- Mikrotik routerek
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Netflix
- Windows 11
- A legtöbb amerikai szerint a TikTok egy őket befolyásoló eszköz
- Aliexpress tapasztalatok
- Windows 10
Új hozzászólás Aktív témák
-
Doky1988
senior tag
No arra jutottam, hogy rendeltem egy Xiaomi Mi Pro 2-őt emagról.. Szivem szerint Ninebot G30 Max II vettem volna.. Több ok miatt.. 10 col defekttűrő gumi, lehet venni hozzá 5V töltőt amivel gyorsan feltölthető.. Nagyobb, gyorsabb 30km/h... Nagyobb hatótáv.. Viszont nekem arra kell h városba ide-oda rohangáljak, ha kell ügyet intézni, ha kell gurulni egyet.. És azért feltudjam kapni, és kézbe bevinni.. Vagy kapok egy defektet, felvihessem buszra.. Viszont a G30 marha nehéz azt mondták sokan, így maradtam a sziamiaúnál :) Így nem a szivemre, hanem az igényeimre döntöttem :) Telóm is Xiaomi, nincs bajom vele, Mi 11T Pro 8gb/256, előtte 9T Pro volt.. :)
[ Szerkesztve ]
DokY | www.zsolti.hu
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #15145 üzenetére
Szerintem nem sokan használnak PMT-t rolleres berkekben
Doky az igények felülírnak mindent, jól tetted. 9T Pro nekem is van a fiókban, imádtam, most 11 Ultrával nyomom az is tetszik, mindenki rácsodálkozik a hátsó kijelzőmre amikor megnézem az időt vagy értesítés jön rá[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
DigitXT
félisten
válasz Casseius #15152 üzenetére
A G30 gyárilag tubeless, szóval hiába nem PMT, attól nem fog kidörzsölődni, ha 2 baron is használják, mert nincs benne semmi (belső), amivel megtörténhetne. Amikor a Tuovt-t használtam belső nélkül, és lassú defektem volt vmi tüske miatt, az is elketyegett 1 baron is, pont azért jó a tubeless, mert durrdefekt nem igazán lesz vele... Szerk: nyilván 1 baron már szemre is lapos volt, pont azért szólt a mögöttem jövő bringás, de amúgy én nem igazán éreztem még, hogy stabilitást vesztettem volna (hátsó kerék, elsőn valószínűleg megérzem). Hosszú távon persze rendellenes kopás, és egyéb következmények várhatók akkor, ha nincs megfelelő (!) guminyomás, de azért a 2 bar szerintem még nem ördögtől való.
[ Szerkesztve ]
-
Doky1988
senior tag
-
Casseius
tag
válasz DigitXT #15153 üzenetére
Ah G30-ról volt szó, átsiklottam felette, akkor nem vészes a 2 bar valóban, bár én a hatótáv csökkenés miatt én személy szerint nem használnám annyival.
/
Ha valaki erős tuning vezérlőn gondolkodik, a Spintend tegnap dobta piacra a legújabb Single VESC-es vezérlőjét [link] ami előrendelésben nagyon nagyon kedvező árú (55-60e).
Én köv héten rendelek belőle kettőt.Don't Worry, Be Happy
-
saril
senior tag
válasz PociAti #15143 üzenetére
[link] ezt ki is hagytad, tehát 3 fajta márka alatt is árulják, ergo újra arra utal, hogy nem lehet annyira szar, mint ahogy te azt próbálod beállítani, 1/3 áron jobb mint a két ajánlott típus, ennyi.
Azt hogy ugyan az a fos első legéscsillapító van alatta amit a monorim árul, a lőtéri kutyát nem érdekli, mivel a drága látos xiaomin és g30-on van bármi ilyen? ja NINCS
Lehet itt jönni a sok bullshittel amit te tolsz, szíved joga, de ahogy és amit írtam itt, hogy én 100kg vagyok és mindennaposként használnom, elég hamar előjönnek a hibák a vázban, HA lesznek! majd arról is írok ha ez történik!
Szóval a tanusítvánnyal kitörölheted ha szénné ráz a gép
Nem lehet testreszabni szoftveresen, remélem azért ennek örülsz, bár én azon kívül amit régen le is írtam (hogy adagolhatóbb lehetne az elektromos fékezése) annak örülnék, már testreszabhatóság nekem nem kell, két mód 20 és 30kph, tempomat, elektromos lakat és kész, végtelenül egyszerü, ezért szeretem, és ennek a kijelzője sem ázik be, nem kell rá venni utólag semmit, meg nem kell leragasztanom semmivel...[ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
R a y
senior tag
válasz Doky1988 #15154 üzenetére
Nekem csak a Mi 9T van/volt, de droidos fronton olyan paraméterekkel nem találtam utódot, mint akkor 2019ben. De lenne most is gondolom, de xiaomi teloért nem fogok 3-400e ftot adni…
Nevetséges, hogy 120-150e ftos árkategóriában bohóckodnak a virtuális közelségérzékelős agymenésekkel. Így iPhone 13 pro lett az utód, de a mi 9t maradt másodlagos telónak, mert annyira jó, és nincs szívem eladni.Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
PociAti
senior tag
És simán előfordulhat, hogy hasonlóan kis darabszámon egy tucatnyi más néven árulják.
Ez a tény neked semennyire se gyanús? Nem kapcsolódik fel a fejedben egy figyelmeztető lámpa, hogy ha olyan jó lenne, akkor miért nem egy stabil néven árusítanák? Pedig annak brand építő ereje lenne!"1/3 áron jobb mint ..."
Ezt is azért kifejthetnéd. Nekem nem jön ki a matek.
Ha az általad linkelt terméket nézzük, akkor annak 219 100 Ft helyett most 189.300 Ft az ára.
Akkor te most 570.000 Ft-os rollerekhez hasonlítod, és azoknál jobb? Mégis melyik 570.000 Ft-os rollererekre gondolsz?Vagy ha korábbi, agyon akciózott árat hasonlítasz, akkor más rollereknek is az agyon akciózott árát nézd! Minimum az lenne a fair.
A Xiaomi Mi 3 roller magyar garanciával 127.000 Ft-ba került úgy, hogy 15.000 Ft-os okosóra járt mellé. -
bkiky01
senior tag
Annyira felfújjátok a semmit.. Van aki negveszi az olcsóbbat, van aki ad mások tapasztalatára.. Csak olvasom mennyire nem enged senki a saját igazából.. Úgy sem lehet meggyőzni a másikat.. De vajon kell?
-
Termi16
őstag
Sziasztok!
Szeretnék venni egy elektromos rollert, akár használtan.
2-3km-es utakra lenne csak használva. Fontos a könnyű összecsukás és hogy rossz úton is viszonylag kényelmes legyen, ezért minél nagyobb kerék és gumi a preferált.
Elsőre a Segway Ninebot F25E jött szembe, szerintetek megfelelő lenne, vagy érdemes másfelé nézelődni?
Telefonszámomat megtalálod az adataimnál!
-
R a y
senior tag
Azért ennyire nem egyszerű ez az olcsó vs drága téma. Facebook csoportokban is olvasni, hogy a milliós csilliós rollerek is eltörnek a villánál stb stb, ugyan úgy van velük probléma.
Emberek megveszik a milliós rollert, és még foglalkozni kell vele. Nekem ez valahogy nem fér bele, és itt most nem a tuningról beszélek.[ Szerkesztve ]
Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
Tamás9x
őstag
A milliós rollerekkel azt mindenki elfelejti, hogy mit csinálnak, és miért is törik el Ha XC pályára viszi ne csodálkozzon, na meg padkáról ugrálni vele folyamatosan....
Aki egy kicsit konyít a fizikához, az tisztában van vele ezekkel mit szabad és mit nem. Aki nem azokról pedig olvassuk és látjuk a törött posztokat Facebook 50km/h+ csoport... Nem épp iskolázott emberkék írogatnak mi milyen szar.bkiky01: Az a baj, hogy ajánlja a szart, és aki jóhiszemű megveszi aztán így romlik a fórum szintje.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
alázógyík
őstag
Bogist C1 Pro 2 hét után:
Pozitív:
- 46km/h a max. amivel tudtam vele menni. 90kg vagyok.
- Igen jól gyorsul, és komfortos is.
- ECO-ban hajtva(max 25km/h) közel 60km a táv
- Stabil, nincs nyeklés, nyikorgás
Negatív:
- Az alja még mindig alacsonyan van, padkáknál figyelni kell
- Megvolt ma az első defektem. -
saril
senior tag
válasz PociAti #15159 üzenetére
Kukacoskodhatsz, ez is csak arról tesz tanubizonyságot hogy amit leírok, el sem olvasod, illetve nem értően olvasol, a gshopperen 115ezer ft és nem 2021-08-31 ekkor volt annyi hanem MOST is ENNYIBE kerül, remélem ezt már érted
[ Szerkesztve ]
Akkupakkok készítését, javítását, szerszámgépek, rollerek, kerékpárok akkufelújítását vállalom. Eladóak 18650 Cellák!
-
DigitXT
félisten
válasz Somatom #15161 üzenetére
Még csak az sem baj, hogy ajánlja. Hadd tegye. A baj az, hogy számonkéri, hogy
mások miért nem tesznek ugyanígy a topikban?! (Miközben nincs más, akinek az
adott típussal tapasztalata lenne. De ez persze az elnyomó xiaomi-lobbi miatt van.
Én csak azt nem értem, hogy ha egy egész "közösséggel" van problémája, minek
jár még mindig ide a követelt, de sajna egyelőre meg nem kapott, megerősítésért?
Az ember tapasztalata változó. Az első törésig a váz gyengesége nem tűnik fel.
Viszont egy komolyabb baleset után bekövetkezhet a teljes pálfordulás! Miszerint:
az adott típust bottal se piszkáljuk inkább. Vagy maximum gyerekjátéknak jó...)Ray: igen, amikor a sokszázezres vas törik össze, akkor az ember elgondolkodik,
hogy mégis mennyit kellett volna (még) rálocsolni? Más kérdés, hogy ezek eléggé
más igénybevételnek is vannak kitéve: az átlag, munkába járós, 25 km/h fölé sose
nem merészkedős rollerhasználónak igenis fáj, hogy a tök olcsó, kicsi, és könnyű
vasának mondjuk az első villája egyszer elköszön egy kis úthibán, lassú tempónál.
(Ugyanez 70-80-nál kátyút fogó, majd szanaszét törő nagy vassal másképp élhető
meg. Bár a következményei az utóbbinak valószínűleg még súlyosabbak lesznek.)Tamás9x: szerintem attól nem romlik a fórum szintje, hogy különböző vélemények
megjelennek. Sőt, színessé teszi. Elfér... Csak helyén kell kezelni mindent. És ha
valaki úgy gondolja, hogy neki is megfelel, megveszi. Ha neki is beválik, majd lesz
több tapasztalat. Egyszerűen arról van szó, hogy azért a nagy többség nem olyan
mélyen van belebuzulva a rollertémába, hogy érdemben tudjon állást foglalni. Jóval
kényelmesebb ajánlani egy bevált típust, mert azzal nagyon nem lehet mellélőni...
(Nyilván benne van egy torzító hatás is, hogy akinek egyetlen rollere volt, és bevált
neki az adott időpillanatig, bátran ajánlja másnak, hiszen ez az ő tapasztalata..)A fórum a véleménycsere helye. Teljesen nyugodtan lehetne itt beszélgetni. Csak
a beszélgetéshez két, vagy több normális emberre van szükség. Aki folyton ilyen
agresszív, személyeskedő stílusban tolja, azt előbb utóbb ki kellene penderíteni... -
Tamás9x
őstag
Anno jó volt az M365, úristen, mekkora dolog volt már, még azzal a nyomorult aksiproblémájával eggyütt is... majd jobb a Pro utána a Pro2, és a G30, közben én javítottam is őket, meg másokat is.... nem csak kívülről szemléltem, és bizony találkoztunk, találkozunk a mai napig akár halálos balesetekkel is, mert az emberek azt hiszik, ők mindent tudnak, és hajtják a pálcika vázat mint a hülye.
Mindenkinek joga van hülyének lenni, mivel regisztrációkor nincs IQ teszt így bererülnek a rendszerbe olyan egyedek akik nem csak a saját maguk, hanem mások életét is képesek veszélybe sodortatni, a tudatlanságukból kifolyólag.
Ez egy közlekedési eszköz, nem telefon, nem játék, hanem egy emberi élet kioltására képes száguldó pálcika.Nem kényelem, hanem felelősségtudat olyat ajánlani, ami már bevált, és nem fog összecsuklani valaki alatt, mert épp lehajtott vele egy padkáról.
Felelősséggel jár tanácsot adni annak aki tanácsot, segítséget kér.
Attól, hogy sikerült elérni azt a tudati szintet, hogy külföldről valaki rendeljen egy minden ISO szabványt kikerülő gépet, gratulálunk, főleg, hogy már lassan 1000km-is belekerült.... azta amindenit.. Nagyon nagy mérföldkő....
Szemben a több éves, több százezer, akár millió eladott példányú, folyamatosan fejlesztett, és javítgatott rollerrel szemben... hát okéMég ennyi év után is azt mondhatom, hogy nem értek hozzá, de örülök, hogy más az első vásárolt rollere után, az univerzum tudatával rendelkezik, és meg tudja mondania tutit, egy már ránézésre is gagyi kínai cuccról
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
Sordoran
addikt
válasz Tamás9x #15170 üzenetére
Óriási +
Igaz, hogy ez minden ilyen szak topik sajátja, vannak bejáratott típusok és a "megmondó" emberek akik ezeket sajtolják mindenkinek aki tanácsért jön. Viszont míg egy telefon, TV, kamera stb. esetén ha rosszul választ az ember, nem az ajánlott típusokat, akkor rossz esetben csak kellemetlenséget okoz a készülék, kidobott pénz. Ellenben egy közlekedési eszköz esetén ha balszerencsés, ott súlyos baleset is lehet a vége. Persze a Pro 2 és a G30 esetén sincs 100% garancia, hogy "nem lesz bajod velük", de a sokkal nagyobb tapasztalat alapján mégis csak biztonságosabbak. Lehet én vagyok túl óvatos, de nekem ez fontosabb, mint hogy spóroljak egy kis pénzt. Ha kiesnék munkából (akár évekig is) egy baleset miatt amit a rossz anyagminőség okozott, az nagyobb érvágás lenne a pénztárcámon.
(és továbbra se az a baj, hogy ajánlva van egy másik roller is, hanem hogy mindenki más van lehülyézve, holott észérvek miatt vannak ezek elsődlegesen írva)Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
R a y
senior tag
válasz Sordoran #15171 üzenetére
Nem függ az ártól, hogy valaki elesik-e a rolleren. Egy 5-600e ft-os rollerrel úgyan úgy el lehet esni, mint egy xiaomi klón sencorral. Tehát ez nem ÁR függő!
Viszont az szerkezet összerakás, hegesztés minősége (pld kugoo s1 hegesztések), már eltérőek lehetnek.Ha olyan releváns találatokat akarsz látni, mint amilyeneket a 2000-es években kaptál, akkor használd a Yandex-et. ~ Pro Bono Publico ~ | Ephesians 6:10-18 |
-
Sordoran
addikt
Erre nem tértem ki külön, de erre is gondoltam. Viszont senki nem írja le, hogy szépen, ahol kell lassan közlekedik majd, vagy pedig 50-el ugratja át a fekvő rendőrt. Tehát marad az, hogy tapasztalatok alapján mennyire esélyes szerkezeti törés normál használat mellett.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Miikee
csendes tag
válasz Casseius #15155 üzenetére
Köszönöm mind a kettőtőknek a tanácsokat, valszeg visszafújom 2.5-re, mert annyival nem lett jobb a comfort, mint amennyit csökkent a hatótáv, meg így gondolom a motort is jobban terhelem.
Viszont mindjárt kérdezném is, hogy aki már hosszabb ideje használ sharkset lengéscsillapítót mi a tapasztalata. Hiszen először a monorim is jónak tűnt, csak később jöttek ki a hibái.
-
Casseius
tag
válasz Miikee #15175 üzenetére
MO-n rajtam kívül talán egy srácnál láttam Sharksetet egy g30-on, más szint mint a monorim és teljesen hibamentes, nincs csattogás, letörő sárvédő, kilazuló csavarok ésatöbbi, nagyon jól átgondolt szerkezet, egyedi és prémium hatást kelt abszolút, rugózásra a monorim+légrugó kombó fölé raknám egy 30%al.
[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
PociAti
senior tag
válasz Miikee #15177 üzenetére
Egy régi hozzászólást alapul véve:
Xiaomi owner's guide v2.5-1 szerint ajánlott keréknyomás 10 × 2,5" kerékméret:
testtömeg első hátsó
70 kg alatt 3,0 3,5 bar
70-90 kg 3,5 4,0 bar
90-100 kg 4,0 4,5 bar
100-120 kg 4,5 5,0 bar -
DGery
aktív tag
Azért ha belegondolok, hogy a Clio-ba a Scooter 3 simán elfér és még tudok mellé pakolni, meg volt már benne Pro 2 is... Elgondolkodtató
by DGery® c.o. ///// MacBook Air M1/ iPhone 12 128GB / iPhone SE 2020 / iPad 9 WiFi only 64GB / Apple Watch Series 5 / Xiaomi Mi Scooter 3 / HP EliteBook 850 G7 / Dreame D10s Pro / iKier K1 12W
-
Aaron14
őstag
A gagyi Xiaomi témához:
Kicsivel több, mint egy éve van meg a Pro 2. Vidékről járok fel Pestre dolgozni, ezzel megyek ki az állomásra télen, nyáron, hóban, esőben, szélben. Soha, egyszer sem hagyott cserben, csak akkor volt vele probléma, mikor dekeftet kapott, mert belementem egy szilánkba. Azzal szívtam rendesen, de ez nem a roller hibája. Igen, nyikorog, de ez a probléma is nagyjából orvosolható.
Eddig több, mint 4.000 km-t mentem vele balesetmentesen és ez remélem így is marad. Nekem például szempont volt, hogy minél könnyebb legyen és minél nagyobb legyen a hatótávolsága. Kétszer fordult elő, hogy éppenhogy haza tudtam vele menni, de akkoris hazavitt! Rengeteg BKK bérletet és időt spóroltam meg vele.
Szóval sok mindent el lehet mondani a Pro 2-ről, de azt, hogy gagyi, biztosan nem.
Sony KD-55XF9005 - MacBook Pro M1 Pro 14” - iPhone 15 Pro 128GB
-
Sordoran
addikt
válasz Aaron14 #15187 üzenetére
Nem is az volt a "vita" tárgya hogy rossz minőségű, hanem túlárazott az olcsókhoz képest.
Nekem még csak tizede van benne 2 hónap alatt (400 km), és eddig nekem is megfelelő. Mivel nekem is része napi utamnak a vonatozás, ezért fontos hogy probléma mentesen tudjam emelgetni, pakolgatni. Menetkomfort persze lehetne jobb, de valamit valamiért alapon el kell fogadni. Mivel többségiben bicikliúton megyek, így csak padkák okoznak pillanatnyi huppanást.
A nyikorgás azért zavaró, de jelenleg még csak rázósabb utak után jön elő, és ha összecsukom, megfújom csatlakozásnál majd vissza állítom kormányt, akkor ez megszünteti a hangokat következő rázós szakaszig.Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Tamás9x
őstag
válasz Aaron14 #15187 üzenetére
Egyáltalán nem gagyik, akkor nem lenne az ajánlott kategória, szeretjük, még a pálcika mivoltja ellenére is. Fapados, de nem is offroad környezetbe készült. A pro4 az vicc, de az előzők jók
alázógyík: Ahogy nézem az első teleszkópja olyan mint a Sharkset, esetleg egy 150-165-ös rugós tagot nem bírna el? akkor emelne egy kicsit, és a rugózás is finomabb lenne.
Miikee: Köszönöm, már lassan 2 hónapos sztori, azóta is gyógyul, örök plezúr marad. Azóta megkapta a 12V-os booster aksit így már óra szerint 40 a vége, terhelés nélkül 42. Itt már kezd kevés lenni a Sharkset gyári sima rugója. Pattog néha.
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
palik
csendes tag
Sziasztok!vettem egy ninebot g30-at.teljesen elégedett vagyok vele de azért elgondolkodtam,hogy nagyobbat vegyek.Angliából a kaabo mantis 10 lite plus 800w 310 ezer lenne.igazából arra lennék kiváncsi,hogy gyorsulásban hozna -e jelentős pluszt vagy nincs nagy különbség.sebességre elég nekem a 30 is.Vagy jobb,ha veszek ebbe monorimet? Tekintve,hogy olvastam minőségbeli problémákról a kaabonál.Ráadásul nem is vízálló
-
Somatom
veterán
Rendes autónál nem az a kérdés, hogy befér-e a roller, hanem az, hogy hány roller fér be.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Casseius
tag
válasz Tamás9x #15182 üzenetére
Parancsolj: két féle verzió is van, a második szélesebb és hosszabb [link]
Egy 3D nyomtatós megcsinálja fillérekért!/
Exa duplakamrás levegős nekem is izgatja a fantáziám, 150-es még emelne is a gépen, ami mindig hasznos extra a jobb rugózás mellé
[ Szerkesztve ]
Don't Worry, Be Happy
-
Tamás9x
őstag
Átszámolva, G30 "tuningolva" sem adná azt a konfortot mint a Mantis, első hátsó teló + 12V-os booster aksi, és már ott vagy, hogy Mantis ára, sőt nem kicsivel több is, és még mindig csak max 1300W peak teljesítmény a Mantis 1600-2000W-os plafonjával szemben.
Annyi, hogy a Mantis 26kg, a G30 is annyi lesz kb mire elkészül...Casseius:
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
DGery
aktív tag
válasz Somatom #15194 üzenetére
Jó, az Espace külön kategória ebből a szempontból Egymásra rakva a csomiban a Clioba is elfér 2, de lehet 2 is
A Laguna-val sem volt ebből a szempontból gondomby DGery® c.o. ///// MacBook Air M1/ iPhone 12 128GB / iPhone SE 2020 / iPad 9 WiFi only 64GB / Apple Watch Series 5 / Xiaomi Mi Scooter 3 / HP EliteBook 850 G7 / Dreame D10s Pro / iKier K1 12W
-
R a y
senior tag
-
Tamás9x
őstag
G30 kereknyomas....
Ma megjott a xiaomi 1s pumpam, a hatso kerek eleg puhacska volt, 1,6bar-t nem volt annyira zavaro, sott igencsak kellemes volt a futasa... mert a pumpa, na ez fel lett tornazva 4,8-ig. 92kg+ruha es taska kb 105kg terheles. 4km ut erdoben full gazon ezekkel a beallitasokkal. 48v
Normal 619W
Max Peak:1238W
[ Szerkesztve ]
https://www.youtube.com/@kisstontour
-
DGery
aktív tag
Úgysem tudsz elvinni 4 kocka sört ebben a melegben a rolleren...
Nem-e?
[ Szerkesztve ]
by DGery® c.o. ///// MacBook Air M1/ iPhone 12 128GB / iPhone SE 2020 / iPad 9 WiFi only 64GB / Apple Watch Series 5 / Xiaomi Mi Scooter 3 / HP EliteBook 850 G7 / Dreame D10s Pro / iKier K1 12W