-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz ZolkoW #197900 üzenetére
Ottapont.
Kivéve a fékerőt illetően, azzal nem értek egyet, én jóval biztonságosabbnak érzem országúton is a tárcsát. Mondjuk ez konkrétan elég érv is mellette. Túl sokszor kellett már viszonylag nagy sebességnél vészfékeznem...
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
-
ivana
Ármester
válasz flash- #197898 üzenetére
Én mindig ott szoktam csövezni mellette a polifoam-on
(#197899) 6030D Outiból csak olaszt szabad venni
(#197901) parandroid Mindkét outimon jó nehéz campa record, meg chorus fékek vannak. Azok bőven elegek mindenre. A lényeg, hogy az egyforgáspontos hátsó féken fogták meg a súlyt, az elsőt meg kő merevre csinálták. Annyira én nem vagyok elájulva a tárcsáktól, plusz szvsz egy outin felesleges macera, főleg ide.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz flash- #197898 üzenetére
kérdés mennyire messzire akarsz ülni a bringától és mennyi időnként nézel rá
egy ilyen hurok kábelt átvágni kb 1 másodperc, és még csak hangos sem lesz a dolog, szóval érdemi biztosításnak nem mondanám... átfogalmazom, aki lopni megy egy vonatra, az ettől nem rémül meg.
az U-lakat jó dolog, de főleg azok, amiknél mindkét oldalt el kell vágni (mert az U mindkét szára nem henger, hanem sokször alakú, így nem forog el az egyik oldal elvágása után) és lehetőleg olyat, amit nem lehet erővágóval elvágni (vannak ilyenek ám)
ezeken az U-lakatokon általában csak az akkus flex fog ki, de az meg nem sűrű a vonatokon.
hurok kábellel a gyorsan kihúzható dolgokat véded, mondjuk az első kereket ha az gyorszáras, vagy a nyerget, hogy ne vigyék el nyeregszárral együtt.“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
jjeahh
nagyúr
Ha már szép (és állítólag nagyon jó) tárcsás outik: [link] . Tudom ízlések és pofonok, de azok a részletek...
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
eddie1978
aktív tag
Nekem megfelel a tárcsa (is). Mindenki el tudja dönteni neki mi a jó. Nem meggyőzés a cél. Ezer szempont szerint lehet vizsgálni. Én így jól elvagyok. Szerintem, ismétlem szerintem, műszakilag jobb a tárcsafék. Gépjárműveknél ez a váltás már régen lefutott.
-
Major Lion
senior tag
válasz flash- #197898 üzenetére
Szerintem ha már a két bringát összezárod egy U lakattal az is elég lehet, azért két bringát felkapni és levinni a vonatról nem hiszem hogy lehetséges, persze attól függ milyen kocsin, a duplaajtóson ott le lehet velük szállni de azért macera...
Ha nem látsz rá a bringára akkor mindenképp még egy kisebb U lakat amivel rögzíted a két összezárt bringát valamihez.Milyen szomorú hogy ilyenre szükség van vonaton...
On a long enough timeline the survival rate for everyone drops to zero
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Mezga Aladár #197895 üzenetére
Egy ideig lehet pisilni szemben a széllel, de aztán mikor már a gatyád teljesen elázott szépen feladod a dogmáidat.
flash...ott nem kell lezárni és nem is kell otthagyni, vannak mellette ülések oda kell ülni. Kis túlzással akár rosszabb is lehet mint az utcán hagyni, ha leszáll egy pofátlanabb tolvaj vele és a vonat elindul, bottal ütheted a nyomát.
#1978996030D...jó, hogy most szólsz csak középkategóriát vettem!
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
eddie1978
aktív tag
válasz -=RelakS=- #197908 üzenetére
Háhá. Tudtam hogy ez lesz. Mindig a van újabb példa, nézőpont. Végtelen parttalan diskurzus. Inkább tekerjük ami van!
[ Szerkesztve ]
-
flash-
veterán
válasz Hasaggymeg #197909 üzenetére
En sokat utazok vonaton bringával, de most úgy vettük a jegyet a balatoni aranyhíd expresszre hogy másik kocsiba szól a mi hellyegyünk(klímás ic) meg masikba a bringáké,
Abus u40 mini u lakatom van csak, azzal mar nem sok helyen tudok ketto bringat valamihez odazárni, lehet kellene még egy, bár lehet tenyleg le se lehet vinni ketto osszelakatolt bringat nem tudom ez milyen kocsi lesz[ Szerkesztve ]
"Embrace our fellow man, no longer vilified"
-
Ringman
nagyúr
válasz jjeahh #197905 üzenetére
én végtelen pénzért inkább ezt választanám, legalább bikefitting után adott személyre gyártják az egészet: [link]
(mondjuk ők is elkezdenek tárcsafékes modellt gyártani: [link] )
szerk: ig-oldaluk
[ Szerkesztve ]
-
Major Lion
senior tag
-
nmate91
tag
válasz 6030D #197899 üzenetére
Nem tudom, én azt látom, hogy 105-ösöknél van egy nagyobb ugrás pl. nálam ott a határ (ár és minőség is). Itt jön be a hidraulikus fékkar is.
Én nem mondom, hogy jobb a felnifék vagy ilyesmi, de még itt lesz.
Főleg azért nem fog lejjebb menni ezeknek az ára, mert az emberek úgy veszik az ultegrás gépeket is, mintha nem lenne holnap. Aztán ott támaszkodik kinyújtott könyékkel a millás Bianchi kormányán a Margit szigeten, mintha egy kocsmapult lenne
-
jjeahh
nagyúr
válasz Ringman #197912 üzenetére
Milyen klasszikus dizájnok. A Prova tetszik még nekem, de a Bastion vázak valszeg jobbak. Király, hogy elvileg Bastion vázakat 3 féle merevséggel lehet választani, kényelmestől az ultra merevig és a súly (asszem) nem változik. Ha jól tudom, amúgy a Quantor is ilyen, hogy személyre szabják a geo-t, de ők csak montikkal foglalkoznak.
Fb: facebook.com/n.barni | Insta: instagram.com/n_barna/ | Strava: bit.ly/2HvMboG
-
Friczy
senior tag
válasz bszg@ #197867 üzenetére
A hátsót nem is tudnám az út szélén beállítani, mert nem érem el egyszerre a fékkart és a féktestet.
Kipróbáltam, amúgy is kellett féknyerget állítanom. Minden probléma nélkül el lehet érni egyszerre a fékkart és a féktestet rögzítő imbuszcsavarokat, ha a kormányt befordítom jobbra, és átnyúlok a váz felett bal kézzel, be tudom húzni a féket, jobbal meg meghúzom az imbuszokat. -
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz Ringman #197912 üzenetére
Ilyenek vannak Dollingernél is.
#197911flash-...értem...ugyanakkor én nem lennék nyugodt 3 kocsival arrébb lezárt bringámmal, az biztos.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
Beri
addikt
válasz Hasaggymeg #197892 üzenetére
Nekem is volt olyan biciklim, amin az első fék a gumi futófelületét nyomta, úgy lassított. Mindig azzal takarítottam a gumit, amikor kijöttem a sárból
Más:
Volt szó drága biciklikről gagyi cuccokkal. Az hogy van, hogy egy 600ezres biciklin belépőszintű apex van, meg madzagos tárcsafék?eladó Aromamizer RDTA V1
-
Ringman
nagyúr
válasz Hasaggymeg #197922 üzenetére
na jó
ott is van ilyen nyilvántartás a kezdetek óta? [link]
-
bazsimano
őstag
Sziasztok!
Fiamnak nézünk kerekpart. 9 éves lesz. 140cm es belso labszarhossz 69cm. Akkor mindenkepp 24es meretu kerekpart nezzunk neki?
egyeb felszerelsre mire erdemes ugyelni? milyen valto a jobb vagy amit erdemes "keresni"?
elore is koszonom a sgitseget!
udv
balazs -
xy.zsolt
őstag
Ha pedig már tárcsafék outira akkor lenne inkább ABSes....hogy az acélfelniseknek is értelme legyen váltani.......ne csak a kinézet miatt
[ Szerkesztve ]
BESTSECRET MEGHÍVÓt szívesen küldök PM-ben.
-
xy.zsolt
őstag
-
ivana
Ármester
-
őstag
válasz xy.zsolt #197926 üzenetére
a Bosch-nak és a Blubrake-nek már van működő ABS-e, a Shimano meg 2019-ben védette le a sajátját (gondolom nemsokára kijönnek vele)
“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
őstag
válasz ivana #197932 üzenetére
az ABS biztonságot ad, főleg a 25 kilós ebike-ot 25 km/h-val hajtó nyuggereknek
ott nem aközött döntesz, hogy 3m a fékút, vagy 3,5m hanem, hogy megállsz vagy a blokkoló kerék miatt elesel“The trouble with the world is that the stupid are cocksure and the intelligent are full of doubt.” - Bertrand Russell
-
ivana
Ármester
válasz -=RelakS=- #197934 üzenetére
Az az autó, itt ha áll az első kereked akkor esel a francba, de azt meg érzed úgyis. A hátsó vészfékezésnél nincs a földön, azt tök felesleges fékezni Ha viszonylag lassan mész akkor a hátsó fék kormányig jobb láb földre szerencsésebb általában, első kerékkel nem jó neki koccanni valaminek 5-el sem.
(#197935) f4lcon Az a baj, hogy akinek ilyenre szüksége van az ebikeal 25-el száguldozik
-
válasz bazsimano #197933 üzenetére
Használtban sokkal könnyebben találsz 26-ost. A legszarabb kor amúgy, szerintem most ne vegyél drága bicajt, hacsak nincs kistesó is, aki majd örökli, mert jövőre már sanszos, hogy akár egy s/xs-es 29-es is jó lesz neki.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
Hasaggymeg
Topikgazda
A hangja minden pénzt megért.
#197927this no owl...nekem néha tényleg jó lenne ...na nem azért mert olyan erős vagyok, hanem mert kiállnék néha megpihenni pár csapás erejéig és úgy terepen, laza talajnál súlytalan marad a húzó kerék, és mert hátul 2 bar körüli nyomáson bringázok.
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
-=RelakS=-
veterán
válasz ivana #197937 üzenetére
Ki hogy csinálja.
Én ott xarnám össze magam, ha a hátsó kerekem megemelkedne, jönne egyből a rémkép, hogy repülök, mint a győzelmi zászló.
Gondolom, a 120 kilóm sem nagyon kedvez a hátsó emelgetésének"itt ha áll az első kereked akkor esel a francba"
Akkor egy első abs-nek csak van értelme, nem?[ Szerkesztve ]
Itt streamelek játékot időnként: https://www.twitch.tv/relaks__
-
Vasinger!
nagyúr
Valaki tudja, hogy ennek a tépőzáras cuccnak mi a neve és hogy hol lehet ilyet venni?
[ Szerkesztve ]
-
bazsimano
őstag
válasz parandroid #197938 üzenetére
igen pont ezt vettem eszre. Van egy ket evvel fiatalabb teso...de mindenkepp valami hasznaltat nezegetunk valami minosegit...nem tudom, hogy ha genesis, merida, gepida, cube ha ilyet latunk ilyen meretben 40-60 ezres arsavban, akkor jo lehet?
ezert kerdeztem, hogy pl valtonal mi a jo valasztas , mit nem szabad semmikepp valasztani es hasonlok ...
de majd nezegetem a hasznaltpiacot...hatha elobukkan valami jo ajanlat! -
maximilian4
addikt
Ilyen sem történt még velem, ma tekerés közben olyan rosszul lettem, le kellett ülnöm az út szélére. Nem bírom a meleget az tény, de egyszerűen egyre forróbnak éreztem a levegőt és egyszerűen hiába lélegeztem úgy éreztem hogy nem kapok levegőt, nincs benne oxigén, és persze elfogyott minden erőm.
[ Szerkesztve ]
Maxi
-
Hasaggymeg
Topikgazda
válasz maximilian4 #197949 üzenetére
Ismerekedsz határaiddal. ... inni viszont muszáj, nekem ilyenkor már a meleg folyadék is jó, csak legyen valami, tegnapi cuccaim olyanok a kiizzadt sótól mint valami térképek.
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen