-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Maximum1
őstag
válasz jjeahh #241650 üzenetére
A média mindent felfúj, most hétvégére gigabrutál esőt írt, azt semmi nem volt, beijesztik a népet mindennel, ezt kéne már büntetni, kirohanás vége.
Ez egy csipes svejci farkas, messze nem egy csúcsragadozó.....vlevi fél az embertől, ennyi, de ha félsz akkor kuvaszvizelettel kend be magadat
Általad linkelt cikkben írják:
Kuvaszok esténként lejárják és vizeletükkel megjelölik a területüket. A szakember szerint ez már elég elrettentő a farkasoknak, akik a közelben járva megérzik az idegen szagmintát, osztanak, szoroznak, és miután igen okos állatok, úgy döntenek, nem éri meg a hercehurcát az egész és továbbmasíroznak.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241650 üzenetére
...na jó, de nálatok nem lőnek vaddisznót villamossíneken. [link]
vlevi...ott a cikkben, hogy 500(!) éve nem tudunk dokumentált farkastámadásról, olyan ma a világon talán csak valahol India távoli zugában történhet, ahol az emberek még kábé ősközösségekben élnek putrikban és purdéik ott bolyonganak naphosszat a millió hektáros dzsungelek szélén.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #241726 üzenetére
Hans Rey egy bicajos legenda, még a yt elötti időkből, ma kisnyugdíjasként triálozgat a hátsó sziklakerjében, akár outival, bármivel... Na ez a jóember sem tud a régi véfékes bicójával ott csapatni, ahol most a tárcsafékessel oktatóvideókat csinál...
A mai vasak nemcsak fékben űrtechnikák, a mostani geókkal, és csúcs külsőkkel, amik nemcsak hogy tl-ek, alacsony nyomáson is strapabírók, régen elképzelhetetlennek tűnő keverékűek... olyanok mint a mesében, mindent tudnak.
A régi gépekhez elég volt az old school külső, ma már karcsú lenne egy átlagembernek is.
Én nagyon hálás vagyok az újfajta gumikért, nehezen telek be velük, szívesen próbálgatom őket. Ma már gyakorlatilag szinte egy új bicót kapsz egy másik fajta külsővel, óriási a választék.【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #241726 üzenetére
Végül kipróbáltam az általad ajánlott Wolfpack Cross-t(tudom neked már mondtam, de visszaolvasva itt még nem osztottam meg), XC hátsó guminak, és meg vagyok vele elégedve, jól gurul, és nem volt defektem, pedig jártam vele pár necces helyen, sziklákat kivéve, azt innen kispórolta a kivitelező
A súlya egészen korrekt, 730g 29" 2.4" széles, ennél szerintem nem kell könnyebb.
Igaz hogy előre nem raknék ilyet,(azért mégis csak egy nevenincs gyártó ) főleg most a trail bringára, de hátra lehet felpattintok egyet ha nem lesz bejövős a Nobby.
-
#241727fulton
Ez amúgy tényleg így van, csak kicsit mindig kudarcnak élem meg, ha ennyire sok infó tudatában mégis rossz döntést hozok"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #241736 üzenetére
Best XC tires 2023 – the fastest mountain bike tires for maximum speed and control
https://www.bikeperfect.com
Ezt nézted? Vannak jók!Lehet a sárba való nagyobb rücsűekre gondolsz, h azok nehezebbek.
Értelmes szélességgel verdesték azok az 1 kilót pár éve is. Elhiszem, h neked sikerült kifogni valami könnyűt, és most is megelégednél azzal, ha lenne még...【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
addikt
válasz jjeahh #241742 üzenetére
Én évek óta Rekon Race-el megyek, de most van egy tartalék IKON-om is. Nagyon szeretem, mert tempósan lehet vele menni. Eddig egyszer hagyott cserben, de akkor az többtényezős dolog volt és elég kopott is volt már a felülete.
Lehet majd egyszer a Vittoria Barzo-t kipróbálom.⏺︎ Bankot váltanál? Segítek! Küldök meghívót! ⏺︎ Gránit Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz: 10+40e ⏺︎ K&H Bank meghívó az ajándék 10.000Ft-ért, belépési bónusz 10+40e ⏺︎ Részletekért keress priviben! ⏺︎
-
andrisbandi
őstag
válasz jjeahh #241771 üzenetére
Bolti parafinnal van tapasztalatod?
Itt két olvadáspotút árulnak.
https://www.szerelmesgyertya.hu/1-kg-paraffin-pasztilla【Rainych】 Nyanpasu _ https://www.youtube.com/watch?v=awWVru0nwMY
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241790 üzenetére
Az a rugós tag felfüggesztés sem lesz egyszerű letisztultságáról híres. ...először azt hittem valami gumis rögzítés.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241793 üzenetére
Szerintem sem csúnya, sőt, amolyan "tudományos" kinézetű, ugyanakkor takarítani, tisztán tartani ott egy rémálom lehet
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241811 üzenetére
Pedig aztán vigyáztam rá, soxor az döntötte merre is fordulok, hogy biztos ne kelljen letegyem a lábam. ...de hát hiába, szinte csak terepeztem vele és azért néha le kellett tenni is, továbbá ezen a batár 46-os CB cipőn feszül is mint állat, sejtem Kínában nincs senkinek ekkora lába, a kamásli XXXL-es. Ez a tél hőmérséklet szempontjából kegyes volt, de nem mindig lesz ez így, lehetséges jézuskától (otthon angyal 🤭) téli becsatolóst kérek majd, amúgy sem árt ha kiszellőzik a nyári a néhány hónap alatt.
Ami a féket illeti, ne kezdd te is mint Strezi a kerékpár autótetőn szállításának igénytelenségéről, mert mindenki dedikált, fűtött utánfutóban szállítaná kerékpárjait ha lehetne, vagyis ez egy kényszer. SX4-be aligha férne be 2 bringa, de szerintem az én XL-es vázammal egyéb személyautóba is nehezen, főleg második kerékpárként az 1-2 hetes kirándulás bőröndjeivel 1ütt. A visítás meg tényleg néhány fékezésig zavaró, utána el is tűnik, ami annyira "semmi", hogy ha nem jön szóba eszembe sem jutott volna...tényleg, mintha csak megvizesedett volna menet közben egy pocsolyában.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Csokicsibesz
tag
válasz jjeahh #241816 üzenetére
Ha egyedül utazol, akkor még megoldható.
De az átlag ember az nem úgy utazik, hogy elmegy bringázni egyedül vagy még 1 fővel valahova. Hanem megy a család nyaralni, legalább 3 fő, fullon a kocsi, minden tele van cucokkal és még a legvégén férjen el valahol a bringa is.Semmi baja nem lesz a bringának se a kocsi tetején, se a hátulján. Egy használati tárgyról beszélünk, amit esőben, sárban, hóban meg ki tudja milyen körülmények között használnak az emberek. Ehhez képest 2 óra a kocsi tetején szerintem semmi.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241828 üzenetére
Majd ha egy szép napon hazaviszel a házisárkányoddal mondjuk egy ilyent az autószalonból még visszatérünk a gagyi olvasólámpát sem érő belső kárpitra is.
#241831
Lacerta...azok az állig érő pajeszok (Erdélyben barkó) beégtek a memóriámba."Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241847 üzenetére
Miért, erdész vagy? Mezőőr? Vadász? Földműves, esetleg állattenyésztő? Kint lax valami tanyán, a rengetegben? 7köznapi ember 7köznapi dolgokra vesz autót, vagyis munkába járni, bevásárolni, elhozni egy lapra szerelt bútort az Ikeából, elvinni a gyerekeket iskolába, nagyanyjukhoz, orvoshoz, vagy elutazni évente párszor messzebb, esetleg külföldre.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Lacerta
aktív tag
válasz jjeahh #241847 üzenetére
Sok embernek f*rokhosszabbítónak kell a terepjáró.
Itt is hiába sok k*csögnek van habonymercije ( aka G class ), a vadászházig mennek vele, ott szállnak át a lef*ngott UAZ-okba meg Lada Nivákba.
Merthogy az egy dolog, hogy nem akad el az autó, az meg egy másik, hogy olyan lesz a dzsindzsásban a fényezés, mintha Freddy Krueger simogatta volna.
Hidd el nekem, hogy egy Duster is messze többet tud terepen, mint amit te be mersz vállalni annak tudatában, hogy te állod a cechet. -
Lacerta
aktív tag
válasz jjeahh #241855 üzenetére
Elhiszem, hogy vannak, nem azért mondom. És borsodi vagyok, el tudom képzelni.
Egy G Merci, egy Defender vagy egy Landcruiser nagyon szuper célhardver, csak itt is, nálatok is egy kicsit húzós az áruk és a fenntartásuk ahhoz, hogy rendeltetésszerűen üsse-vágja az ember. Vagy nagyon gazdagnak kell hozzá lenni, vagy nagyon sok pénzt kell, hogy keress velük. A Jimny meg túl kicsi, hogy értékelhető legyen rendes autóként. -
szimpláncsak
tag
válasz jjeahh #241855 üzenetére
Magyarországon szerintem szigorúbbak a szabályozások és kb. az összes valamirevaló hegy, természetvédelmi terület is egyben Nyilván bunkók itt is vannak,de inkább quadokkal meg krossz motorral mennek a tilosban, terepjáróval nehezebb elmenekülni, ha rajtakapjàk őket .
Nekem egy egyszerű Thule xpress 970-em van. Akitől vettem adott hozzá rendszámtartót világítással. Nem a legprofibb megoldás, de évente 1-2 alkalomra bőven elég, én ezzel vittem le tavaly Horvátországba a bringàmat és semmi baja nem lett. Egyetlen hátránya, hogyha kell a csomagtartóból valami akkor szívás. Mondjuk a kis switfbe úgy tudtuk berakni 8napra a cuccokat, hogy a kalaptartót már le kellett szedni, így a hátsó ülésről lehet turkálni.
[ Szerkesztve ]
-
szimpláncsak
tag
válasz jjeahh #241917 üzenetére
Az alsóbb szegmensbe ( u3000-u4000) nem lesz rendes kuplung csak valami olcsóbb megoldás. Meg azért a "filléres" jelző sem állja meg annyira, ha az 1*10-es u6000 váltókar, hátsóváltó, sor, lánc ára 65.000ft körül lesz (190dollàr), a rendes kuplung nélküli u4000 meg 55-60.000 (150dollàr.)
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241936 üzenetére
Ha így lesz elvesz a Decathlon azon előnye, hogy alsó kategóriába sem cifrázza 2, 3 tányérral elől tudva, hogy a "24 sebességes" jellegű, korábban sikeres parasztvakítások ma már aligha hoznak pénzt a konyhára. Átlag muglinak sétálni bőven elég a hátsó váltóval járó 8-9, vagy éppen 10 sebesség.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241936 üzenetére
...elolvastam a cikket. Így kell ezt csinálni ahhoz, hogy maximum profitot produkálj, egyrészt vedd meg mert sokkal tovább fog tartani (3x annyit, amit persze kétlek), másrészt muszáj is lesz megvenned mert a régieket lassan kivonják és azokkal ez, a 11s láncot kivéve, (szerintük) nem is kompatibilis. Tény, hogy így félő még jobban le fogja uralni a középkategóriától lefelé a piacot, melyet szerintem a Sram árazása miatt már most is nagyjából ural.
#241939
Ringman...+1, szerintem a graveltől az aszfalt felé a teljes palettára fölösleges az un. kuplung, egy erősebb rugó és kész, a felhasználás (hacsak nem egy Toobee vagy ) abszolút nem indokolja a túlfeszített, kissé a váltás finomságára is negatívan ható láncot. Az XC-től a terep irányába levő típusoknál más, általában kicsi elől az egyetlen tányér, vagyis gyakran közel a csapkodó lánc is a láncvillához, meg a terep is olyan, hogy esetleg le is ugorhat a lánc a tányérról.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241953 üzenetére
Kíváncsi leszek a fantázianéven túl milyen is ez a bevallottan mugliknak fejlesztett linkglide, mert ha szó szerint igaz amit írnak akkor a tartósság valamilyen szinten mindenképp a váltásfinomság kárára fog történni, hisz nehezen tudom elképzelni ugyanazt a csendes és pontos váltást megnövelt lánctányér fogakkal, melyek ugye szerintük bírják a kezdők váltóval való bénázásait meg a xarrákoptatást. 🤔 Tény, hogy ideje volt az egyszerűsítésnek, az már agyrém, hogy egész honlapok foglalkoznak az akár egy gyártó saját termékei közötti kompatibilitással.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
sebgutkopf
őstag
válasz jjeahh #241936 üzenetére
Sőt én még merészebb lennék. A sram sx-nek már a megjelenésekor se volt létjogosultsága. NX-ből pedig a sornak van értelme (olcsóbb és felmegy a hg kazettatestre és elég tartós) és a hajtókarnak, meg a váltókarnak, míg nx-ből, se magának a váltónak se a láncnak semmi értelme a teljesítményüket ismerve.
Shimano viszont valószerűtlet hogy kannibalizálná lentről a deore-t egy altussal, vagy alivioval. Ha más nem akkor egy felületi kezelés és ebből adódó élettartam miatt a deore mindig egy vízválasztó szint a Shiminél, ahogy eddig is az volt.
A shimi lépése pedig teljesen logikus, az elavult technikát most engedi el végleg (ideje már), ezzel sokakat a következő szerviznél cserére késztetve.
Hogy ez jófejség vagy sem azt nem tudom, azzal viszont teljesen egyetértek, hogy ez a lépés a jó irány. -
nagyúr
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241963 üzenetére
idővel akár XTR-ig tuningolhatnád...azért éppen ennyire nem lövik lábon magukat, az, hogy vásárolhatsz egy alap Fiestat és abból majd akár Ford GT is lehet nem üzlet nekik mert akkor aligha fogod az utóbbit venni. Szinte hallom ahogy csikorognak a fogaskerekek a nagy kerékpárgyártók fejében hol is legyen a választóvonal a Cues és a felsőbbek között...a karbonnál, vagy a boost, esetleg átütős váznál?... Szerintem első körben a felső kategóriát leszámítva mindenre ezt fogják tenni.
Itt jól össze van foglalva, ugyanakkor nem igazán értem az árazását mely (legalábbis egyelőre) felér az XT-vel.
A táblázatodból ítélve a 11 amolyan trekking lesz és 10, meg 9 lesz alkalmas terepre is, bár a 9 már nem fékezett váltókaros. Szerintem írja is, hogy a 11s lánc jó rá, kazetta HG, így mennie kell a Deoreval, a húzása viszont más, így a pöcögtető és váltó csak sajátjával...legalábbis így értettem.[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
őstag
válasz jjeahh #241967 üzenetére
a lánc LinkGlide, az csak LG lánckeréksorral kompatibilis
viszont a HG láncok elmennek az LG sorokon
az összes Cues csak a már kiadott Link Glide 11-es (Deore, XT) alkatrészekkel kompatibilis, lásd link: [link]Cues a Deore alá jön, azaz a Deore megmarad
bár érdekes kérdés, hogy az U8xxx széria kiegészítve néhány mtb specifikus U6xxx alkatrésszel mennyire lesz "Deore-verő" cucca Hungexpo-n a hétvégén volt a Shimano standon villany Cues, automata láncváltással ráadásul
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #241974 üzenetére
A legutóbbi cikkből nekem még az újdonság, hogy a 9 sebességes Cues váltó nem kap kuplungot, viszont elég erős lesz a rugó. ...vagyis Sram lesz.
#241976
Csokicsibesz...mi az amiért cserélnéd/cserélni fogod leginkább?[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #242047 üzenetére
Persze, szép a Piccola, de annyiért bringát kell venni, nem féket. Nem tudom miért ilyen a Shimano, meg a Sram is. Pedig régen pont így csinálták. XT775
Hasaggymeg: a kínai (nem német, német shopból rendeltem? ) féktárcsa és betét köszöni szépen, jól van, fel van akasztva a falra. Ott van mellette a Jagwire szárnyasbetét is. Kevés km, kevés kopás.
+MPowerPH: a dugattyúkenegetés a megoldás, ez betétcserénél általában megtörténik, de heti szinten nem...Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #242092 üzenetére
Mondjuk jó meredekek, ugyanakkor én mintha aszfalton tudnám jobban forrósítani, nem rossz terepen ahol folyton el kell engedni mert éppen áthajtasz valamin.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #242103 üzenetére
Biztos függ a fékezési módtól is, ha folyamatosan és kicsit fékezel, vagyis szinte nem engeded fel egyáltalán egy hosszú lejtőn, akkor nincs ideje hűlni és tényleg elégetheted, ahogy gondolom akkor is ha igazi verseny- DH-zol, engedve ötvenig minden egyes kanyar előtt ahol erősen vissza kell fékezned minden alkalommal. A leghosszabb/legmeredekebb aszfalt amin eddig mentem az a Madarasi Hargitáról Ivóra az aszfalton ami ~10km/8+% de ott is elég volt a fék még úgy is, hogy mivel mindig Zasszonnyal voltam legalább 3x bevártam, vagyis nullára fékeztem a 60-70km/h-ról, majd megint eresztettem lefelé ami kifér a csövön. Már rég tervben van a Transzfogaras, vagy a Transalpina, de olyan messze van Székelyföldtől, hogy mindig sajnálom rá az üzemanyagot és azt az 5-6 óra autókázást mely közben akár bringázhatnék.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #242103 üzenetére
Terepen sokkal jobb.... Ha jo a hatso gumi, akkor lehet tepni a feket, ha ugy erzed, hogy egyebkent elegne. De csak tenyleg jo hatso gumival ervenyes, Rekonnal pl. semmikeppen sem, mert kacsazik a bringa hatulja, nem nagyon lehet kontrollalni.
Az elsovel pedig ha jo az adagolhatosag, akkor be lehet segiteni.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
ZolkoW
őstag
válasz jjeahh #242115 üzenetére
annyit szeretnék hozzáfűzni, hogy a jelenlegi 2.8-as Rocket Ron az első gumim, ami miatt elgondolkodtam, hogy hátra is érdemes lehet a 160-asnál nagyobb tárcsát feltenni (végül persze nem tettem, egyelőre), mert végre nem a gumi a szűk keresztmetszet a fékezésben. Mármint hátul. Minden más simán csak elkezdett csúszni, és a legszarabb bowdenes fék is elég lett volna hogy ezt produkálja, úgyhogy olyan mindegy volt, mi fékez hátul
Basszusműhely helyett: https://www.facebook.com/profile.php?id=61555669762786
-
MPowerPH
félisten
válasz jjeahh #242115 üzenetére
Arra celoztam, ha jo a gumi, akkor lefele tudsz ugy ugyeskedni, hogy blokkolod a hatsot, igy a fek nem melegszik el. Rekon -nal ilyenkor a bicaj csovalja a hatuljat, piszok instabil lesz, le is szoktam rola. Ha egy olyan gumival mesz neki a lejtonek, amin a minta idealis, akkor a hatulja sokkal stabilabb, kontrollalhato marad.
Ez csak terepen er valamit, aszfalton en siman elegetek barmilyen feket, ott nem tul koltseghatekony a gumit allora fekezni.
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Nintendo Switch
- Építő/felújító topik
- OLED TV topic
- Eredeti játékok OFF topik
- Gaming notebook topik
- Intel GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Politika
- Filmvilág
- (nem csak) AMD FX / Ryzen tulajok OFF topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen