatékosabb: ha a gen2 ugyanazt kizárólag
több árammal tudja elérni, azt jelenti, hogy hamarabb fog merülni is...) -
őstag
válasz Thunderzolee #16510 üzenetére
10-20-30 a sebességkorlát lakotterületen belül, ha nem az úttesten megy. Járdánál, gyalogos-kerékpár zónában, illetve kerékpárúton. Valószínű erre a szabályozásra lehet számítani rollernél is.
Felénk például nagyon sok van a középső verzióból.
Azt pedig sanszos, hogy a bevezetés után lesz egy pár napos vagy akár 1 hetes fokozott ellenőrzés. Szerintem. Ami nem fog ártani...
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
Somatom
veterán
válasz szpali #16515 üzenetére
Hát akkor ezért sem cserélném el a lófaszt sem érő gen1 -emet, gen2 -re. Nem tapasztaltam semmilyen nyüglődést. Lenyomom a kart, egyenletesen felgyorsít 25 -ig és tartja. Elmegyek vele vásárolni, visszafelé sztem 120Kg fölött van a terhelése, de ugyanolyan dinamikusnak érzem a gyorsítást, mint csak élősúllyal.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
yodamester10
őstag
válasz Reggie0 #16514 üzenetére
Csak hiszed,volt olyan itthon nemrég adtam el.Ez csúcs kategória ahhoz képest.
tudnám minek futtatjátok a g30-at?Miben jobb a Hiley -hez képest?300 ezer-ig kerestem a Mijia utódját azt is néztem de ettől elmarad.Fél akkuval is azt kell szinte tudnia mint tele én nem lökődöm dombnak felfele.A Hiley rugózik elöl hátul, elmegy 45km-t, 600 wattos motor, 58 cm széles a kormány, első hátsó elektromos+dobfék, 20cm széles trepni, nem kell applikáció az indításhoz, lecsukható kormány,45km/h végsebesség.[ Szerkesztve ]
-
yodamester10
őstag
Már nem tudom szerkezteni
-
bajnokpityu
félisten
válasz yodamester10 #16521 üzenetére
Hiba százalék? Kidolgozási minőség?
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
yodamester10
őstag
válasz bajnokpityu #16523 üzenetére
Hiba százalék passz,minőség nagyon jó.Nem zörög,nem lötyög,nem kell a kormányhoz gumi mint a mijiánál.Levehető a sárvédő,én le is vettem én esőben nem járok vele.A világítás a trepniben van így ha letörik a sárvédő akkor is működik.Van lábpihentető gyárilag.Extrém picire összecsukható.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
válasz yodamester10 #16521 üzenetére
Nem "futtatjuk", csupán ez egy olyan tipikus Prohardveres topic, ahol megbízható termékeket szokás/kell ajánlani.
A Xiaomi, Segway ilyen, ez közismert.
Egy probléma van velük, a pálcikaroller kategórián kívül nem árulnak nagyobbakat.
Úgyhogy ezért "nyomatjuk" a G30-at, mert az a legnagyobb a pálcikák közül.
Nyilván akinek ez is kevés, az nagyobb rollert kell vegyen.Ducati, Aprilia: tökjó rollerek, csak túl vannak árazva..
Amiről vegyes a vélemény: Esegway, Kugoo, meg még van egy halom ebben az ársávban, de meg kell érteni, h nem véletlenül kerül annyiba egy Mantis, E-twow, amennyibe kerül, ezek meg ugyanazt tudják papiron, töredék annyi áron.
Ja, vagy hát nem, mert mindegyikről kiderül előbb utóbb, h nem véletlenül került feleannyiba.A Hileyt nem ismerjük, ezért nincs róla tapasztalat. Mikor először írtál róla, természetesen rákerestem, de ennyi.
Rosszat senki nem fog mondani róla, de ezekről inkább hosszabb távon derül ki, h megérte-e, vagy nem.
Belenézne egy roller szervizes, egyből látná pl az alkatrészek minőségén, h tartósra tervezték-e, vagy nem. Meg hát alkatrész van-e hozzá pl ha a vezérlője gondol egyet és meghal.
Akksi vajon meddig bírja, jó cellákból áll, vagy 2 év és a fele kapacitása eltűnik.
Lengéscsillapítók mikor kezdenek el nyekeregni, vagy bírják jól.Szóval ezért nem írjuk le, h Hileyt vegyetek, mert jó az ár/érték aránya.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
yodamester10
őstag
válasz Thunderzolee #16526 üzenetére
Értem én,de csak arról lehet véleményt alkotni amit az ember használ hosszú távon.Nekem a Mijia 365 nagyon bejött,de ehhez képest játék roller.Bírom mikor Phev autókat tesztelnek 1-3 napig és azzal jönnek,hogy 8-10 litert eszik benzinből.Nálam ez nem így van tud az 1,6 litert is ha akarom.
-
addikt
válasz yodamester10 #16527 üzenetére
Tessék, épp most olvastam - itt egy másik, nagyon jó ár/érték arányú roller, aztán hogy járt vele szegény.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)
-
yodamester10
őstag
válasz Thunderzolee #16528 üzenetére
De én itt vettem magyar boltból 3 év garival,meg ami elromolhat el is romlik Amúgy lehet 5 perces javítás csak nem ért hozzá
-
őstag
válasz yodamester10 #16521 üzenetére
Mert a pálcikák tipikus nagyvárosi rollerek. Ezért ennyi a végsebességük és a teljesítményük is, mert ez igazodik az átlagos városi környezethez és a szabályokhoz. Valószínű ez fog igazodni a magyar szabályozáshoz is.
Az emberek jelentős része pedig marhára nem alkalmas arra, hogy ilyen eszközökkel 40-50km/h -val közlekedjen közúton az autók között. Főleg ilyen kis kerekekkel. Főleg budapesti környezetben.
Bringával is annyi kamikaze pilóta van az utakon, hogy néha az agyam eldobom.
Ráadásul az emberek nagy része szívesebben vesz olyan rollert/márkát ami mögött van már közösség és rengeteg tapasztalat.
Szerk.:
Én is gondolkoztam amúgy komolyabb teljesítményen és rolleren, de az hasonlóan sok tapasztalattal, és vélhető megbízhatósággal jóval drágább lenne. Plusz ki sem tudnám használni egy jellemzően 20-25km/h szakaszon.Egyszerűen nem lenne értelme annak, hogy ugyanott totyorogjak vele 90% -ban azon a sebességen amin most is haladok.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
PociAti
senior tag
válasz yodamester10 #16521 üzenetére
Egy évvel ezelőtt hasonlót már megéltünk ezen a fórumon. Akkor a Nubility nevű fostalicska volt a slágertermék. Olcsón sokkal többet tudott, és az első időszakban imádták a tulajdonosok.
Néha megkapjuk, hogy mi vagyunk a hülyék, meg elfogult Ninebot / Xiaomi fanok vagyunk, pedig sokkal olcsóbban sokkal jobb rollert lehet venni. (Mindezt kb. 100 km után állítják a közel noname márkáról.)Nubility kulcsszóra rákeresve jelenleg 35 találatot hoz fel.
Nálam a Hiley a termékképei alapján tipikusan a messzire elkerülendő kategória, nagyjából egy kalap a Nubility-vel. Majd az idő eldönti. Jó sokan vettek Nubilityt, túl sokan is, és lehet már egy sem működik közülük. De hogy 1 év után a használt piaci értékük a béka segge alatt van, az is biztos!
------------ ------------
És akkor visszatérve a Nubility hozzászólásokra:
(#11386) dzsidzsas 2021-12-12 17:48:26
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_11386-11386.html
Láttam pár lebecsmérlő hozzászólást az olcsó és kínai rollerekről. Szeretnék összehasonlítani pár saját használatú rollert, hogy nem olyan forró a kása.
...
[Megéri az egész hozzászólást elolvasni. Ekkor még az volt dzsidzsas véleménye / tapasztalata, hogy jobb a Xiaomi és Segway rollereknél. Hosszú, csak azért nem másolom be.](#11614) dzsidzsas 2022-01-04 20:26:38
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_11614-11614.html
Nos ennyi volt a fellendülés 600Km. A mai napon a Niubility N2 megadta magát, vagyis a kormány menet közben a kezemben maradt. Szerencsére nem törtem össze magam.
...(#12426) dzsidzsas 2022-03-13 21:55:02
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_12426-12426.html
Eddig tartott a kálvária a Niubility2 és a TomTop oldallal való egyezkedésben. Kerek 20$ ajánlottak a hibás kormányért és oldjam meg. Mivel nem fogadtam el, azt mondták küldjem vissza, ami Kínába potom 78000Ft lenne, és az oldalon blokkolták a véleményírás lehetősségét, ne hogy elmondjam hogy törik a kormány.
...------------ ------------
(#13246) Grafiqs 2022-04-27 13:50:03
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_13246-13246.html
Én egy Niubility N2-t használok nagy megelégedéssel. Bőven 100e forint alatti áron vettem EU-s raktárból. Masszív, strapabíró igásló.(#13794) Grafiqs 2022-05-16 15:33:41
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_13794-13794.html
Megosztanék veletek egy történetet.
Tegnap déltájban gurultam dolgozni a Niubility N2 rolleremmel, amikor egyszer csak eltört a kormányrúd. Az út szélén haladtam roller balra én jobbra a járda felé. Nem volt őszinte a mosolyom. Megütöttem magam, de különösebb bajom nem lett, ...(#13796) Grafiqs 2022-05-16 16:28:09
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_13796-13796.html
Kb. 900km-t mentem vele végig közúton, szűk egy év alatt. Egyébíránt nagyon szeretem a rollert. Igazi igásló. Jól megy, és strapabíró. Mert amit közúton kap az nem gyenge. Nem egy sima aszfaltú kerékpárút. Eddig nyikkanásnyi baja sem volt.------------ ------------
(#14640) Mgyula80 2022-06-08 13:38:42
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_14640-14640.html
Sziasztok!
Tudjátok esetleg, hogy hol lehet bp-en/környékén megcsináltatni a Niubility N2 kormánytörését? Esetleg valami véglegesen jó megoldásra? Eszméletlenül veszélyes.
Nagyon köszönöm előre is, sajnos DIY megoldás nem jó, nem tudok pl esztergálni.------------ ------------
(#16206) atyasimon 2022-08-20 09:13:06
https://logout.hu/tema/kis_roller_topic/hsz_16206-16206.html
Niubility N2. Üdvözlet rolleresek. 2 db Niubility N2-t vettem 2021-ben. A páromé 300 km után bedöglött. Valószínű az agya, mert hirtelen felére lecsökkent a megtehető táv, végül ki be kapcsolt, aztán beállt. Az enyém 900 km után állt be. Annak is az agya. Tehát beállt mind a kettő. Bosszant nagyon.
Mielőtt kidobom mindkettőt, esetleg tudnátok segíteni, hogy honnan tudok bele vezérlőket szerezni? Sehol nem találtam a neten az N2 tipushoz. Köszönöm.[ Szerkesztve ]
-
bajnokpityu
félisten
válasz Thunderzolee #16526 üzenetére
Jó lenne ha lenne elég pénz az olcsó rollerek véleményezésere. Addig marad az f40 g30..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
synar
őstag
válasz yodamester10 #16533 üzenetére
Hanem egy Kugoo M4 klón, ami szintén nem egy ajánlott típus.
-
Reggie0
félisten
válasz yodamester10 #16521 üzenetére
Nem tudom honnan veszed, hogy en g30-at futtatnek.
Nem hiszem, latom a muszaki megoldasokbol, hogy kugoo s1-en alapszik.
A gyartoja szerint pedig 400W a motor. [link][ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Casseius #16525 üzenetére
Ezek amúgy teljes tévúton járnak: egy pálcika is jó, csak másra. Én is végig
jártam a tuning poklot, a végén 2700W volt a gép, és 42 km/h volt a vége...
Viszont ugyanaz a szar váz volt, ami az elején, 1-2 módosítástól eltekintve,
magyarán ugyanúgy széttört, mint gyárilag, csak jóval nagyobb tempónál...Nem véletlen van ezekben az a 25 km/h korlát, ezeket ha vki 40 körül kezdi
hajtani, "magára vessen": te 72V akkut álmodsz az M365-be, szerintem egy
kurvanagy esés lesz a vége, de ne legyen igazam, rosszindulat nélkül írom!
(72V akkuval szerintem bőven 60 km/h fölött tudnál menni. Életveszélyes.)Ui: csak abba gondolj bele, hogy akkora sebességről meg kéne tudni állni...
(Ez amúgy az SMKP tuning rákfenéje is, hogy odáig eljut, hogy felfúrja meg
áttételezi, esetleg görgőket cserél, ha robogó, de ugyanolyan szar a féke...)Jó, én pont a féket is tuningoltam, mert gyárilag ugye semmi se volt, annál
már egy dobfék is nagyon sokkal jobb, plusz ugye a dupla motorfék...
De teljesen tökmindegy, mert ha széttörik az eleje, abból repülés van sajna.
(Csak 50 km/h-nál picit nagyobb az aszfalt húzása: bőrruhát készíthetjük?)Szerk: nem bántam meg, hogy kitanultam, mi hogyan működik, mérnökileg
abszolút érdekelt, de így közlekedésre kevesebb idő maradt. Ennek extrém
verziója, hogy idén alig mentem a vassal, csak építem át folyamatosan...
(Most már ugye váz is kell a nagy akku miatt, szóval azt is hegeszteni kell.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #16539 üzenetére
Jah, amíg el nem durran a vezérlő... Nekem az YKZ vezérlő rendes
visszatöltős motorféke tetszik, enyhe retarder hang mellett 10-15A-t
belever az akkuba. Egy pici akkunak persze sok, de átkonfigurálható.
Nagy akkunak meg meg se kottyan, felveszi. Amit én a kevés km-es,
de már 3 éves tapasztalás - szerelgetés alatt megtanultam, az, hogy
soha többet nem veszek rendes mechanikus fék nélküli rollert. Pont.
(Bár ahogy a helyzet kinéz, semmilyet nem veszek, mert ami "fasza",
az drága, ami meg sz*r, az is, csak máshogy... Ha kész lesz végre ez
a rettenet, és menni fog egy 50 km/h-s utazót jó kezelhetőséggel, én
elégedett leszek. Egy csomó rollerre mondják, hogy gyors, mint állat,
csak mondjuk 30 km/h fölött már bizonytalan, szitálásra hajlamos...
(Nekem a 40 km/h utazónál se volt semmi, 45 km/h végsebnél sem:
hogy miért építem át? Nem is tudom, kíváncsiság... 60V akku stb.)Nem hinném, hogy sokat fogok vele 50-nel menni (de ha tudja, az jó).
Szerk: Kugoo esetén a motorfék nagyon csalóka. Lágymányosi, nem
túl nagy lejtő, mégis alkalmatlan megállásra - ha nagy volt a lendület:
értelmezhetetlen a fékút... Miközben amúgy felfelé bármikor elindult.
(Mondjuk mértem is, hogy a két motor nem egyformán fékez, de épp
a minap írt rám egy kolléga, hogy az etwow motor ebben is jobb, hm.
Pedig ugye a vezérlőn múlik leginkább, hogy milyen módon fékezi.)[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #16540 üzenetére
Miert durranna el? A vezerlonek mindegy milyen iranyban folyik az X watt.
De mondhatnam, hogy a bowden is elszakadhat Nekem gyerek koromban sokszor el is szakadt a BMX-en es azon meg vezerlo sem volt.Persze, tartalek mindig kell, bowdenbol is ketto kell, ha nincs melle elektromos.
(Mondjuk 40-50-rol mar a fekezoernyo is lehet opcio )
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Reggie0 #16541 üzenetére
Számtalanszor égett le a Kugoo vezérlőm fékezés közben, azért.
Te nyilván jártasabb vagy a BLDC fékezési stratégiákban nálam, ezért az
neked nem lehet újdonság, hogy a Kugoo S1 nem tölt vissza, tehát sajna
a mozgási energia tisztán hővé alakul a kábelen/a vezérlőben/motorban.
Ebből az első kettő a kritikus, brutálisan tudnak melegedni... Tapasztalat.
(Cserébe a fék fog kis tempónál is. Sőt, szinte teljesen állóra tud fékezni,
a visszatöltős fék meg kis tempónál semmit se ér, nagynál fog erőset.)Szerk: igen, a bowden elszakadhat, ha téped a kart, mint egy patkófékes
BMX-en. Ellenberger félhidraulikus féknyereg esetén erre nincs szükség!
Ettől függetlenül tudjuk, hogy ami elromolhat, az el is romlik: redundáns
rendszer kell, motorfék + mechanikus fék. Ezzel kapcsolatban bánatom,
hogy a másik vezérlőn nincs motorfék, a gázt elveszi, de mást nem tesz.
Szóval oké, van 2 tárcsa, most már mindkettő félhidraulikus (HB100), de
csak a hátsó motor tud motorfékezni. Nem ideális. Használható, de na...
(Bezzeg amíg a Kugoo vezérlő hajtott elöl... volt motorfék, aztán leégett.)Szerk: pontosabban a kábelt égette össze (akkor), és ezt megírtam anno.
[ Szerkesztve ]
-
Reggie0
félisten
válasz DigitXT #16542 üzenetére
Na jo, de az egy szar, itt cserelt vezerlos jarganyokrol beszelunk.
Hat, igazabol a kugoo fele elfutjuk a tekercseken strategia az nem is nevezheto strategianak, inkabb fillerbszasnak. Meg ha az akku nem is birja felvenni a teljes toltest, akkor is illene ellenallason elfuteni a felesleget. A masik problemaja, hogy hajtasszabalyozas hianyaban nullara nem is tud lefekezni, mert nem lesz mibol gerjesztes nulla fordulatnal, amivel tartani tudna a poziciot. Trehany megoldas. Gondolom egy normalis utolagos vezerlo azert nem igy mukodik.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz yodamester10 #16544 üzenetére
Milyen náluk a gyártás során a minőségi szórás? Mi a véleményed róla 1-2 év távlatában 2-3 ezer kilométer után?
A garanciát e tekintetben hanyagoljuk, mert engem annyira nem vigasztal, ha egyszer csak nem tudok normálisan megállni vele egy pesti forgalomban. Vagy mondjuk megnézem vele egy kamion alvázát.
Én szívesen vettem egy olyan pálcikát, amivel elég sok a tapasztalat és általában elég megbízható eszköznek mondják. De ha feljebb váltanék szívesen tenném olyan komolyabb rollerrel, amivel hasonló tapasztalatok vannak.
Azonos hatótáv mellett, mint ami például az említett G30 -nak van, csak hosszútávon is megbízhatóan működő lengéscsillapítással, nagyobb teljesítménnyel és sebességgel.
[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
bajnokpityu
félisten
szóráshoz mennyiség kellene. még, ha az övé 100%osan jól működik, se sokat jelent.
g30ak mennyiségéhez képest kevés van belőle, sztem.tegyük fel, h nem romlk el 2 év alatt, amig tart a gariidő. majd a 3. évben elkopik valami. Akkor lesz hozzá alkatrész? nyilván ahhoz lesz, aminek komoly importőre van, (szvsz egyiknek sincs), vagy legalább sokat adtak el, és megéri bontani őket..
eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO
-
őstag
válasz bajnokpityu #16546 üzenetére
Tudom. Ezért kérdeztem.
Szerk.:
Lehet amúgy ekézni a G30 árát, mert az való igaz, hogy pálcikák között ez nem számít olcsónak. Viszont ha hasonló paraméterek és mennyiségi eladás, illetve tapasztalatok mellett szeretnék nagyobb teljesítményű, jó minőségű lengéscsillapítókkal szerelt gépet, akkor nem ezen az áron találnék.[ Szerkesztve ]
ZX Spectrum - Commodore 64
-
válasz Thunderzolee #16441 üzenetére
Köszön a tippet, F40E lett végül.
Már pénteken meg tudtam venni, igaz feleségemmel váltogatva használtuk, de 21.9km után még 46%-on volt az akksi ami az én 106km-at nézve illetve az, hogy a végén pár emelkedőt is megmásztunk vele szerintem nagyon jó. Úthibákat is egész jól kezeli szerintem, a tárcsaféken kellett kicsit állítanom, azóta még nem próbáltam de elsőre nagyon pozitív a tapasztalat.
Asszony fel is bátorodott, hogy vegyünk neki is egyet és akkor tudjuk majd együtt is csapatni. Oda jó lenne valami kisebb, de még keresem az ideális jelöltet. F30E vagy D28E így első blikkre. Valami más alternatíva 160-170k körül amit érdemes lenne megnézni? -
Casseius
tag
válasz DigitXT #16538 üzenetére
Nem álmodom, szerdán érkeznek a 40T cellák, vezérlők épp ma kerülnek bele, kábelezés önmagában elvitt egy napot.
Nem most kezdtem azért, fél éve 45-50-es sebességgel használom, az útvonalam pedig echte ugyanaz, minden út hibát vakon ismerek.
Fullface bukóm van, protektoros kesztyű és térdvédő, protektor ing pedig beszerzés alatt.
Ismerek nem egy külföldi srácot akik 80+os sebességgel használják a dual Xiaomit napi szinten másfél-2 éve erősebb konfiggal (2x1200w-os motorral, 8000w felett 20s-en).
Jelenleg egy booster fék van fent de tervben a magura mt5 hiclose is, de egyszerre nem lehet mindent megvenni sajnos, véges a fizum[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
addikt
Hány kiló?
A D28-ban kisebb akksi van, mint az F30-ban.
Az egyik elmegy közel 30km-t, a másiknak 22-24 körül lehet a vége. Inkább D38, abban a motor is ugyanakkora, mint az F40-ben.
Akár még te is rápattanhatsz.Sajnos olcsón ezekből nincs, árakat max a használtak között nézelődve lehet lefaragni.
jofogas.hu/szabolcs_szatmar_bereg/Elektromos_roller_130933152.htm
jofogas.hu/budapest/Segway_Ninebot_Kickscooter_G30LE___roller_108km_t_futott__dobozaban_130889918.htmTaláltál külföldi oldalon végül?
Vagy idehaza vetted az F40-et?
A G30-at rendre meg lehetett venni kuponokkal, de az F sorozatot nem szoktam látni ilyen oldalakon.
Mondjuk most már a G30 is elég drága lett DHGateről is.Örülök, h jól sikerült a roller projected, jót választottál, sztem az F30-ban csalódtál volna.
Javíts ki nyugodtan, ha tévedek valamiben. :)