Új hozzászólás Aktív témák

  • Runner_fxr

    Ármester

    válasz maximilian4 #57545 üzenetére

    Nekem volt anno Honda CR 80-as cross motorom, 30LE, az is rendesen kifárasztott. :)

    ---Lasali---: Nem közvetlen a motort, gondolom az erőátviteli rendszernél kell neki valahol a hűtés.

    f27: Ezeket a nyomaték adatokat az agymotoroknál szerintem érdemes fenntartással kezelni. Ha valóban 140Nm-t tudna pl a tiéd, akkor az azt jelentené, hogy megforgatná a kerékpáros külsődet a felnin.
    Ekkora nyomatékot biztos nem visz át a hátsó kerekedre, nem tartom reálisnak.
    Ha a KTM E Cross 42Nm-el 106kg-os tömeg mellett ilyet megy, akkor a tiéd 140Nm-el 30kg-os súllyal már kezelhetetlen lenne.

    Természetesen valóban nem egy kategória, amit linkeltem az egy konkrét cross motor, a tiéd meg amolyan motor kerékpár hibrid. Én csak azért hoztam fel példának, hogy ha már választanom kéne inkább a motort választanám. A stealth boomber ára is hasonló. És azért egy valódi cross motor technológiával nem versenghet. Felhasználási terület meg kb ugyan az. Az elektromos ktm motorral is kb mehetsz ugyan oda ahova a tiéddel.
    Ezek a videók engem meggyőztek a nyomatékot illetően, ráadásul itt ugye 106kg-os tömeget mozgat:
    [link]
    [link]
    [link]

    A súlyelosztás megint csak egy érdekes szempont, én az agymotoros bringák súlyelosztását nem annyira kedvelem. Elektromos mtb-ban is jobbnak tartom a középmotorost mint az agymotorost.
    Mindettől függetlenül tényleg szép munkát végeztél, és mivel Te magad csináltad jó árban is tudtál maradni, tehát érthető a Te koncepciód is.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák