- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Microsoft Excel topic
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Google Chrome
- Windows 11
- Linux - haladóknak
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
lsebestyen
addikt
Hmm azt nem is néztem...Pár bicó geoját megnéztem, tényleg inkább 540 körül vannak hasonló magassághoz.
-
-
MPowerPH
félisten
válasz balintbaba #278800 üzenetére
En is, de a gyarto szerint meg okes, bar az also hataron lennek. Ez is olyan, hogy ra kellene uljek. Csak ha ra is ulok, mit kell erezzek, ha tul nagy?
Don't Tread On Me
-
balintbaba
tag
válasz Ringman #278805 üzenetére
Plusz még az is jó technika, hogy kiegyenesedett háttal felülsz a nyeregbe, előrehajolsz nyújtott kézzel és megnézed, hogy esnek a kezedre a fékváltókarok. Kb. a tenyered alsó feléhez kell érniük, ha az ujjaid érintik a fékváltókarokat akkor hosszú, ha azok is épphogy, akkor tényleg nagyon hosszú.
De szerintem ezt nem is éri meg kipróbálni, mindenhogy nagy lenne neked.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Ahogy beszéltünk róla engem is érdekelt ez a teszt, hogy akkor gyorsabb lehetek-e vagy sem...úgyhogy ma megcsináltam. 3km-van tőlem ez a hosszú egyenes kerékpárút ahol a tesztet csinaltam. Elsőnek csepellel mentem. 95/93Psi.
Aztán Cube 92/90Psi, A külső mindkét bringán ugyan az.Gyenge szél volt csak, télhez képest.
Csepelen középen fogva kicsit rádőlve ahogy haladni szoktam, Cube hood fogásban.Nap folyamán, és közvetlen teszt előtt is tekertem jópár kilómétert hogy üzemi hőfokon legyek. A hitelesebb eredmény vegett, az első par 100 métert indulastól lecsaptam így a haladó rész látható ugyan attól ugyan addig. Sebesség /pulzus atlag.
Tenyleg gyorsultam, nem is keveset ha figyelembe vesszük h 33km/h felettről beszélünk. Most h közvetlen egymás után mentem a ket bringával, erződött hogy a cube azért jobban hasít, a számokban is látni. Nyáron sztem ez "mégfinomabb" lehet a sebességet is kellemesebb volt tartani a cube-n
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz balintbaba #278806 üzenetére
Hasznos, amit most leirtal a meretprobarol, a kesobbiekben is jol fog jonni. Koszi!
Don't Tread On Me
-
Lacerta
aktív tag
válasz tknof1871 #278784 üzenetére
Egy hátsó sor általában egy láncot szolgál ki szóval ha láncot cserélsz, akkor sztem érdemes azt is, főleg ilyen alsó polcos cuccoknál.
Az ugrani fog azt jelenti, hogy elkopott a lánckerék ( összekopott a régi, megnyúlt lánccal ), ezért megváltozott az osztása, és az új lánc nem illeszkedik rá, menet közben ugorhat egyet-egyet. Illetve az új lánc gyorsan hozzá fog kopni a régi sorhoz, szóval ugyanott leszel ahol előtte.Tessék, 6 sebességesek, ugyanott.
Elvileg bontható a racsni, de mivel sem fogaskoszorút, sem racsnit nem kapsz külön, nincs értelme szétszedni.
A menetes racsnikhoz jobban nem értek, közel 30 éve nincs ilyen bringám. Szerintem szervizben meg tudják oldani.
-
balintbaba
tag
válasz MPowerPH #278808 üzenetére
Itt van róla egy videó. Nehogy véletlenül miattam vess el egy amúgy jó méretű kerékpárt.
fulton: Kellenének teljesítményadatok. A pulzusod nagyon sok mindentől függ, ilyen összehasonlításhoz nem használhatóak a pulzusadatok. Még ha lenne is teljesítménymérőd, 1 teszt nem lenne elég, inkább 10 vagy afölötti mintaszám kéne, hogy lehessen mondani valami használhatót.
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #278810 üzenetére
Hat ez van, közvetlen mentem egymás után a 2 bringával.
Nekem megfelel, csak beraktam erdekességnek. Mindenki levon amit szeretne[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz balintbaba #278810 üzenetére
Ha mennek Dunakeszire a Trek -et megnezni, akkor Erd utba esik. Dunaujvarosbol pedig csak egy kopesre lenne.
A korabban linkelt Trek -el a fizetesi modon kivul az a bajom, hogy nem tudom, a felni elettartamat hogy lehet meghatarozni. Mert egy szetkopott fekezo feluletu felni erteke nulla, hiaba 400k -s garnitura volt ujonnan.Don't Tread On Me
-
PartyShan
aktív tag
válasz balintbaba #278810 üzenetére
Ez a módszer alkalmazható MTB-re is?
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #278812 üzenetére
Dunakeszire?! Szólhattál volna nézzem meg neked. Ha nekem jó (187cm/91cm) neked nem lesz az, ilyen egyszerű.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
MPowerPH
félisten
válasz Hasaggymeg #278814 üzenetére
Ertesz a felnifekes bringakhoz?
A Trek is 54 -es vaz, 54,3 a top tube, de a tabla szerint jo a magassagomhoz. Bar mindig a tartomany aljan vagyok. Ebben az esetben sportosabb lesz, stabilabb, de kenyelmetlenebb?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz MPowerPH #278815 üzenetére
Hajtottam felnifékes bringát vagy...30 évet, de szerintem aligha lehet pontosan megmondani mikor van egy felni elfékezve, legalábbis ott nem ahol az ezt szolgáló horony is hiányzik. Az viszont látszik, hogy jól el van fékezve. Szerintem továbbra is, ha hosszútávú viszonyt akarsz, hagyd a felniféket úgy ahogy van és végy tárcsást.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Fall-N
veterán
válasz Hasaggymeg #278816 üzenetére
+1 Utólag nem lehet tárcsafékre átállni, mert sokszor nincs a vázon lehetőség rá. Amúgy is drága az fkv miatt az utólagos átállás.
-
itouchfan
senior tag
válasz balintbaba #278794 üzenetére
Ugyanilyen TCR-t béreltem most 2-3 napig, tavalyi évjárat, hidrós 105 szett, 2*11 sebesség, gyári kerekszett, Giant Gavia Fondo 26-os gumik. 183 cm-hez az M/L tökéletes volt, hosszban is, magasságban is. Szerintem ez egy nagyon jó bringa, nehezen tudom elképzelni, hogy van olyan amatőr, akinek egy ilyen 8-8,5 kilós karbon vázas bringa (talán itt a gyárinal eggyel jobb kerékszettel, pl egy jó DT aluval), 105 hidrós szettel ne lenne elég élvezetes biciklizésre.
„Elvetsz egy cselekvést, és egy szokást aratsz. Elvetsz egy szokást, és egy jellemet aratsz. Elvetsz egy jellemet, és amit aratsz, az a sorsod.”
-
fulton
addikt
Nekem nagyon úgy fest megbukott a lánccserés mutatvány. Hiába cserélgettem 200-300 km enként már csak 2 darab láncot, most csere után ugrik a 12, és 13 fogon is. sokszor... Szóval, maradok a csepelen az 1sor+1 lánc felállásnál. Kopjanak egybe.
Úgy látszik ez a rendszer minőségileg nem igazán bírja ezt a forgolódásosdit.
Gondoltam rá hogy lehet a kenés merev, és ha nagytisztítom a láncot talán nem fog ugrani, de .. ennek kevesebb esélyt adok.#278818itouchfan: osztom , szerintem is egy szuper kis bringa.
[ Szerkesztve ]
-
addikt
-
Tin
veterán
válasz fulton #278807 üzenetére
Erről van szó. Hozzáedződsz az Ultegrához, és még jobban hasítasz. Balintbabának részben igaza van, de ezt te érzed, te fogod tudni, hogy mekkora a különbség. Szerintem egy power meterrel is lenne különbség.
Én is lemérem majd a különbséget egy kisebb körön, de később. Kicsit kiestem a formából, és eldöntöttem, hogy most Z2 edzéseket fogok csinálni, és mellette felváltva mászom. Tavaszra még jobb formában akarok lenni, akkor majd összehasonlítom a kettőt, amikor már nem én vagyok a szűk keresztmetszet, és az új is tökéletesen rám van beállítva. De ugye nekem 55 helyett 35 gumi van, mínusz 3 kiló a bringa, és előbbre dőlt az újon a pozíció. Az ülést egyelőre ugyanoda állítottam (hátra), így a váz és a fordított stucni miatt messzebb került a kormány.
-
MPowerPH
félisten
válasz ZavaBalazs #278820 üzenetére
Igen, az. Nagyon bennem a felsz, hogy alattam szetesik 1 szezon alatt.
Pedig jo vetel, nullaval kiszallhatnek belole barmikor. Sot, szerintem profittal, Buycycle -n nagyon menne.Hasaggymeg
Nem tervezek hosszu tavon azzal, amit most vennek. 1 szezon max, ami alatt vagy megszeretem, vagy nem. Utana ugy akarok kiszallni ebbol, hogy nem bukok. Igy olyan bringa kell, amire nem koltenek. Es a karbon kerek pont ilyen sarkallatos pont. Aki egyszer ment karbonnal kozvetlen alu utan, nem akarja majd az alut maga ala.
Utana mar lehet azon filozni, hogy veszek egy normalisat. Most is van fent egy BMC aero, 6,67Kg, full Dura Ace 9120 Di2, 1200g -os karbon felnik. 2 misi. Kezdesnek nincs pofam hozza, pedig nagyon b@szo gep.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
balintbaba
tag
válasz PartyShan #278813 üzenetére
Szerintem nem, mert máshogy, máshol fogod a kormányt. Ha közvetlen a csuklód feletti rész hozzáér a markolathoz, akkor szerintem közel van már a kormány - ebben nem vagyok teljesen biztos, nem vagyok nagy montis.
A mtb-os kollégák kipróbálhatnák, szívesen olvasnám a beszámolóikat erről, ne csak fulton tesztek legyenek.
Egyébként most én is szívok a görgős bicóm beállításával. Ma kicseréltem a kormányt egy 38 centi szélesre, teljesen leraktam, de valami így sem jó. Picit mintha távol lenne tőlem, de ezzel párhuzamosan túl magasnak is érzem, sokszor inkább lenn fogom. Az előbbi érdekes, mert az M-es XR4-emet kettő hézagolóval tökéletesnek érzem, pedig az egy sokkal agresszívabb geometriájú váz.
[ Szerkesztve ]
-
fulton
addikt
Sok tesztet nézegettem már ahol kerekeket vagy aero vs light bringákat stb.. néznek watt alapon összehasonlítva (érdekelnek az eféle infok), és volt ahol látszott a pulzus átlag is, ugyan azon watt értékhez ugyan akkora pulzus dukált a tesztelőnél + - 2bpm. két egymás utáni teszt futásakor.
Watt mérőm sosem lesz nem érzem szükségét, most ezt megcsináltam mert az én fantáziám is "izgatta" hogy "vajon?". meg így egymás után jobban lehetett érezni a különbséget a két "vas" között, és az időjárási difit is minimalizáltam vele.
Mindkét bringán ugyan akkora áttételi aránnyal tekertem a további hitelesség miatt. Csepelen 36/12, cube 50-17, és nem váltottam.Kíváncsi leszek Nálad mi lesz az eredmény, + érzet különbség. Pulzus mérőd van?
És még nem dobtam lentebb a kormányt de ki fogom azt is próbálni
Most bevillant egy kép, ahogy "fulton" a kerékagyig ledobott kormánnyal hasít#278821Dark Archon: ruhátlanul borotvált mellkas láb szörzet a speed-ért
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
fulton
addikt
válasz balintbaba #278824 üzenetére
Ez a "méret" teszt valahol attól is függ hogy a kormány és a fékváltókar hogy van beállítva.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz fulton #278825 üzenetére
Van pulzusmérő, az új bringára felraktam a speed és cadence szenzorokat is. ráadásul a Karoo-n találtam új vizuális mezőket is, úgyhogy összeraktam egy ilyen zóna-edzős képernyőt az összes számomra fontos adattal, így nagyon ellapoznom sem kell róla, mert minden fontosat látok (a szerkesztőképernyőn amit fotóztam, random adatokat mutat).
Majd meglátjuk, miben javulok, de az nem most fog kiderülni, mert az utóbbi hónapban alig mentem. Most hétvégén akarom újra elkezdeni, szerintem március elejére már beáll véglegesre az új bringán is a pozícióm. De dzsuvában egyelőre a régivel fogok menni, azt úgyis eladom
-
fulton
addikt
Nekem van egy kör pályám "teszt pályám" is egyben 46 km hosszú, ott sok adatom van már, nyáron a legjobb időm azon 33km/h / 155 pulzussal. Ettől jobbat nem tudtam ott menni, nagyobb pulzus átlagot nem bírtam összetornászni benne. Arra leszek még kíváncsi ott miként fognak változni a dolgok nyáron.
Gondolkodtam ezeken az aero kerekeken, de ha sor kerül majd rá, szerintem maradok 40mm alatt. Nem hiszem hogy nagy különbség lenne 34/37 vs 40/45 közt, ellenben a szél könnyeben bekavarhatna, és mivel én az év minden hónapjában tolom, erre is gondolni kell.
[ Szerkesztve ]
-
balintbaba
tag
válasz MPowerPH #278826 üzenetére
Csak az van ráírva, csak már sokszor leírtam, hogy replika.
fulton: Nálam fékváltókar (egy modern kerékpáron) csak egyféleképpen lehet beállítva - a kormány tetejével egy síkban kell lennie a fvk. markolatának. Esetleg be lehet őket fordítani, hogy Remconak érezhessük magunkat. Ugyanez a kormánnyal is, nem nézhet sem az ég, sem a föld felé.
Persze lehet ezeket finomhangolni, de ha valamelyik irányba nagyon eltérünk attól, amit korábban leírtam, akkor nekünk nem jó (méretű) kerékpárt/alkatrészt vagy valami egzotikumot használunk.
[ Szerkesztve ]
-
Tin
veterán
válasz fulton #278831 üzenetére
Ennyire nem leszek tudományos, ugyanazt a szakaszt lenyomom mindkettővel, és lemérem. Én fejlődésben vagyok, úgyse annyira mérvadóak az adataim.
Ez a Z2-t sokan javasolták itt, és ennyien nem tévedhetnek, de eddig az okosórával nem tudtam kontrollálni. Most meg amúgy is vissza kellene hoznom a formát, szóval lassulok, hogy gyorsuljak. Mellette meg mászni fogok, hogy erősödjek. Most nem a km fog érdekelni, hanem a forma javulás. A bringa most egyelőre mindegy is.
-
fulton
addikt
jaja hát ez ilyen fulton féle teszt volt.
Azt néztem még, hogy vissza úton (arról nem csináltam picturét), arra voltam kíváncsi hogy fix sebességre beállva ami: 32.5 volt, és azt tartva, mennyin áll be hozzá a pulzus.
Az eredmény: cube-val 160 -ra, Csepelnél 166bpm.[ Szerkesztve ]
-
Jester01
veterán
válasz fulton #278825 üzenetére
Mindkét bringán ugyan akkora áttételi aránnyal tekertem
Ha azonos áttételt használtál és ennek ellenére gyorsabb voltál akkor a bringák különbségén túl azt is kimérted mennyivel gyorsabban tudsz pörgetni. Ezek szerint kb. 10%-al vagyis legalább az kiderült, hogy a 16-os fog mizéria az pont mindegy mert tudsz annyit kompenzálni.
Jester
-
nagyúr
téli sapkateszt
dekás shildes téli (már nem kapni)
egész jó, amíg mínusz fokok vagy erős szél nem lesz. sajnos a jeges szél ellen annyira már nem windproof, de amíg nincs mínusz, ennél nem kell jobb. van shildje, ami az alacsonyan lévő téli napban jól jön, illetve oldalt hosszú, a fület jól takarja, szemüvegszár is könnyen alátehető. sisak alatt horható.
gobik brigade
szilikonos úszasapiszerű téli sapi, a homlok részen szélálló. sajnos a kemény mínuszokat ez sem bírja, de a szilikonos rögzítésnek köszönhetően nem csúszkál. a szemüvegrögzítő fülek idegesítőek, és nagyon középre kell állítani a sapkát, ami útszélen, tükör nélkül nem jön össze, inkább nem használtam ezt a részét. sisak alatt hordható szintén.
santini xf
aki azt hazudja, hogy ez -10ig jó, az hordja nyugodtan, és fizesse saját zsebből a homloküreggyulladásának kezeltetését. -2 max, alatta fázik benne a kopasz fejem. kb. mint a fenti gobik, csak kevésbé passzentos, és nincsenek szemüvegszár rögzítő fülei. sisak alatt horható.
alis westbike logós filc téli sapi
nakérem, ez a nonpluszultra. piciocókínai, de ebben sem a -10ben, sem a héten megkapott szélben nem fáztam. a szemüvegszár bedugós lyukak használata szintén igényel némi kézügyességet, legalábbis tükör nélkül. sisak alatt horható. köszi az ajánlást, akárki is voltál.[ Szerkesztve ]
Tudod, mit jelent az, hogy nemezis? Az érintett, erősebb fél kinyilatkoztatása a méltó büntetés mértékét illetően. Az érintett fél jelen esetben egy szadista állat... én.
-
Ringman
nagyúr
válasz balintbaba #278833 üzenetére
Fvk szoge (is) egyeni preferencia, szepeszet helyett ergonomiat kell nezni
-
jjeahh
nagyúr
válasz velizare #278837 üzenetére
Majdnem kezdtem pötyögni, hogy ennyi sapkát berendeltél és a legolcsóbb Rockbros-t vagy West Biking-et nem próbáltad? Mert nekem mindkettő kető van és mindkettő elég meleg -10 fokban is. Aztán látom te is beszereztél egyet . Amúgy én ezekkel a sapkákkal sem vagyok 100% elégedett, mármint a sapka oké, de ezekhez csősál is kell és abból még nem találtam olyant, ami orra felhúzva ott marad, nem csúszik le és a szemüveg sem párásodik be . Most egy Balaclava-t használok, ez nem csúszik semerre, fent marad az orromon, de a szemüveg még mindíg bepárásodik és az orromra felhúzva a szememhez is hozzáér, mert a szemeknél nem alacsonyabb. Jövő télre valszeg bepróbálok egy ilyent (mint az első kettő), vagy ilyent, ezeknek úgy tűnik az orrot takaró része magasabb és az orrnál valami hálós szellőző anyag, így talán hordható szemüveggel is (?).
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
chubby2o6
senior tag
válasz jjeahh #278839 üzenetére
Nekem van ilyen hálósorrú csősálam, de nagyon el kell találni a pozíciót, hogy csak kicsit párásodjon a szemüveg. Otthon, tükör előtt próbálgatva még oké, de menet közben, kesztyűben már nem annyira . Meg nálam amúgy is elméleti dolog, egyszerűen nem bírom úgy hordani. Kb. 2 km után már beizzad a szám környéke. Nem is szoktam, csak az államra húzni, úgy a szemüveg sem párásodik .
-
PartyShan
aktív tag
válasz balintbaba #278824 üzenetére
Köszönöm.
-
jjeahh
nagyúr
válasz chubby2o6 #278840 üzenetére
Nekem sima decathlonos polár csősállal sem párásodik emelkedőn lihegve sem, ha a csősálra az orromnál rácsíptetem a szemüveg gumis orrnyergét, mert így a kilihegett levegő nem felfele távozik, hanem lefele. A gond az, hogy a csősál állandóan lecsúszik. Szal gyakorlatilag csak ezt kéne megoldani, ne csússzon le és a kilihegett meleg levegő ne felfele távozzon. Elvileg egy jól kitalált balaclava megoldaná a gondot, aztán meglátjuk. Sokáig én is letoltam az államra a csősálat, de idővel rájöttem, hogy nekem nem fasza úgy, mert kemény mínuszokban mászás közben lihegve hol a fogam kezd fájni, hol a torkom gyullad be és a túl sok taknyolás is idegölő. Az izzadás engem nem zavar, hisz nyáron kánikulában ennél sokkal többet izzadok, mégis kimegyek tekerni.
[ Szerkesztve ]
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
tknof1871
őstag
válasz Lacerta #278809 üzenetére
#278809 Lacerta + #278786 balintbaba Köszönöm a válaszokat!
Az ugrani fog azt jelenti, hogy elkopott a lánckerék ( összekopott a régi, megnyúlt lánccal ), ezért megváltozott az osztása, és az új lánc nem illeszkedik rá, menet közben ugorhat egyet-egyet. Illetve az új lánc gyorsan hozzá fog kopni a régi sorhoz, szóval ugyanott leszel ahol előtte.
Megváltozott az osztása. + 1 szakkifejezés, amit nem tudok értelmezni. De az átjött az üzenet, hogy a régi lánc és régi lánckerekek szimbiózist alkothatnak. Bármelyiket cserélem újra, kellemetlen meglepetés érhet. A legbiztosabb mindkettőt újra cserélni.
Tessék, 6 sebességesek, ugyanott.
THX egy amatőrtől! A tegnap délután elment azzal, hogy visszatettem a kereket és a régi láncot. A legrosszabb, a fékpofák cseréje volt. Az újak kopó felülete 2x hosszabb volt a réginél. Útban volt a hátsó villa. Szerintem a hátsó kereket se centrírozták rendesen. (Valamikor ki kell próbálnom egy másik szervizt.) A Caliper fék beállítása sz.r lett. A Caliper fékbeállítása eleve nehéz. De korábban törött küllőt cserétek és elvileg centrírozták a felnit, kivették a nyolcast. Szerintem meg nem. De a centirózásért is pénzt kértek. Valamelyik pofa kicsit mindig hozzáér a felnihez amikor forgott a kerék.
(A Lidl állvány is vacak, de ha nem azon szerelek ma reggel biztos nem bírtam volna lábra állni. Egyszer talán azt is kicserélem.)Elvileg bontható a racsni, de mivel sem fogaskoszorút, sem racsnit nem kapsz külön, nincs értelme szétszedni.
A menetes racsnikhoz jobban nem értek, közel 30 éve nincs ilyen bringám. Szerintem szervizben meg tudják oldani.
Park Tool youtube csatornáján a bajszos szerelő a hozzám hasonlók nyelvén elmagyarázta mi a nagy különbség a menetes racsnis és a kazettás megoldás között. A kazettásnál a két oldalon lévő csapágyak között sokkal nagyobb a távolság. A kameramannt vagy a videószerkesztőt lökdöste. Amikor terpeszben állt, akkor nem tudta ellökni, mert sokkal stabilabban állt. Ez a gyakorlatban mit jelent? A kazettás biztonságosabb? Ha egy átlag ember, Gipsz Jakab, 1 hónapig egy menetes racsnis majd egy kazettás kerékpárral közlekedik (mindennapos használat, semmi élsport, semmi extrém sport) mit fog érezni? Egyáltalán észreveszi a különbséget? Legalább 6 sebességes legyen mindkettő eset.#278786 balintbaba
Ha patentszemes a lánc, bár ezt kétlem 6 sebességnél,
Nyert. Nincs patentszem a régi láncon. Speciális csapot se találtam a láncon. Minden láncot ugyanolyan csap tart össze. A szervizben is azt mondta az egyik szerelő,mindegy,melyiket nyomom ki.akkor én először feltenném a régi racsnira. Ha nem ugrik semelyik fogaskereken sem, akkor használnám.
Ha ugrik, akkor új racsni. Kell majd egy bordáskulcs a menetes racsni szereléshez.
Szerintem Inkább veszek egy 6 sebességes menetes racsnis-t. Előtte ki kell deríteni, pontosan milyen paraméterei vannak a réginek, hogy pont olyat vegyek. Megveszem a szükséges szerszámokat és valamelyik hosszú hétvégén talán nekiállok kísérletezni aszerint ahogy leírtad.
De az olyan nem szimpatikus, hogy nem lehet meghatározni előre, hogy a régi lánckerék már olyan kopott, hogy az új lánc ugrani fog. Ez egyéni probléma, tudom. Csak így az ember inkább hajlik afelé, hogy új lánc új menetes racsni. Nincs kétség. Rossz a hátam. Már nem bízok a megszokott szervizemben. Igazából csak abban hiszek, amit én csinálok.Mi a helye a menetes racsnisnak és a kazettásnak?
Hogy van ez? A menetes racsnis egy elavult megoldás és rég abba kellett volna hagyni a gyártását? Nincs helye a 21. században? Ahogy a hagyományos régi/mindennapos szelepről már leírták itt a topikban? Ami otthon van régi szelepes belső, azt mind a kukába kell vágni. A gumibelsőknél már rég mindenkinek autószelepest kellene használni, úgy a láncváltónál is mindenkinek kazettásat kellene használni? Hogy világos legyen, legalább 5-6 sebességes láncváltóra gondolok és mindennapos használatra.
Az élsportot ne vegyük ide. Egyáltalán van olyan terület, amiben szignifikáns különbség van a menetes racsnis és a kazettás között?Elnézést kérek! Egy műszakilag túl kíváncsi nber szokásos szombat reggeli túlméretés kommentjét olvasták! Nem topikrombolás a célja! Remélem, senkit se bántottam meg!
[ Szerkesztve ]
Windows 10 Home 64 bites operációs rendszer; LG G4 6.0 Android verzió
-
addikt
válasz chubby2o6 #278845 üzenetére
Akkor most jöhet a nagy szőlőzsír teszt, kinek mi vált be? Nívea, Labello, gyerek epres cucca, gyógyszertári disznózsír, vagy macskaszar, nem egyszerű! Vagy a sebesség maximalizálása, és a teljesítménycsökkenés elkerülése érdekében inkább semmi!
[ Szerkesztve ]
Dark Archon | i5-12600KF - RTX 3070 | Canyon Endurace 7 | BF4: DarkArchonHUN
-
Tin
veterán
válasz Dark Archon #278847 üzenetére
Most van szezonja, szóval egyértelműen disznózsír.
-
Because
őstag
Merlincycles UK webáruház tapasztalat:
Az ügyfélszolgálat készséges.
A mostani SALE során viszont nekem egy valószínűleg tudatosan hibás (már elkezdett építésű) vázat küldtek. 50-es dobozban 53-as méret, zsír a tengelyeken, kopás a bovdenvezetők belsejében, horpadás az alsó csövön. Amikor ezt említettem az ügyfélszolgálat nem is ellenkezett, hanem a visszaküldést javasolta. Elvileg a postát állni fogják vissza is, de ez így csúnya hogy bepróbálták....
Ez saját tapasztalat, mindenki kezelje megfelelően
[ Szerkesztve ]
-
Csokicsibesz
tag
Esetleg mostanában Hárs-hegy, János-hegy, Budaörsi-hegyekben volt valaki? Mekkora a sár? Mennyire tudott elfolyni a víz?
HHH nyugati része az halál, 500 szakaszon akkora ragadós sár van, hogy az elképesztő. De egyébként is látszik, hogy nagyon sok csapadék esett az utóbbi időben. Meg az is, hogy fiatal suhancok elektromos cross motorokkal csapatják az Árpád kilátónál.
Új hozzászólás Aktív témák
- Diablo IV
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Nintendo Switch
- Yettel topik
- Gyúrósok ide!
- Fűnyíró topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest