-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #42495 üzenetére
Berner Nagyteljesítményű kenőanyag 500 ml Ez a legolcsóbb, legegyszerűbb, és talán az egyik legjobb megoldásra láncra, sok-sok drága szar kipróbálása után ez a véleményem. Valamint egy csomó máshoz is használható.
Ez a PTFE feliratú, ebbe van golyó, meg sárga színű a zsír benne, szerintem ez ásványi, mert ez a lebomló, láncra ideális ha van bennünk egy kis környezetkímélő hajlam. De van belőle fehér, golyó nélküli, szintetikus is.Teleszkóp az attól függ hogy milyen a perselyezése. Műanyag perselyezésűbe mehet a lágy szilikonzsír, de a komolyabb teflonosokba azt ne, azokhoz kell venni manitou prep-m -et vagy ami még jobb az az RSP teló zsírja. Ezeket lehet megbolondítani egy kis teleszkóp olajjal, ha valami folyékonyabb dolgot akarsz kikeverni.
[ Szerkesztve ]
-
Auratech
őstag
válasz Teasüti #42495 üzenetére
Bigman Multi Zsírspré. 500 ml asszem olyan 1500ft...
30% lítium bazisú kenőanyagot tartalmaz, tehát alkalmas csapágyak kenésére is. Propán bután hajtógázas. Vizlepergető, ellenáll gyenge savaknak, lúgoknak. -30c - tól 160c-ig. Sokáig elég. Kifújáskor tulajdonképpen folyékony, majd a hajtógáz kiforr belőle és megkocsonyásodik. Biztos van más speckó anyag is, de mivel nagyon jól lehet célzottan helyre juttatni, ezt választottam.Hazaértem elnyalás nélkül. A délután kezdődő havazás hókásája megfagyott, így néhol a vájatokban kötöttpályássá akart válni a tekerés, ami engem riaszt...
Amúgy jólesett, mint levezetés. Úgy számoltam, a 15 km kb egy fél tábla csoki minuszba...túratempó esetén.Toomy - valahogy úgy, drámázás nélkül. Amit a filmben látni lehet, az gyakorlatilag baromság.
Az anatomiailag semleges ízületi középállapotban a kart egyenes irányban lassan de határozottan húzzuk. A ficam oldódik. Nem tépjük, feszítjük!
Ha nem történik gyors korrekció, begörcsölnek a környéki izmok és a ficam rögzülhet. Ha ilyenkor erő éri, elszakad a francba, ami befeszült. Rögzíteni kell. Irány a baleseti.Auratech Field Recording
-
rétisün
veterán
válasz Teasüti #42567 üzenetére
"Ebbe a HG93-asban meg bele se megy"
nem is szabad neki belemenni. ha megnézed, azért nem megy bele, mert a képeiden bal oldalt lévő szemen akad fenn ( 1 ). ha kopik a lánc, az a rész, amit a láncnyúlásmérő átfog, hosszabb lesz, és úgy már belemegy.
másik véglet pedig a mikor a 2-essel jelzett helyen akad fenn, mert annyira kopott.
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
Hasaggymeg
veterán
-
feka007
nagyúr
válasz Teasüti #42719 üzenetére
Én is úgy szoktam, hogy mutatóujjamat ráteszem a váltóra, és mellette lévő két ujjammal pötyögtetem a féket
November legeleje óta bringán se voltam, nagyon várom már, hogy odalépjek neki végre, már nem kell sok és beindulhatok mint idénybringás Idén többet akarok menni mint tavaly, tavaly olyan 1300-at mentem csak, bár azt mind nyáron kb
-
Peet210
őstag
válasz Teasüti #42930 üzenetére
Oké, megvan.
54. § (1)335 Kerékpárral a kerékpárúton, a kerékpársávon vagy erre utaló jelzés (117/c. ábra) esetében az autóbusz forgalmi sávon, ahol ilyen nincs, a leállósávon vagy a kerékpározásra alkalmas útpadkán, illetőleg - ha az út és forgalmi viszonyok ezt lehetővé teszik - a lakott területen kívüli úton, a főútvonalként megjelölt úton az úttest jobb széléhez húzódva kell közlekedni.
(7) Tilos
a) főútvonalon 12. életévét be nem töltött személynek kerékpározni;Régről úgy emlékeztem, hogy kerékpárosnak és segédmotorosnak nem lehet (szerencsére tévedtem ).
Bár tegyük hozzá bizony vannak olyan főútvonalak ahol nem szívesen (sőt inkább egyáltalán nem) tekerek.Today's record, is tomorrow's motivation
-
Manitou
addikt
válasz Teasüti #43116 üzenetére
Úgy váltol ahogy akarsz. Persze a keresztbeváltás nem túl egészséges. Pl elöl nagytányér hátul szintén nagytányér. De elöl középső hátul nagy az még elmegy kategória rövid távon
hoffman_
FSR AM gép . És marha jól lelehet menni vele felfele is . Igaz nekem 12 kg alatt van , ez sem elhanyagolandó[ Szerkesztve ]
-
madmike
őstag
válasz Teasüti #43161 üzenetére
2 napja vettem a bringát, nem mennék vissza az eladóhoz megnnézni, hogy hol tárolta
Nálunk jó helyen lesz. Délután kipróbálom a cifet, kollegám is ugyanezt ajánlotta reggel. Aztán áttörlöm wd40es ronggyal és remélem minden rendben lesz."Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
madmike
őstag
válasz Teasüti #43211 üzenetére
Azok a karcok szabad szemmel nem láthatóak, csak a vaku fényében. Én is meglepödtem, amikor feltettem a képet a gépre.
Nem nagyon lehet 1 évnél öregebb a bringa. A vázon sehol egy karc, a villa fényezése is hibátlan. gyári gumik vannak rajta, amiken látszik, hogy alig néhány 100km lehet bennük. Azt meg, hogy szabad ég alatt tárolta volna nem hiszem. Inkább az lehet, hogy párás helyen.norbee2244: tényleg, ez igy hirtelen be se ugrott, akkor asszem vezetékest nézek.
[ Szerkesztve ]
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
Aegon
csendes tag
válasz Teasüti #42989 üzenetére
Kedves Teasüti!
További kérdéseire az alábbiak szerint válaszolunk:
"Chat-en nekem azt mondta a kolléga, hogy elegendő egy adásvételi is, amennyiben természetes személytől vásároltam. Ellentmondás?"
Számlára mindenképpen szükség van. Elnézését kérjük a téves tájékoztatásért."Ha katalógusból választott kerékpárról van szó, akkor egyértelmű ennek meghatározása.
A másik (érdekesebb) eshetőségre nem kaptam választ. Engem itt kifejezetten a nem triviális esetek érdekelnek!"
A kerékpár biztosítást elsősorban azok számára hoztuk létre, akik komplett biciklit vesznek. Ettől függetlenül értékesnek tartjuk a felvetéseit, amelyek segítenek minket a termék esetleges továbbfejlesztésében.Sportbiztosítással kapcsolatos kérdéseire válaszolva:
Az Aegon nem értékesít extrém sport biztosítást, de létezik a piacon kifejezetten ilyen típusú biztosítás is, ha valaki éppen ilyen jellegű sportot űz. Fontosnak tartjuk tisztázni az extrém sport jelentését (forrás oep.hu):
„különösen veszélyes, extrém sport, szórakoztató szabadidős tevékenység:
vízisízés, jet-ski, vadvízi evezés, hegy- és sziklamászás az V. foktól, magashegyi expedíció, barlangászat, bázisugrás, mélybe ugrás (bungee jumping), falmászás, roncsautó (auto-crash) sport, rally, hőlégballonozás, félkezes és nyílttengeri vitorlázás, sárkányrepülés, ejtőernyőzés, paplanernyőzés, műrepülés.”Az Ön által említett hobbi szintű hegyi kerékpározás a fentiek értelmében nem minősül extrém sportnak. Az adott biztosítás feltételei minden esetben tartalmazzák a téríthető események körét. Az Aegon AD-01 balesetbiztosítás keretein belül lehetősége van baleseti halál, közlekedés baleseti halál, baleseti rokkantság, baleseti kórházi napi, baleseti műtéti, baleseti csonttörés és baleseti égésre szóló valamint nem baleseti eredetű kórházi napi, műtéti és kritikus betegségekre szóló biztosítást kötni.
Ezeket a szolgáltatásokat és azok biztosítási összegeit kombinálhatja, persze ettől függően változik a biztosítás díja is. Fontos tudni, hogy a balesetbiztosítás nem a ténylegesen bekövetkezett kárt (így pl. az Ön által említett költségtérítés elvesztését) fizeti meg, hanem a szerződésben vállalt összeget, amely a kérdéses kár összegétől nem függ.A balesetnél tehát fontos kizárás, hogy az extrém sportolás során elszenvedett balesetre nem vállal fedezetet, további kizárások is szerepelnek a szerződésben, de ezek a feltett kérdéssel nincsenek összefüggésben. Természetesen nem nyújt a balesetbiztosítás szolgáltatást a szándékosan, a biztosított által akartan bekövetkező sérülésekre és a súlyosan gondatlan okú eseményekre, ilyen lehet például, ha valaki súlyosan ittas állapotban vagy kábítószer fogyasztásának következtében szenvedi el, vagy ittas illetve jogosítvány nélküli gépjárművezetés közben idézi elő a balesetet.
Üdvözlettel,
Aegon Ügyfélszolgálat[ Szerkesztve ]
-
Aegon
csendes tag
válasz Teasüti #43287 üzenetére
Kedves Teasüti!
A szabályzat III.2. pontjának értelmében a biztosító kockázatvállalása a kerékpár gyári alapfelszereltségére terjed ki, melyek általában az alábbiak:
a) vázszerkezet (váz, villa, teleszkóp),
b) kormányrendszer (kormányfej, kormánycső, szarv, csapágyak),
c) hajtómű (csapágy, pedál, racsni, lánc, váltó, váltókar, hajtókar),
d) fékrendszer (fékkar, fékbetét, fékalkatrészek),
e) komplett kerekek gumival,
f) nyereg.Nem minősül alapfelszereltségnek, azonban 50.000 Ft feletti biztosítási összegre kötött szerződések esetében, a biztosítási összegen belül, annak 5%-át meg nem haladó mértékéig, a biztosító megtéríti a kerékpárra szerelt gyermekülésben keletkezett károkat.
A szabályzat III.3. pontja értelmében a biztosító kockázatvállalása nem terjed ki az alábbi felszerelési tárgyakra, tartozékokra, kivéve, ha azok bizonyíthatóan a gyári alapfelszereltség részét képezik:
a) csomagtartó,
b) kosár,
c) kulacstartó,
d) sárvédő,
e) visszapillantó tükör,
f) világítás.Továbbá a biztosító kockázatvállalása nem terjed ki az alábbi felszerelési tárgyakra, tartozékokra:
g) utánfutó,
h) kerékpáros táska,
i) computer, kilométer-óra, pulzusmérő,
j) pumpa,
k) szerszám,
l) ruházat,
m) szemüveg,
n) fejvédő sisak,
o) levegőszűrő maszk,
p) kerékpáros ruha, kesztyű,
q) kerékpáros cipő.Amennyiben a III. 2. b)-f) pontokban felsorolt gyári tartozékokat a káresemény bekövetkezte előtt annál magasabb értékűre cserélték, térítéskor a vásárlást és értéket igazoló számlák bemutatása szükséges.
A szabályzat itt érhető el >>Üdvözlettel,
Aegon Ügyfélszolgálat -
KSparrow
senior tag
válasz Teasüti #43516 üzenetére
Igen, nem árt. Nekem mondjuk egy Balance össztelós volt, pár évig ment, most is jó még, de annyi nyűgje volt, hogy inkábbb vettem egy retrót. már nem vagánykodom vele, a stílus fontosabb lett, ahogy beléptem a második X-be
Ha megcsinálom az új régit, kipróbálnám hosszabb távon is.[ Szerkesztve ]
Nokia kérdéssel forduljatok hozzám nyugodtan! 808 PV /// Oneplus 8 Pro /// Mobilmementók
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #43531 üzenetére
Szerintem rá lehet bármire, én a foxot fújogatom vele. De ez ilyen teljesen sima szilikon, nem autó ápoló szer, szóval nincs benne semmi agresszív anyag. Szerintem csak jót tesz a szimeringnek, nem szárad ki meg ilyesmi, taszítja a vizet a sarat..
Lehetséges hogy az axonod a benne levő patronos rendszer miatt indul meg rosszul. Ha szétszednéd és megnéznéd hogy a patronba mennyire nehezen mozog a nyomórúd, és tényleg nehezen megy, akkor megvan az egyik oka. Egyébként szerintem szét kéne borítani, és kitisztítani a perselyeknél, és teleszkóp zsírral összerakni, vagy ha műanyag perselyes, akkor elég a szilikon zsír is, és akkor klasszisokkal jobban menne, ha rég nem volt szétszedve, vagy netán ha soha.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Teasüti #43531 üzenetére
Megvan, teflon spray.
(#43534) ---Lasali---
Elméletileg csak szilikon olaj és hajtógáz van benne.
Arra gondoltam első sorban, hogy nem degradálja a telóban lévő kenőanyagokat, ha keveredik azokkal?
Kiszáradva szerintem nincs, látok némi kenést a mozgása után.
De akkor szétszedetem ezt is.
Találtam helyben egy szerelő srácot, aki jónak tartja magát. PMMK-n szaktárs.
Vagy 9 éve szerel bicikliket, ha igaz és nem újdonság neki a gyorszáras teszt sem. Ha igaz...
Megjön a fizu, akkor viszem hozzá a gépet, azt mondja 4000-ért mindent megcsinál rajta maszekban.[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz Teasüti #43539 üzenetére
Ha ekkora ász az ember, akkor miért nem dolgozik műhelyben?
Milyen csillapításokat tud szerelni meg felújítani? Van Pécsett egy srác, aki bikemag forumba is szokott írogatni hogy komolyabb telókat is szerel, még az is lehet hogy vele sikerült összefutni. Felújításba egyébként az a necces, hogy ha csak otthon nyomod az ipart, akkor nem fogsz tudni rengeteg villához alkatrészt kapni, hiába értesz hozzá.
Egyébként abba az iskolába én annyi kreténnel beszéltem, nekem már mindent bemeséltek, ha mind igaz lenne, akkor gyakorlatilag ott gyűlt össze a gazdag jó helyre született és egyben tehetséges életművészek nagy százaléka az országból. De általában bebizonyodott hogy iszonyat kamu művészekkel van dolga az embernek, vagy beteges hazudozókkal akiknek valami kiskori pszihológia problémája vezetett eme végkifejletthez. Amúgy most 3 tantárgy miatt rúgtak ki onnan amiket előtte leadtam. Végre! XD4 ezerért egyébként egy full szervizt hülye aki bevállal.. az vagy annyira lesz fullszerviz hogy semennyire, vagy az ember szeret ingyen dolgozni másnak.
[ Szerkesztve ]
-
szki
őstag
válasz Teasüti #43555 üzenetére
Érdekesek ezek a pedálfordulatok. Állítólag 90 felett lenne optimális. De nekem más az izomzatom, keringésem, és általában 80 körüli fordulattal tekerek. Most télen meg csak 70-nel "pörgetek" 48/16 v. 48/18 áttétel a trekkingen. Futásnál viszont mindig 180 lépés/perc felett pörgök, ami bicajnál a 90-es pedált jelenti. Más izmok dolgoznak.
Persze versenytempónál 85-90 közti a pedálom. Ha meg bolyban van a tekerés, akkor 90 fölött bárki pörgeti a lábát. Pláne egy jó hatásfokú hajtással rendelkező, könnyű outival.[ Szerkesztve ]
-
-
deicide
veterán
válasz Teasüti #43555 üzenetére
Nem vagyunk egyformák , én kizárólag nagytányéron tekerek és csak 7% feletti emelkedőkön váltok középsőre, 52/17 síkon szélcsendben, 52/23 szembe szélben és 52/11 hátszélben. Valamiért a térdem nem szereti a pörgetést (pedig logikusan az ró kevesebb terhet a térdre), fájdalommal tudatja, ha kb 70-80 rpm felett tekerek.
[ Szerkesztve ]
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
-
pengemetal
aktív tag
válasz Teasüti #43642 üzenetére
Ugyanilyen problémám volt 2 hete (tavaszi-nyári bicajt építek) nem nagyon találtam én sem merev villát, de végül ezt találtam Megrendeltem, egy próbát megér, legfeljebb eladom, úgyis hiánycikk
"Nem a berúgás a cél, de útba esik"
-
tomek017
tag
válasz Teasüti #43654 üzenetére
Szia. . .Borzalmas a helyesírásom....
Köszi a véleményt
Lehet maradok a schwalbe -nál. (720g/db)
Most a kecském valami 13kg."Aki hülye haljon meg!... mondta az aranyhal és kifeküdt a partra napozni." (tomek017 felhasználónak 24 pozitív és 1 negativ értékelése van a fórumon! - http://phmegbizhatosag.atw.hu/ )
-
madmike
őstag
válasz Teasüti #43699 üzenetére
A lidllel az a baj, hogy egy évbe 2x vannak bringás cuccok aztán ennyi, én pedig ezekről mindig lemaradok, mert nem szoktam oda járni. Ha jól gondolom 1 hónapon belül kéne lennie egy ilyen bringás hétnek náluk,mert indul a szezon, lehet kivárom.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
madmike
őstag
-
harry
veterán
válasz Teasüti #43801 üzenetére
Igazából úgy látom a műhelypumpák mind drágábbak és nagyobbak, s bár biztos ennek vannak előnyei, nekem fontosabb a kis méret és ár, úgy sejtem sokat úgysem lesz használva... Szóval ezek közül melyik lehet jobb vagy rosszabb? Gondolom azért olyan hatalmas különbségek nincsenek.
Theoretically, this damn thing oughta work now.
-
ludsimon
veterán
válasz Teasüti #43913 üzenetére
Vaterát azonnal felejtsd el!
Best buy:
[link]
[link]
[link]
[link]- annyi hátránnyal rendelkezik, hogy nehéz (kb elemekkel együtt 300-400g ) Nekem ez már bitang nehéz.
Persze egy olyan gagyi Cateyehez viszonyítva, ami 4 db AA elemmel működik, az még talán ennél is nehezebb.
De egy CR2032-eshez viszonyítva nehéz, mert az kb összesen a 2 db 100g.[ Szerkesztve ]
undefined
-
madmike
őstag
válasz Teasüti #43913 üzenetére
Nem lehetnek rosszak. Én lassan 2 hete rendeltem ebayről egy ilyet 1500ft-ért.
Youtubeos összehasonlito teszt.
A videó alapján jónak tűnik, remélem valóban jó lesz."Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
madmike
őstag
válasz Teasüti #43917 üzenetére
Nekem eddig még semmi sem akadt fent a vámon, pedig már elég sokszor rendeltem, és többször 22 euro felett. A legtöbb ebayes eladó ajándéknak tünteti fel a küldeményt és többnyire alacsonyabb értéket is irnak rá.
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
ludsimon
veterán
válasz Teasüti #43917 üzenetére
1300 helyett inkább 700-800 lumen, de hidd el! ennél több nem kell biciklire!
Igazából videó sose fogja visszaadni milyen igazából, de talán ezen látszik valami milyen erős egy ilyen. Ez nem pont az, de ugyanakkora driver van benne, illetve ugyanaz a led.
Nyugodtan megrendelted!
Se vám, se áfa nem fogja terhelni a kis csomagodat.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz Teasüti #43920 üzenetére
Terepen gondoltam azt a 7-800 lument, hogy annál több nem kell egy esti XC-zéshez.
Városba 100 lumen is elég, látni is fogsz vele és látszódni is. Legalsó fokozata azt hiszem 100 lumen.Én anno 300 lumennel Nightrideoltam és az még határeset volt, de elégségesnek mondható lefelé 40 km/h-nál is.
De mindenképp a minimum az 500 lumen ami kell erdőbe szvsz.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
Tomi_Sci
őstag
válasz Teasüti #43920 üzenetére
ludsimon mondja a tutit
Nekem nem olyan töltőim vannak, hanem OEM, de azok is tökéletesek, sőt olcsóbbak. Bár most hirtelen nem találtam annál az eladónál akinél szoktam rendelni.
Lámpát NE ebay-ről vegyél. A legtöbb eladó szar driverrel adja, amivel alig tud 1 - 1.5 A-t. A lightmalls-os garantált 3A, nagyon durva fényereje van. OP reflektoros 501B-t vegyél, az a legjobb brinágra. A többi linkelt inkább a gagyi kategória, az ilyen tekergetős dolgokat kerüld.
A videóban nem ilyen van, hanem egy C8. Az is jó lámpa, csak nem bringázáshoz Nem szór eléggé, meg orrnehéz. Az 501b-nek teljesen más a képe.
Egyébként ha igazi fotonágyút akarsz akkor lightmallson van direkt bringás lámpa.Szerk.: Nekem bontott márkás laptopcelláim vannak, a nyeregtáskában tartok +3 db-ot, úgyhogy nem gond ha lemerülök. A laptopakku ráadásul sokkal olcsóbb is.
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html
-
ludsimon
veterán
válasz Teasüti #43922 üzenetére
Ezzel nyugodtan ki lehet menni akármilyen terepre...
Bőven elég lesz bárhová.Ezek a méreg drága 40-50-60k-s árcédulás lámpák abban különböznek, hogy kb 10-20 éve foglalkoznak ezzel a témával, és meg kell fizetni a nevet, márkát.
Ez azért ilyen olcsó, mert kínai és sorozatgyártásban legyártanak 1 nap 1 millió darabot. (csak mondtam egy számot.)
Minőség néha eléggé borzasztó és fel kell javítani, de ennyi pénzért ez szerintem teljesen elfogadható.Gondolok ezalatt arra, hogy hőpasztát érdemes mellé venni és rendesen kicsavarni a fejet, letisztítani a gyárit és adni neki, a menetnek is, illetve a heatsink-nek is.
Forrasztásokat ellenőrizni, kapcsolót ellenőrizni, hogy rázkódástól nem kapcsol e, ki be, érdemes ezeket útnak indulás előtt ellenőrizni, szétkapni.Szóval ha nincs műszaki érzéked akkor maradj inkább a 20-30k-s árkategóriájú lámpáknál.
De nem szokott gond lenni ezekkel, nem ijesztgetlek.
Meg biztos van valami műszakis haverod aki meg tudja ezeket csinálni.undefined
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- macOS PC-re
- E-roller topik
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- OnePlus 7T Pro - árban is a csúcson
- Milyen SSD-t vegyek?
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Diablo IV
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- További aktív témák...
- Gigabyte GA-H81M-DS2 rev:2.1 LGA 1150 alaplap
- IPhone SE2 2020 64GB megkímélt akku 86%
- Asus P8H67 LGA 1155 alaplap
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i7-4712MQ I 8GB I 128SSD I 15,6" I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
- Bomba ár! Fujitsu LifeBook E754 - i5-4GEN I 8GB I 128SSD I 15,6" FHD I HDMI I Cam I W10 I Garancia!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest