- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- Hálózati / IP kamera
- Crypto Trade
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Ubuntu Linux
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Aliexpress tapasztalatok
- XPEnology
- Linux kezdőknek
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
imyourfriend
őstag
Úgy érzem egy hónapig fel sem jövök olvasni, nem ülhetek bringára itt meg csak fájdítják a szívemet a kerekesek.
-
deicide
veterán
válasz lsebestyen #22250 üzenetére
Kicsit visszaveti a lelkesedésem a 10k-s nevezési díj.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
borix
őstag
Nem régóta van spd cipőm és a technikai részhez lenne kérdésem mert még nem vágom.
Ha mondjuk jobb lábbal tol ballal húz,jobbal tol,ballal húz akkor ez nem igazán jó megoldás?
Körbe kellene vinni,hogy jobbal tol ballal húz,ballal tol jobbal húz?Ez egyenes részen működik a pörgetés de hegy menetben nem fog sokáig szerintem. -
imyourfriend
őstag
Úgy próbálj meg kerekezni, hogy mindkét lábbal segíted a tekerést folyamatosan. Ez hogy egyik lábammal ezt csinálom másikkal közben azt nem igazán bevált módszer, folyamatos kerekezés közben nem fogsz odafigyelni a lábaidra mert mindkettő azonos módon fogja végezni a dolgát ha beletanulsz. Te pedig az útra fogsz koncentrálni a lábaid helyett. Ugyanígy kezdtem én is mikor spd-t vettem, de már semmi gond.
-
Gyufaaa
veterán
Motor tulajdonságai:
49 ccm.
45 Km/h VégSebesség(max. 100Kg terheléssel mérve).
2 Ütemű.
Berántós.
Röpsúlyos kuplung- Nincs kuplung kar, csak a gázt kell húzni.Könnyen lehet hozzá alkatrészt találni
Lánchajtás
Nagyon alacsony, 25 Kg.-Saját tömeg!
Kezdő motorosoknak is ajánlom!Kerékpár tulajdonságai:
Rugós acél váz, és villa.
Állítható rugóerő
Max. 100 Kg terhelhetőség
Kilóméter óra
Kürt
Visszapillantó
Elemes lámpák
Falcon váltók
18 Sebesség
Első-hátsó Alu V-fék
Alumínium Abroncsok
26 X 1.95 Köpenyek, és Tömlők
Elektromos kürt
Visszapillantó
Lámpa szett
Digitális Km óra.[ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
válasz imyourfriend #22256 üzenetére
Az mindegy,hogy outi vagy mtb van az ember alatt?Mert az ülés pozíció testhelyzet nem azonos.
-
fpeter07
veterán
Asszem a héten csak a fanatikusok mennek bringázni. Nem kell esőre számítani, mert a szél miatt eleve lehetetlen kimenni.
-
Szakbarbár
aktív tag
Jobban nem is időzíthették volna a hétvégi túrát: [Tavaszi Szél (kerékpáros)] A szél megvan hozzá.
A jövő heti Békás Kerékpáros Teljesítménytúra 104Km-es távjára jön valaki? Az útvonal Békásmegyer - Pomáz - Csobánka - Pilisvörösvár - Pilisszentkereszt - Kétbükkfa-nyereg - Esztergom - Szentendre - Békásmegyer
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
ludsimon
veterán
válasz Gyufaaa #22259 üzenetére
Ha már ilyen külső motor, ez hatalmas.
AIR PROPELLED BIKESzakbarbár:
Biztos vagy Te abban a Békás TT-ben?
Fel vagy készülve áttétügyileg a 15-18%-os emelkedőre Csobánkánál és Pilisszántó utáni 16-18%-ra?[ Szerkesztve ]
undefined
-
Szakbarbár
aktív tag
-
ludsimon
veterán
válasz Szakbarbár #22266 üzenetére
Oksa, akkor ismerős a környék.
Ismeretlenül nem túl jó dolog 'beleugrani' azokba a 'dombikákba'.csabi94:
Felállítottál volna egy megdönthetetlen KOM-ot 50-es átlaggal.[ Szerkesztve ]
undefined
-
Szakbarbár
aktív tag
válasz ludsimon #22268 üzenetére
Hát volt szentségelés először amikor ott jártam De mivel nem versenyről van szó hanem túráról így nem számít az idő. Szerencsére az útvonal is olyan, hogy a "dombok" az elején vannak, utána végig sík terep van. Viszont Szentendrén nem tudom hogy megyek keresztül, úgy tudom nem túl biciklis barát város.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
ludsimon
veterán
válasz Szakbarbár #22270 üzenetére
Így a leglegálisabb.
Korzón végig majd vissza a 11-esre.undefined
-
borix
őstag
Bikemag cikkből részlet.
Körbehajtás:
a tökéletes hajtástechnika az elmélet szerint az, amikor a toló-taposó-húzó-emelő fázisban valamint a holtpontokon szinte egyforma pedálerőt fejtesz ki. Ennek a kivitelezése nagyon nehéz. Az alsó és felső holtpont igen megnehezíti a dolgot, kevesen tudják hatékonyan „átbillenteni” a pedált ezeken a részeken. Végeztek egy tanulmányt a német pályakerékpáros válogatottal, ahol a hajtástechnikát vizsgálták. Meglepő módon egyiküknek sem volt tökéletes a körbehajtásuk, és a 8 fő közül mindössze 1 tudott 240-310 fok között (vagyis az emelő fázisban) pozitív erőt produkálni! Az is érdekes, hogy a legjobb eredményt ebből a szempontból az MTB versenyzők produkálják, ahol a terepviszonyok miatt sokszor húzni is kell a pedált. Léteznek olyan műszerek, melyek mérik és ábrázolják a hajtásciklust, így fejleszthető ez a képesség is. Ha kipróbálod az egylábas tekerést, akkor – miután újból mindkét lábbal hajtasz – pár pillanatra érezni fogod, miről is beszélek. -
XmoD
aktív tag
"Száraz gépronggyal (kedvesed megunt tangájával)"
-
ludsimon
veterán
Hátha nem volt még: ~1600wattot bedurrantották a világ legjobb sprinterei.
[link]undefined
-
fpeter07
veterán
válasz venember83 #22169 üzenetére
Én egy Rube-ra vevő (khm próba) lennék. 29-es montit már próbáltam, más meg nincs...
-
Toomy
senior tag
válasz Tomi_Sci #22245 üzenetére
Igen megyek.
A cél hogy majdnem a végéig elmenjek az Utensilnord és a Mugen race-s csapattal. Akarattyán sanszos, hogy leszakítanak végképp, de ha nem akkor kint a 7-esen az utolsó 2 kemény dombon.
De ami előtte van az most hétvégén a Kínok kínja. Konkrétan fosok ettől a versenytől. Főleg egyre sz@r@bb időt jósolnak szombatra is. Ha szakadó eső lesz akkor az ULTREMO ZX EVO helyett mennek majd fel a MAXXIS RE-FUSE gumik.(#22248) deicide - A Velence 10x lehet hogy bejátszik idén, mert nem akad az AKESZ -os versenyekkel. Viszont ha lesz 3-4-5 erős ember akkor azt is extrém átlaggal szeretném lenyomni.
(#22250) lsebestyen - Igen ahhoz nem kell. Viszont az eleje nem megy 40-et, mert sokan csak sumákolnak ahelyett, hogy dolgoznának elől.
(#22272) borix - Ezt a húzást nekem is illene már valamennyire elsajátítanom, mert biztos adna még egy kis pluszt. Egyelőre csak kiállva tudok húzni de akkor annyira, hogy feltépem a bringa hátulját is és a levegőbe emelkedő hátsó kerékkel sokra nem megyek.
-
kacsyx
aktív tag
Sziasztok!
Biztos nagyon alap kérdés, de mit takar a compact és a triple jelölés az országúti bringáknál?
-
kacsyx
aktív tag
Á, köszönöm!
Van amúgy értelme a három tányérnak? Nekem egy régi montim van és ott nem lehet rendesen kihasználni a legkisebb fokozatokat mert nehezen vált át vagy kattog és hát amúgy sem volt még eddig szükségem azokra.
Országútinál mások azért a fogszámok, itt hasznos lehet? -
Solad
őstag
válasz imyourfriend #22281 üzenetére
Vagy azoknak akik 3 tányéros bringát vettek használtan de így is digitális módban használták. Vagy 52 vagy semmi
No girlfriend on valentine's day.. More money for bike parts
-
borix
őstag
válasz imyourfriend #22281 üzenetére
Felhasználás függő.Van aki az outit is felmálházza előre 2 táska + nyereg csomagtartó és irány az alpok.Ez 2 tányérral + 20kg emberes rendesen.
-
Tothgera30
Ármester
"A pokol nem hely, hanem állapot"
-
_seth_
veterán
[link] Mennyit ér ez a teló? Használ ilyet valaki? Egy merida matts tfs 300-ba lenne, aszfalt-könnyű terep, semi ugrálás, durvulás, dh meg főleg nem
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
razzorr
őstag
Pont a minap gondolkodtam ezen a váltó dolgon, hogy a 3x7-es rendszeremet (MTB 1,75ös gumival) valahogy kevésnek érzem már. A legdurvább fokozatban is pörög a lábam és nem haladok gyorsabban,pedig elbírnék még többet is. Egy 9-es rendszerré építés mennyiből jönne ki kb? Egy olyan közép-használható kategória megteszi. Vagy mi az ami megoldás lehetne? /Tudom,bringacsere outira /
[ Szerkesztve ]
-
Cathfaern
nagyúr
válasz razzorr #22291 üzenetére
Ugyanolyan kategóriás 7 és 9-es váltó között nincsen áttétel különbség, csak kisebb ugrások vannak a fokozatok között. Szóval egy 9-es mtb váltóval pont ugyanannyira pörgetnél, mint most. Ami érdemi változást tud jelenteni, hogy ha a nagyobbik lánctányért még nagyobbra cseréled (csak itt figyelembe kell venni, hogy a váltódnál mi az a max. fogkülönbség ami között képes váltani), vagy a fogassoron kell cserélni hátul (pl. megarange-re, aminél nagyobb az eltérés a fogszámban, mint egy átlag fogassoron). Persze itt is figyelembe kell venni a váltó képességeit.
-
zoli03
őstag
válasz Cathfaern #22295 üzenetére
A 7-es rendszer lehet még menetes, akkor valószínűleg 14 fog van hátul. Ha kazettás, akkor se biztos, hogy 11 van.
Előbb ezt kéne tisztázni, mert ha menetes, akkor csak a hajtómű csere olcsó. Ha kazettás, és hátul 11 fog lenne, akkor elöl 42-nek is elégnek kéne lennie -
pengemetal
aktív tag
válasz Cathfaern #22290 üzenetére
Ja, végre a bringatárólóban se foglalják el a helyemet, ha később érek a melóba. Engem a hajtóműig érő hó tartana vissza, de az talán nem lesz május közepén. Mondjuk holnap Szentendrére kell mennem reggel, du. meg vissza...még nagyon gondolkodom bevállaljam-e.
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
razzorr
őstag
válasz szentkuti11 #22293 üzenetére
evo87,Cathfaern
Valószínű akkor a nagyobb lánctányér lesz a megoldás, jelenleg 42-es van. Na majd ha jobb idő lesz,bemegyek a bringaboltos ismerőshöz és megdumálom vele is ezt a kérdést.
Köszi még egyszer a tippeket.
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- ASUS ROG Ally
- Tőzsde és gazdaság
- EAFC 24
- A személyre szabott reklám lehet a streaming következő slágere
- LEGO klub
- AMD APU (AM4 és AM5) topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- További aktív témák...