-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tin
veterán
válasz ZavaBalazs #286078 üzenetére
Persze, elkezdi amúgy is, de fent szoktam véglegesre behúzni a ruhát, felvenni a szemüveget, becsatolni a sisakot, felöltözni, lámpát kapcsolni, meg mindent, amit kell indulás előtt. Azért indítom el mindezek előtt a ride-ot a Karoo-n és az órámon, mert akkor van ideje mindegyiknek mindent megkeresni, szenzorokhoz csatlakozni, és így tovább. Tél volt, szinte mindennapos volt a kesztyű, ha azt felhúzom, utána már nem akarom az érintőképernyőt b*zizni, auto pause után meg elindul már magától. Az órára meg eleve ráhúzom a mezt meg a kesztyűt, azt egész úton nem is látom. De jártam már úgy, hogy jó felhős volt, közel álltam a magas épület mellett, és az óra csak percekkel később talált GPS jelet, szóval inkább így csinálom. Az, hogy a ride elején vagy végén van egy kis szünet, tökmindegy. Én ezt a levezetős megállítást sem szoktam csinálni, mert tök felesleges. Az auto pause asszem 1 km/h-ra van állítva, így nettó időket tudok hasonlítani ugyanazon a körön, úgyhogy látom a formát, esetleg a javulást, igaz, így beleszámolja a gyaloglást is, de mindegy, annyira pontosan úgysem kell az adat.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz parandroid #286086 üzenetére
Menet közben, napállastól és iránytól függően, alig süti közvetlenül a nap, legtöbbször árnyékot tartasz neki továbbá jelentős menetszél is hűti, akkor száll el igazán ha letámasztott bringán áll tűző napon.
fulton...majdnem mindent, mindig előírt nyomatékra húzok, első kerék (átütőn 9-13Nm van ráírva), hátsó kerék (12Nm van ráírva) egységesen 12Nm...nyeregcső 6Nm, féktestek 7Nm, nyeregrögzítő 13Nm, stucni 6-6 Nm stb., már szinte mindennek tudom kívülről.
Lacerta...félrehúzza a kormányt a tokamak? ...billentsd, csúsztasd hátra hangyányit a nyerget, hátha, attól még nem romlik el a vízmértékes beállítás...aztán lehet nyerged is magasan van kicsit, sarokkal tudsz még pedálozni?...természetesen mezítláb, lereszelt sarokbőrrel értem!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Piftuka
veterán
Srácok, ezek a kerékpáros felszerelések jó minőségűek? Érdemes ezeket megvásárolni?
[LIDL - Kerékpáros ajánlataink 2024.03.18-tól][ALDI - Kerékpáros felszerelések]
(Még tavaly vettem egy LIDL kompakt szerszámkészletet és mini pumpát.)
Most kifejezetten a sisak, a zár, a kesztyű és a vázon rögzíthető kis táskák érdekelnek...
Ismeritek ezeket, kérlek?"Aquila non captat muscas."
-
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Piftuka #286104 üzenetére
Én az állványon kívül kifogástalan Lidl/Aldi féle bringás cuccokról nem hallottam ...előbbi sem teljesen az, de egy vitathatatlan ár/érték bajnok és használható is.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Piftuka
veterán
válasz Hasaggymeg #286106 üzenetére
A sisak legalább biztonságos? Hiszen annál a kényelem, és a biztonság(érzet) a legfontosabb kritériumok.
Majd elugrom, felpróbálok egyet, de ha olyan minőségű, hogy "csak dísznek jó", és/vagy a csat és a pánt 3 hónap használat után szétmegy, akkor nyilván keresek mást."Aquila non captat muscas."
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #286103 üzenetére
Lereteszelt sarokbőr
Sikerült feltornázni 9 Nm-re. Csak elég lesz. Makd csekkolom x km után nem lazult e le..
[ Szerkesztve ]
-
gordonfreemN
addikt
Sziasztok!
Leírásokból számomra nem tűnik világosnak, hogy a gyakorlatban mi a különbség az rd-m8000, rd-m8100 és az rd-m8130 közt.
Amit magam is felfedeztem:
A 8000-es 1, 2 vagy 3x 11sebességes rendszerhez való, hg és linkglide kompatibilitás, normál rögzítésű (azaz kell váltótarto fül) és directmount is, min fogszám 11 és max fogszám 46.
A 8100 már 1x 12s rendszerű, hg+ kompatibilitás, normál rögzítésű, min 10 max 51 fogszám
A 8130 1x 11s rendszerű, hyperglide (HG) és linkglide kompatibilitás, normál rögzítésű min 11 max 50 fogszám.Ha tévedtem, javítsatok ki kérlek.
Ezeken kívül van-e barmi lényeges difi?¯\_(ツ)_/¯ ▁ ▂ ▃ ▅ ▆ ▇ Üdv, Andris.
-
válasz Piftuka #286107 üzenetére
Olyan nincs, hogy csak dísznek jó. Olyan van, hogy kényelmetlen, nehéz, vagy nem jól szellőzik. Ezekben a kritériumokban azért van különbség egy márkás top sisak, meg egy lidlis alap cucc között, de ahhoz képest, hogy nem hordasz sisakot, ahhoz képest bármi jobb.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz Hasaggymeg #286106 üzenetére
az aldis lámpa páros teljesen jó városi használatra, átcímkézett velotech, amiket külön-külön véve 10-ért kapsz meg. az első lámpa kicsit kicsi pöttyöt világít, de azt jó erősen. én ilyeneket használtam a radar meg a sigma buster 700 előtt.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #286108 üzenetére
Aszfalton lehet én is a minimumra, vagy talán alatta húznám, de rossz terepen valami brutális terhelést kapnak a kerekek. ...amúgy mindig simán ment az előírt nyomatékrahúzás, ezért általában meg sem gondoltam kevesebbre húzni. Talán a Shimano fékkkarok bilincsei amik már az előírt nyomaték felénél is atombiztosnak tűntek, ott kissé vacilláltam húzzam-e meg az előírtra. Pl. féktárcsák (CL), pedálok, hatsó sor rögzítése amire nincs már nyomatékkulcsom, azt érzésre szoktam meghúzni
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #286114 üzenetére
Értem Nálam ez bonyolultabb most, nem hiába kérdem elég e a 9Nm okkal húzom "csak" annyira.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz gordonfreemN #286109 üzenetére
a 11-es meg a 12-es eltérő mennyiségű bowdent húz és a paralelogramma is eltérő módon követi a sort
nem kompatibilisek egymással“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
Tin
veterán
válasz Piftuka #286104 üzenetére
Lidl-ből van:
- napszemüveg: 1 éve használom (de most már csere lesz)
- ujjatlan kesztyű: használtam egy ideig, de nem az igazi
- szerelőállvány: kifogástalan, használom amikor kell
- sisakra húzható esővédő: sose használtam, de a szerszámosban benne van (zörgésgátlónak)
- ülésre kötözhető memóriahabos zselés betét: sose használtam, célnak megfelelAldi-ból:
- állópumpa: rendszeresen használom, szerintem kifogástalan
- mini pumpa: célnak megfelel, de nagy, kényelmetlen, ezért sose használtam
- kulcsos lezáró lánc: pincében ezzel kötöm ki a bringát, de ez inkább csak "eltolás" ellen van, célnak teljesen megfelel, de utcán nem használnám
- inbusz- és torx készlet: használom a mai napig, de a kicsik közül az egyik már elnyíródott
- nyeregtáska: teljesen jó, mindig be volt pakolva, de bringára sose raktam fel, az újon meg kulacstartóban vannak a szerszámok
- lámpaszett (elemes): az első feleslegesen nagy, de használtam tavaly októberig, a hátsót sokszor, az elsőt csak alkalmanként, célnak tökéletesen megfelelAlapvetően szerintem bármelyik cuccuk vehető, de ez mind belépő kategória. Amint egyszer veszel valamiből egy normális márkásat, utána már nem akarsz Lidl/Aldisat. Viszont sok olyan dolog van, amit az ember alig használ, és abból tök felesleges drágábbat venni. Látod, még a szemüveget is használom, pedig van baja, de ezt csak levettem a polcról, és annyira olcsó volt, hogy ha összetörik, akkor sincs semmi.
Alkalmi bringásoknak jók a cuccaik. Rendszeresen bringázónak is jó első körben, aztán idővel úgyis cseréled őket.
-
Tin
veterán
válasz fulton #286108 üzenetére
Nekem először lehúztuk nyomatékkulcsal 12 Nm-re, szerintem ugyanaz a NewMen átütőtengelyem van, mint neked. Aztán alig bírtam kioldani kézzel, na mondom én ezt nem húzom meg soha többet ennyire, mert aztán nem tudom kiszedni az út szélén a kereket. Érzésre nekem is olyan 8-9 körül van meghúzva, 170 km alatt nem lazult még le. Időnként meg úgysem árt ellenőrizni, nem úgy, mint én a Hyde gyorszárját, amihez fél évig nem nyúltam, aztán télen nem értettem, miért van olyan fura hangja a keréknek... meghúztam a gyorszárat és máris stabil volt
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #286115 üzenetére
A minimumot előírtat el kell érni mert ha kilazul és elnyíródik az pont akkora baj mint az ha túlhúzod. Tény, hogy mondjuk 12Nm-t kissé nehéz multikulccsal meglazítani, de hát kell gyúrni karra is kicsit.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Kro
tag
válasz Hasaggymeg #286103 üzenetére
féktestek 7Nm
Hátsónál a karbonvázban lévő menet meghúzható 7Nm-re?
Úgy bántam eddig vele, mint a hímestojással. -
fulton
addikt
válasz Hasaggymeg #286114 üzenetére
nem akartam róla írni, de csak beírom lássák mások is hogy megy ez.
Vettem ugye a DT kereket. Nem egy alsó polcos kerékszett, ebből kifolyólag az ember elvárná hogy amit vesz az azért "oké" legyen.
A dobozból kivéve is átnéztem, vázban. Már akkor feltűnt hogy első kerékben van egy kis tojás, az első kerékben, a hátsó nagyon picit félra van fűzve, de csak alig mérhetően. Menet tulajdonságot - stabilitás nem befolyásolja.
Abban bíztam most hogy új kerék, megszabadulok a fulcrum hátsótól. Nem így lett, a DT első kereke csinálta azt amit előtte a fulcrum hátsó.
Mind1 használtam mivel azért ezek nem érvágós dolgok, nem gondolom hogy "hátráltat", de szúrja az ember szemét, enyémet biztosan. Közben felvettem a kapcsolatot a hazai DT márkaszervizzel Pesten. Persze vigyem be és kiállítanak egy szakvéleményt. Na mondom ez nem opció hogy ott hagyom, megbeszéltem velük hogy 1 nap felviszem és rendezzük is. Korrektek voltak így lett, vittem bringástól (kérték azt is). Elmondom mi volt:
"ennek a keréknek semmi baja, ez ilyen" ez nem szorul, mondhattam én akármit, a válasza ugyan az volt. Szétszedte megmutatta a csapágyat, mondom: " azt látom hogy jól forog a csapágy, de beszerelve szorul a kerék". - válasz ugyan az.
oké - tojás- jeleztem neki - első reakció: "ezekben a kerekekben nem nagyon szokott lenni tojás" mondom neki: "Úgy gondolja utaztam 350 km- egy kitalált dolog miatt? " ..
mondta megnézi. Feltette, reakció?: " hát ez tűrés határon belül van" de van benne 8-as is. Kiszedi belőle de ez nem garanciális - köszönhető a magyar utaknak..mondom de ez már első perctől benne volt - reakció ugyan az.
Hátsó kerék - picit félre.. válasz?: "ferde a váz.." - mondom neki ne viccelj már, miért lenne ferde a váz- előző kerék tökéletes volt ilyen szempontból. Jó hát hagyjam ott és hozzá fűzik. természetesen nem ingyen .Ez az egész teljesen rávilágít arra amit egyébként is gondolok az ilyen szervízes "hozd be megnézzük" dolgokról. Hót felesleges ilyen jellegű dolgok miatt. Senkit nem akarok sem minősíteni sem mást - csak leírtam egy storit.
Pozitiv oldalról igyekszem nézni ha már ami miatt mentem zéró - , sok kérdésem is volt, amikre kaptam választ segítőkészen válaszolt a szervízes, szerszámok stb..lényegében ha másért nem az elbeszélgetés miatt megérte. Megint az van, magadnak kell megcsinálni mindent - csak Te magad tudod hogy Neked mire van igényed, mi az elvárásod, és aszerint megoldani.
Megmutatom Nektek hogy ment a kerék azután is hogy ők "újra összerakták", -az eredmény ugyan lett-"ez ilyen". a videó elején még nincs meghúzva nyomatékra, ott könnyedén jár. Majd ráhúzom a kb 8 Nm-t és látható.
Neki álltam itthon - magadtól gyere rá - mi hogy..átlátni megérteni...stb stb munka óra után sikerült ennyit elérnem 9 Nm-re (nem egyszerű előfeszíteni a csapágyat főleg kezdőként- hogy az pont jól forogjon 10-12Nm-en.., de lehet majd ha csapágy csere lesz - ott már nem lesz ilyen gond..). Ami már elfogadható. Talán jobb ez így, mert magadtól amit megtanulsz - sose felejted el - és később is rutinosabb leszel.
+ szerintem ez azért is fontos, mert oké nem sok watt ellenállást adhatott - 1-3 watt talán. De ha a csapágy szorosan jár, az is hozzá járul az idő előtti kopáshoz, tönkre menetelhez.
Nem foglalok állást direkt - megvan a saját véleményem az egészről - de az az én dolgom
(szerintem am ők ezt elszámolják a dt fele... magyarán hozd be hozd be megnézzü - ez igy jó ahogy van - kapsz egy papirt és ennyi - de csak gondolom hogy így van)[ Szerkesztve ]
-
chubby2o6
senior tag
válasz fulton #286122 üzenetére
Szerintem menet közben ebből semmit nem veszel észre. Mármint abból a "szorulásból", ami az első videódban van. Mennyi a súlya annak a szelepnek? Mert attól várod el, hogy "hintáztassa" az egész kereket, nem? Csavarj rá valami alis bumszli/világítós szelepsapkát [link] , majd az hintáztatja, ha mindenáron ezt szeretnéd .
A hátsó kerék félrefűzését simán meg tudod javítani te is, írtad, hogy már beszerezted a küllőidhez való szerszámot. Az előző vázamba direkt félre kellettfűznipozícionálni egy kicsit a kereket, az új vázhoz visszahúztam a helyére, nem egy nagy mutatvány. Milliméterekről beszélünk, menet közben ebből sem veszel észre semmit, de ha zavar, húzd vissza középre.[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
válasz arcitec #286123 üzenetére
Miután alaposan utána jártam hogy megértsem a működését ezeknek az agyaknak - az első csapágy bepréselése után - amihez prést használtam - a második csapágy és tengelyt - majdnem teljesen ütközésig szintén préseltem - itt a préséhez járó bit már nem jó, mert a tengely középen kiáll a csapágy síkjából, elsőnek 16 os dugókulcsot használtam - aztán rájöttem hogy ez éri a csapágy belső gyűrűjét is - lehet ezért nem jártam sikerrel eleinte..aztán ahogy kezdtem megérteni a működést ...rájöttem, csak a külső gyűrűt szabad préselnem a második csapágy behajtásnál. Itt van egy leírás a dt agyak működési elvéről-előfeszítésről.
A kazetta leszedő dugókulcs- pont akkora átmérő hogy nem sérted meg az agy belső falát, de nem is éri a csapágy belső gyűrűjét. Ezt és prést használtam a "játékhoz" hogy eltaláljam azt a beszorítást , amivel kézben rosszul - de beszerelve nyomatékra húzva jól" forog. procedúrás volt.
Beszéltem egy másik tulajjal - ugyan ilyen kereke van megnézte, neki szépen forog. Kifogtam ez van. De már nem zavar, így jó ahogy van.[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
fulton...jogos felháborodásod, főleg ami a hozzáállásukat illeti, ugyanakkor újan biztos egy csapágy sem forog olyan szépen mint pár 100 km bejáratás után, továbbá azt a típusú forgást amit elvársz meglehet nem is ennél a kerékkategóriánál kell sajnos elvárni hanem a prémium szinten, ahol egy szett annyiba kerül mint máshol egy átlagbringa, talán az minden egyes legyártott darabjában hozza azt a típusú könnyed forgást amit te itt elvárásként megfogalmazol.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz fulton #286127 üzenetére
Jól olvasom, hogy kiütötted, majd visszapréselted egy új DT kerékagyból a csapágyakat csak, hogy jobban forogjon?!
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #286130 üzenetére
azért még lenne hová lejjebb menni árban
-
ReFleXx
addikt
válasz Hasaggymeg #286130 üzenetére
Errol mar tavaly is voltak hirek, ahhoz kepest a BF koruli parhetes akciokon kivul nem voltak arcsokkenesek, sot meg emelkedtek is az arak, pl az en bringam is 10%al dragabb mint tavaly
2020-as dakota közmondás: "Intel a csórók AMD-je"
-
jjeahh
nagyúr
No, lecseréltem a váltóbovdent bike-components-ről vásárolt Capgo-ra, kíváncsi vagyok tart-e annyit, mint a Jagwire. Nálam eddig a Shimano és az alis Risk nem vált be, a Jagwire az már két éve működik, most sem volt semmi baja, csak azért váltottam le, mert már ideje. Ez a Capgo első blikkre ránézésre a Jagwire-re hasonlít, vékonyabb és sokkal merevebb a Shimano-nál. Elvileg a KMC Orbea profi csapat ilyen bovdeneket használ, szal remélhetőleg annyira nem sz*r, mint az alis
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
MPowerPH
félisten
válasz fulton #286122 üzenetére
Ugye, amennyi penzt elkoltottel arra, hogy elmondhasd, DT kerekek, kijottel volna kevesebbol, vagy legrosszabb esetben is ugyan annyibol. Egy Aerion RS kerekszettel, DT 240 EXP agyakkal, magassagtol fuggoen meg konnyebb is lett volna. Es azok kezzel keszulnek, ellenorzik oket, mielott dobozoljak.
Vagy Duke, ugyan innen....Don't Tread On Me
-
avl
aktív tag
válasz jjeahh #286135 üzenetére
"a Jagwire az már két éve működik, most sem volt semmi baja, csak azért váltottam le, mert már ideje."
ez altalanos ?
orszagutimon 10+ ev utan lett cserelve ...mik lehetnek az okok ?
- keveset megyek
- kevest valtok
- eredeti (Ultegra 6600) annyira jo volt
- orszaguti vs. mtb hasznalat ? -
jjeahh
nagyúr
Ja igaz, nem évet kellett volna írjak, hanem azt, hogy milyen bringán használom, hány kilóméter/szint van benne. Most látom, hogy van az 3 éves is, ami nálam a stravara nem mért városi körökkel együtt kb. 15.000km/250.000m lehet mtb használattal, sok váltással. Outi az ilyen szempontból teljesen más rehet, mtb-s haverom, aki pár éve outit vett aszfaltozni, állandóan azért dicséri az országútiját, mert az mtb-hez képest szinte nulla a szervizigénye, nincs gond vele, még lemosni is sokkal ritkábban kell. Kevesebb váltás, kevesebb sár-kosz, lassabban kopik minden, fékbetéteket-tárcsákat beleértve, hisz sokkal ritkábban fékez. Teleszkóp sincs, csak merev villa, ami egyszerű, mint a faék...
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
avl
aktív tag
[QUICK STEP Cycling Clothes] jo aron, ...csak nekem nem jo meret (ami hosszban jo lenne, az rendkivül szeles es forditva: ami szelessegben jo lenne, az tul rövid)
-
SteveAd
tag
válasz Hasaggymeg #286131 üzenetére
Bennem is ez a kerdes merult fel. Ez az amitol a sracok a Doctor Bike-ban (DT forgalmazo szervize, gondolom ott jart Fulton) vszleg. kitepnek a hajukat (vagy a Fultonet ). Alapbol a DT eleg jo csapagyakat hasznal (regebben japan IJK, mostanaban inkabb tajvani TPI, de igazabol az is nagyon jo, felesleges NTN-re cserelni, raadasul ugy, hogy utobbibol sanszos itthon kifogni egy hamisitvanyt vagy selejteset) es nagyon ki van talalva a DT agy.
Raadasul preseleshez azert nem art preciz szerszamot hasznalni (akar egy regi csapagyat is), nem annyira jo otlet mokolni massal. Robi es Atesz a Doctor Bike-ban nyilvan teptek volna a hajukat (ok, Atesz nem annyira, ertheto okbol ), de ha Fulton szepen megkeri es fizet erte, akkor szakszeruen csereltek volna csapagyat es utana lehetett volna probalni, hogy szepen forog-e vagy sem. Igy viszont siman mondhatja azt a szerviz, hogy user error, ha ismet beviszi a kereket.Fun fact: van egy DT 350-es agyam ami szebben forog ugyanabban a vazban mint a 240-es agyam, de azert az eleg leheletnyi kulonbseg. A videon lathato szorulas gyanus nekem.
Fun fact 2: a hazai szerviznek (marmint ha tenyleg a Doctor Bike-rol van szo) eleg jo hire Svajcban is a gyartonal. Ott kar lesz panaszkodni rajuk, kulonosen igy, hogy hazilag lett csapagy cserelve egy szinte uj agyban -
jjeahh
nagyúr
Mielőtt valaki ráklikkelne, mint én, vietkong link, itt "biztonságos"
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz HEAHEA #286137 üzenetére
Fú öcsém, duplatérdes!
jjeahh...mi az, hogy "már ideje"? Tény hogy ez is leginkább olyan mint a lassan megfőzött béka, vagyis a romláshoz előbb szoksz hozzá mint azt konkrétan éreznéd, de ha jelentős különbséget nem tapasztalsz a csere után sem akkor tényleg fölösleges volt.
Amúgy meg én is érzem picit enyémen, hogy már talán nem az a vajpuha mint elején (végig házban és vázban futó Jagwire SL), de meglehet még hajtom valameddig aztán ha legalább ugyanilyen váltasteljesítményekről olvasok továbbra is hát rápróbálok egy GX AXS-re. [link] 🤔[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
jjeahh
nagyúr
válasz Hasaggymeg #286143 üzenetére
Egy időben picit nehezen járt, de egy kis kenéssel helyrejött és azóta is jó. Az új bovdennel persze picivel jobbnak tűnik, de a kínaival is azt éreztem, hogy jobban csúszik a váltó... pár napig, aztán beragadt és többé nem váltott egyáltalán . Ez a Capgo annyira nem noname, így remélem minimum a Shimano szintjét hozza. Merevségben jobb annál, a Shimano rázós terepen hangosabb, lóg, zörög. Majd kiderül, Jagwire-t elraktam tartalékba.
AXS: sötét oldal . Ha elindulsz ezen a lejtőn, jön majd a wireless dropper, power meter, flight attendant, egy esti tekerésre a lámpákkal, garminnal, mellkaspánttal és a mobiloddal együtt 9-10 akksit/elemet kell feltölts, csekkolj[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Tin
veterán
válasz Hasaggymeg #286130 üzenetére
Alkatrészben és felszerelésben volt akció tavaly év második felében meg idén év elején, meg talán még most is, bár indul a szezon. Az én bringám -30%-al a gyári ár alatt vettem, ami nagyon megérte.
De, látva az árakat a múltkori használtbörzén, bizony kisebb a visszaesés, mint számítottam rá. A többség a tavalyi optimista árazás mellett döntött, volt kint olyan bicaj, ami drágább volt (alig) használtban, mint hazaérve webshopból újonnan megrendelve.
Most meg elindult a szezon, és ezért ha akarnék, sem tudnék a feleségemnek valódi akcióban bringát venni. Néha van -10%, meg még pár 2022-es modell itt-ott, de semmi komolyabb. A Cube volt vicces, csomó modelljüknél azt csinálta, hogy a 2024-es modell tök ugyanaz, mint a 2023-as. Így gyakorlatilag visszatartották a tavalyi készletet, és eladják ideiként. Az idei modellek még ki sem jöttek, de katalógus alapján ugyanazok, mint a tavalyiak: festés, minden. Nem hülyék. De a Canyonon is az látszik, hogy fogynak a bringák, nyilván visszafogott termelés mellett.
Az e-bike meg terjed, az utóbbi időben a GCN is keményen reklámozza. Persze nem csodálom, a legtöbb embernek pontosan ez kell, de azért remélem - pont a GCN-es lobbizásra is utalva -, hogy azért a 25 km/h-s sebességkorlátot nem fogják megemelni.
-
Ringman
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Seiko Prospex SAVE THE OCEAN Padi Special Edition The Great Blue
- DJI Mini 3 Pro Intelligent Flight Battery akkumulátor
- DJI Mini 3 Pro Two-Way Charging Hub töltő központ
- KSUN UV60D, Quansheng UV-K5 kompatibilis, URH Rádió, kézi adó-vevő, Walkie-Talkie UHF/VHF
- Új-KuKirin S1 Pro elektromos roller eladó
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest