- Aliexpress tapasztalatok
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- Az EU szerint a ChatGPT még mindig nem felel meg a szabványoknak
- SkyShowtime
- Mikrotik routerek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Bejutott az európai 5G-be az Amazon
- Linux kezdőknek
- Újabb robottaxis balesetekre derült fény
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Runner_fxr
Ármester
válasz elfelejtette #19071 üzenetére
Igen, menetes agynál ez nagyon jól működik is, de kazettásnál ellen kell tartani a sornak egy láncos kulccsal és ez kicsit nehezíti a műveletet.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz wxppro #19174 üzenetére
Rosszul gondolod, nem kell ahhoz 10-15 év, hogy valaki jelentőset fejlődjön. Akár néhány hónap után már csökkenhet a nyugalmi pulzus, pár év alatt meg nagyon sokat lehet fejlődni. Aki cigarettázik az majdhogynem lenullázza az edzéseit, már ami a kardiovaszkuláris rendszert illeti, izmot lehet azért fejleszteni cigi mellett is, bár nem olyan mértékben, de a bagózás pont az érrendszert, tüdőt és szívet károsítja. Egy bagózó ember nem sportember, hiába edz.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz wxppro #19180 üzenetére
Szerintem neked üldözési mániád van.
Én se akarok ebbe nagyon belemenni, meg azt bizonygatni mennyit edzettem, mennyire értek hozzá, tökmindegy, a véleményem annyi, hogy aki napi rendszerességgel dohányzik az minden csak nem sportember.
Nyilván nem napi 10 km bringázástól lesz valaki nagyon edzett, de megfelelő mennyiségtől viszonylag hamar elég jól edzett lehet egy egészségesen élő, fiatal ember.
Nyilván semmi közöm ahhoz, hogy ki bagózik és ki nem, ettől még jó ember is lehet, csak van egy szenvedély betegsége, viszont ne ossza a sportról és edzettségről az észt, mert ez aztán tényleg a bort iszik vizet prédikál tipikus esete. Meg aztán nem tudhatod mennyit fejlődsz akkor ha nem szívod a bagót.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Háát, fene tudja, én hobbi szinten jó pár évet déháztam már. Mondjuk DH előtt is montiztam xc stílusban, szóval volt némi hegyikerékpáros rutinom, sok külföldi bringaparkot is megjártam, esések voltak szép számmal, de soha semmi komolyabb sérülést nem szenvedtem. Viszont amikor vettem egy fitnesz bicajt pár éve, azzal pár hónap használat után kicsúsztam egy kanyarban és eltörtem a kulcscsontom.
DH bicón többnyire jól be vagy öltözve védőfelszerelésekbe, aszfalton meg nem. Ezt se felejtsd el.
Egyébként szerintem az igazi hegyikerékpár esszencia az az All mountain/Enduro kategória környékén van. Talán inkább az All mountain 130-140mm rugóúttartománnyal.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz ---Lasali--- #19286 üzenetére
Cedric Gracia sokszor járt pórul, sajnos eléggé peches a sérüléseket tekintve, amúgy nagyon bírom a bringázási stílusát.
Ez a videó nem túl látványos, de az az üvöltés a bukás után, elárulja, hogy nem csak egy zúzódása lett.Itt a baleset utáni röntgen felvétel. Nem vagyok orvos, de szerintem egyértelműen látszik, hogy komoly a sérülés, a comb csont feje és medence csont találkozásnál.
Műtét után.
Ezek után még simán visszaült a bringára és ismét versenyzett, pedig már nem mai gyerek! -
Runner_fxr
Ármester
válasz Doki-HUN1978 #19288 üzenetére
Ha a montikra van rálátásod, akkor azért ismerned kéne pár országúti márkát is, mivel sok remek kerékpárgyártónak vannak monti és országúti kerékpárjai is. A másik meg, hogy szupermarketbe nem veszünk kerékpárt, ezt még egy full kezdő is viszonylag hamar megtanulja. Gondolhatod, hogy egy Lidl-be nem olasz prémium márkákat vagy egyéb komolyabb kerékpárokat fognak árulni.
Ha nagyon nem akarsz belemélyedni és nem akarsz rossz lóra se tenni, akkor Cube vagy KTM országútikat nézz. Ezeket gondolom ismered már montisként is. Természetesen sok egyéb remek gyártó is van, de ezeket nem a szupermarketekben fogod megtalálni.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #19348 üzenetére
Én csak azt csináltam amit a gazdája kért. Nekem aztán tökmindegy, hogy milyen a színe, az összes fixitől, egysebességes városi csodától és országútitól frászt kapok.
Kotla az a tesco bike. Ez működik. Egyébként szerintem poén az a rozsdás nyeregcső, meg az az ütött kopott váz, most őszintén városba rohangálni, nem kurv@ra mindegy? Ha én magamnak építenék városi bringát, tuti, hogy annak is valami ütött kopott acél váza lenne, amit nem kell sajnálni, ütöd vágod. Ráb@szod a vastag hajóláncot, nem kell félteni a fényezést. Olyan bringát amit igényesen megépítek az életbe nem láncolok oda sehova.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fungeld #19354 üzenetére
Ilyenkor az a teendő, hogy veszel hozzá egy új sort is.
Én azt tapasztaltam, hogy egy sor általában 2 láncot kibír, normál körülmények között, ha időben rákerül az új lánc, de ez sem szentírás. Amikor pont megvan nyúlva, de még nincs túlnyúlva, akkor kell cserélni. Én mondjuk mindig együtt cserélem, a váltás teljesítményre nagyon finnyás vagyok.Mivel ez egy DH gép amit linkeltél, nem csoda ha Magyarországon nem tudnád kihasználni, idehaza ezek a gépek nem valók. Nincs hozzájuk pálya. Ami van az is olyan, hogy 5 perc alatt legurulsz, a feljutás meg körülményes.
Amiket viszont fentebb linkeltem, nagyon könnyű Enduro bringák, ezek ideálisak Magyarországra is és ki lehet őket használni.imyourfriend: zsír új kerekek, hajtómű, pedál, lánc, bandázs került arra a bicóra, a többi alkatrésze maradt a régi. Városban szerintem jó ez, bár nekem se jön be a piros szín és ha már piros, akkor piros külsőket is raktam volna rá, vagy legalább olyat amiben piros csík van, de a tulaj így akarta, meg többet nem akart rá költeni. Egyébként autó tuningnál is divat az, hogy felújítanak egy autót, de a kasznit rozsdásan hagyják. Vannak akinek ez jön be.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Cyberpunk #19358 üzenetére
Persze, van itt ott DH szerű pálya, de az a baj, hogy ezek nagyon rövidek, ezek miatt komoly DH gépbe invesztálni totál felesleges szerintem. Én is nyomtan itthon DH géppel jó pár évet, a 2000-es évek elején nagyon nagy volt a Freeride és DH őrület. Voltam én is jó párszor külföldi DH pályán, hát ott azért lehet élvezni az biztos. Nálam Leogang a kedvenc, ott voltam legtöbbször.
rétisün: Akinek a virsli gumi és az aszfalt a mindene, azt nyilván nem hoz lázba egy monti, ez érthető, én is így vagyok csak fordítva.
Egyébként aki szeret montizni annak az AM/Enduro hatalmas élmény, mivel az igazi mtb esszencia az az AM és Enduró gépekbe van meg 130-160mm rugóúttartomány között. Persze ezek a gépek az utóbbi 1-2 évben érték el azt a szintet, hogy súlyban fel tudják venni a versenyt akár az xc gépekkel is.Ez is micsoda gép lehet! Ghost AMR Riot
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz superecneB #19378 üzenetére
Nem lennék meglepődve, ha a tulajdonosi szálak összefutnának.
Szerintem a Ghost, Cube, Focus, Canyon, Bergamont nagyon hasonló szinten vannak, mind Német! -
Runner_fxr
Ármester
válasz superecneB #19381 üzenetére
Szerintem is van hasonlóság, minőség tekintetében is nagyjából azonosak.
Á/érték tekintetében talán a Canyon a legjobb ezek közül. -
-
Runner_fxr
Ármester
válasz imyourfriend #19394 üzenetére
Én valami ilyen elox kék hajtóművet tennék rá és hozzá ugyanilyen kék láncot. Illetve elox kék patkófékeket és fékkarokkat.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Manitou #19409 üzenetére
Ugye össztelós bringáról beszélgetünk? Csak mert ha egy merev vázas, akkor persze simán össze lehet hozni azt a 11,5kg-ot, de 140mm összteló, alu váz és 11,5kg az igencsak komoly gépet sejtet. Ehhez felső kategóriás alkatrészek kellenek. Nézz meg egy mai, modern 140mm-es össztelós gépet, 600 ezer körül 13,5-14kg körül vannak, 11-12 kiló körül már bőven 1 millió felett lévő kerékpárok vannak. Csak ezért fura nekem ez a 11,5kg. Dobj már be ide egy képet, megnézném ezt a gépet.
Nekem a Specialized Epic gépem volt 13 kiló körül, pedig az csak 100mm-es összetlós, középkategóriás felszereltséggel.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz dragonfx #19442 üzenetére
Beledugni valamit meg szorító bilincs? Gurulsz mondjuk 40-el, kettészakad a fejcső, ezáltal a villa és első kerék külön életet él, te meg fejjel belefúródsz a betonba vagy föld útba, ahol épp vagy, szerinted megérné?
Megérné kockáztatni az életed 40-50 ezer ft-ért? Ennyiért tuti kapsz valami jó állapotú használt vagy akár új monti vázat.
Az a rockrider undorító, de végül is 60-é, ha nem nagyok az elvárásaid, fagyizóba járni, meg legurulni a starndra jó lesz az, kisebb túrákat, nem durva terepen biztos bír. Amúgy mint kerékpár egy nagy 0.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz dragonfx #19443 üzenetére
A rendes teló az nem az RST. Egyébként külön vázakat manapság kevesen árulnak, a komplett kerékpár a jellemző. Itt nézz szét: [link]
A vázméret fontos kérdés, egy 20"-as monti váz kb 190 centi magas embernek jó, ha te is kb ekkora vagy akkor jó a méret és ekkorát nézz.
Nyeregcső nem biztos hogy jó lesz, mivel sokféle méret van. De nem tétel egy nyeregcső, persze van drágább darab is. -
Runner_fxr
Ármester
válasz sghc_toma #19454 üzenetére
A 12,7 és 11,5 között azért van különbség. Ilyen szinten ehhez az 1,2 kiló mínuszhoz akár súlyos száz ezreket kell költeni. Meg a te bicód csak 100mm rugóutas, nem 140, ez is hatalmas különbség.
Én most is azt gondolom, ez nem lehet valós adat, csak olyan hasra ütés szerű, kb annyi lehet, "plusz mínusz 1-2kg", jelen esetben inkább plusz, én így gondolom. Ha még is valós adat, az csak is csúcsminőségű, felső kategóriás alkatrészekkel lehetséges. Kíváncsi lennék arra a bicóra, meg egy valós súly mérésre.dragonfx: A Merida maximum Magyarországon számít menőnek. Nem rossz, de egyáltalán nem egy olyan prémium márka, mint ahogy azt nálunk sokan gondolják. Hogy égő lenne a Magellán? Semmivel se rosszabb mint egy Merida, szerintem szépek is. Pláne a Pyxis team fehér-arany színnel, abból valami gyönyörű bicajt lehetne építeni. Volt egy ismerősöm, még a 2000 évek elején sokat bicóztunk együtt, na ő valami elvetemülten nyomta a merev vázas magellánnal, úgy rémlik pyxis volt neki is, amit az a váz kapott, nem mindennapi, persze egy idő után megadta magát, de sokáig tűrte az extrém felhasználást, pedig nem arra tervezett váz volt.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz dragonfx #19451 üzenetére
Ha jön a szezon, ha nem, azért a testi épséged ne kockáztasd egy repedt fejcsövű vázzal.
Azt senki nem tudja neked megmondani mennyit és meddig bírja az a fejcső. Függ a testsúlytól, felhasználástól, meg a jó szerencsétől. Az is lehet elgurulgatsz vele még 1-2 hónapot is, de az is lehet, hogy a lehető legrosszabb pillanatban szakad ketté, amikor mondjuk 40-50-el gurulsz, te dolgod, ha szeretsz orosz rulettet játszani használd nyugodtan. Nekem egy ismerősöm már megtapasztalta milyen az amikor nagy tempónál kitörik a villa, bár ott gyári hiba volt, nálad is hasonló veszély áll fenn. Na most ő majdnem meghalt, eltört a nyakcsigolyája, volt vagy 10 műtétje és örül, hogy tud járni, de olyan súlyosan károsodott az idegrendszer, hogy a sportolást elfelejtheti.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz csaabz #19466 üzenetére
Én nem közvetlenül hasonlítom a Magellánt a mai Meridához, viszont a 2000-es években gyártott Magellán alu vázak semmivel se voltak rosszabbak mint a 2000-es években gyártott Merida alu vázak.
Sajnálom, hogy nincs már Magellán, szerintem jó kis vázakat terveztek.
A Merida nem rossz, soha nem mondtam azt, hogy rossz lenne, csupán azt mondom, hogy van jobb is, nem drágábban. Meg aztán lopkodtak ötleteket innen onnan, lásd stinky-freddy, epic-mission.
Haladnak a trendekkel, megütik az elvárható minőséget, de semmi extra, ugyan ennyiért százszor inkább Giant vagy Cube.
Magyarországon lett egy nimbusza a márkának, sok helyen volt kapható, beleégett a márka a fejekbe, a nem annyira hozzáértők között terjedt el inkább, hogy a Merida hú de komoly bringa.
Nem rossz, de a helyén kell kezelni. Versenyt meg nyertek már sok egyéb más márkával is, ehhez kell a versenyző is, sőt leginkább az kell! -
Runner_fxr
Ármester
válasz Runner_fxr #19518 üzenetére
A legnagyobb bajom a Meridával, hogy nincs egyénisége, csak egy bringa a sok közül, de semmi extra.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Manitou #19536 üzenetére
Persze, változnak a kategóriák is, AM/Enduro eléggé összemosódik. Én gyakorlati tapasztalatok alapján azt szűrtem le, hogy 120mm től érzed azt, hogy össztelós bringa van alattad, ez alatt, inkább csak egy kényelmesebb merevhez hasonlít. Persze az sem mindegy milyen a váz, a himbarendszer, meg a tag, ez is sokat dob rajta. AM-nek azért nem neveznék egy 120mm-es gépet, 140 körül mozgó vázaknál kezd jönni az az érzés, hogy ezzel aztán bárhol lemegyek.
Egyébként az Am és Enduro leginkább a fejcsőszögben tér el. AM 67-68 fok körül, Enduro 65-66 fok körül.fungeld: Jó kis felvétel, bár engem jobban érdekel az a 29"-es Speci Enduro, meglehetősen fürgének tűnt 29" létére ,nem vonz a 29" ,de nagyon kipróbálnék egy 29"-es Enduro gépet.
[ Szerkesztve ]
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #19864 üzenetére
Ezen az áron újonnan többnyire acélvázas bringákat árulnak, szóval végül is megérheti, de a vázanyagot kivéve, a létező legolcsóbb alkatrészekből van összeállítva, 60 ezerbe nyilván nem fér bele több.
Cross trekking szerintem jobb választás lenne, de azt ennyiért nem kapna, legalább is olyat ami megüti az elvárható minimum minőségi szintet.Egyébként a decathlonos bringáknak nagyon sz@r vázaik vannak, örök garanciás szóval ha elreped kicserélik, de merevséget ne nagyon keress rajta, a drágább bicajaik váza is csapnivaló. Főként az "össztelósok".
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #19869 üzenetére
Kamatmentes hitel más bringa boltokban is van. Csak emiatt nem érdemes a decathlont választani. Illetve ha hitel, akkor már szerintem belefér egy drágább modell is.
Egyébként ez a 60 ezres rockrider még épp az a kategória amit talán meg lehet venni, ezen az árszinten hasonló az összes bicaj, csak más van ráírva a vázára. Csuda jó egyik se lesz. Sűrűn kell beállítani, meg tényleg csak laza túrázásra, aszfaltra jó, semmi többre.
Ha drágábban akarna bringát venni, akkor már egyértelműen nem ajánlanám a decathlont.80 körül talán egy akciós gepida cross trekkinget kifoghatsz, az lehet jó vétel, amúgy 120 környékén indulnak a valamire való cross trekkingek.
Használtat meg tényleg csak annak érdemes nézegetnie aki valóban ért hozz, a legtöbb hirdetés túlárazott, agyonhasznált bringák, nagy szerviz előtt, nem hozzáértő ebbe simán belefut. Használtat nem hozzáértőnek abban az esetben van értelme nézegetnie, ha egy felsőbb kategóriás gépet akar venni, legalább 150-200 körül, vagy akár még drágábban. Mivel ez esetben megéri elvinni egy megbízható szervizbe, ahol egy kis szerviz áráért átnézik és megmondják megéri e, vagy nem, illetve mik a hibái, ha vannak. 200 ezres bringánál 4-5 ezer egy átnézésre nem oszt vagy szoroz, de 60 ezres bringát 5 ezerért átnézetni egyértelműen nem éri meg, pláne ha azt mondják sz@r és buktál 5 ezret.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Because #19873 üzenetére
Attól is függ mennyit mész vele, milyen körülmények között, az állítgatás inkább a gagyi v-fékekre jellemzőbb mint a váltóra. Van aki elvan rugós villa nélkül is, aszfaltra nekem nem kéne plusz nehezéknek egy acél borzalom, amiatt a pár centi csillapítás nélküli rugózásért cserébe. Inkább legyen könnyebb a bicaj.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Because #19876 üzenetére
Nem tudom milyen telód van, de ezek a legalapabb rugós suntour, rst, meg társai, ft-ot nem érő vackok. Dög nehezek, tele műanyag alkatrésszel belül, terepre egyáltalán nem valók, hamar tönkremennek. Csillapítás szinte nincs is bennük, nagyobb sebességnél ugyan úgy pattog a bicaj eleje mint egy merev villával, maximum aszfalton ad egy kis plusz komfortot a merev villához képest. Nekem is volt fitnesz bicajom, semmi bajom nem volt a merev villájával, pedig én világ életemben montiztam és mindig kiváló minőségű teleszkópokat használtam, ennek ellenére aszfalton elvoltam a merev villával is. Amit nem tudtam megszokni az inkább a virsli gumi. Emiatt váltam meg tőle.
Egyébként szerintem a csepel royal váz nem valami nagy cucc, baromi nehéz, gagyi acél váz, akkor már inkább valami retro, de minőségi acél országúti váz alapnak.
Stauffenberg: Ha később fejleszteni akarod, akkor mindenképpen olyat nézz aminek jó váza is van.
Jó cross trekkinget én 120 alatt ritkán láttam és 120-ért is elég alap bringákat árulnak, amin szintén lesz mit fejleszteni, de legalább van egy jó aluváza.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Because #19878 üzenetére
Én nem azt mondom, hogy vegyél helyette 120 ezerért egy levegős villát, hanem, hogy inkább egy merev villa.
Az meg nem drágább.
A kerékpár súlya pedig nem csak akkor számít amikor a válladon cipeled, hanem tekerés közben is, egy könnyebb bringát könnyebb tekerni is.
Ettől függetlenül elismerem, hogy ad némi plusz komfortot az alap rugós villa is, de nekem ez nem ér annyit, hogy egy ilyen plusz nehezéket építsek a bringába. Annyi pluszt nekem nem tud nyújtani, hogy megérje.Stauffenberg: Egy néhány centit rugózó villával, amiben nincs csillapítás, plusz merev vázzal, kb majdnem ugyan úgy kirázza a beled a rossz út mintha merev villával mennél és kirepülhet az u lakat is.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #19879 üzenetére
Gondolkozom azon, hogy építek egy melóba járós bringát, aszfaltra, bár rühellek városban biciklizni, azért a tömegközlekedést még sokkal jobban rühellem. Az autót meg felesleges luxusnak tartom, legalább is magamnak.
Rendeltem egy elég komoly össztelós all mountain bringát, (sajnos 2 hónapja várok rá, mivel nem akarták elérhetővé tenni a készletet, mert az üzletünk csak az olcsóbb modellekből rendelt, ezért egy ideig csak azokból rendelhetünk, most nyitják meg nemsokára a drágább modellek raktárát és remélhetőleg 1-2 héten belül ideér)
Kéne e mellé egy városi gép is mert nyilván nem akarom a drága montiba belerakni a városi km-t, meg aztán egy kb 700 ezer ft értékű bringával melóba járni mégiscsak túlzás lenne. Meg ez különben is erdőbe való, nem aszfaltra.
Gondoltam cross trekkingre, sima trekkingre, még 29"-es montira is, de lehet
megpróbálok ismét megbarátkozni a virsli gumival, valami retro, de minőségi országútit akarok, egyenes kormánnyal. A lényeg, hogy könnyű legyen.Because: Az aluvillák vastagabbak, de azok merevebbek, az acél az vékonyabb, de rugalmasabb, tehát kényelmesebb. Hát valami olyan boltban nézegetnék ahol vannak használt bringák, alkatrészek, ott sokféle villát lehet találni. Talán a maxi bike.
A legideálisabb egy carbon villa lenne, de az árban egy minőségi teló szintjén van, annyit meg nem ér, max ha olcsón szerzel használtan.
A teleszkópból ha számít a súly, márpedig miért ne számítana, akkor kizárólag a levegős rugózású villákban érdemes gondolkodni. Ezek pedig nem olcsók, pláne újonnan, 100k környékén indulnak a minőségibb darabok. Használtan nyilván jóval olcsóbban is lehet találni, de az megint csak lutri, nagyon át kell nézni.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Stauffenberg #19884 üzenetére
Ha csak aszfalton használnád a bringát, akkor akár fel is újíthatnád azt az országútit, persze ha van értelme rá költeni.
Because: Nyilván egy olcsó montiba nincs is értelme drága levegős telónak, vagy drága merev villának, ha használtan látsz valami jó vételt, azt esetleg érdemes megnézni, persze jó át kell nézni. Vagy megbízható üzletből venni használtan.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz fpeter07 #19889 üzenetére
Ezt senki nem vitatja, hogy még egy szarabb teló is kényelmesebb mint a merev villa, én annyit mondtam, hogy aszfalt használatnál nekem nem ér annyit az a kis komfort, hogy egy 2 kilónál nehezebb villát rakjak a bringába. Ahova meg igazán kell a teló, ott úgy sem ér semmit a gagyi teló.
Maximum1: A csepel royal váz egy fos, ettől még nyilván sokkal könnyebben haladsz vele aszfalton mint egy montival, senki nem is állította az ellenkezőjét.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz grizlisandor #19895 üzenetére
Azt te tudod, hogy mennyire értesz a kerékpárhoz, többnyire az első kereket szokták kivenni, a pedált, kormányt, hogy elférjen a dobozba. Ezeket nem egy nagy művelet visszarakni. Váltót azt gondolom nem kell állítani, mert beállítva küldik. De ha nagyon bizonytalan vagy a dolgodba, akkor bízd kerékpár szerelőre a beüzemelést.
80k kb a reális értéke ennek a bicajnak, ha műszakilag hibátlan. Egyébként a képről nekem úgy tűnik, mintha kicsit rövid lenne a lánc azon a bicajon.
Stauffenberg: Ez esetben egy cross trekking ideális választás lehet, esetleg egy 29"-es monti is megfontolandó. Persze 29"-es monti az bőven 100 felett van.
Gepida cross trekkingel se hiszem, hogy nagyon mellé lőnél, átlagos használatra nem rossz az.[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Attól függ milyen szintű a kerékpár, tehát mennyire jó kerékszettet akarsz bele. Egy normálisabb mtb kerékszett 50 körül van kb. Egy egyszerűbb 26"-os kerékszett duplafalú felnikkel, gyors záras kivitelben 12-15k-ért is van már, persze gondolom nem akarod a sort is cserélgetni, hanem mindkét kerékszetten lenne, az is plusz pénz, meg a külsők.
Én is gondoltam rá, hogy az új montihoz beszerzek egy városi kerékszettet is, de lehet, hogy abból a pénzből inkább veszek egy városi bringát.Tomi_Sci: Itt valami nem gömbölyű. 99-ért ez túl szép, hogy igaz legyen, szerintem itt jó pár alkatrész csere érett már, nem véletlenül ennyi az ár. Persze meg kell nézni. Ha rendben van, akkor tényleg baromi jó vétel lehet.
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
Ez nem lehet olyan rossz. Viszont kell hozzá egy 10-es sor, ha deore-al megelégszel az is még 13 körül és 2 féktárcsa, 2 db 6 csavaros shimano xt tárcsa 160mm-es méretben kb 18-20.
Külsőkkel együtt ez legalább egy 80k. Vagy nézel használtan féktárcsát akkor kicsit kevesebb. Ha ennyit rászánsz, működhet a dolog, vagy gyűjtesz még hozzá és inkább valami használt országúti.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen