-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mewryck
tag
válasz grizlisandor #21627 üzenetére
ha akkor és úgy fogod használni a váltókat, ahogy kell, sokáig kitart,bár a menetes agy egy kicsit necces a súlyodhoz
mindenesetre azért kérdezz rá,hogy be vannak-e állítva a kerekek csapágyai és van-e benne megfelelő mennyiségű zsír (ha azt mondják,hogy gyárilag van benne elég,gyárilag be van állítva,akkor ellenőriztesd le a helyszínen-vetesd ki bontsák meg,győződj meg róla! felénk előszeretettel "elfelejtik" rendesen összerakni és beállítani a bringákat...köcsög dolog,de magadnak teszel vele jót,ha húzzák a szájukat,akkor gyanúsak ők is)
felniszalagra is rákérdezhetsz,előfordul,hogy műanyagos sz@rt tesznek bele és kivágja a belsőt...mindenképpen vidd el próbakörre,ha valami nem oké,ott derüljön ki,addig állíttasd,míg jó nem lesz Neked!
#21626 XmoD 37-es is mehet nyugodtan...anyumnak 37-622 és 40-622 méretű gumit vettem,de nincs meg közte a 3 mm...egymás mellé téve csak a minta más,méret egyezik,mindkettő cst,de más tipus
#21636 syberia valószínű másodosztályú gumi,valami hibával,amit elfelejtenek feltüntetni...pl esztétikai hibák,dudorok,száleltolódás
#21642 Krisz79 CST C1383
[ Szerkesztve ]
...és úgy akarom élni az életemet, ahogy megálmodtam, nem pedig úgy, ahogy mások elvárják...
-
zsolt19900
őstag
jaj köszönöm szépen mindenkinek akkor a motorláncspré marad az itthoni nyekergő dolgokra őőő ebiken néztem, de találtam épp apródon is cateye mágnest 500Ftért, azt megpróbálom, ha mást nem akkor marad az ebay úgy is szeretnék ilyen olyan piszricsáré kis lámpákat meg egyebeket venni, ha esetleg estére kerül a sor, akkor legyen látszódós dolog
tüzi: a "kintről" vétel mit jelent olajban? lehet pl ebayról is rendelni? onnan olcsóbb? vagy te személyesen voltál kint és úgy vetted? milyen időközönként kell tenni rá? vagy ez is teljesen emberfüggő, mint a motor?
amúgy, hogy ketyeg a vöffri ?Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
MZsoltee
veterán
cross trekkinget keresek 100k körül szánnék a dologra:
Erről mi a vélemény:[link]
Megvenném és valami értelmes telót rakatnék be? Vagy ez elvetemült gondolat? A képek alapján megéri ennyit a cucc? Valamint jól tudom hogy 28-as kerekei vannak a fitness bringáknak ugye?A tökéletes nő süketnéma, nimfomániás, és az apjának kocsmája van.
-
válasz zsolt19900 #21653 üzenetére
eltöltöttem 4 hónapot sydney-ben, aztán közben vettem a bicajt, ahhoz meg kellett valami cucc a láncra
nekem simán kibír 3-400km-t az aszfaltoson, montin nem tudom, mert sok időm nincs koszban menni vele
amúgy ez elvileg belga cég olaja, és lehet EU-ban is rendelni/venni, mert ausztráliába importálják...viffer jól van, motorikusan hibátlan, most a fesszabival szopok... néha elmegy a töltés, és leszívja az akksit, lekapcs, betol, és meggyógyul. aztán random kezdi megint... ez a jó, igazi nekem való hiba hétvégén nekifekszek, átnézek mindent rajta, aztán ha semmi, akkor új fesszabi, és reméljük, hogy siker... mert ősszel megyek vele messzibe addigra jónak kell lennie.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
D.Orion
veterán
Estére se maradjunk mosolygás, nevetés nélkül!
Tegnap fotóztam a cégnél!
Gyári:
Schwinn Csepel BOSS Cruiser
Gumi: 26x1,95 KendaKellett rá a 2.125, olyan mintával, hogy abba egy Lada Niva is belesárgul!
Mentségére legyen mondva, hogy egy három sebességes agyváltó azért került a gépbe a könnyebb tekerés érdekében.
Homályos kép, de itt látszik, hogy tényleg van rajta váltó: -
gergo5991
őstag
válasz grizlisandor #21627 üzenetére
Én Szlovákiában élek, borzasztó látni ezt az 1 év garanciát, amit nálatok adnak, ha közel laksz a Szlovák határhoz, átugorhatnál tegyük fel Komáromtól picit északabbra a Kenzel bicikli boltba (édes életben ugyláttam Varga Viktor is ott vette a bicajt azért mondom, mert tudott magyarul az eladó ha nyelvi nehézségek adódnának), az árak jók, gondolom a biciklik is ( 2 év gari van itt ) jobb szinten vannak mint egy noname Csepel.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz Runner_fxr #21659 üzenetére
Azért említettem, mert magyar volt az eladó/kiszolgáló, szóval nem kell félni, hogy most hogy fogja szegény szlovák eladónak megmagyarázni, hogy mit is szeretne, nem pedig VV miatt (bár ezt fentebb is említettem, talán nem csak elolvasni kéne, értelmezni is), meg hát 2 év garancia alapból előny.
Szűz anyám![ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz ígyvanferi #21662 üzenetére
Hát a kenzel márkát többször láttam emberek alatt, persze lehet mert itt gyártják ( Lengyel o., Cseh o.-ban is ismert,Ausztriában is,Horvát+Swéd o.-ban is), de erről a csepelről most hallok/látok először, mióta a fórumon járok, persze gondolom amiatt, mert magyar gyártmány.
[ Szerkesztve ]
-
gergo5991
őstag
válasz szentkuti11 #21665 üzenetére
Schwinn néven már többet mond, történelmi dok. filmekből.
Én inkább a Merida, Specialized, Kona, Giant, Cannondale, Trek bicikliket ismerem, sose voltam jó véleménnyel ilyen Tescó meg mindenféle áruházi sportbolt Kross bicikli márkákróll, nem véletlenül.[ Szerkesztve ]
-
zsolt19900
őstag
oksi, akkor nézek majd valami hasonlót itthon.... lehetett erre a motorra venni valami spéci házispecialistás fesszabit nem? vagy az nem ez a motor volt? mintha ott olvastam volna róla, hogy van rá ilyen
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
ígyvanferi
addikt
válasz szentkuti11 #21665 üzenetére
Nem biztos, ha szlovákok. Bár talán azért akkor is hallottak a Csepel névről.
Eszembe jutott most egy vicc, hogy mi milyen öreg, mi minél öregebb, de azt itt inkább nem írom le... Azt biztos, hogy a Csepel nyerne, ami az évek számát illeti.
[ Szerkesztve ]
-
D.Orion
veterán
válasz gergo5991 #21668 üzenetére
Bocsi, de te eddig melyik univerzumban éltél? Tényleg bocsánat, de ezt nem tudom máshogy kérdezni. Mindenneű sértegetés nélkül ezt most belinkelem, mint Csepel történelmet. Másnak is hasznos lehet. Nem 100%-os és helyenként pontatlan lehet, de a lényeg benne van.
Az első csepeli bicikliket 1929-ben állította elő a Weiss Manfréd, miután 1928-ban 25 ezer schillingért megvásárolta a grazi Steyr-Daimler-Puch művektől a licencet. Tízezer kerékpárt is megvett alkatrész állapotban.
Az első kétszázat még Grazban szerelték össze (Csepel felirattal), a többit itthon. Több mint tizenkétezer darabot gyártottak 1929-ben, 1930-ban pedig harmincötezret. Ekkor még csak egyféle típust dobtak piacra, női és férfi változatban, egészen 1932-ig.
Utána azonban különféle márkanevek és változatok sokaságával álltak elő. A háború végéig körülbelül ötszáz kerékpár-elnevezést védjegyeztettek. A legismertebbek ezek közül a Csepel, a Fecske, a Huszár, a Rakéta, a Merkúr, az Anker, a Turán, a Diadal, a Vitéz, az Adria, a Hangya, a Gazda, a Galamb, a Sport, a Csoda, a Mecsek és a Super volt, de létezett még Ballon, Sárkány és Pajtika is. A Fecske pedig országúti versenykerékpár. A Ballon túrabicikli: “tökéletesen megbízható luxusgép”. Megcsodálhatunk néhány Csodát is: pirosat, kéket, zöldet. Tulajdonképpen fekete volt mindegyik, csak elöl, a címer (pajzs) körül festették a kormánycsövüket pirosra, kékre vagy zöldre. Kormányuk még fafogantyús, fékjük már kontrafék. Nem mindegyiknél volt még általános a kontra, az angol mintára szerelt Superla típus például elöl-hátul abroncsfékes. A biciklik között egy Turán típusú segédmotoros kerékpárt is találunk, a harmincas évektől azt is gyártott a Weiss Manfréd.
A háború után az üzem 1949-ig jóvátételre termelt, majd 1950-ben létrejött az önálló Csepel bicikligyár. A termelőkapacitás ekkor már százharmincezer darab körül volt évente. Új típusok jelentek meg: Túra, Mátra, Robusta (mind 28-as), Tihany, Karika, Toldi, Budapest (26-osok) és a 24-es Úttörő, melyet még e sorok írójának is volt szerencséje tekerni gyerekkorában. Nyugati exportra más típusok mentek: például a Cantilever, ami itthon szinte ismeretlen volt.
A bicikligyár a hatvanas években összeolvadt a ruhaipari gépgyárral és a varrógépgyárral, s tulajdonképpen ebben a felállásban maradt meg a rendszerváltás hajnaláig, 1988-ig, amikor is az amerikai Schwinn vásárolta meg. A gyár legnépszerűbb terméke talán a hatvanas évek közepén megjelent Camping bicikli volt, ebből egymillió darabot adtak el 2000-ig. Keresettek voltak az SR jelzésű versenybiciklik is, az SR 26 és az SR 27. A nyolcvanas években megjelentek a terméklistán a nyugati minták alapján gyártott BMX-ek és az ATB túrakerékpárok.
A háromnegyed évszázadra visszatekintő csepeli bicikligyártást ma a Schwinn-Csepel folytatja, de termékkínálatunkban ma is megvan még a Camping modernizált változata.”Rendszerváltás után:
A rendszerváltást követően a gyárat elsőként privatizálták, majd amerikai-magyar vegyesvállalatként működött, Schwinn-Csepel néven. Több tulajdonosváltást követően, végül biztos anyagi háttérrel rendelkező szakmai befektetők kezébe, magyar tulajdonba került. Így garantálva vevőinknek a tradicionális Csepel kerékpárok gyártását is, a már megszokott kiváló minőségben, innovatív körülmények között. 2012-ben a tulajdonosi kör úgy döntött, hogy nevünkből elhagyjuk a „Schwinn” nevet:„A névváltozással szeretnénk kifejezésre juttatni azt, hogy éppen egy évtizede került a cég amerikai tulajdonból kizárólag magyar tulajdonba, továbbá azt is, hogy sikerült fenntartani Csepelen a közel százéves kerékpárgyártást.
Büszkék vagyunk arra, hogy a cégnek otthont adó Csepel polgármestere hozzájárult a névváltozáshoz.” -Paróczai Iván
Az egykori klasszikus biciklik egy része, mára ugyan némileg átalakultak, természetesen a kor igényeinek megfelelően, ám továbbra is készül néhány, a korabeli formákat felidéző darab is. Emellett számos „modern” bicikli is gyártósorra kerül, például a közkedvelt trekking, mountain bike és országúti versenykerékpár. Jelenleg több mint 50 fajta biciklit gyártunk Csepelen, és minden évben újabb öt-tíz típus jelenik meg a boltokban.
A kerékpárok a hagyományosan kiterjedt szakkereskedői hálózaton keresztül juthatnak el a vásárlókhoz. Lényeges, hogy az évek óta felhalmozott tapasztalatunkat kamatoztatjuk a mindennapi igénybevételnek kitett biciklik gyártása során, így készülnek például a Rendőrség és MOL kerékpárjai.
Cégünk szeretne a biciklikhez teljes körű szolgáltatást nyújtani, ezért működtet egy kiváló szakemberekből álló szervizhálózatot, illetve biztosítja termékeihez az állandó alkatrészellátást. Hogy hiánytalan legyen árukínálatunk, folyamatosan figyeljük a piacon felmerülő igényeket, ezeket figyelembe véve változtatjuk kínálatunkat. A Stringbike-tól az elektromos kerékpárokig igyekszünk minden igényt kielégíteni a legmagasabb színvonalon. Termékeinket folyamatosan fejlesztjük, teszteljük és minőségüket ellenőrizzük. Sportolók tesztelik újításainkat, véleményüket figyelembe véve fejlesztik tovább a termékeket mérnökeink. Cégünk dolgozói több éves, sok esetben évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkeznek a kerékpárgyártás területén.
Történelem óra vége.
[ Szerkesztve ]
-
válasz zsolt19900 #21669 üzenetére
Olyan van benne most is. Mecseki féle fesszabi... de valszeg az lesz a ludas. Legalábbis remélem.
Találtam egy csatlakozót szénné égve (fesszabi-alternátor közt), remélem, hogy a fesszabi ment el, és nem a tekercs, mert akkor felgyújtom azt is a bicajokkal együt.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
gergo5991
őstag
válasz D.Orion #21671 üzenetére
Hát nem 1930 ban éltem az tuti, lehet hogy számotokra sértő, mert elvégre magyar márka, de hogy egy noname bicaj ez egy nemzetközi piacon az tuti, egyetlen nagyobb bicikli megmozduláson (amiben azért már a TV-ben is lehet látni) csepel biciklit még életembe nem láttam. Lehet régen nagy márka volt, de elbujhat a mai piacon sorakozó bicajok mellet. Google-ba elég volt beirni hogy csepel bicikli, azt tömegével jöttek ki a gyakorikérdések meg egyébb, biciklivel kapcsolatok oldalkról, hogy egy rakás minősételen fos, és ezt nem én mondom, neten ezt irják tucajtával. Ha 1 ember irná akkor talán nem hinném el, de mivel tömegesen ez a véleményük erről, elgondolkodtató, a történelemről meg jobra vagy balra, nagy hiba az, aki a múltban él.
ps: nem vitázni jöttem, tudtommal mindekinek lehet véleménye akár tetszik, akár nem, ez van, ezt kell szeretni.
[ Szerkesztve ]
-
borix
őstag
Nem kell úgy védeni a csepelt.Régi márka az időssebbek biztos kint is ismerik.De a mai fiataloknak nem mond már lehet semmit nem a divatmárkák közzé tartozik.Nem is az a szinvonal már.
-
venember83
nagyúr
A Giant Trance szép...
-
hoffman_
nagyúr
válasz venember83 #21677 üzenetére
hű, ez így villával nagyon korrekt gép lenne egyben.
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
Rottweiler89
aktív tag
Vettem a fáradtságot,és némi tekerés előtt megnéztem,milyen külső is van most a gépen... A delikvens: CST Tracer City Classic(26x1,75)
Üdv: Rottweiler89
-
D.Orion
veterán
Pénteken 20:20-kor Fábry az M1-en, benne Merényi Bicycles.
Hátha valakit érdekel.
[ Szerkesztve ]
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz hoffman_ #21634 üzenetére
Gondolom sokat meg lehet fogni azon ha a java részét én csinálom. Apám már nem aktív, de megvan még a műhelye ahol 40 évig dolgozott fém szerkezetekkel. Szóval a profi minőségű házon belüli meló megoldott, még a festés és lakkozás is (bár még nem eldöntött, hogy mivel vonnám be a vázat).
Hát majd meglátjuk, nem ez most a prioritás. Jelenleg egy használhatónak mondható cross bringával akarok bővülni amivel letérhetek az aszfaltról is meg bírná a kiruccanásokat mondjuk Szentendrére, Visegrádra. A mostani országútim erre alkalmatlan, direkt nem veszek bele drága alkatrészeket, azzal csak munkába járok.
(#21680) D.Orion: Pont tegnap fejtettem ki, hogy mennyire csípem a Merényi bringákat meg az egész manufaktúrát amit képvisel. De Fábryt nem tudom elviselni. Gondolom feltesz majd egy egy rakás gyökér kérdést amiket erőltetett poénokba csomagol, hogy minden jóérzésű bringás a fejét csapkodja tőle...
[ Szerkesztve ]
-
venember83
nagyúr
válasz Stauffenberg #21681 üzenetére
Jelen esetben a reklám a lényeg, aminek Merényi Daniék minden bizonnyal örülnek, mert nem árt nekik.
-
Stauffenberg
nagyúr
válasz venember83 #21682 üzenetére
Ezt aláírom! Jár nekik a figyelem, pont az ilyen bringaépítők azok, akik nem egy divathullámot lovagolnak meg, hanem hosszútávon építik a hazai kerékpáros kultúrát.
Ettől függetlenül én csak Fábryra vagyok allergiás.
-
venember83
nagyúr
válasz Stauffenberg #21683 üzenetére
De bizony, jelenleg divat az acél, ezt lovagolják meg Daniék. Nem mintha ezzel bármi baj lenne, de kár tagadni, hogy reneszánszukat érik a kézműves és acél alapanyagú biciklivázak.
evo87: próbáld ki, aztán oszd meg velünk is a tapasztalatod. Én értelmét nem látom, de ez privát vélemény.
[ Szerkesztve ]
-
evo87
őstag
válasz venember83 #21685 üzenetére
Csak azért kérdeztem, mert relatíve olcsó, tehát ha olyan nagyon jó lenne, akkor kb mindenki használná.
Viszont fórumokon alig olvasni róla véleményt. Inkább csak kíváncsi voltam, hogy mennyire hasznos cucc.
iPhone 13 Pro 128GB / MacBook Air M2/ Seiko Samurai / Fujifilm X-T30 / Mazda RX-8
-
Osiris
őstag
Létezik valami megoldás arra, hogy a telefonomat magamra csatolhassam bringázás közben? GoPro-hoz hasonlóan, pl. hátizsákom vállpántjaihoz erősíteném, vagy ilyesmi. Találkozott már valaki mo.-n kapható ilyen megoldással?
-
D.Orion
veterán
válasz Osiris #21690 üzenetére
Mármint mire szeretnéd használni?
Kamerázni akarsz vele vagy pl. pulzusszámot lelesni a kijelzőről? Létezik karpánt/karra csatolható tok.
Rakhatsz bele telót ha akarsz, bár én nem tenném. Meg kéne nézni kicsit jobban, nem tudom, hogy hogyan viszonyul a plusz súlyhoz és terheléshez a fejcső. Kerékméretet jól tudod, átmérőben outi, cross trekking és fitness ugyanaz.
(#21693) deicide: Szerintemha helyi kis varrós boltban vesz tépőzárat és összeapplikálja egy szövet mobiltokkal akkor kivitelezhető.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
Ez azoknak jó csak, akik képtelenek első fékkel normálisan adagolva fékezni, csak full erőből képesek betépni a féket majd átesni a kormányon. Szerencsére kevés ilyen nagy mértékű technikai analfabéta van.
Van abban a fém házba egy erős rugó, ami összenyomódik egy bizonyos fékerőnél, így nem leszel képes kifejteni akkora fékező erőt, hogy mondjuk átess a kormányon. De azért ez se minden esetre igaz, mert egy teljesítményorientáltra beállított jó méretű biciklin azért nehéz átbukni, főleg ha az ember tud biciklizni, képes a súlypontjával játszani, meg megfelelő erővel húzni az első féket. Na meg a fékpofa tapadásától is függ, meg sok dologtól, hogy mekkora is az a fékerő aminél átesnél a kormányon, nem beszélve a sebességről, mert általában az okozza a baj, ha már majdnem állóra fékezik a biciklit, és akkor satuzza túlságosan. Tehát azt akarom ezzel mondani hogy lehet túlságosan hamar lesz nyúlós a féked, és igazából a még a hasznosítható fékerőből fog elvenni.
Én ezeket inkább kiszedni szoktam a biciklikből, utána a tulaj meglepően tapasztalja hogy mennyire jó lett a fék..[ Szerkesztve ]
-
Bor
csendes tag
Szevasztok Mesterek,
Gyors kérdésem lenne és nem is zavargok itt többet:
Általános városi bringát szeretnék venni. Rögtön 2-t + 1db gyerekülés.
Nézelődtem már neten, és megmondom őszintén a Schwinn Csepel Ranger tűnik elsőre a jó választásnak. Gyakorlatilag az ára miatt és hogy mindennel felszerelt gyárilag. Tudom jól a dimanós fény pl. megadja magát gyorsan, és a sárvédő se örök, de ettől függetlenül jó vételnek tűnik.Én is és feleségem is csak kerékpárúton használnánk. Én napi szinten max 4 km-t Ő pedig csak alkalmanként.
Véleményt várnék illetve javaslatot más 50-70 körüli bringára, ha esetleg ezzel a típussal nagyon mellé nyúlnánk.
Előre is köszönöm,
"... Te mondd, hogy rablótámadás a Te hangod mélyebb... "
-
Osiris
őstag
válasz D.Orion #21692 üzenetére
Felvenni szeretnék a telefonnal, valahogy úgy, hogy előre nézzen a kamera. Kormányraszereléshez találtam egy eszközt (keretet), ami viszont egy nagyobb rázkódásnál szerintem elejtené a telefont, így jobb lenne valahogy magamra kötözni, de erre nem találok megoldást eddig.
-
válasz ---Lasali--- #21694 üzenetére
Sose felejtem el, amikor a tágabb értelemben vett családból mi, a bicajosok elmentünk rekreációs tekerésre (aka kocsma).
Hazafele jókedv, és a kedves rokonom odaszólt a barátnőjének:
"Ezt nézd, milyen jó a fékem!" felkiáltással behúzta az első féket.
Azzal a lenülettel tengely körül helyet cserélt a bicajjal
Majd eldőlt mint a krumplis-zsák
Az a marha ott jajveszékelt, mi meg nem bírtunk felkelni a röhögéstőlどんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Szakbarbár
aktív tag
Ma volt szerencsém látni, hogy miért szidjátok az áruházi bicikliket. Polymobil, női vázas MTB 20.000 ft-os kategória. A kerékben akkora nyolcas, hogy nem fordul el, a felszerelés mindenből a leggagyibb. A váz hegesztése pedig kritikán aluli. Konkrétan nem volt egybefüggő, hanem 2-3 mm-es lyukak voltak benne A kezét törném el aki ilyet árul.
Ez a hozzászólás nem jöhetett volna létre elektromosság nélkül.
-
Newneed
tag
Szia!
Nekem tektro márkából van hasonló a biciklin(a.m.s), és teszteltem is hogy mi a különbség a sima illetve a fékerőszabályzóssal. Aszfalton a fékerőszabályzós bicikli stabilan, rövid féktáv után megállt, a szabályzó nélkülivel (shimano rendszer, kellys fékpofával) pedig blokkolt az első kerék, felemelte a hátulját. Fel borulhattam volna ha nem engedem ki a fékkart. Murván, zúzott kőn, szabályzóval nem történt semmi gond, megállt rövid úton, szabályzó nélkülivel, blokkolt, ill. csúszott az első kerék a kavicsba, hosszabb ideig tartott megállni.
Hasznos egy kütyü, de egy picit visszavesz a fékerőből, cserébe nem állsz fejre.
(A teszt kb, 20km/h-sebességnél történt.)aloha
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- Milyen routert?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- ZIDOO médialejátszók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Békéscsaba és környéke adok-veszek-beszélgetek
- BestBuy topik
- További aktív témák...
- DJI Mini 4 pro FMC drón - 3 akku, RC2 táv, 2 táska, Filterek, 2025. decemberig garancia, DJI Care
- DJI Air 2s FMC drón 7 akkumulátorral!!! - 5,4k video, 1" SONY CMOS
- Garmin Edge Explore 2 Kerékpár Computer, Bontatlan, Új, 0 Perces, 1 Év Garancia, Házhozszállítás
- Insportline Airbike Pro 2022 otthoni / edzőtermi szobakerékpár (air bike)
- Eladó 0km-es új elektromos roller (iScooter i9)