- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Milyen routert?
- Google Chrome
- Windows 11
- YouTube
- Windows Insider Program
- AutoCAD
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Milyen program, ami...?
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
deny330
aktív tag
válasz jjeahh #137120 üzenetére
Baszki, kezdesz meggyőzni erről a rendszerről. Az alacsony nyomás tetszik nekem inkább mondjuk, valahogy kezd elegem lenni a felütéses defektekből.
Lehet már írtad (ha így van, majd visszább görgetek ) de tapadásban, gördülési ellenállásban, hajtás hatékonyságban észre vettél különbséget a belsőhöz képest? -
Runner_fxr
Ármester
válasz jjeahh #137157 üzenetére
Az nem Yeti hanem YT (Young Talent) Industries, a kettő nem ugyan az.
Hasaggymeg: Ez várható volt, hogy az aksit beteszik az alsó csőbe, bár nekem annyira nem szimpatikus, de ez a divat, így eladható ma egy modern eMTB.
A hátsó része amúgy nem változott semmit, megkapta az előző eone sixty alu hátsó részét. 439mm a láncvilla az enyémen is. Az első háromszöget tervezték újra, karbonból.
Ez a felemás kerék is nagy divat mostanság, fogalmam sincs, hogy milyen lehet, de nekem semmi bajom nem volt a 27,5"+ mérettel, elöl se. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #137244 üzenetére
Szépek,a váltók meg távolról tiszta Sramok.
xy.zsolt...szorítkozz az összefoglalóra és inkább az élő adás alatt tekerj.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Tothgera30
Ármester
válasz jjeahh #137244 üzenetére
Akárhogy nézem az M8100-ast, sajnos nem ad többet mint egy M8000, amit akár 11-50/11-52-es sorral támogatok. Tartósságra kíváncsi vagyok, eddig a 12-es Shimano szettekről nem olvastam egyértelműen elismerő szavakat. Árban viszont nem olyan vészes.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #137287 üzenetére
Mondjuk én addig kínlódtam, hogy tegnap végül átszereltem a Tioga Psycho gumikat Schwalbe City Jet-re, de ha valamikor lesz kedvem visszarakom, mert nagyon meg kéne járatni egyszer terepen a Scottot. Kapott szép új bandázst is, egész pofás lett. Már csak a beragadt csavart kéne megindítanom, hogy a stucnit lejjebb tudjam rakni.
https://barbieripnk.hu/
-
ZolkoW
őstag
-
Tothgera30
Ármester
válasz jjeahh #137332 üzenetére
Öhm, megpróbálok sorban válaszolni mindene kérdésedre. Köszönöm, nekem is. Eddig bevált, nagyon szeretem. Csúszik... relatív, attól függ hol, agyagos tiszai ázott, cuppogós mezőn igen, máshol még nem. Olyan 2.25-ös Rocket Ron szerű, szélességre is. Tubeless, de ezt már korábban írtam.
#137334 Hasaggymeg: Jó kérdés... Kicsit kijött a Tisza, én meg legurultam, mer' adjunk neki... Utána minden három pedálfordulatra jutott egy fél kerékfordulat, meg sok sár az arcomba. Így esett meg hogy egy nap kétszer takarítottam le a bringát, és nem tudom milyen nyomon jöttem fel.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
xy.zsolt
őstag
-
Tothgera30
Ármester
válasz jjeahh #137338 üzenetére
Schwalbe Rocket és Racing gummákkal van tapasztalatom, azoktól szerintem egy fokkal jobb. Bár hozzáteszem, elég ritkán van időm bringázni, tehát mondanám hogy teljesen patent állapotúak.
#137339 Hasaggymeg: Az is benne van ebben a sportban, de ebben az esetben nem ez történt.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
nagyúr
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #137400 üzenetére
Akarod mondani ez még patika állapot egy montihoz képest, mikor az enyém így néz ki egy tekerés után, akkor vagy nem jártam erdőben, vagy olyan régen volt, hogy már nem is emlékszem
--
Akárhogy állítgatom a nyerget csak nem lesz jó. Az érdekelne, hogy ha kormányszár alól kirántom a gyűrűket, és lejjebb engedem a kormányt, kb 1.5 talán 2 centivel, akkor változhat annyit az üléspozícióm, hogy esetleg kényelmesebb v legalább elviselhetőbb lesz a nyereg?
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
trialboj
őstag
válasz jjeahh #137429 üzenetére
Szerintem teCCettél neki hátulról , vagy ami sanszosabb, hogy nem akarta hogy te stíröld őt ezért lemaradt .
Am szerintem a súly és a kerékméret, te jóval nehezebb lehetsz, esetleg jobban is dolgozol a bringán lefele, ő meg lehet csak utas és nem kerülgeti úgy az akadályokat vagy keresi a lehetőségeket hogy belepumpáljon.
Aszfalton guruljatok egymás mellett, és biztos hogy te fogod legyorsulni, még akkor is ha bringát cseréltek. Engem is legyorsul egy endurós haver, mert nehezebb 10kgal, nagyobb bütykösebb gumi, alacsony nyomás, tök mind1, ha őt nagyobb súly húzza lefele.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #137429 üzenetére
Súly,légellenállás,stb.,ugyanakkor a puhább kerék még ráadásul bizonyítottan kisebb ellenállású is egyenetlen terepen mint a keményre fújt.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #137661 üzenetére
Igen, én síkon aszfalton azért főleg 80-90-es pedálfordulattal megyek, ehhez a sebességhez meg elég az az áttétel, ami van. Sőt, 10-re le sem rakom, mert az már síkon sok, így gyakorlatilag a 32/12-vel karcolgatok, de síkon még inkább a 32/14-gyel, ez 90-es pf-on 29-34 km/h. Azért ahhoz kell ám a sík, meg a szélcsend.
Ha a szombati 4 órás körre gondolsz a 28-as átlaggal, akkor azt még jobbra is terveztem , mert egyszer már mentem rajta a fordulóig 30+-os átlagot, csak utána változott a program. Bántam is, úgy voltam vele, hogy most majd megcsinálom oda-vissza, de mindenhol volt egy kis szembe szél, jött ez a párás meleg, az evés/ivást is elrontottam, így nem lett jó. De idén meg fogom még ezt csinálni jobbra.
Még valami: ilyen aszfaltos körökre fel van fújva 3 bar-ra a kerék.(#137664) ZolkoW:
Merjünk nagyot álmodni, beírogattam a kalkulátorba a halálsebességeket. 110-120-at tudok pörgetni, így:
a jelenlegi 32/10: 54 km/h (50-et mutatott már az óra)
34/10: 57 km/h
36/10: 61 km/h (ez amúgy a 40/11 is, amit a Focus tudott, csak kisebb kerékkel)[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #137666 üzenetére
Nézed a stoppert és megszámolod 10 mp alatt hány kört megy az egyik lábfejed, majd beszorzod hattal.
Jó, ha megtanulsz több pf-on tekerni, mert tudod váltogatni akár ugyanazon sebességhez, és máshogy kezeli a szervezet is. Még a térdfájásodnak is jót tehet.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
flash-
veterán
válasz jjeahh #137672 üzenetére
amig nem volt fordulatszámmérőm azt csináltam hogy beálllitottam a 80at és ezzel az appal csipogatattam, így könnyü volt csipogásra tekerni ,
[link]bár aki 20-30 éves koráig nem folgalkozott ezzel,annak a 80 is nagyon megterhelő... végig tudok 80as fordulatszámmal tekerni egy órát 1.5 órát, de eléggé kikészülök...
mig 70essel ugyanazzal a sebességgel meg se kottyan..ha valaki nem veresenyez,stb, nem tudom egyáltalán van e értelme akkor is felgyorsítani 80ra..
[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #137666 üzenetére
Nekem még annyi mérőm sincs mint neked.[link] számolom és már kábé érzem.A pörgetés inkább a keringést,légzést terheli,a lassú csapás inkább izmok,izületeket,én a muglikat első körben a láb pedálon levő pozíciójából,majd a csapásszámból szúrom ki,50-60,esetleg alacsonyabb csapásszámmal eddig nem sokan bírták velem a tempót.
Ami a kattogást illeti egy videó lehet segítene beazonosítani.Angelina...nem off.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
xy.zsolt
őstag
válasz jjeahh #137684 üzenetére
ma én is hallottam ilyen cincogósankattogó hangot amikor a bringaútnak csúfolt betonnal kiöntött mélyszántáson tekertem....én is hasonlóan tesztelgettem mi lehet, de nem jöttem rá....aztán normális úton abba is hagyta. Lehet tágult az alumínium a melegben
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz jjeahh #137689 üzenetére
Erősen kétlem,hogy 60 alatt tekernél.
Toobee...érdekes itt nem esett egy csepp sem.Ki volt még innen?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #137684 üzenetére
Húzzátok ki a nyeregcsövet, a vázból és úgy tekerjen vele. Ha úgy is kattog, akkor lehet kizárni teljesen a nyereg szekciót.
Angelina: mi az olcsó? Ár/fő? Én Szilvásváradon és Mátraszentimrén voltam olyan helyen, amit ajánlok.
Toobee: engem az NW cipő márkája érdekelne.
[ Szerkesztve ]
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
6030D
Ármester
válasz jjeahh #137738 üzenetére
Vegyél egy műhelypumpát. A mini nem arra van kitalálva, hogy nap mint nap azzal szerelj. Veszel egy műhelypumpát max 30 euro-ért (vagy lidlben 10-ért....) és 4-5 évig vígan kiszolgál. Meg veszel egy minipumpát 3 euroért, és kb ki se veszed a táskádból, mert TL a kereked. Ennyi.
A többi meg olyan, hogy ha neked jó, akkor mindegy a többiek mit írnak, nem?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
Toobee
veterán
válasz jjeahh #137748 üzenetére
Én még mindig azt mondom, hogy vegyél egy putris műhelypumpát pl.: Dechatlon, fújd fel vele, aztán ha terepre értél, akkor be lehet állítani például ezzel. Nekem egy 2.500 Ft-os műhelypumpám van, teljesen jó. 3 barra fújva a valóságban 2,55-2,6 körül van benne, így szoktam betonos részt megtekerni, aztán ahogy ráfordulok az erdőre, leengedetem 1,65/1,8-ra.
https://barbieripnk.hu/
Új hozzászólás Aktív témák
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- iPhone topik
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- OLED TV topic
- EAFC 24
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Apple Watch Ultra - első nekifutás
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest