- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Aliexpress tapasztalatok
- SkyShowtime
- Vírusirtó topic
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Programozás topic
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
andrisbandi
őstag
válasz deny330 #246460 üzenetére
Én simán beletenném a 650+os kereket a 29"-es villába.
A külsőtől függ mekkora lesz a futófelületen mért átmérő.Nekem a 27.5" 2.6" széles szemre ugyan akkorának tűnt mint a 29-es kerék keskeny gumival.
Lehet ebből ki tudod okumálni, írnak miliket.
https://www.mbr.co.uk/news/product_news/complete-guide-to-wheelsizes-26in-650b-650b-29in-29in-327096【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Fall-N
veterán
válasz deny330 #246499 üzenetére
Sokszor a beépítési magasság egyforma 27,5 és 29 teló között, csak a fékhíd van alacsonyabban a 27,5-ösön. 29"-est érdemes venni, ha nincs tényleg az adott modellnél különbség. Önmagában amúgy sem jelent semmit, mert az én 26-os XCM-em beépítésije 515 mm, de sok nagyobb telónál csak 470-485 mm hiába 29"-os.
-
ZolkoW
őstag
válasz deny330 #247316 üzenetére
a Michelinre is kíváncsi vagyok, egy ősrégi pár (Wild Rac'r, de tényleg régi, már változott a minta) van, és nagyon szerettem, könnyű, jó méretes (bütykök nélmül mérve annyi, mint amit ráírtak, tehát a 2.1-es Misleny akkora,mint a 2.25-ös Schwalbe), és annak ellenére hogy akkor még hírből sem volt tubeless, simán működött úgy. Az újakról viszont negatívabbakat hallottam, szóval jöhet minden infó.
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #247327 üzenetére
Igen, viszont a Kenda is kínai, a Maxxis szintén az (Cheng-Shin Rubber), a Chaoyangnak csak a neve furább számunkra, mert meg sem próbálták titkolni az eredetét . Komoly márka amúgy, Kína legnagyobb autógumi gyártója és a világon is a 10-ik legnagyobb gumigyártó. Versenysportban is jelen vannak, pl. a BH Coloma Team és a Superior Factory Racing Chaoyang gumikat használ. Szal annyira nem félek tőlük, sőt, magasak az elvárásaim. No meg az Elite gumik vörös felirata egyedi és menő
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #247332 üzenetére
Az utolsó mondattal?
#247333 Fall-N: igen és amúgy tavaly amikor egy ismerősnek felraktam a városi bringájára egy ultraolcsó CST-t, meglepődtem mennyire tapadós képlékeny anyag volt, az a keverék terepen is működne. Bár lehet pont ezért fog hamar elkopni.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #247364 üzenetére
Tyű, szóval neked ilyen agresszívebb enduro gumi kell. Azokat nem néztem még meg Chaoyangnál megéri-e. Az xc gumik nagyon megérősek, mert annyiért szinte senki nem ad oldalfal védelmet, ők beleteszik a belépő gumikba is.
Amúgy asszem Toobee is Kenda gumikat hajt most trail bringánFb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz deny330 #252373 üzenetére
Maxxis egy tul-hypolt valami. A DHR II es Assegai kombo persze brutal, de trail felhasznalasra azok nem valok, max ebike -ra. Nehezek a Maxxis gumik, dragak. Mar leirtam parszor, hogy XR4 Facebookon is, de most az uj Forekaster a meno, meg a hurka Rekon, ami max. light XC -re valo. De mar oda sem, mert nehezek.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
sebgutkopf
őstag
válasz deny330 #252373 üzenetére
Végre valaki még kísérletezik a maxxis vs michelin vonallal!
A komolyabb oldalfalas és jobb komponensű maxxis-ok ára elég kemény lett 2023-ra így én is beálltam kicsit kísérletezni, mert michelint észrevezetően olcsóbban tudtam beszerezni (csak hátra kellett).
Ma már ott tartunk, hogy egy DD casing-es 3C dhr II kemény 76 € (itthon 30k - ha van valahol 20-ért akkor több darabot bármikor átveszek - exo és dual compound nem érdekel)
Egy szintén DD maxxgrip assegai is max pár €-al olcsóbb.Szóval az analóg gépre hátra felkerült egy wild enduro rear racing line (magix-dh és dh shield) gumi. A felrakásnál néhány felmenő emlegetése nálam is elhangzott, mert ez a 4x szövet és védelmek olyan kemény oldalfalat eredményeznek, hogy ha nem ülök a bringán levegő nélkül is úgy áll mintha fel lenne fújva.
Úgy gondolom ezzel nem nagyon kell félnem a felütés és kivágásos defektektől, cserébe a súlya már kevésbé tetszik. Hogy tudjon rendesen deformálódni és betapadni kanyarban ezt hátul 1,65 bar-on tartom, de lehet még ez is sok és lehetne lejjebb engedni.
Kanyarban tetszik ahogy tapad a szélső bütykök jól fognak, bár az átmenet lehetne kevésbé észrevehető, de ez szokható és tanulható.
A fékezéssel meredek pályán viszont nagyon nem vagyok kibékülve. Nem elég nagyok a bütykök én nincsenek meg azok a nagy kereszt bordák mint a dhr II-nél, amivel laza felületen ha blokkol is a hátsó kerék, azzal egy lehorgonyzott érzetet kelt. Na ez teljesen hiányzik a wild enduro rear-ből. Amígy forog a kerék parádés, de amint picit is blokkol, onnantól szinte kontrollálhatatlan a bringa hátulja. Lehet a front vezió a nagyobb bütykeival jobban működnének nekem hátul.
A keverék miatt szintén vélelmezem, hogy viszonylag hamar el fog kopni, amit most annyira nem bánok, mert nálam nem felhőtlen az öröm.
Elől minden bringámon assegai van, azokra mindig számíthatok, kanyarban, féktávon, pontosan lehet vele célozni, biztonságban érzem magam velük. Nehéz lesz bármely más márkának lebeszélnie az assegai-ról.Maga a michelin mtb gumi felhozatalát nem teljesen értem.
Mintára nagyon kipróbálnám a DH22 (előre) és DH34 (hátra) párost, de ezek csak drótperemes full dh casing-el érhetők el, ami miatt 1,5 kg. Nem értem miért nincs ezekből könnyebb oldalfalú és hajtogatós verzió?
A michelin gyári oldala szerint pedig enduro felhasználásra is az említett dh22 és 34 párost ajánlják, ami után egyáltalán nem értem, hogy kinek és mire való a wild enduro? Most a gyári oldal se hozza, de valami készülhet a műhelyben, mert új verzióra utaló sorok vannak az oldalon.
A jelenlegi termékpalettával nálam egyértelmű verdikt, hogy amint elkopik visszatérek a maxxis-hoz. Ahhoz hogy újra Michlein gumin guruljak, vagy a dh mintákból kéne valami könnyebb verziót is kihozniuk, vagy a wild enduro mintáját jelentősen aggresszívabb mintára továbbfejeszteni.Kíváncsi vagyok neked mik lesznek a további tapasztalataid és persze bízom benne, hogy idővel talán nekem is pozitívabb lesz róla a véleményem az első csalódások után.
-
jjeahh
nagyúr
válasz deny330 #247316 üzenetére
Most jut eszembe, hogy kérvényezve volt a hosszú távú tapasztalat a Kenda Booster Pro SCT-ről, bocsi a szutykos képért, de épp nincs lemosva a bringa . Az eddigi gumijaim közül, sőt, úgy általában a gumik közül szerintem a Maxxis Rekonra hasonlít a legjobban, ezért én is ahhoz hasonlítom. A Rekon nálam hátul 1500km után már kopott volt, ami a félreértések elkerülése végett az én elmémben nem sima felületet jelent, hanem azt, hogy a bütykök élei lekoptak, elkerekedtek és a gumi már nem tapadt úgy, mint újkorában, elkezdett kipörögni, csúszni. Na most a Kenda Booster újan így nézett ki:
2100km után meg ilyen:
Egyértelmű számomra, hogy ez egy sokkal tartósabb gumi a Rekonnál, messze nem kopik annyira, 2100km után még teljesen jó .
A viselkedéséről nem változott a véleményem: szárazon marhajó, rövidebb a féktáv, mint a Maxxis Rekonnal, valamiért azonos nyomáson ujjal megnyomogatva is puhább, nagyon képlékeny gumi és ezt menetközben érezni is, nagyon jól csillapít. Nagyon jól gurul, alacsony az ellenállása, de szerintem a Rekonnak is az. A Rekonnal szemben egy hátránya van szerintem, 2mm-vel keskenyebb 2.2" verzióban, de ennek ellenére jobban tapad és jobban is csillapít. Szvsz ha valaki Rekon, Rekon Race gumin gondolkozik, inkább nézzen szét a Kenda SCT gumik között . Nem olyan menő a Kenda logó és 58mm helyett 56mm szélesek, de minden másban jobbak. Persze sárba ez sem való, ahhoz túl sűrű és apró a mintázat.[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby rádiós topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Azonnali informatikai kérdések órája
- Milyen egeret válasszak?
- Elfelejtettem a film címét
- Anime filmek és sorozatok
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen autót vegyek?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest