- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- DIGI kábel TV
- Programozás topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Bittorrent topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- OpenWRT topic
- Aliexpress tapasztalatok
- Milyen routert?
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Fred23
nagyúr
Tegnap este leteszteltem a 15K-s bringám, barátnőmmel körbe tekertük a Velencei-tavat. Boldog vagyok, minden klappolt, az egyenesfutása pedig egészen lenyűgözött. Féltem a három fokozattól, de ez a félelem is alaptalan volt, a 26"-os kerekek 46/19-ben kettesben vannak 1:1-ben, ami még Kisfaludról Fehérvárra felfelé is vállalható. Gyakorlatilag kettesben és hármasban használtam végig, az egyes fokozat a meredekebb emelkedőkhöz lesz majd jó. A mostani kondimhoz tökéletesen passzol a gépezet.
Majd gumikat fogok még venni, max. 15-ből a kettőt, és akkor elmondhatom, hogy 30-ból lett egy szuper bringám. Aki nem pénzes, mint én, az nagyon tud örülni annak, ha jól és olcsón alakulnak a dolgok.
Amúgy ha esetleg valaki ért hozzá: max. 8k/db-ért milyen nagyjából defektálló gumit lehet kapni? Nem kell gyorsnak lennie, csak ne lyukadjon ki! Elég, ha azt nézem, melyiknek nagyobb a TPI-je ezen a szinten?
-
ígyvanferi
addikt
válasz Fred23 #55101 üzenetére
Örülök, hogy elégnek tűnik a három fokozat.
Nem túlzás egy kicsit 8 ezres külsőket venni egy 15 ezres bringára? Persze te tudod. Én valami Continentalt néznék ennyiért. Contact 2 esetleg. Én esélyes, hogy ezt raknám a városban használt mtb-mre, ha nem sokallnám az árát.
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Hasaggymeg #55099 üzenetére
Egyébként sajnos vannak eltérések a láncnyúlásmérők között.
-
Fred23
nagyúr
válasz ígyvanferi #55102 üzenetére
Nem vagyok nagy szakértő a bringázásban, mostanában kezdett csak jobban izgatni a dolog, szóval lehetnek láma kérdéseim, megnyilvánulásaim.
A defektet szeretném megelőzni, illetve azt szeretném biztosítani, hogy haza tudjak érni messziről is, ha baj van. Ha a külső esik darabokra, soha nem érek haza, ha a belső -lehet, rossz ötlet, de miért ne működne elvileg?!-, kitömöm fűvel, papírral, bármivel, és haza tudok jutni. Tehát a külső védelem és stabilitás szerintem a legfontosabb -mondom, nem értek hozzá, csak így tűnik logikusnak!-, ezért arra áldoznék inkább többet. Persze az is biztos, hogy egy átszúrt külső még nem biztos, hogy szét is esik gyorsan. Gondolom, itt is számít az ár, illetve típus, felépítés, hogy mire készült.
Rá fogok keresni akkor a Continentalra és a Contact 2-re! Ezek gondolom 30 TPI fölött vannak jóval.
Solad: de csak van jelentős eltérés a defektállóságuk között?! Másként miért lenne az egyik 2,5K, a másik meg 8, 10, 12, stb.?! Ha üvegszilánkokra hajtok, elvárnám, hogy a 8K-s ne lyukadjon!
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Fred23 #55104 üzenetére
Az igazán defekttűrő külsők pl a schwalbe marathon plus, azok inkább 12 körül vannak. Ezek valóban vastagabb futófelülettel rendelkeznek. Rengeteg olcsóbb külsőre is ráírják, hogy defektvédelmes, de az a valóságban kb semmit nem ér. Ezek a valódi defektvédelmes külsők jóval nehezebbek is. Viszont amit te szeretnél, hogy tuti defektvédelem legyen, na olyan nincs, maximum ha tömör gumit használsz, de az meg még drágább lesz. Ha belsős megoldást választod, akkor érdemes tartalék belsővel és szerszámokkal, kis pumpával készülni, ha nagyobb távot tekersz. Vagy a tömör gumi.
Azért azt a 15k-ért vett bringát érdemes átnézetni is ha nagyobb túrákat tervezel, az hogy tekered és gurul, fékezel és megáll még nem jelenti azt, hogy minden okés vele.
Nem akarom elvenni az örömöd, de sok esetben a jó vételnek hitt "100" éves használt bringa, addig tűnik jó vételnek amíg az első probléma és szervizelés nem jön. Hamar kiderülhet, hogy kb mindent cserélhetsz rajta, és egy olcsóbb új bicaj árát is megközelítheti a felújítás. Ne legyen igazam, de sok ilyet láttam már.[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Fred23 #55104 üzenetére
Sajnos bicikliknél a magasabb ár inkább a nagyobb sebességgel van arányosságban, mint a strapabírósággal. Szóval nem feltétlenül igaz, hogy minél drágább, annál tovább bírja. Sőt, egy bizonyos értékhatár felett gyakorlatilag garantálható, hogy minél drágább, annál kevesebb ideig bírja.
Szóval nem elég azt nézni, hogy legyen minél drágább, hanem azt nézd, hogy melyik defektálló. Ilyen téren a Schwalbe Marathon Plus Tour az egyik legjobb (világot körbetekerők rendszeren ezt használják), csak az kicsit több, mint a kereted.
-
Fred23
nagyúr
válasz Runner_fxr #55106 üzenetére
Nem sietek sehová, nem versenyezni akarok, csak túrázgatni; viszont messzire is, hálózsákkal, 2-3 napra is. Bevállalnám a tömör gumit is, de csak a Tannusról hallottam, ami egyrészt k.rva drága, másrészt szerintem nem menne fel az én felnimre, mert abban a méretben tudtommal nincs. Van valami olcsóbb tömör gumi valahol? A MOL Bubi is tömör gumit kapott, csak gyártanak valahol a népnek is!
Tartalék belső, szerszámok, pumpa... -és vigyem még a hálózsákokat, egyéb felszerelést...?! Ez nagyon nem bejövős. Simán vennék tömör gumit, ha van 8K/db körül, de lehet, azért még többet is kiadnék!
Tegnap tekertem majd' 50km-t a 15K-s bringámmal, és egy álom volt. Nem tudom, mit kéne rajta nézni nagyon, 3 sebis kontrás agyváltós, olyan egyszerű, mint a faék. Az ilyet szeretem. Nyugiban szeretnék bringázni, és nem akarok sebességi rekordokat felállítani, de bevállalnék akár Balaton-kört vagy Horvátországot / Ausztriát is. Már persze megbízható gumikkal és/vagy sok tartalék zsetonnal. Előbbit szeretném biztosítani.
Cathfaem: rákeresek arra is! Ha hosszú túrákhoz azt használják, lehet, az lesz a nyerő -ha nem túl drága. Ennyit megér, ha tényleg bírja!
[ Szerkesztve ]
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Cathfaern #55107 üzenetére
Pontosan, a magasabb ár legtöbbször nagyobb teljesítményt, precízebb működést ígér, nem pedig hosszabb élettartamot. Persze vannak alkatrészek aminél a magasabb ár hosszabb élettartamot is jelent, de az sok esetben nem a külső gumi.
Fred23: Nem igazán értem a logikád. Ha ilyen terveid vannak akkor miért épp a bringán akarsz spórolni?
Mennyibe került a telefonod? Elhiszem, hogy nem versenyezni akarsz, de azért azok a túrák amiket említesz sem hétköznapi felhasználás. Ide megbízható jószág kell, olyanokat meg nem szoktak 15k-ért eladni. A defekt javító felszerelés a hálózsákodhoz képest egy pöcsnyi kis csomag. Ezt sem igazán értem.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz MPowerPH #55087 üzenetére
Bocs még beégett az agyam a 9 es rendszerekbe, mert akkor még a Dura Ace csomagolása volt az XTR láncnak is, valamint a láncon való felirat is dura ace volt. De a HG-X 10 es mtb láncokhoz valóban van külön XTR lánc. Ami egyébként szintén jófajta holmi, én munkába járok vele Használtan jutott hozzám, és azóta még belegyűrtem 3500 km -t, és még mindig nincs teljesen nyúláson. Miközben én 3500 alatt aszfalton is kivégzek általában mindent.
Deore lánc meg egy XTR közt mérföldnyi különbség van, az XTR sokkal jobban bírja a nedves körülményeket, míg a deore-t könnyen rozsda réteg fedheti, de hamar meg is feketedik. Nyúlásban pedig kb kétszeresével számolhatunk. Az XT nyilván nagyon hasonló az XTR -hez, így ha túl nagy az árkülönbség akkor nem érdemes a drágábbat venni sosem. 10 es országúti láncból mindig a CN-6600 at használtam, ami az ultegra, annál a 10 es országúti dura ace lánc szinte semmivel nem volt jobb, pár 100km el bírt többet.
Drágább lánc általában tovább bírja, nem mindig, de a megbízható márkák azért szokták ezt az egyszerű logikát hozni. Viszont egy már minőségibb láncnál, pl az XT nél, nem lehet fizikailag annyival jobb láncot gyártani, hogy mondjuk kétszeres futás teljesítménnyel bírjon. Tehát inkább vegyél 3 darabot, 100% hogy nem fog 3 szor, de még kétszer annyit sem bírni a kmc lánc.Az pedig tény hogy egy shimano rendszer a saját láncával vált a legjobban. Lehet hogy egy új rendszernél szinte esélytelen megérezni a különbséget, de egy már több lánccserét megélt szetten biztosan érezni kell.
Pl ultegra sl szettem nem váltott jól connex lánccal, de yaban-al sem. KMC vel el lehetett használni, de igazán a saját láncával vált a legjobban. Az új 10 es HG-X monti láncokat pedig szintén nem szeretik ezek az országúti szettek, ha nem kopott a görgő, akkor még pattog is rajta a lánc.
Próbáltam HG-X 10 es XTR szetten Dura Ace láncot, az sem váltott jól.[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz ---Lasali--- #55110 üzenetére
Hali!
9-es HG-93-as láncról tapasztalat?
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
nagyúr
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz belaazallat #55111 üzenetére
Elvileg nem sokkal rosszabb a DuraAce/XTR nél, hasonló anyagból van, én nem használtam sose, vagy valami kacat lánccal mentem, de inkább csak a Dura Ace -t raktam fel magamnak 9 es rendszerre, másnak nem volt értelme. Tavaly egy HG-53 at teljesen haza vágtam, valami nevetséges távon.. volt benne kb 600 nagyon max 800 km, úgy hogy 2-3 bringázás után ki volt mosva mindig, aztán egy kis sarazás után meg is feketedett, rozsdásodott, és jobban le volt nyúlva mint a dupla annyit futott Dura Ace ami kimosva D3 as brigéciolban még úgy nézett ki mint az új .
[ Szerkesztve ]
-
Normi™
őstag
válasz belaazallat #55111 üzenetére
Viszonylag hamar nyúlik mint a legtöbb Shimano lánc,de olvastam olyat,hogy ez konkrétan tovább bírja az átlagnál.Nekem 991-es Sram-em van Shimano hajtáshoz,nagyon picit pontatlan,de bátran ajánlom a HG-93 helyett,többszörösét bírja nyúlás nélkül,súlyban ugyanannyi és patentszemes.
"It was me on that road. But you couldn't see me.Too many lights out, but nowhere near here.It was me on that road. Still you couldn't see me.And then flash lights and explosions"
-
Fred23
nagyúr
válasz Runner_fxr #55109 üzenetére
Igazad van, de nem ismersz. Sok őrült dolgot csináltam már, és ha tudnék is kicsivel drágább bringát venni tavaszra, az nem lenne szerintem jelentősen jobb a mostaninál. Az Intersparban kapható 50K-s bringa sem kéne a saját régi-újom helyett. Biztos találnék 40-50 körül valami kicsit jobbat, de minek, ha a mostanim egy igazi túlélő, és nem nagyon van rajta semmi, ami elromolhat. Szerintem a váza is acél. Miért ne spórolhatnék rajta? Azért, mert valami olcsó volt, még nem biztos, hogy rossz is! Külföldről hozták be, szerintem egyszerűen leselejtezték, miután hátsó defektet kapott. Egy németnek nem pénz egy új bringa, pláne, ha már nem túl trendi a régi!
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Runner_fxr #55113 üzenetére
Egyébként ha már tömör gumi. Oké hogy fixire nem célszerű ha az ember skidelni akar, de igazából nem fixin is előfordulhat olyan, hogy blokkol a kerék és csúszik egy sort (esős idő, váratlan fékezés, baleset, stb.). Ennyi is elég lehet a guminak ahhoz, hogy kukás legyen?
-
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Fred23 #55116 üzenetére
Interspar-ban felvágottat meg csirkemellet szoktam venni, nem tudom milyen bringáik lehetnek, de inkább nem is akarom tudni.
A kaland szerintem nem arról szól, hogy ott spórolok a bringán ahol tudok. A kaland maga a bringázás, de ehhez kell egy megbízható, biztonságos bringa is. Nyilván nem tudom milyen állapotban van a bringád, de azt igen, hogy 15-20-ért, de sok esetben még 30-ért is lelakott ezeréves vackokat sóznak rá az emberekre általában. Meg kell nézni, hogy a csapágyak milyen állapotban vannak, nem lötyögnek, nem kotyognak stb. A lánc állapota is kérdéses. A küllők feszessége. Lehet szerencséd is egy jó állapotú bringával, de az átnézetést egy szervizzel ne akard megspórolni szerintem. Ott meg úgy is kiderül. És mint fentebb említik az agyváltó, ez a legértékesebb alkatrész feltehetően a bringádon, Egy 3 sebességes agyváltós hátsó kerék váltókarral együtt simán 35k ha beszarik.[ Szerkesztve ]
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
-
nagyúr
válasz Cathfaern #55117 üzenetére
Mekkora csúszásra gondolsz? Velem előfordult hogy hirtelen csúsztatnom kellett a hátsó kereket az outin de a gumin nem lett ennek semmi nyoma. Mondjuk az is igaz hogy nem 10m-es csúszás volt.
Ui: holnap Logouton végre megjelenik az olasz tekerésről a cikkem.
Més que un club!
-
bugizozi
őstag
Sziasztok!
Kerékpárt szeretnék majd a jövőben vásárolni és elkezdtem nézegetni.
Lehetőleg újat vennék, mert a használtról nem biztos hogy meg tudnám állapítani, hogy mennyire jó
Most épp akció van a Hervis-ben, ezért is bátorkodtam ide írni, hogy az X Fact Action 26" 40e-ért mennyire jó vétel?
Munkába járáshoz használnám, napi <20km.
Max 50k amit rá szánnék. Ha esetleg van jobb ajánlás ebben az árkategóriában akkor azt szívesen veszemKöszönöm!
VCP7-DCV, CCNA ||| Ami működik, ahhoz nem szabad hozzányúlni!
-
---Lasali---
Közösségépítő
-
Runner_fxr
Ármester
válasz Cathfaern #55117 üzenetére
Soha nem hasznaltam tomor gumit, de gondolom egy ket vesz fekezestol meg nem kuka. Arra gondolhattak, hogy fixin surun megcsusztatod es az mar nem okes neki.
Fred23: Ranezesre turheto az allapota. De erdemes atnezetni. Azert az ekes hajtas eleg elavult cucc. 4-5 ezret gond nelkul? Hat?
[ Szerkesztve ]
-
Integrale
veterán
válasz Fred23 #55116 üzenetére
Az előző bringám egy Kona volt, Pápán egy piacon vettem 4000 Ft-ért, egy idős nő árulta, komplett hajtást kellett rajta cserélni, és tökéletes volt. Ugyan ezen a piacon, két hete egy szénszálas nyeregcsövet lőttem 2000 Ft-ért, nyugdíjas házaspár árulja ki a fiuk cuccait, (Németországban él a srác).
"Bad reklám is reklám too"
-
bugizozi
őstag
válasz ---Lasali--- #55124 üzenetére
Ilyesmit: [link]
Bár ez már túllőne a célon, de tetszik a tárcsafék
Ez abban jobb, hogy vékonyabb a gumija vagy még valami másban is?Köszi!
VCP7-DCV, CCNA ||| Ami működik, ahhoz nem szabad hozzányúlni!
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Runner_fxr #55125 üzenetére
Hmm jogos, főleg hogy ugye fixin mindig "ugyanott" (ugyanazon a 3-8 ponton) csúszik a kerék. Csak mert erősen gondolkozok, hogy ha majd a külsőváltás aktuális lesz, akkor ilyenre cseréljem. Ugye ezzel járok munkába, így biztos nem lenne gond defekttel, illetve jelenleg is 7-8 baron használom, de ez azt jelenti hogy időnként újra kell fújni, mert valamennyit enged (vagy valaki javasoljon egy olyan belsőt, ami mondjuk egy fél évig megtartja ezt a nyomást ). Egy ilyen tömör "külső" meg mind a két problémát megoldja.
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Napfénysüti #55129 üzenetére
Szerintem se, és ez az én nagy bánatom Szeretek biciklizni, meg a biciklivel foglalkozni, de egy dolog amikor hobbiból, szabadidőmben "bütykölöm", meg egy dolog amikor "munkaeszköz" és el kell végezni a szükséges karbantartásokat. Utóbbit szeretném minimalizálni amennyire lehet, főleg hogy tipikusan munkába indulás előtt, vagy munkából fáradtan hazaéréskor kéne megcsinálni (munkábajárós kerékpárt lakásba nem vinném fel, egyrészt 1,5 szint, másrészt lehet épp full vizes/saras/sáros), vagy mehetek le külön szerelgetni. Szóval most épp az a célom hogy összerakjak egy "karbantartásmentes" biciklit Ennek része lenne, hogy single speed lenne (váltóproblémák kiesnek), tömör gumi lenne rajta (defekt meg nyomásproblémák kiesnek), illetve szíjhajtásos lenne (lehetne zárt hajtáslánc, innentől kezdve mindenféle hajtástakarítási és karbantartási műveletek kiesnek). Aztán akkor már csak a fékállítási / kopási problémákat kéne megoldani, és erősen "pár évente 1x elég ránézni" kategóriás bicikli lenne (persze tudom sokan a váltós - láncos - belsős kerékpárt is így használják a városi műfajban )
Mondjuk a fentiből a szíjhajtás egy jó ideig csak álom lesz, mert elég horror áron dobálják az ember után
-
Cathfaern
nagyúr
válasz concret_hp #55132 üzenetére
Ideje lenne feldobni kickstarterre egy "okos szelepsapkát", ami folyamatosan méri a keréknyomást, és BT-on át tudja küldeni a telefonra, és akkor azonnal lehet rajta pumpálni amint 0,1 bart is esik Ha összejön 1millio $, akkor lesz belőle drágább verzió is, ami tartalmaz egy minikompresszort, ami rögtön utána is fúj...
-
Tothgera30
Ármester
válasz Cathfaern #55131 üzenetére
Az ötlet jó, viszont kivitelezni költséges. Ennyiért vennék valami csomagtartós, sárvédős MTB-t (ATB), dobnék rá két vékonyabb tömör gumit, és mehet a móka. Ha pedig besz@rik a váltó, pár ezresből meg lehet mókolni, de az sem nagy gond ha nem működik, úgy is egysebességes volt tervben.
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
Cathfaern
nagyúr
válasz Tothgera30 #55136 üzenetére
Igazából jelenlegi biciklimet is lényegében egysebességesként használom De elszakadhat a váltó bowden, ott vannak feleslegesen a váltókarok, nem is beszélve a plusz súlyról a lánctányérok + hátsó sor miatt. Illetve egy egysebességes láncnak jóval nagyobb az élettartama, mint akár egy 7-8 sebességesnek, 9-10-ről meg már ne is beszéljünk.
-
szjoci
őstag
válasz Cathfaern #55133 üzenetére
Az ötlet jó, de nem voltam rest utánanézni. Sajnos valakinek már eszébe jutott
-
JackFeryll
őstag
válasz Because #55130 üzenetére
Én mindig nézem outinál. Persze elmenne akkor is ha ritkábban nézném, de ha pont előtte esik 1 bart és felütném nem lennék boldog. Aztán mennyibe kerül +1 perc/alkalom ?
(#55121) Hasaggymeg
Powermeter dilemma ugyanez. Egy néhány száz ezres bringára egyszerűen rossz érzés ilyen drága "pedálokat" venni. -
nagyúr
válasz JackFeryll #55142 üzenetére
Azért aki powermetert használ az valószínűleg komolyabban teker. Legalábbis tök hobbi bringázás mellé nem sok értelme és haszna van.
Més que un club!
-
JackFeryll
őstag
válasz Napfénysüti #55143 üzenetére
Legalább annyira jó és hasznos mint a HR monitor mert a te egzakt teljesítményed méri (átlagsebesség igen rossz viszonyítási alap) és nincs késleltetés mint a szívritmusnál ami csak egy reakció.
Annyi, hogy az egyik mára már egy filléres dolog a másik meg még lehúzós árakon megy. -
nagyúr
válasz JackFeryll #55144 üzenetére
De a HR az egy nagyon is fontos infó és tudsz változtatni rögtön ha olyan értéket látsz (pl visszaveszel a tempóból) egy wattértékkel én hirtelen nem sokat tudnék kezdeni és annyira nem is lenne lényeges infó számomra mondjuk egy hegymenetnél.
Érdekességnek jó lenne nálam is de nem tekerek olyan szinten hogy igazán érdemi haszna legyen. A HR viszont az Alpokban nekem rettentő nagy segítség volt.Més que un club!
-
JackFeryll
őstag
válasz Napfénysüti #55145 üzenetére
Persze a HR is nagyon fontos, csak szerintem jó lenne mellé a powermeter is.
Powermeter nélkül ha teljesítményt kell növelni méghozzá jelentőset (domb, sprint, akármi) simán lehet olyan hogy kipihent vagy és jobban nyomod neki mint kéne mert nem emelkedik olyan gyorsan a HR, viszont lehet akár már FTP felett tekersz csak nem veszed észre. Másik ha ilyen-olyan irányú 30/20/10km/h-ás szél van akkor honnan tudom hogy jól mentem-e, vagy hogy milyen formában vagyok ?
A kettő együtt lenne az igazi.
Mondjuk én kütyü/statisztika/strava mániás vagyok, engem vonz az ilyenJa és mindemellett egy gyökér,gyenge kezdő
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz bugizozi #55127 üzenetére
Ez már normális alkatrészekből van összerakva. Úgy nézem BB5 ös fék van rajta, kb az csak 30 ezer.
Régi STX váltó lehet rajta hátul, vagy valami hasonló korabeli. Jópofa, csak a villa baromira le van vágva, alacsony a kormány ha magasabb ember használja, mert most nagyon le van engedve a nyeregcső.
26 osnak írja, de inkább úgy néz ki mintha 622 es kerekek lennének belerakva egy 26 os biciklibe. Nem tudom nagyon furcsa.
622 es kerékkel sokkal jobban lehet haladni mint egy 559 essel (26 os). -
Cathfaern
nagyúr
válasz Tothgera30 #55140 üzenetére
~4 éves tourney váltószettért? Hááát...
-
concret_hp
addikt
válasz JackFeryll #55146 üzenetére
sőt inkább menjen veled mindig egy komplett edzői stáb, az a tuti
vagy fullba vagy sehogy :D
-
atok666
őstag
válasz Napfénysüti #55143 üzenetére
Mit jelent a komoly tekeres? Sztem tok jo dolog hobbi szinten is, bar ha nem erdekel vkit, hogy fejlodik-e, meg esetleg mennyit fejlodott, akkor persze tok felesleges. Edzesekhez sztem nagyon jo dolog, nem szamit a szel, vagy emelkedo a 250Watt, az 250Watt lesz mindig.
Ha meg egyutt mesz tekerni vkivel, vagy esetleg indulsz vmi hobbi futamon, akkor pontosan latod, mekkora az iram, jo-e neked, esetleg novelheted stb. rengeteg helyen jol jon.
Aki szereti a szamokat, statisztikakat, szeretne tanulni az edzeseibol stb. annak egy idealis cucc - szerintem.Atok
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs