-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #129953 üzenetére
A baj annyi lehet,hogy hamarabb elkopik,de majd ezt megmondja aki tudja,vagy már tapasztalta.Idegen fórumokon is az esetleges gyorsabb kopást említik különbségként.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ákkk
addikt
válasz deny330 #130165 üzenetére
Azért egy xc gépnek abban stílusban amit írt messze nagyobb az előnye egy enduro géphez képest pld.enduroval tekerj le egy maratont érezni fogod nemrég egyik ismerősöm santa c.-val kb fele akkora távot tudtam kihozni azonos idő alatt mint a myroonal nem dh-ra gondolok mert ott egyértelmű a santa előnye.
[ Szerkesztve ]
A technika nem az agy helyettesítő terméke.
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #130165 üzenetére
De ha úgy érzem, hogy merev vagy fully XC jó nekem arra amire használom, miért akar mindenki trailokkal meggyőzni? . 6030D-t meg a topikgazdát sem győzköditek, szerintem engem ugyanúgy fölösleges . Én már a rövid stucnit és 1-2cm-vel magassabb kormányt is utáltam, egy trail el tudom képzelni mennyivel nagytatásabb lenne, ráadásul pedállal van vagy 15kg ez a CTM is. Amúgy meg ronda és drága
StLui: Csak a lefelé s a lefelé, de nekem nem számít a repülés lefelé. Ezt már annyiszor írtam, de még mindíg többet ad a trail lefelééé... És felfelé, meg 50km vegyes terep után ki lesz a betyár?
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #130185 üzenetére
Az ilyenekért is jó lenne egy topikos montizás, itt hamar kiderülne ki miben jó és melyik vas mire való, mászni is lehet eleget és a lejtők is nagyon durvák .
Hasaggymeg: +1, kb ezért gondolom én is az XC-t mindenesnek. Ha csak a montikat nézzük, akkor persze az XC a ló egyik oldala, a DH meg a túloldala, de ha outit meg minden bringát beleveszel, akkor az XC van valahol az arany középúton, mert azzal mindenhol elmész, hosszú távon is. Kompromisszum persze itt is van, de hol nincs? Mindenki maga dönti el mit hajlandó benyelni
StLui: Arról van szó szerintem, hogy miért nem jó nekem a trail fully. És onnan lyukadtunk ki ide, hogy nekem nem fekszik a pályázás
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #130272 üzenetére
Persze, stabi, gimbal nincs, szal nagyon remegős lesz, de azért kíváncsi vagyok én is. Bár szerintem csak az 1000+ m szintes tekeréseket videózom majd, az ilyen napi kiruccanásokat nem.
Wombath: Ennek az appjában eddig nem láttam, de megnézem mindjárt.
Runner_fxr: Nekem valszeg jó lesz, de holnap kiderül.
StLui: Megnézem
Más: El is felejtettem milyen iszonyat nehéz ráerőszakolni a kormányra az ESI Grips marcsát, a karomban izomlázam lett miatta
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #130427 üzenetére
Én megtörölném a tárcsát (bár az kétlem segít) és utána cserélnék betétet.Elég egy csepp fékfolyadék egyik betétre és szevasz-tavasz,húzhatod amíg szétrobban a fékcső,nem fogja blokkolni a kereket. (arra tippelek szennyeződött,én is úgy jártam mostanában,szerencsémre már kidobandó betétek voltak.)
Runner...állat az a pálya,még nézni is félelmetes egyik másik meredekebb részen.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #130433 üzenetére
Nemrég én is így jártam mindkét betéttel. Vedd ki a betéteket, mosogatószerrel fogkefével keféld meg alaposan, töröld szárazra, várd meg amíg megszárad, majd csiszold meg. A tárcsákat féktisztítóval töröld át, majd ezután száraz bugyival is alaposan. Ha rendben van de nem tökéletes, vagy egy kis idő múlva újra visítani kezd, akkor csináld újra . A fékbetéteken látszik is, hogy kifényesedtek, ezért nem harap rendesen. Ha nincs türelmed, akkor új betétet kell venned, de a tárcsákat akkor is alaposan törölgesd át.
Én most harmadik csiszolás után tartok ott, hogy majdnem tökéletes, többször nincs türelmem szétkapni, de szerintem mostmár be fog kopni[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
ZolkoW
őstag
válasz deny330 #130457 üzenetére
nem merem ajánlani senkinek, de mástól is hallottam már, és nemrég én is csináltam, hogy lánggal kiégettem a betétből az olajat. szerintem légtelenítéskor kapott, mert olyan volt a féktest is, az egyik, amikor visszahoztam szervizből. Na mondom, ezt legfeljebb kinyírom, rosszabb már nem lesz, kipörköltem belőle. Gyári Ice-tech (asszem fémes) betét, azóta megint elégedetten használom. Ha öblögeted féktisztítóval, vagy mással, arra figyelj, hogy alapos legyél, mert ha kicsit olyan marad a féknyereg belül, megint összekenheti, aztán semmit nem értél el. szóval én adagoltam gazdagon, hogy jól kimossa belülről is.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
trialboj
őstag
válasz deny330 #130866 üzenetére
Szerintem meg semmi gond nincs egy régebbi bringával, főleg hogy ő most kezdené, nem zavarná annyira hogy nem a legújabb váltók, és legspécibb fékek v telók vannak rajta. Nekem is 2013-as a trek, és magától mászik dombot a G2 geo
Az árra nem tudok mit mondani, errefelé ez sok, egy ilyen régi gépért nem lehet ennyit elkérni, de nem tisztázott az állapota.
"egy 5-6 éve álló fék csodálom, ha egyáltalán megmoccan" ezt nem értem, nyilván mennek vele egy kört mielőtt megvennék, ha valami orbitális gond van vele azt észre lehet venni, természetesen olyannal érdemes menni aki ért hozzá, és a hajtás állapotából, forgáspontok csavarfejeinek kopásából, teló mozgásából megmondja volt-e valaha szervizelve v sem.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ivana
Ármester
válasz deny330 #130869 üzenetére
Ja, hogy akkor használt. A linkelés alapján azt hittem valami bolti beragadt készlet. Használtan 360 rohadt sok ezért. Gyorszáras kerekek, 3x10 etc.
Szerk.: Az első átütős csak hülyén van kiírva.
Mondjuk vicces, hogy az outik értéke, ahol kb. alig van értékelhető fejlesztés sokkal meredekebben csökken az idővel, mint a montiké.
(#130872) Runner_fxr Meglepődnék, ha ez valaha is milla körül lett volna. Tele van deore cuccokkal (hajtás, fék, váltókarok...), könnyűnek sem mondanám.
[ Szerkesztve ]
-
trialboj
őstag
válasz deny330 #130874 üzenetére
Ez profi áttekintés volt, annak ellenére hogy én is így vizsgálom a képeket mikor meg akarok venni egy bringát, mikor a valóságban látom, akkor valahogy átsiklom a legtöbb apróság felett.
Amúgy szerintem igen jelentős faktor hogy ismered-e az eladót, ha tudod hogy kicsoda, és mire használta vagy mennyire precíz v pedáns ember, akkor az többet számít, mint hogy csilivili a bringa épp abban a percben mikor megnézed.
--
"Azért annyira nem rossz ez. 130-at mozgó Alu Trail Fully 13,3kg. Ez egyáltalán nem rossz súly! "A picsába már, valamit nagyon eltoltam, mert valamikor tavaly még az én bringám is 13 közepe volt, most meg ki sem merem írni és igazából a szarvakat, pumpát meg km órát leszámítva nem pakoltam rá semmit, de mindkét gumit drótosra cseréltem, sima belsővel... létezik, hogy ezek annyira nehezek hogy majd 1 kilót hozzáadtak a bringa súlyához?
Fogalmam sincs mi számít jónak, a legolcsóbb xking, és legolcsóbb ikon van rajta mindkettő drótos.
--(#130888) StLui
Én úgy értettem hogy egy havernak lesz aki még nem bringázik, tehát valószínűleg ez lesz az első terep gépe (városban kavirnyászás nem számít bringázásnak, az biciklizés) Szerintem reális hogy 1 guriga körül van a keret, majd ha tetszik akkor lehet vadulni, és 2000 ért nézelődni. De ebben az esetben nem érzem azt hogy ő jól járna vele, ha majd 2x ennyit tolna bele egy hobbiba ami lehet annyira mégsem tetszik neki, vagy eleve boldog lenne egy sokkal visszafogottabb modellel is.
Runner
Nekem annyi mondjuk nem tetszik a leírás alapján, hogy nem gyári konfig. Jobban kedvelem a gyári gépeket, ezekbe általában kevesebb a km is.
Aki lecserél valamit ami gyári nem azért teszi hogy jobbat rakjon a helyére? Nem pont az a jó, ha azt amin a gyártó valószínüleg spórolt, lecseréljék, és így a bringa eleve kényelmesebb v jobb lesz, függetlenül attól hogy azt nem mérnök tervezte oda. Persze értem én hogy lehet marhaságokat is csinálni, de pl itt sokan mondogatjátok hogy kerékszettet mindig okos dolog cserélni mert az fontos, az olcsóbb gépeken meg azon spórolnak is.[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
ivana
Ármester
válasz deny330 #130980 üzenetére
Szerintem igen, nem tudom mit kéne bevetni referenciaként A kocsit is ezzel fújtam múltkor akkor kb. reális értékeket mutatott.
(#130975) Chabee Az utódja ez [link]. Elég gagyi lett, 25-el drágábban kapsz egy nagyon ótvar libafogas hajtást. A prowheel helyett ami ugyan 4szög de korrekt. Plusz valahol sikerült ráhúzniuk még fél kilót az amúgy is acél outi súlyban lévő bringára.
-
StLui
veterán
válasz deny330 #131423 üzenetére
Az ma már nincs ott, de csak akkor szabad így keresztbe száguldani az aszfalton ha valaki figyel, hogy ne jöjjön senki. Ott most nagyon szépet lehet befelé repülni, és könnyű is, jó feeleing.
Hasaggymeg: ezért jó hogy én kiélem magam nélküle, és ma kényelmes kávézós tempóban tekerésztünk, és jól elvoltam én is (tényleg kávézni mentünk Vácra)
[ Szerkesztve ]
Könyvelőirodába önállóan dolgozni tudó könyvelőt, bérszámfejtőt keresek Dunakeszire
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #131433 üzenetére
Most nem tudom,de akkor,2 éve,ha jól csalódok autókat is láttam menni az aszfalton.Aztán lehet tévedek,de kerékpárosokat biztos,találkoztam is néhánnyal,főleg outisokkal.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #131489 üzenetére
Ha hangos a váltás az valszeg nem zavarna, de azt rühellem ha zörög meg csattog valami a bringán. Pl. a Deore fékkarom is egy nagyon picit zörög és már zavar . A HT pedálokban ezt szeretem a legjobban, 2 évesen még mindíg nem kottyannak egy tizedmillimétert sem, a régi pedálom pár hetesen már zörgött.
trialboj: Ez jó hír, ha ennyire lehet keverni a két rendszert. Ja, messze van még, mert ősszel cseréltem a full hajtást, szal még bejáratós, de azért nem árt képben lenni, az Sram cuccokat egyáltalán nem ismerem.
6030D: Jó a lánchossz, én raktam fel neki a láncot és én eléggé kényes vagyok erre, a sajátomat is mindíg azonnal megbontom ahogy kiveszem a dobozból. Meg ha kézzel mozgatom a váltót is érzem, hogy picit gyengébb, mint a Deore.
Ákkk: A 10 sebességes XT nem a 10 sebis SLX fölött van?
Köszi mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
-
jjeahh
nagyúr
-
zoli03
őstag
válasz deny330 #132126 üzenetére
Itt a környéken (Pápa) nem látom sok értelmét. A Bakony kb 20-30 km-re van, de ott is csak erdei utak vannak jórészt. Oda ki is kell jutni, ha 1-2 hónapja nem voltam az adott úton, annyira tolni sem merem, mert ki tudja, mi változott rajta, és milyen akadály lesz a következő kanyar után. Hiába zárom le elöl/hátul, még úgy is sokat pogózik, érezhetően visszavesz aszfalton. Két haveromnak is karbon merev van, edzettségre is jobbak, össztelóssal nemigen bírom őket tartani. A Canyonban nem nagyon tetszik a teló, azt leszámítva jó lenne.
6030D: használt is jó lehet, ha újszerű. 19"-os kéne, 182 cm vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
Sleek
senior tag
válasz deny330 #132589 üzenetére
Sajnos ez az egész erdős meg lőteres kirándulás meg bringázás káosz hazánkban.
Hála isten engem még nem küldtek el sehonnan .
Mindenki mást mond sajnos.
bringázás[ Szerkesztve ]
<OLYMPUS E-M10II VÁZ + EZ-M1442 II><Kross Level A2 Merida Scultura 300 ,Wilier GTR Team Rim Giant Xtc Slr 2 >
-
Zsohi
őstag
válasz deny330 #132619 üzenetére
Mai modern enduro bringám még nem volt, egy merevfarú Dartmoor Hornet-em van és volt egy régi Devinci Frantik 1-em, kb ez az ami megfelel az enduro vonalnak. A DH rombolóm egy Nukeproof Scalp. Azon kívül még van egy alu NS Eccentric és egy outi Felt Z5. Akkor volt még egy 4X Duncon Pitbull vázam és egy street Norco vasam. Meg még kispöcsös kóromból a hipermárketes csodák.
https://ca.pcpartpicker.com/user/Zsohi/builds/
-
Sleek
senior tag
-
TomMusic
őstag
válasz deny330 #132722 üzenetére
Bennem valamiért az a téves tudat volt, hogy a DH magas embereknek nem ajánlott, de akkor erre rácáfoltál (én kb. 184cm vagyok). Bár lehet késő lenne 28 évesen elkezdeni Mondjuk azt mondják sose késő..
Illetve a mostani bicóm 29-es, és bár könnyen veszi az akadályokat, nehéz irányítani. Mondjuk nem is DH bringa, mezei MTB. Viszont cserébe kényelmesen lehet menni vele akár a városban is. Egy DH bringa meg gondolom inkább "csak" lejtőzésre jó.
Na ez csak amolyan eszmefuttatás volt.Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
TomMusic
őstag
válasz deny330 #132729 üzenetére
Csak akkor van szívás, mikor lefele megyek, és le kell szállni a bicóról. Mint pl. tegnap. Elég sz*r passzban voltam (meg ideges is, hogy nem az igazi a bicó), és bevállaltam hogy lemegyek a libegő alatt. Pártíz méter után láttam egy emberkét kutyát sétáltatni, úgyhogy gondoltam megállok, leszállok és eltolom mellettük a bicót. Hát ez a gyakorlatban úgy nézett ki, hogy mivel nem tudtam átemelni a lábam a bicó felett, elestem vele
Egészen vicces látvány lehetett
Nyilván ha több eszem lett volna, még lejjebb állítom az ülést (gyorszáras). Ilyenkor mondjuk elég jó lenne egy kormányról vezérelhető nyeregcső bigyó (csak hát a bringa nem ér annyit ).
Egyszer kipróbálnék azért egy DH/FR/XC 27.5-ös bringát, hogy lássam a különbséget (sajna antiszoc vagyok, és mindig egyedül tekerek ). Csak azért nem olyat vettem, mert kanyarodáskor beleért a térdem a kormányba.(#132730) StLui : meggyőztél
[ Szerkesztve ]
Állítólag az egyetemen töltött évek a legszebbek. Ezért a képzési időt próbálom a lehető leghosszabbra nyújtani.
-
trialboj
őstag
válasz deny330 #133637 üzenetére
Milyen marhaság már ez, hogy menet közben ne állítsd? Akkor mikor szabad? Otthon a garázsban Hátul mikor zárom, akkor kicsit felkapom a bringa farát, hogy teljesen kinyomja magát a tag, és kész. Ha nem lenne szabad menet közben piszkálni, nem terjedt volna el a kormányról állítható twinlock, pl a scott márkánál.
(#133636) jjeahh
Felejtsd azt el, a monti nem arra való, eleve mekkora szenvedés lehet 1.2 barral aszfalton vadulni Ma volt egy kis aszfalton mászás, kb 2 baron úgy zavar hogy marja az ikon az aszfaltot, de én nem szeretem ezt az otthon felfújom aszfaltra, majd erdőbe leengedem dolgot, ha nagyon messzire mennék talán lenne értelme... vagy ha 40+ ajrós gumiról lenne szó(#133619) 6030D
Még az életben nem hallottam ezt a márkát, csak tőled . Honnan lehet egyáltalán megrendelni ezeket, sehol nem találom. Engem is érdekelne, milyen mintázatút használsz. A RK és az IKON közé kellene valami, utóbbi jól tapad, de aszfalton vibrál tőle a kormány, pedál stb, az RK meg drága és sokak szerint gyenge oldalfallal rendelkezik.
Mondjuk az ikon kb új, szóval nem sürgős a beszámoló, ha csak nem vagy vele brutálisan elégedett, mivel hihetetlenül jól tapad, pehely súlyban van, és még csak nem is kerül egy vagyonba, akkor ráér.Lehet nem pontos amit néztem, de ikonnál az én drótosom, bike-componentsen 660g, a hajtogatós meg 600g legkönnyebb racesport RK 540g, a maxxisnal tudják hova tegyék az anyagot.
[ Szerkesztve ]
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
X2N
senior tag
válasz deny330 #133821 üzenetére
Ha ilyen a váz akkor "szuperenduro" mert 170mm rugóutas, de régebbi a váz mert 12x142 a tengely, a mostani enduro-k boost-os 12x148-as tengelyt használnak. Ezek a 170mm+-os dolgok nagyon megdobják ám az alkatrészek árát, nem érdemes 180mm, 200mm-es villákat venni ha nagyon nem muszáj. A 150-160mm-es telók olcsóbbak.
[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
X2N
senior tag
válasz deny330 #133838 üzenetére
Itt vannak: Link Enyémbe ez kell(ZS44,ZS56): LINK
Lehet még a hátsó tagot is hackelni, kb 1,5-0.5fokot csökkenteni, de meg kell nézni hogy a váz nem-e ér "egymásba": Link
Kalnicába én is tervezek idén menni[ Szerkesztve ]
Launch code for russian nukes: 97 99 116 105 118 97 116 101 32 100 101 97 100 32 104 97 110 100
-
SSJmeszes
senior tag
válasz deny330 #133908 üzenetére
Én Five ten t használok. Esni estem már benne párszor, de bajom még nem volt. Annyit viszont el tudok mondani róla, hogy merevebb, és erős anyagból van felépítve körbe, nem úgy mint egy utcai/sport cipő. A tapadásról meg nem is beszélve. Én sem hittem el, amíg ki nem próbáltam. Ez előtt utcai cipőben is bicikliztem, meg futócipőben. Azzal se csúszkáltam túlzottan, de ez mintha oda ragadna a pedálhoz. És nem szedi szét a szegecses pedál a talpát, ahogy a többi cipőm talpát.
Én bátran ajánlom!!De amit te írsz, hogy pont úgy estél attól esetleg egy munkavédelmi bakancs megvéd.
[ Szerkesztve ]
YT:youtube.com/user/Meszes89 |Insta: ssmeszes |
-
beleriand72
tag
válasz deny330 #134755 üzenetére
Most vettem ilyet
[link]
Roseról, egy hete. Eddig 2x használtam, még jó :-)[ Szerkesztve ]
MI6 - Canon EOS 30D - Gaggia Classic - Mazzer Super Jolly - Klipsch R-28F - Yamaha RX A-670 - Scott Sub Cross10 - Sonder Camino Ti Rival 1x - Bianchi Oltre XR4 - Ricoh GRIIIx - Lelit Bianca PL162T-v3 - Mazzer Omega - Niche Zero
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #135942 üzenetére
Ha azt írja viszi,akkor viszi,sőt jobb is mert rövidebb/feszesebb lánccal teszi dolgát.A hosszú kanál a nagy fogkülönbségek miatt kell.
(#135943) kacsyx...kerék ki,hátsó lánckeréksor le és máris látod milyen kazettatest van alatta,leadhatod rá a rendelést pontos cikkszám alapján...vagy irány a szerviz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz deny330 #136666 üzenetére
Vidd el Dr.Bike-hoz,ők rendbe teszik.(a csaj a bringával,nem náluk dolgozik. ) Ami a forgáspontok csapágyait illeti,minap fejtette ki Runner szervizes kolléga ebbéli nézeteit,mely szerint összeset érdemes együtt cserélni.A minőségről majd talán ő...kormánycsapit nem tudok,bár előbb-utóbb nekem is bele kell merülnöm a témába.
(#136667) 6030D...tééényleg,múltkor már néztük ezt.Változnak a dolgok,nincs semmi kőbe vésve.Nem tudom emlékeztek-e az LG elődjére,a GoldStar-ra? Na az egy kerülendő márka volt,és lám mi lett belőle.
(#136669) Speeedfire...ez itt a legcélszerűbben úgy működik,hogy 1.elolvasod az összefoglalót,majd 2.eldöntöd merre irányulsz stílust illetően és 3.keresel kerékpárokat akár az összefoglalóban ajánlott helyeken,melyeket 4.itt konkrét linkekkel véleményeztetsz.Persze van akinek annyira sem kardinális kérdés az egész kerékpározás,hogy időt szakítson a meglehetősen hosszú,bár még így is hiányos összefoglaló elolvasására,így ha ehhez a csoporthoz tartozol,akkor csak ugord át az első lépést és kezdd a másodikkal,vagy harmadikkal és együtt eldöntjük mi az ami neked kell.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Runner_fxr
Ármester
válasz deny330 #136666 üzenetére
Dr.Bike a legajánlottabb tag ügyben. A szerviz árra így nehéz mit mondani, hogy egyelőre nem tudjuk mi baja. Egy service kit kelleni fog, meg a munkadíj, 20 ezer körül biztos lesz.
Kormánycsapágynál arra figyelj, hogy integrált vagy félintegrált. Amúgy FSA, Cane Creek jók szoktak lenni.
Forgáspontokkal kapcsolatban, először is szét kéne szedni a vázat, nem csak a csapágy recseghet, hanem ha a rögzítő csavar alá kosz megy, az is. Ki kell takarítani mindent és zsírozni. Kézzel átforgatod a csapágyakat, érzed ha rossz. Én egybe szoktam cserélni mindent általában, ha már vannak nagyon berágódott csapágyak, a többi se 100-as, de ezt majd meglátod ha szétkaptátok a vázat.
-
ZolkoW
őstag
válasz deny330 #136924 üzenetére
gondolom úgy értette (persze minek pofázok bele, nem engem kérdeztél ) , hogy vagy az egyik ,vagy a másik, a váztól függ.
De a méretek nagyon fontosak, külső-belső átmérőt meg szoktak adni, pl. integrált 52/40, meg ilyesmik szoktak lenni, de ha jól láttam, ott is van kis kavarc, pl. nem tudom, az 52,2 meg az 52,00 az valóban más, vagy nagyvonalúan mindegyiket 52-esnek hívják... mindenesetre én olyat vettem, ami a váz adatainál meg volt adva, és reménykedem.
(lehet, hogy nem pont ezek a számok, de láttam olyat, hogy pár tized eltérés volt két méret megadása között)A csapágyakról jutott eszembe, hogy múltkor, mikor böngésztem, Enduroból láttam a forgáspontokhoz olyat, aminek "szoros" tömítése van, tehát gondolom nagyobb az ellenállása, de nem forgásra tervezék, cserébe jobban tömített.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
JackFeryll
őstag
válasz deny330 #136924 üzenetére
Én szoktam látni. Sok ilyen épített pályán is gyakran mennek enduroval mert tekerhetetlen a DH, meg ritka is hogy kelljen 200+ rugóút, de minden tinédzser DH bringát vesz, mert az menő. (Budapest, János hegy környékéről van szó)
Egész bringára szerintem 400-500 ezer a reális.
Vázért 150-200 (hacsak nem valami nagyon felkapott hírhedten drága márkát nézel, pl Santa Cruz) és 50-60 egy túlfolyós tagért. (monarch plus szint, a nagyon high end persze drágább)
Hatalmas és ritka vételnek számít ha 150 körül tudsz vázat taggal venni, ki lehet fogni egy évben néha-néha, de ott nem tudsz válogatni és lehet hónapokat kell vadásznod.
Új hozzászólás Aktív témák
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- PlayStation 5
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Bestbuy játékok
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Hogy is néznek ki a gépeink?
- Xbox Series X|S
- Galaxy S22 One UI 6.1 frissítés: volt, nincs
- További aktív témák...
- DJI MAVIC 3 PRO DRONE, GARANCIA, CARE/ DJI BESZÁMÍTÁSA LEHETSÉGES
- Timex Model 23 TW2T88500 női karóra BOLTI ÁR ALATT! ELADÓ - 19.990.-
- PULSAR Accelerator Solar Chronograph PZ5111X1 3év garival eladó!
- Absima Jimny 1:24 micro crawler rc autó
- Adidas UEFA Champions League tolltartó, neszesszer szinte ingyen elvihető
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest