-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #90177 üzenetére
Tényleg furák a képek, de ez elvileg az. Ha nincs nagy baja, ennyiért jó. 250e volt a mo-i ára, anno néztem én is, de nem volt a méretemben.
Ilyen villát használok, nyilván a legalja levegős teló, de 40-50-nel közlekedek vele a köves lejtőkön, és nincs baja.Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
rétisün
veterán
válasz trialboj #90186 üzenetére
két táblázat, ami mutatja mekkora széles felnire milyen széles gumit ajánlott használni. a felninél a belső szélességet kell nézni, éltaléban ERTRO méret van megadva, pl. 15x622
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Runner_fxr
Ármester
válasz trialboj #90264 üzenetére
A tagokat szemtáv szerint méretezik. Elég sokféle méret van, és minél nagyobb a rugóút, általában annál nagyobb tag kerül a vázba.
140-150mm körül a 200mm-es szemtávú tagokat szokták beépíteni 51 vagy 57mm-es úttal, 160mm körül már a 216-os az elterjedtebb, 63mm-es úttal.
A tényleges rugóút hosszát pedig a váz felfüggesztésének az áttételezése adja.Azért amiket felsoroltál mind nagyon jó minőségű, a különbségek akkor jönnek ki ha komoly terhelést adsz nekik. Illetve állítási lehetőségekben van különbség, van amelyiken csak lock van és csillapítás állítás, van amelyiken 3 állású lock is. Illetve az sem mindegy, hogy van e túlfolyó tartálya: Monarch plus RC3
Ez pl akkor hasznos, ha nagyon durván leterheled, egy olyan hosszú pályával, amilyenek magbyarországon nincsenek is. Ilyen esetben egy idő után elmehet a csillapítás mert túlmelegedhet egy normál levegős tag, ez meg bírja. Ezért szoktak a komoly endúrókba ilyen tagokat tenni.
-
Strezi
őstag
válasz trialboj #90315 üzenetére
Ez előfordul. Nekem is megtörtént már mindkét bringán.
Aztán ráhúztam rendesen nyomatékkulccsal (+30% ) azóta nincs gond. De leginkább a rendszeres ellenörzéssel tudod megelőzni.[ Szerkesztve ]
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
zoli03
őstag
válasz trialboj #90343 üzenetére
Szerintem hülyeséget írt flash-. Én mentem 26-os MTB-vel slick és terep gumival is aszfalton. Egy átlagos, nem túl ballonos 2,1"-os terepgumi és egy olcsó slick között kb 4 km/h volt a különbség nálam aszfalton. Aztán drágább slickre váltottam, azzal 5-6-ra nőtt a különbség. Nekem meg eléggé számít, hogy 20 helyett 26-tal tudok menni ugyanakkora erőfeszítéssel (és ennél még vannak kisebb gördülési ellenállású slickek, valamint nagyobb ellenállású terepgumik is).
-
-
#27813376
törölt tag
válasz trialboj #90381 üzenetére
Hétvégén gyerkőccel bicóztunk, apuka hazafele átugrott egy akadályt, persze csak lájtos utcai cipő+ a bevált saint pedál. Namost lecsuszott az egyik lábam úgy, hogy a pedál szöges része felvágta a sípcsontomnál az egyik eret és hazáig (kb. 5 perc) megtelt a cipőm vérrel. Fájni nem fájt, csak rohadt ijesztő volt. Nem igazán állt el otthon sem, még második nap is vérzett ha leszedtem a kötést. Azóta elmúlt, semmiség, de rohadt könnyen nagyon gázos lehet az ilyesmi.
-
Strezi
őstag
válasz trialboj #90419 üzenetére
Jó lista, haszos!
Én ehhez csak annyit tennék hozzá, hogy szerintem irreális(naiv) elvárás használt montit tökéletes állapotban keresni. Ha pedig talál az ember, akkor az igenis legyen gyanúsA hibákat, kopásokat a helyén kell kezelni. Pl. be kell árazni egy nagyszervízt, alkatrészcseréket egy bringaboltban. De, ez benne van az új árnál nyilvánvalóan alacsonyabb ár különbözetében...
Férreértés ne essék, mindenki járjon jól, csak kezeljük az elvárásokat a realitások szintjén
Használt LiFePo 15kWh akuk eladóak! ... Passzív ház klímás fűtéssel, 2011 - | Napelem, 2013 - | Tesla, 2019 - ...
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #90419 üzenetére
Van itt egy link az összefoglalóban (az azóta nagyon eltűnt) lasali szerelő kollégánktól a témában. Ugyanakkor még cetlivel sem ajánlom senki kevésbé hozzáértőnek használt kerékpárt venni.Kell vinni egy valamennyire jártas embert magaddal.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz trialboj #90419 üzenetére
Wellgo az sz*r? Csak mert a következő körben egy pedált is tervezek venni, és a wellgo-t pont felírtam a bevásárlólistámra, mert viszonylag olcsó .
Még kérdeztem amúgy nemrég, hogy milyen megfizethető pedált érdemes venni mtb-re terepre? Nagyokat ugratni nem szoktam, de azért csapatom néha földúton lefelé...[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #90419 üzenetére
Használt MTB kerékpár vásárlási tippek
Ez a leírás egy jóval részletesebb kiegészítés a listámhoz, viszont talán kevesen vannak akik ennyire át akarják/tudják nézni a vasat. A végén pedig ott van, hogy még így sem 100% hogy nem ér meglepetés ha szétbontasz 1-2 komplexebb alkatrészt, ezt nem árt szem előtt tartani.
A wellgo nem feltétlen szar, talán hiba volt márkát írni, csak rengeteg bringát látok a használt piacon 200k felett is, olcsó épp hogy nem műanyag pedállal, és többnyire ezek vannak rajtuk Pl ilyen vagy ilyen típusokkal, amelyek csak arra jók, hogy eltekerj vele a boltba venni egy korrekt darabot.
És annyi még tényleg hiányzik az előző listából, hogy ha teheted vigyél valakit aki ért hozzá, ha nincs ilyen akkor elég csak 1 haver, aki ült már bringán és visszaránt ha valami nagyon gyanús de te beleszeretsz mondjuk a designba és nem veszed észre.
Ilyen pl mikor keresed a széria számot a karbon vázon, és azt mondják hogy hát biztos a mosástól jött le, vagy csak azért lötyög ez vagy az, mert meg kell húzni de neki sajnos nincs hozzá kulcsa..."Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
6030D
Ármester
válasz trialboj #90485 üzenetére
Jó írás lett, gratulálok hozzá.
Szerintem írd bele, hogy melyik volt pontosan ez a verseny, hogy ha valaki kedvet kap, akkor a következő évben indulhasson rajta.
Érdemes rákeresni olyan versenyzőkre, akik a saját tapasztalataik alapján írnak blogot a versenyekről. Sok olyan dolgot lehet tanulni, ami választ ad olyan kérdésekre is, mint amiket írtál az utolérésről, hogyan előzz, mikor előzz. Mikor, mennyit egyél, igyál verseny közben is.
Csóri Devronos srácnak meg nem (csak) a lánca szakadt el, hanem letörte a váltóját, ott van a kezében. Ha nem volt nála új váltófül, akkor nem sokat tudott csinálni. Viszont az valami érdekes paripa, karbon, X0(1) hajtással. Nem az a 2-300e Ft-os bringa. Nem is dob fel rá semmit a google, lehet, hogy valami gyári prototípus volt (ha jól tudom erdélyi a cég, és te is arrafelé laksz).Az órádon mi az a kis olajoskanna jel? Ideje olajozni?
Merida Big.Nine 6000, Mitas Kratos/Scylla
-
zoli03
őstag
válasz trialboj #90505 üzenetére
Nekem nagyon kevésnek tűnnek ezek a kilométerek. Én Motip zsírsprayt használok, a városi agyváltósomon minimum 150-200 km-t kibír, akkor kezd kerregő hangja lenni a hajtásnak. MTB-n nem várom meg, mert általában hamarabb lemosom, akkor meg utána egyből újrakenem, de ott sem volt gondom 100 km után se. Országútin eddig 500 km alatt 3x kentem, de ott drága a lánc, inkább előbb kenem, mint kéne . Az olajnál sokkal tisztább a lánc, nem is szoktam levenni külön kimosni.
-
Zyrius
aktív tag
válasz trialboj #90343 üzenetére
Nekem Cube Attention-öm van, és a cimbimnek szintén ilyen bringája van. Lecseréltem a gumit Smart Sam 2.25-ről Marathon GT HS480 2.0-ra, ami aszfalt gumi és kb 20%-kal gyorsabban megyek ugyanakkora erőkifejtés mellett. Hozzáteszem, hogy nem csak a minta más, de nagyobb nyomást is bír. A bütykös gumi 2,5-3 baron ez 4-4,5 barra van fújva.
Tavaly egy Cube Aim SL bringám volt, aminél szintén cseréltem a gyári gumit akkor 1,75 Schwalbe Silento-ra, ami szintén gyorsabb volt.
Igazából az én felhasználásomra jobban megfelel egy treking bringa, eredetileg azt is vettem volna csak sajnos a testsúlyom teljes felszerelésben 130kg is lehet, ehhez jobbnak láttam egy strapabíróbb 29-ert átalakítani trekkingnek. Földút, murva, enyhe erdőben ösvényen ezzel a gumival is elvagyok, de amint kicsit technikásabbá válik az út ez már használhatatlan (és nem csak a gumi a szűk keresztmetszet ) majd ha lepörög 10-20 kg extra és egy tekerés során nem okoz gondot az 1000m vagy nagyobb szintkülönbség, akkor majd aggódok azon, hogy a mostani Marathon GT nem jó terepen, addig meg szépen siklok vele, imádom
@zack
Nekem polar órám van és mellkaspántom. Össze van kapcsolva a strava-val és tökéletesen betölti a pulzus adatokat ingyenes accounttal!
https://www.strava.com/activities/1025667023/analysis
Ha jól láttam a prémium a kimenő teljesítményedet és a pulzusodat tudja részletesebben elemezni az ingyenes verzióhoz képest. Ezt a prémium váltásnál írják is, hogy ez inkább a profi sportolóknak hasznos![ Szerkesztve ]
https://StellarGear.eu - amatőr csillagászat és asztrofotós bugdácsolások
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #90512 üzenetére
A féket nem ismerem,de a Trek preferálja a Bontranger alkatrészeket,nem hiszem rosszak lennének.
(#90523) Runner_fxr...jól látom,hogy ezen a kijelzőn rajta van a kakaó adagoló is?
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #90531 üzenetére
Sikerült megszerezni mult héten a bringát. Kitűnő állapotban van, eredeti gumik csak félig kopva, szinte új lánc, korrekt minden a hajtásban, zsivány teló. Nagyon korrekt eladó volt, próbáltam alkudni a gagyi pedálok miatt, erre lecserélte egy kevésbé gagyira, aztán mondtam hogy majd a kormányt is le szeretném cserélnem, erre adott egy másikat, és azt mondta otthon rakjam fel, és majd vigyem vissza a régit, ezt mind az eredeti áron belül, ami nevetségesen olcsó volt a bringa állapotát figyelembe véve.
Első 29"es bringám, nagyon elvoltam telve, hogy sikerült találnom egy méretben és felszereltségben is megfelelőt, ráadásul végre a design is kellően érdekes.(ami grafikusként nekem kb a legfontosabb) Amúgy minden Sram rajta, ami további újdonság, mert még sosem próbáltam ezt a márkát.
Annyira tetszett, hogy miután lecseréltem a kormányt, legalább 1 órát tekeregtem a városban, és mindenhol megálltam fotózni
Akit esetleg érdekel pár nem átlagos bringás kép"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
Tothgera30
Ármester
válasz trialboj #90727 üzenetére
Szép kis 29-es. Bár áhítozik egy könnyebb kerékszett iránt. Stucnit meg hézagolók alá, és fordíts rajta. Akkor nem fogja emelni az orrát mászáskor.
Ui.: Shimano história.
[ Szerkesztve ]
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #90727 üzenetére
Ha majd úgy bringázol ahogy fotózol te leszel a mi kis Nino Schurterünk.
(#90726) CaNNa3IS...abban az "újj"-ban benne van mind2 jelentés hejesírása.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #90784 üzenetére
Az összefoglalóban ott az SQlab rajza arról,hogy mennyit kell hozzáadnod a tisztán mért ülőcsont-távolságodhoz,üléspozíciótól függően.Ha nagyon előrenyúlva tekersz a hátsód lesz a legkevesebb gondod egy idő után,mert a nyakadat fogja a legjobban megviselni a hátracsapott fejtartás.Been there,done that.Ha reálisan nézem a 12,5mm+2=145mm körüli nyereg kell neked,melyet a nyereg legszélesebb pontján kell mérni.
Amúgy meg gyanítom nem a nyereg miatt sebesedtél ki,hanem edzettség hiánya lehetett.Szoktatni kell a hátsót és ki-ki állni a nyeregből,hadd kapjon vért,pihenjen meg.(#90788) Vasinger!...én ebben zöldfülű vagyok,de tényleg jó ez az ár,nem véletlenül linkeltem.
(#90789) CaNNa3IS...ott van 142mm is,de pl. ezt csak ajánlani tudom.(#90790) Acef...látom ugyanaz.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
trialboj
őstag
válasz trialboj #90799 üzenetére
Sram 1 szoruló fékkar javítás
Sikerült kb 90%-ra megjavítani a fékkart. Ha valaki hasonló gondokkal küzd itt a leírás.
Fékkart kihúzod a kormány szélére, rögzíted, csillag csavarhúzóval kilazítod a fékkar féktesténél levő csavart, mikor kijött kicsit meg kell húzni, ekkor a képen látható golyós fej, kijön a féktest dugattyújából(a fékkart előre tolva is kiugrik még mielőtt a csillag csavart kivettük volna). Ha megvan, megnézed hogy mozog-e elég könnyen a két forgáspont.
Nekem a golyós nyúlvány fékkarnál lévő "csapágya" szorult, óvatosan ki lehet azt is nyomni, majd bezsírozni, esetleg mozgatni 1-2 percig. Ha sikerült bármi eredményt elérni akkor extra zsírt letörölni és mehet vissza.
Viszont amennyiben ez nem oldotta meg a problémát a dugattyúval is gond lehet, azt viszont már jóval macerásabb megpiszkálni, le kell csavarni a kábelt kifolyatni az olajat, kivenni a szorítógyűrűt, és szinte biztos hogy cserélni, itt van hozzá egy leírás.Fékkar, fék, kar, hiba, szorul, rossz, eldőlt, sram, avid, elixir, 1, 2, 3, javítás, lehet, otthon, szerszám, egyszerű
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail." // Ralph Waldo Emerson //
-
fpeter07
veterán
válasz trialboj #90997 üzenetére
Én visszatértem 3x9-re. Ha elkopott a hajtás valószínűleg 2x9-es lesz. Néha a faxom ki volt vele, hajlamos volt leesni a lánc a kistányérról. Túrázáshoz jobb a 3 első lánctányér, XCO-ra felesleges a 42-es. Ott durva emelkedők vannak, és inkább rájuk pihen az ember, mint sem lejtőn is sprintel lefelé.
-
ivana
Ármester
válasz trialboj #91016 üzenetére
A három tányéros rendszerek eleve kicsit furák. Régen outin létezett triple ami egy normál kéttányéros outi hajtás + egy 30 fog körüli tányér az oldalán. Amikor kitalálták a montit akkor alapból ezt kezdték használni, mert szélesebb tartományt adott, aztán persze egyre kisebbek lettek a tányérok. Mai kazetták mellett a triple montin is tök felesleges, az egy tányéros rendszernek viszont azért bőven vannak hátrányai, így ott is elkezdett terjedni a double. Amúgy se lehet a trimmelést normálisan megoldani 3 tányérral, max. a campa féle verzió tudja rendesen, vagy frikciós kar.
-
Tothgera30
Ármester
válasz trialboj #91016 üzenetére
Eddigi tapasztalataim alapján megkérdőjelezhetetlen előnye van egy tripla tányéros rendszerrel szemben. Eleve átlagos használat során az esetek 80%-ban a nagy tányér van használatban, erősebb hegymenetnél kell csak kistányérra lökni a láncot. Míg három tányérosnál középső tányért használja az átlag user. Ha aszfalton vagy leejtőn megy, feljebb kell rakni a láncot, hegyen meg lejjebb, mindegyik tányér egy kompromisszum, és minden váltás időt vesz el, plusz anyagi részéről és többlet súlyról ne is beszéljünk. Lánccsörgés nekem nincs, és súlyban is jobban jövök ki mint 3 tányérossal, a másik hogy a Reaction-t nem igazán adják ki tripla tányérral, későbbiekben pedig esélyes hogy csak NW-s verzió várható.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Tothgera30
Ármester
válasz trialboj #91025 üzenetére
Most írhatnám hogy ez már majdhogynem 10 éves rendszer, bár azt is hogy az utóbbi időben pölö XC szakágban három tányéros rendszerrel ellátott közép vagy felső kat. MTB-t nem láttam. Nem csak három tized másodpercet spórol, mert váltásnál (tányérok között) megesett már hogy ledobja a láncot, vagy épp nehezen tudja átrakni (sár és egyéb szennyeződés). Használat közben tripla tányérok szinte csak keresztben mennek, nagyobb a kopás, drágább cserélni a rendszert. De persze egy dupla vagy singe tányéros rendszer barom biztosabb is. De lényeg a lényeg, próbáld ki, élj vele egy-két évet, alkoss tapasztalatot, mert ennek hiányában nem lehet és érdemes Ítélkezni, azt csak a buták teszik.
#91029 Because: Detto, bár még 10-es rendszernél próbáltam utoljára, a 30-as tányéron hagyva végig lehetett tolni egy versenyt. De ott érezni hogy 22 feleslegesen pörgetős, 40 meg már az a szint ami aszfalton okés, terepen meg minek kategória. Később 29er-re ültem, oda már a tripla tányér létjogosultságát vesztette.
#91030 Hasaggymeg: Korrekt cikk, bár talán korából adódóan nem pontos már.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
veterán
válasz trialboj #91087 üzenetére
Úgy lett volna eredetileg, de az istennek se akart megállni úgy, mindig eldőlt, függőlegesen pedig elsőre beállt, úgyhogy nem igazán mozgatott, de majd holnap kimegyek bohóckodni, ha lesz lehetőségem és hátha nem töröm össze magam.
(#91085) Hasaggymeg
Nem éreznéd te se biztonságban magad, ha a pedálról tudnád, hogy kotyog..Everybody lies.
-
nagyúr
-
madle
őstag
válasz trialboj #91138 üzenetére
Köszönöm mindenkinek a válaszokat. Igazság szerint 15km-es napi ingázásra volt a bicaj, ezért valami hadra fogható bringa kell, a pénzt nem sajnálom jóra kiadni. A régi Csepel is opció, vagy egy német bringa, csak errefelé nem igen van választék. A GPS-t meg csak az érzés miatt is szeretném beletenni, hogy lenne esély előkeríteni, ha esetleg megtörténik a baj.
-
Dottore
addikt
válasz trialboj #91205 üzenetére
Az attól függ milyen idős vagy...
Ő az egyik apostola a hegyi kerékpározásnak. Gary Fisher ott bábáskodott a Montain Bike születésénél, a többi, ma már szinte kultikus figurával együtt, mint Keith Bontrager, Tom Ritchey és sorolhatnám.
[ Szerkesztve ]
-
pc360
addikt
válasz trialboj #91330 üzenetére
A csonttörés az egész tűrhető, sok esetben még a kisebb ín- vagy izomsérülésekhez képest is. Akár egy izomgörcs rosszabb tud lenni. Persze a komplikált kulcccsonttörést simán lehet, hogy egy egész életen át viselni fogja, minden front alatt fájdalmasan sziszegve.
Amúgy még ha fel is méritek a köztetek lévő különbséget, ezek a srácok sok év alatt, milliméterenként haladva ugranak nagyobbat és nagyobbat, közben megtanulva a megfelelő esési technikákat, és az ugráshoz szükséges sebességeket. Már a hsz elején lehetett sejteni, hogy para lesz ennek hiányában...
[ Szerkesztve ]
Válogatott, rendszeresen frissített programok ► neszetools.hu
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz trialboj #91330 üzenetére
A déhás arc lehet tud menni,de tanítani nem igazán.Ha nektek nem,legalább neki tudni (emlékezni) kellett volna,hogy nem 2 óra alatt tanult meg ő sem ugrálni.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fpeter07
veterán
válasz trialboj #91330 üzenetére
Jobbulást neki! Sajnos mindennek meg van a maga kockázata. A terepkerékpár különösen veszélyes sport. Minden egyes ugratót célszerű külön-külön begyakorolni. Én jóval szívesebben ugrok letöréseket, mert ugrásnál a levegőben az ember könnyen elveszítheti az egyensúlyát és csúnyán érkezhet földre. Nem feltétlen biztonságosabb szerintem enduro bringával sem dh-zni. Egy rosszul sikerült ugrás után nem biztos, hogy fel kel az ember.
Más: RAAM: 8 nap, 5000 km, 25-ös átlag. [link]
-
Dottore
addikt
válasz trialboj #91330 üzenetére
Tanulságos történet, de én is azt mondom, hogy ezt ennél óvatosabban kell elkezdeni. Ugratást gyakorolni pl. remekül lehet nyáron egy vacakabb bringával egy tóba ugrálva, vagy házilag készíteni kisebb eldobókat és azon próbálgatni.
A balesetnél maradva én is pár éve törtem el a kezem és a bordám, addig így visszagondolva elég felelőtlen voltam. A képességeimhez mérten rendszeresen túlvállaltam magam, csoda, hogy eddig nem volt komolyabb balesetem. Plusz egy bizonyos kor után már nem olyan bevállalós az ember. Egy hosszabb pihenő anyagilag is be tud tenni nem csak a lábadozás van. Azóta sokkal óvatosabb vagyok, ott is fékezek ahol eddig nem.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Metal topik
- Házimozi belépő szinten
- Energiaital topic
- Vezetékes FÜLhallgatók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Háztartási gépek
- További aktív témák...
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- AKCIÓ! Egészségmegőrzés, szépségápolás - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Vadonat új, csomagolt O'neal kerékpáros termékek
- Beszámítás!!! - Új Bontatlan Ducati Elektromos Roller PRO-II PLUS Irányjelzők - Számla & Garancia
- DJI Mavic 3 Pro Fly More Combo (RC PRO)
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen