-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ixion77
őstag
válasz Hasaggymeg #285625 üzenetére
Ez szép és jó, egyet is értek vele. Egészen addig, míg rá nem jössz hogy te pont egy olyan problémát fogtál ki, ami miatt a te szervezeted valamely tápanyagokat pont nem tudja megfelelő hatékonysággal felvenni/feldolgozni. Ekkor vagy elkönyveled hogy "én ilyen vagyok, nincs mit tenni, majd lesz valahogy", vagy utánajársz hogy mi a gond, és megoldod magad.
Hosszan mesélhetnék arról hogy a orvosok tucatjai hogy vették éveken át félvállról a problémáimat, míg végül kórházban kötöttem ki és majdnem meghaltam valójában relative egyszerűen kezelhető problémák és adottságok miatt. Az orvostudomány pedig még azután is kb. leszarta hogy mi lesz velem, mert üzletileg nem értem meg.
Kénytelen voltam magam kutatni. Szerencsém volt annyiban, hogy a problémámnak konkrétan látható tünete is van, így van visszajelzésem arról hogy jó irányba haladok-e. (A valóság persze ennél sokkal komplikáltabb, de annak egészét nem tudom néhány mondatban összefoglalni.)A nagyipari termelés minősége, a kapitalista érdekek, a marketing, a média, ... - ezek komplikált dolgok. Viszonyuljon mindenki úgy hozzájuk, ahogy neki a legjobban esik.
Nem igazán érdekel hogy szerinted, vagy mások szerint mi a "marketingduma" vagy mi nem. Számomra csak az számít, hogy mit tapasztalok: az én problémámon az adott valami javít, ront, vagy semleges (és milyen áron). Nekem nem számít hogy ki mit szed és miért. Csupán megosztottam a tapasztalataim egy részét, konkrétan hogy nekem melyik B komplex vált be, illetve hogy miért nem feltétlen jó ötlet folsavat szedni (amit az olcsó B komplexek túlnyomó többségébe nyomnak).
Hogy minimálisan ontopic is legyek:
A covidot háromszor kaptam el, az első alkalommal meglepően súlyos tünetekkel. Post covid fáradtság akkor nálam is volt, de két héten belül elmúlt. Meggyőződésem hogy azért, mert egyrészt már gyakorlatból tudtam hogy a szervezetemnek mely tápanyagokból szokott hiánya lenni és pótoltam azokat, másrészt mert kiegészítettem egyéb külső kezelésekkel (napozás, szauna, légzőgyakorlatok, hidegterápia, kíméletes mozgás, stb.)[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Friczy
senior tag
válasz Ringman #285630 üzenetére
Én elég sok embert látok sisakban Budapesten. Lehet, hogy kisebb városokban, falvakban jóval kisebb ez az arány. Hollandiában mindössze pár órányi időt töltöttem el, ott nem tudom, Belgiumban a városi forgalomban valóban jóval kevesebben hordanak sisakot, de ott a közlekedési morál és a bringásokhoz való hozzáállás is teljesen más, kisvároson belül sokkal kevesebb az autó (azok se száguldanak), és sokkal több a bringás.
-
dom1n0
aktív tag
Ha még csak 80 euro lett volna
Az a szín meg méret kombó 100 eur felett volt mindenhol, akkor már úgy voltam vele, a sor meg a wattmérő akciós, azokból visszajön a nagyobb ár.
De résen kell lenni az biztos, nagy difik vannak.On topik:
Ha valaki bátor, nagy Elite-Wheels akció van aliexpressen, 400 dodó alatt lehet már karbont venni.
[ Szerkesztve ]
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz HEAHEA #285646 üzenetére
Hacsak nem állatkodsz (DH, ugrabugra stb.), vagy bringa-parkozol csak akadály lesz a védőfelszerelés.
#285651Ixion77...a tapasztalattal (vagy azon alapuló meggyőződéssel) nincs mit vitatkozni, úgy általánosságban írtam erről a millió dolláros tabletta őrületről.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
fattyu
veterán
privát vélemény:
Azért a város meg országúti bringázás, vs ösvényen csapatás szerintem a saját mint biciklit vezető oldalról EXPONENCIÁLISAN veszélyesebb.Se a város se az országút nem arról szól hogy a tapadáshatár pofonfát cibálod minden pillanatban. Közlekedsz. haladsz a városban meg országúton is. Terepen meg (most nem a német nyugger bikepacking XC ről beszélve) olyan tempóval mész nem mindig kiszámítható terepviszonyok között, ami léptéknyivel emeli a tapadásvesztés és ebből fakadó perec lehetőségét. egyetlen egyszer vesztettem el tapadást városban, apró nyári zápor és a taknyos por az aszfalton.
egy trail lefelé azért más műfaj.
nem vitatkozom. Természetesen ideális az lenne ha mindig mindenki mindent megtenne a sérülések elkerüléséért.
csak a montizás vs országúti esésvalószínűséget akartam megemlíteni.
Igen erdőben nulla az esélye hogy a piros hetes holtterében megállva rád parkol. milyen gyakran történik ez?
erdőben viszont agyagos sárra érkezve egy gyökér megdobásból simán benne van a perec.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
lsebestyen
addikt
válasz fattyu #285655 üzenetére
"milyen gyakran történik ez?" - szerintem elég ha csak egyszer megtörténik, örökre lenyomorodsz vagy meghalsz. Elmúlt hetekben téma volt Somoghy Attila balesete, tett fel facebookra képet a sisakjáról. Februárban voltam egy közös edzésen, egyik srác nem figyelt, kátyú kiverte a kezéből a kormányt -> a másik srácot elkaszálta, fejjel elkapta a betont, kettétört a sisakja. Szerintem nem kell mondanom, mi lett volna, ha sisak nélkül van. Visszanéztem a logot, hússzal
mentünklődörögtünk éppen.[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
őstag
válasz fattyu #285655 üzenetére
Egyrészt igazad van, a terepen haladás kockázatosabb mint az aszfalton haladás.
Másrészt viszont... Kjeragbolten egy igazán különlegesen szép hely Norvégiában. Egy simára kopott, ergo csúszós, kb. 20 cm széles peremen kell megközelíteni, majd egy nagy lépéssel a szintén csúszós, simára kopott tetejére rálépni. Alatta egy kilométer szakadék. Évente rettenet sok túlsúlyos, képzetlen, ittas, drogos, nyomoronc és depressziós is látogatja és áll a tetejére. Tudod hányan estek már le ott az elmúlt 100 évben? Sehányan. Soha, senki. Vajon miért nem? Elárulom: azért, mert látszik rajta hogy veszélyes. Mert amint meglátod milyen úton kell odajutni, vagy visszafordulsz, vagy az összes túlélő ösztönöd bekapcsol hogy olyan biztonságosan csináld ahogy csak lehet.
Így van ez szerintem a terepbiciklizéssel is. Mivel tudod hogy veszélyes, tudod, hogy bármikor megcsúszhatsz, automatikusan sokkal óvatosabb vagy. Veszel fel védőfelszerelést, figyelsz a bringád állapotára, fékezel időben, megfelelő fizikai és lelki állapotban kezdesz csak neki.A városban viszont megy az ember megszokásból századszor is ugyanarra, részegen, egy kocsmábajáróval amiről bármikor leeshet a lánc, autósok közt akik mobilon veszekednek épp a feleségükkel miközben a lámpát lesik miközben hátul a gyereknek épp most nagyon fontos valami, és miközben idegeskednek hogy időben beérnek-e a munkahelyükre ahol...
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
balintbaba
tag
Új cipő nap! DMT KM30
Ilyet még egy cipőmhöz sem kaptam, nem tudom mire lehetne használni.
-
ZavaBalazs
őstag
-
fattyu
veterán
válasz ZavaBalazs #285660 üzenetére
de most tényleg. leírtam. mindenki viselje mindenhol
ettől még a saját magad egyedül bajba kerülés akkor is sanszosabb erdőben.
az meg azért híres szitu mert kiemelkedő ökörség történt és elképesztően ritka.Amikor egy buszmegállóba hajt bele az autós és ott hal meg koponyasérülésben, akkor sem jövünk a miért nem volt sisak rajta.
Ha a biciklis mondjuk lehátal a padkára (mindegy milyen okból) sem az a válasz hogy gerincvédő alapfelszerelés kéne legyen.
Ha átmegy az autós a lábán mert nem figyel akkor sem a cross csizma a válasz.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Ixion77
őstag
válasz balintbaba #285658 üzenetére
Ha behúzod a BOA-t, nem gyűrődik fel a "nyelv" rész és nyomja a lábadat? Vagy az ott valami gumiháló?
A kiegészítő bütyköket szerintem a talpa elején levő részbe lehet becsavarni. Elméletileg arra való, hogy a tapadást javítsa amikor fel kell vinned a bringát fel meredélyen.
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
RexpecT
addikt
válasz balintbaba #285658 üzenetére
Jól néz ki, egészséggel nyűdd.
Talán a cipő talpára lehet ezeket a kis kapaszkodó bütyköket csavarozni -
addikt
válasz balintbaba #285658 üzenetére
Jól néz ki! Néztem a mérettáblázatot, kivételesen a szélesség is meg van adva. Persze egy centivel szélesebbnek kellene lennie nekem.
A stoplik a cipő elejébe valók durva terepen.
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Csokicsibesz
tag
válasz fattyu #285661 üzenetére
Erdőben még soha nem estem akkorát, mint városban.
Városban rendszeresen van "gyalogos csalogatás" elindul megáll, elindul megáll játék, jobbkéz megnem adása stb.
Mondom ezt úgy h 10 év Bp városi tekerés alatt 1x taknyoltam igazán nagyot és akkor se tört semmim.Terepen ez a tapadás vesztés inkább elméleti sík, de persze az is lehet én megyek lassan. Minden esetre szerintem biztonságosabb az erdő, mert nincs se szembe forgalom, se jobb kéz se semmi. Persze hülyegyerek viselkedéssel nagyot lehet esni mindenhol.
De azért ne hasonlítsunk már össze egy több száz szereplős helyzetet egy olyannal, ahol nem másra kell figyelned, hanem magadra. Eléggé más a kettő.
-
Ixion77
őstag
válasz Ixion77 #285657 üzenetére
Ezt most találtam:
Még az általam korábban leírtakat figyelembe véve is hihetetlen, hogy itt még senki se halt meg."Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
jjeahh
nagyúr
válasz fattyu #285655 üzenetére
Terepen rajtad áll, hogy mennyire feszegeted a tapadás határait, aszfalton meg bármikor elcsaphat vagy lesodorhat egy autó anélkül, hogy befolyásolhatnád az eseményeket. Én 5 év alatt asszem 4 alkalommal estem eddig akkorát, hogy bordám törött, lesérültem komolyabban stb, ebből 3x aszfalton történt a baleset, legutóbb pl. elüttek. 1x meg terepen estem nagyot, de az sem miattam volt, egy haverom gondolta megmutatja, hogy neki nagyobb a p*cse és egy szűk köves ösvényen, lejtőn megpróbált megelőzni. A kormányunk összeakadt, majd dupla szaltó lett a vége . Még az sem esett rosszabbul, mint amikor aszfalton simán átestem a kormányon csigatempóval.
#285658 balintbaba: aztakva ez de szép (és drága)
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
balintbaba
tag
válasz Ixion77 #285662 üzenetére
Most rápróbáltam még egyszer. Ha izomból rátépem a boát, akkor a lábujjak előtt picit felgyűrődik és érzem is, viszont itt tényleg annyira ráhúztam amennyire csak tudtam - országútis cipőmet sem szoktam ennyire megszorítani.
RexpecT, Dark Archon, köszi!
Én is azt hittem, hogy szélesebb lesz, mert az eddig használt Dekás XC500-nak nagyon szűk volt a "lábujj doboza", ennek a DMT-nek sem sokkal szélesebb.
-
flash-
veterán
Lidl szerszámok:
kicsit "elengedtem magam" és megvettem a crivit bike multi-tool-t 31 funkciósat
(hát ezt se fogom magammal vinni edzőkörre amilyen súlya van , max balatonkörre )másik a crivit basic mini bike pump
amúgy ezeket érdemes volt megvenni?
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Mezga Aladár
veterán
válasz jjeahh #285667 üzenetére
aszfalton meg bármikor elcsaphat vagy lesodorhat egy autó anélkül, hogy befolyásolhatnád az eseményeket.
Terepen meg bármikor rád eshet egy faág, seggedbe harap egy vadállat.
Szerintem nem kell az általánosítás. Neked azért több az aszfaltos baleseted mert ebben a műfajban tapasztalatlan vagy.
Ha én elmennék montizni biztos több balesetem lenne, mint aszfalton.
2012 óta egy balesetem volt.Accuphase E-306 integrált erősítő eladó.
-
ZavaBalazs
őstag
válasz fattyu #285661 üzenetére
kiemelkedő ökörség és elképesztően ritka, hogy egy biciklis átvezetőn nem adják meg az elsőbbséget?
az erdőben a tapadáshatár átlépése rajtad múlik, a városban meg segít átlépni a figyelmetlen autóvezető, az eléd lelépő unokázós nagymama, akár akarod, akár nem.wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
fulton
addikt
Srácok, DT 240 es agyaknál csapágy cseréknél, lehet használni prés szerszámot a csapágyak beszerelésénél?
Egyik vidiben azt ecsetelte a youtuber- hogy a dt nem igazán javasolja.
Tudom hogy vannak ilyen kiütő dt szerszámok/kulcsok hozzá, de nekem már van prés "készleten" így azzal használnám a jövőben, ezért érdeklődöm.[ Szerkesztve ]
-
Ixion77
őstag
válasz jjeahh #285667 üzenetére
"egy haverom gondolta megmutatja, hogy neki nagyobb"
Ilyen haverokkal már ellenségekre nincs is szükség
Minap én is szintén aszfalton estem majdnem egyet. A gyerekkel üres járdán teljes nyugalomban haladva balra pillantottam mert mutatni akart valamit a computerén. Pont akkor gurult ki egy jobbról a kapualjból egy másik biciklis. Mire visszanéztem már neki is csattantam... Volna, ha nem lett volna szerencsére még 2 másodperc a két esemény közt, mialatt a kihajtó meglátott, ijedtében elkurjantotta magát, nekem meg még épp maradt fél másodpercem és 30 centim hogy visszarántsam a fejem és épp csak hogy ki bírjam kerülni.
Persze elméletileg erdőben is kiugorhat az ember elé medve egy extra sűrű bokorcsoport fedezékéből, de azért lényegesen kevésbé valószínű.
[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
Piftuka
veterán
válasz parandroid #257483 üzenetére
Sziasztok!
Köszönöm a választ mindnyájatoknak! Követtem a topic-ot, klassz beszélgetés bontakozott ki a kérdésem kapcsán, bár azt sajnálom, hogy "Trekking, MTB, vagy Gravel", "sárvédővel, vagy anélkül" témákban úgy egymásnak ugrottatok!
Minden info hasznos volt, végül a Te jelen tanácsod, valamint [#257479 itouchfan] és [#257481 arcitec] tanácsai mentén indultam tovább.
Megfogadtam tehát a tanácsokat, elvetettem a fél milliós bringa ötletét, megvártam az "őszi és tavaszi" akciókat, és nagyjából ~200.000 forintban határoztam meg a célra szánt összeget, ráadásul árgus szemekkel böngésztem a használt kerékpárok piacát is.
Nem csak trekking, hanem cross, MTB, fitness és gravel kategóriákban is keresgélek, mert ugyan azzal értek egyet, aki szerint a sárvédő fontos... (Szerintem is az; felverődő kövek ellen is, nem csak esőben.)
De közben láttam, hogy remek gyors záras, és utólag felszerelhető, gravel, MTB és cross bringákhoz használható sárvédő megoldások is elérhetőek (és nyeregcsőre applikálható csomagtartó is van) . Ezért aztán - úgy gondolom - nem probléma, ha ezek nélkül értékesített bicajt vásárol az ember.
Egyébként sok szempontból csalódás volt ez az egész keresgélés.
Az ismert kerékpáros áruházak kínálata, és a használt bringás hirdetések alapján azt hinném, hogy manapság Magyarországon 160 cm felett nincsen élet.
XS, S és M bringák tömkelege mindenhol...
Az őszi és "Black Friday" akciók elmaradtak. Az itt a topic-ban is gyakran szereplő webáruházak max. ~5.000-10.000 forintos kedvezményeket adtak a sok százezres bringákra. Még a 2019-21-es beragadt modellekre sem járt semmi extra kedvezmény.
A Decathlon bringák ára egy fillérrel sem lett kevesebb.
Volt olyan bringa, ami tetszett, de 1 évet kellett volna várni a beszerzésére.
A használtak között pedig belefutottam, hogy a nagy méretűnek hirdetettről kiderült, hogy a térdemig nem ér fel, olyan kicsi.
Találtam egy alaposan módosított Cube-ot is a közelben, amire vigyázott a gazdája, hardverek szempontjából is nagyon korrekt volt a bicaj, viszont majdnem 20 éves bringa volt, és alku nélkül 200.000-et kért a gazdája érte... Ezt sokalltam.
Egy másik hirdetésben olcsón (végül már 70 ezerért adta) hirdetett valaki egy minőségi trekking bringát (betegsége miatt adta el), meg is vettem volna, de végül kiderült, hogy az sem XL, hanem L méret volt. Sajnos kicsi volt, bármennyire is tetszett.
Az első komoly akció, amit láttam, hogy tegnapelőttig az ALZA kínálatában a carbon vázas SAVA bringák mindegyike féláron volt megvásárolható.
Gondolom a [SAVA Grus 2.0 Gravel] megérte 241.000-ért, és a [SAVA Fjoll 2.0 monti] is 201.000-ért, ugye? (Bár most már mindegy, mert ismét teljes áron adják őket...)
Bárhogy is... Most azért az aktuális kínálatban keresgélve találtam pár elérhető új bringát és használtat is. Hamarosan meg is osztom őket, kikérve a véleményeteket.
Viszont előtte még egy kérdés nyitott maradt: láttam, sokan írtátok, hogy a "3x váltás elavult", "a gyártóknak már nem is szabadna ilyennel szerelni mai bringákat", stb...Találtam klasszikus trekking bringát is a hirdetések között már 1x12-es, és 2x10-11-es váltószettekkel is.
Soha az életben nem volt váltóval szerelt bringám még...
El tudnátok magyarázni, kérlek, érthetően, lényegre törően, hogy mi a probléma a 3x(7-9) váltórendszerekkel?
[ Szerkesztve ]
"Aquila non captat muscas."
-
Ixion77
őstag
válasz Piftuka #285674 üzenetére
"mi a probléma a 3x(7-9) váltórendszerekkel? "
Ha úgy nézed, hogy meglehetősen sokáig az volt a norma, semmi.
Modern szemmel nézve az, hogy nem ad nagyobb átfogást az 1x12-nél, miközben nehezebb. Ráadásul komplikáltabb a használata.
A régi vasbringámon nekem is 3x7 van, ráadásul elől fokozat nélküli váltóval. Városban járkálósnak teljesen jó az is, de mondjuk terepen nem próbálnék meg menni vele. Nagyon nem mindegy, hogy egyetlen kattintás a hátsó váltó karján, vagy át kell küzdeni az elsőt, aztán hozzáigazítani a hátsót is. Szóval ha van bármikor potenciálisan 3 másodperced egy váltásra, akkor teljesen jó a 3x8 is. De ha fél másodpercen belül akarsz mindig váltani, akkor a 1by rendszerek felé kell nézelődni. A kényelemnek persze költsége van.[ Szerkesztve ]
"Seems like humanity needs war and famine to correct itself."
-
HEAHEA
tag
válasz balintbaba #285658 üzenetére
Frankó cipő! Azok a kiegészítők a "tüskék", amiket a cipő talpán, előre lehet rögzíteni. Emelkedőn segítenek a kapaszkodásban.
-
mauimagic
aktív tag
Az erdő vs város témához... Ami biztos, hogy évente 60-70 bringás hal meg az utakon, a sérülések számának nem néztem utána.
Ha minden évről 1db halálos MTB balesetet talál valaki, akkor elfogadom, hogy veszélyesebb
Mondom mindezt úgy, hogy évekkel ezelőtt volt egy viszonylag komoly montis balesetem, amit sisak nélkül 100% hogy nem élek túl. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Csokicsibesz #285665 üzenetére
De azért ne hasonlítsunk már össze egy több száz szereplős helyzetet egy olyannal, ahol nem másra kell figyelned, hanem magadra. Eléggé más a kettő...+1, mert ott a kutya elásva, amit a statisztikák is alátámasztanak. Igaz van 1-1 állatkodó aki szerencsétlenül nyakát szegi terepen, (vagy akit éppen a medve, kutya támad meg ), de a balesetek nagy része aszfalton történik 2, vagy több közlekedési résztvevő "jóvoltából"...itt természetesen nem csak bruttó számokról beszélek, ahol nyilvánvaló a közút fölénye a nagyszámú kerékpáros miatt, hanem arányaiban is....és akkor a balesetek súlyosságáról még nem is beszéltem. Végül egy személyes vonatkozás ami lehet akár irreleváns is, egyetlen aszfaltos balesetem überelte az összes addigi és azutáni terepest, továbbá most is csak addig érzem magam igazán veszélyben amíg végre elérek az erdőig és hátra hagyhatom a fél négy körüli csúcsforgalmat mely még a mellékutcákat keresztező kerékpárúton is kockázatosabb mint a fóti Somlyó.
#285669flash-...amúgy ezeket érdemes volt megvenni? ...majd megmondod te nekünk is. A láncbontóra viszont próbálj rá, nehogy úgy járj vele mint én a Decassal.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
válasz Hasaggymeg #285678 üzenetére
Azért történik kevesebb baleset az erdőben, mert ott egymillió emberből 2 állatkodik, a városban meg egymillióból félmillió az átlagnál is hülyébb. Egyszerűen nagy számok. Ennyi. Jó, az is benne van, hogy terepre állatkodni csak az megy, akinek valamilyen affinitása van a dologhoz, városban viszont mindenki közlekedik. Az is, akinek nem kéne…
p
[ Szerkesztve ]
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Csápájev
őstag
-
Friczy
senior tag
válasz flash- #285669 üzenetére
Ez a multi-tool érdekes kialakítású holmi. Ha jól látom, egy darab, így érdekes lehet a láncbontót használni, ha a használatához szükséges imbuszkulcs ugyanazon a szerszámon van. Az anyagminőségről nem lehet tudni, hogy milyen, ha szerencséd van, nem nyalódik el az első használattól.
Azt, hogy érdemes volt-e megvenni, majd neked kell eldönteni.
Multi-toolból nekem egyébként ilyen van: [link] Ez se kicsi és könnyű, de elfér a nyeregtáskában, és párszor már jól jött. -
-
lsebestyen
addikt
válasz Csápájev #285577 üzenetére
Én a decásat választanám. Rockbros márka alapvetően jó, de az az emag piacteres eladó nem túl bizalomgerjesztő. Ha az tetszik jobban, akkor inkább rendeld meg aliexpressről.
#285669flash-: nekem ennek a pumpának a régebbi verziója van, 1800 forintért jó vétel volt. Tetszik benne az adaptertömlő, sokkal könnyebb vele pumpálni az út szélén, mint amihez nincsen. Megvan már vagy 7-8 éve, igaz kb 5x használtam, de attól még működik.
[ Szerkesztve ]
-
Csápájev
őstag
válasz lsebestyen #285683 üzenetére
Köszi. Épp most kerestem rá,hogy az az emagos kereskedő bizony elég gáz.
-
-
ZavaBalazs
őstag
válasz flash- #285669 üzenetére
ilyen pumpával mentem már tovább defektjavítás után, mondjuk azt nem tudom, hogy rendeltetésszerű használat volt-e, hogy rácsavarás után csak lerántottam a szelepről a csövét, mert különben kitekerte a szelepmagot azóta még nem használtam, szóval nem tudom, hogy működőképes maradt-e. ja, a kis gumikupakjaira vigyázz, könnyű elhagyni, az enyémen már egyik végén sincs meg, mindig le van szigszalagozva a vége a következő használatig.
wir haben pflichtmitten unter heimblatt - savanyú káposzta van a bőrgatyámban
-
senior tag
válasz Csápájev #285680 üzenetére
Én megvenném mindkettőt ennyi pénzért, ha nem lenne 4 szemüvegem...
ne vedd meg a rockbrost-t drágább a szállítás mint a szemüveg... gondoltam ennyiért jó lenne 5. nek de így kihagyom...
nekem amúgy a decás is tetszik...de ez ugye fejfüggő is[ Szerkesztve ]
.............IHB-MBM............. Let's Go MAVS!
-
szuszinho
őstag
Fontos a sisak persze, de meg is kell tanulni esni!
Szerk.:
SteveAd
De hamarosan illik kerámiára cserélni[ Szerkesztve ]
-
Csápájev
őstag
-
semmiho
tag
Technikai újdonság: megjelent az első, szériában kínált karbon küllős MTB kerékszett a piacon: [link]
-
Ringman
nagyúr
válasz Lacerta #285693 üzenetére
hivatalosan egyik sem
1x12-ben 9-52 a legnagyobb difi szerintem, de hogy mennyire jó váltási élmény/teljesítmény, azt passzolom.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Lacerta
aktív tag
Irónia volt.
A hívők azt sem teszik hozzá, hogy neked biztosan nem kell akkora átfogás, meg hogy szokj rá a pörgetésre. Vagy csak később, a vita hevében.
Új hozzászólás Aktív témák
- Koreai autók topic (Kia, Hyundai, stb.)
- MI applikációkra kihegyezett, érintőkijelzős mini PC jön a Minisforum járatával
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Motoros topic
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- MG5 menetpróba
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
- Eladó Seiko Prospex SAVE THE OCEAN Padi Special Edition The Great Blue
- DJI Mini 3 Pro Intelligent Flight Battery akkumulátor
- DJI Mini 3 Pro Two-Way Charging Hub töltő központ
- KSUN UV60D, Quansheng UV-K5 kompatibilis, URH Rádió, kézi adó-vevő, Walkie-Talkie UHF/VHF
- Új-KuKirin S1 Pro elektromos roller eladó
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen