- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- Proxmox VE
- Kapnak egy rakás reklámot a Roblox játékosai
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- ArchiCAD és Artlantis topik
- Mikrotik routerek
- YouTube
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux kezdőknek
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
MODERÁTOR
válasz ---Lasali--- #16829 üzenetére
Köszi, ma nézem meg aztán kiderül milyen az állapota. Nagyrészt városi használatban volt, nincs szétzúzva annyira, persze látni kell közelről, nem szívesen cserélnék az xt-n 2 lánctányért.
-
ludsimon
veterán
válasz ---Lasali--- #17184 üzenetére
Levenni?
Hisz 12 órája sincs meg.Én is gondolkodtam ezen a nyerges felfogatáson, de szerintem azt lehet külön is kapni.
undefined
-
DemonDani
addikt
válasz ---Lasali--- #17593 üzenetére
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
ludsimon
veterán
válasz ---Lasali--- #18164 üzenetére
Hát ez a kombináltfogós megerőszakolás nem hangzik túl jól.
Ilyet használ/t már valaki?
Úgy tűnik ez szétszedhető könnyen kézzel mint a Sram 9s változat.
Szerk.:
Igen!
Megtaláltam!
Jelenleg a piacon csak a KMC 10s Missing Links szétbontható és újrahasználható!
[link]MissingLink 10 GOLD
Pin length: 5,88 mm
Re-Usable
Perfectly connecting:
Shimano® 10-speed chains[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
válasz ---Lasali--- #18166 üzenetére
Hát nézd meg.
Sehol sincs máshol 10-eshez patentszem ami újra felhasználható.
Csak ez a KMC van ami újrahasználható.
Ezt a Connex-et meg se találtam.[ Szerkesztve ]
undefined
-
ludsimon
veterán
-
DemonDani
addikt
válasz ---Lasali--- #18373 üzenetére
már írtam neki hogy dobjon valami rendes képet
lehet az simán pakolási karc is, elég egyszer túl közel tolni a fal sarkához, így nehéz...
[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
szentkuti11
addikt
válasz ---Lasali--- #18809 üzenetére
Országútinál én biztos nem fúrkálnám meg pl.
Meg lehet azt is fúrni, haverom megcsinálta egy Altrix országúti felnivel, csak utána nehezen talált hozzá jó belsőket...
[ Szerkesztve ]
-
szentkuti11
addikt
válasz ---Lasali--- #18820 üzenetére
Írtad, hogy meg lehet fúrni, én írtam hogy nem érdemes, te beleszerkesztettél, hogy o.útinál nem szabad. Egyébként lapospereműnél meg lehet csinálni, csak nem ajánlott.
-
Misály
addikt
válasz ---Lasali--- #18856 üzenetére
A tengelytav is rovidul ami jobb fordulekonysagot eredmenyez.
-
Misály
addikt
válasz ---Lasali--- #18861 üzenetére
Hat a nagy atlag azt mutatja hogy a lancvilla is rovidul. Nekem is ilyen vazam volt.
-
Misály
addikt
válasz ---Lasali--- #18863 üzenetére
Nem muszaj mindenben egyetertenunk Nekem a 20as tyaxomnak 105 volt a tengelytavja ami minden, csak nem hosszu. Egyebkent montinal is meg lehet oldani, bar maga a monti nem egy exakt fogalom.
-
madmike
őstag
válasz ---Lasali--- #18903 üzenetére
Szingó szelepes belsőbe is bele lehet valahogy tölteni?
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
madmike
őstag
válasz ---Lasali--- #18906 üzenetére
miben lehet jobb egy defektvédő szalag?
"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
rétisün
veterán
válasz ---Lasali--- #19153 üzenetére
"meg egy hosszabb szakaszon nem lehet végig kiállva menni"
én még rövidebb szakaszon se nagyon tudok kiállva menni igaz, nem is 23-as a legnagyobb lánckerekem hátul, viszont elől meg 42-es a kicsi.....nem tudom, áttételben hogy jön ki a 39/23-hoz képest.
(#19154) ludsimon: ha jól tudom, csak a pro-ban van auto start-stop
(#19157) ludsimon: időnként ilyen 23---150 ft közötti összegekért meg lehet venni, amúgy nem tudom mennyi.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
venember83
nagyúr
válasz ---Lasali--- #19232 üzenetére
Igen, valószínűleg nem mm-re pontos. De akinek annyira pontos kell, az már valószínűleg nem magának állítja be a bringán a cuccokat.
-
attiati
veterán
válasz ---Lasali--- #19320 üzenetére
És nyeregből ki hogyan választja ki a számára ideálisat? Méregetnem kéne itthon az ülőcsont távolságomat?
"ha neked az jön be ha magasabban van a kormány"
Eddig tök azt hittem, hogy minél egyenesebben ülsz a gépen, annál kényelmesebb.
De most olvastam, hogy annál jobban terheli a gerincet. Ez igaz? Akkor a hajlított kormányú outin éri a gerincet a legkevesebb terhelés? -
attiati
veterán
válasz ---Lasali--- #19329 üzenetére
+ dqdb
"a lábad közti rész is keskeny lesz, és nem fog elférni egy szélesebb nyereg"
ott már alig férek el így isbicyclewebshop-ba megyek majd hétvégén, állítólag 1000 bringát tartanak ott, remélem engednek kipróbálni 1-2-t
[ Szerkesztve ]
-
JColee
őstag
válasz ---Lasali--- #19355 üzenetére
Aha, kösz.
-
venember83
nagyúr
válasz ---Lasali--- #19355 üzenetére
Ugyanazt, amit te. Csak elfelejtettem linkelni. Bocs.
szentkuti11: Ja, a klipsznél semmiben. Annál is ugyanaz a fékmódszer. Nem tudom, számomra teljesen elképzelhetetlen, hogy egy fixi pedáljához kössem a lábam. Igaz, ha meg nincs ahhoz klipszelve, akkor ledobja a pedál.
[ Szerkesztve ]
-
rétisün
veterán
válasz ---Lasali--- #19366 üzenetére
nálam ez a lötyögés elég hamar előjött, és valahogy nem volt kedvem havonta nézegetni, állítgatni mindkét fajta pedálnál (505, 520)
az is igaz, hogy nem tudom, a mostani pedáljaimnál nincs-e hasonló kotyogás az iparicsapágy ellenére, mert elkönyveltem, hogy nincs, szóval nem is nézem
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
gery03
senior tag
válasz ---Lasali--- #19664 üzenetére
Van erre spéci piros színű aszfaltszerűség.
-
#68216320
törölt tag
válasz ---Lasali--- #19672 üzenetére
Nem vagyok járatos a márkák terén. Az elmúlt 6 évben szinte nem is volt szerelve semmi a bringáimon (szerencsére). Megvettem, mentem, eladtam, másikat vettem. Egyedül a gumikba fújtam levegőt. Ilyen módon nekem a fő szempont az volna felni ügyben, hogy ne kelljen foglalkozni vele. Szeretném több okból is,ha a két felni egyforma lenne, ezért akarom az elsőt is kicserélni. Van valami felirat rajta és nem akarom, hogy elüssön a hátsótól. Talán sokaknak nem lényeges kérdés ez, de az autón sem néz ki jól, ha mondjuk más felni van elöl, mint hátul. Ahogy néztem hátul szükséges még pár küllőt is kicserélni.
Tehát:
2db fekete alufelni átlagos használatra volna, ne legyen a legvacakabb, de nem akarok átesni a másik oldalra sem. V-fékek vannak, olyan kellene amin frankón tapadnak a fékbetétek. Ez a szegecselés nem mond sokat. Gondolom strapabíróbb a szegecselt, de én országúton és döngölt földúton használnám, alapvetően túrázás céljából.
Esetleg ennyi infóból tudsz már javasolni valamit? Vagy menjek be egy boltba, vegyem le ami tetszik és ennyi?szentkuti11: Szeretném, ha azonos tulajdonságokkal bírna, ugyanúgy nézne ki, mint az első. Ami most van, olyat pedig nem találok neten és ugyanolyat már nem is akarnék.
ludsimon: Nem történt nagy gond. Én mentem egyenesen egy úton. Jobbról egy egy autó bevágott éppen elém. A mögötte érkező autó elöl eltakart ez idő alatt és ő is kikanyarodott gyorsan, de ez alatt én már pont elhaladtam volna előtte, de nekem jött. A hátsó kereket kapta el félig jobb oldalról-hátulról. Félreálltunk, megbeszéltük. Teljesen korrekten állt a dologhoz. Ennyi. Ja, Budapest a helyszín.
belaazallat: Igen, Ő állja a költségeket. Visszaélni nem szeretnék a helyzettel csupán ugyanolyan esztétikai és minőségi állapotban tudni a bringámat, mint volt. Mondjuk a sok idő, amit az apróságokkal eltöltöttem (beállítgatások, gumiválogatás, defektvédelem felszerelése) megfizethetetlen, de nem zavar, megcsinálom újra szívesen. Ezt nem is bíznám szervizre. Szeretem látni, tudni valami hogyan van megcsinálva.
[ Szerkesztve ]
-
mtade
aktív tag
válasz ---Lasali--- #19697 üzenetére
Köszönöm a választ. Inkább maradok a 8as hajtóműnél.
Thinking is the hardest work there is, which is probably the reason why so few engage in it. // Henry Ford
-
Bagira01
veterán
válasz ---Lasali--- #19702 üzenetére
5 éve vettem egy Rocky Mountain Flow F3.0-át(2005-ös), azóta se értem, hogy miért, nem is igazán bicikliztem. 2 éve nyaranta járok biciklitúrára(nem hegyi), eddig a gyári terepgumival(maxxis minion DH) mentem, viszont most elővettem a biciklit, télen kint volt hagyva, és szétrepedt a gumi. Azért kéne valami más rá. Ez a bicaj van ezzel kell valamit kezdenem. Eladni nem nagyon tudtam. Igazából valami épített 28-as kéne nekem max 120-140k körül, de annyira meg nem értek hozzá, hogy mit lenne érdemes összerakni
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
#68216320
törölt tag
válasz ---Lasali--- #19696 üzenetére
Köszi a segítséget. Kinéztem egy boltot, ahol pár napja vettük a párom gépét, ott fogok vásárolni, ott úgy tűnik igen csak értenek a dolgokhoz. Rögtön kérdésekkel bombáztak, mire megmutatták neki a kb. 400db-os készletből a neki megfelelő példányokat. A régi hátsó kerékből át teszem a fogaskereket. A kerékagyat érdemes áttenni vagy esetleges sérülés miatt vegyek azt is. Nem én fogom szerelni, de jó volna, ha tökéletes állapotban lenne.
-
Bagira01
veterán
válasz ---Lasali--- #19702 üzenetére
2.3-as slick, vagy valami szolidabb mintázatú gumiból mit ajánlanál? Én ezt néztem, nagyon nincs is más slick
[ Szerkesztve ]
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
Bagira01
veterán
válasz ---Lasali--- #19712 üzenetére
Az megint macerás, új kereket építeni, első tengely ráadásul átütőtengelyes, úh tleg meg vagyok kötve. Bicikli csere lenne a legésszerűbb, csak nem tudom mennyiért vinnék el ezt
Hirdetéseim: http://goo.gl/TfNH1d
-
:MTC:kandur
tag
-
Manitou
addikt
válasz ---Lasali--- #19909 üzenetére
A rohloff ennyire nem jött be neked?
Nekem semmi bajom vele, szerintem teljesen rendben van. Én még Sonaxnak használtam spéci bicajhoz való láncolaját régebben, az se volt rossz. -
amargo
addikt
válasz ---Lasali--- #19913 üzenetére
"Villa száron mit értesz? Becsúszó szárakat?"
Nem, minek hívják a villa nyakán lévő számomra a szár kifejezés illik rá a legjobban, ami a váz nyakába - számomra megint ez a legkézenfekvőbb kifejezés erre, ami re végül rákerül a stucni és egy a-head kupak a tetejére.Tehát ezt a cső szárat - nem a becsúszó szárak - gondoltam, hogy bekenem, ahol érintkezik ezekkel a nem tudom minek nevezzem csapággyal alul és felül is. Fent talán integrált is.
Ha ez így érthetőbb, emelem kalapom, de leírtam mindent legjobb tudásom szerint
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
TripleB
senior tag
válasz ---Lasali--- #19917 üzenetére
Én általánosságban írtam, mert sokan következetesen fogaskerekeznek.
De az tényleg durva,mikor a reklámtáblákon is megjelenik a centírozás centrírozás helyett...[ Szerkesztve ]
"Aki nevet, azzal együtt nevet a világ. Aki sír, az egyedül sír"
-
DemonDani
addikt
válasz ---Lasali--- #19909 üzenetére
és a Mol Limolarddal van valami tapasztalatod esetleg? Ez is molibdénes cucc
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
amargo
addikt
válasz ---Lasali--- #19915 üzenetére
Köszi!
Amit linkeltem az jó hozzá?
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
Manitou
addikt
válasz ---Lasali--- #19911 üzenetére
Te ebből doktoráltál? Biztos így van. Én ennyire részleteiben nem szoktam ezzel foglalkozni. Beolajozom és használom. Amikor először olajozza be az ember, akkor tényleg kerülni kell a poros utakat, inkább aszfalton kell hajtani egy darabig, utána már mehet a kevésbé tiszta rész is. Ellenkező esetben tényleg előfordul , hogy a láncra rátapadnak porszemek és hallani, érezni hogy "berág" a lánc.
Arra azért kiváncsi lennék, hogy ha úgy "olajozza" az ember, ahogy te leírtad, vagy csak a szokásos módon egy átlagos láncolajjal, akkor mennyivel tart tovább előbbi esetben a lánc élettartama. Biztos lenne különbség, de gondolom ez nem lenne több 20%-nál.
De most csak tippelek.tzimash
Tényleg csúnya egy masina Ezeket a gyémánttal meg arannyal díszített sok miliós bringákat sose értettem mire jók, illetve tudom, ezek csak vitrinbikeok, jól mutatnak valaki gyűjteményében.[ Szerkesztve ]
-
coqito
tag
válasz ---Lasali--- #19926 üzenetére
Köszönöm szépen a választ!
Igazából a fő érv az lenne az egyenes kormány lecserélése mellet, hogy az legalábbis ami most van iszonyat kényelmetlen. Persze ez lehet a markolat hibája is de elég szélesen kell fognom és hosszú távon ez engem zavar. A kelly's -en persze marad minden az montinak tökéletes.
De lehet az lesz a legjobb megoldás hogy kölcsönkérek egy koskormányt addig valakitől ha tudok és kipróbálom. Ezt az ahead-es átalakítót pedig megpróbálom beszerezni valahol.
Külsőnek meg a Maxxis Xenith jó lesz. [link]
[ Szerkesztve ]
-
ludsimon
veterán
válasz ---Lasali--- #19911 üzenetére
Ezzel az egésszel csak annyi a probléma, hogy gyakorlatban a TF2 100 km-t bír ki 1 fújással, Rohloff pedig 600-800 km-t.
[ Szerkesztve ]
undefined
-
DonThomasino
veterán
válasz ---Lasali--- #20022 üzenetére
Igen, az lehet de a felső részre is kéne.
A sima vég pár forintos tétel?hoffman_ hát nem tudom. [link]
[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
DonThomasino
veterán
válasz ---Lasali--- #20030 üzenetére
Nem hagytam el csak pár helyen le van horzsolva.
Speciális alakja van a sima dugó tuti nem jó bele." I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ---Lasali--- #20038 üzenetére
Legújabb trend az az, hogy nyújtás csak feleslegesen megnyújtja az izmokat, ami könnyebb sérülést eredményez, illetve a kezdeti mozgáskoordináció is rosszabb lesz emiatt. Bemelegítés ettől függetlenül természetesen kell, de az nem nyújtás, hanem a tervezett sport tipikus mozgásainak ismétlése. Erre legjobb módszer, ha magát a sportot kezded el, csak lazábban, mint tennéd, szóval bicikli esetén ha mondjuk átlagban 20km/h-val tekersz, akkor bemelegítés egy 5-10 perces 10km/h-s tekerés.
Tetszik a videó amúgy 3:37-3:42-nél jól látni, hogy a kiállás bizony messze csak nem lábizmon múlik...
-
rétisün
veterán
válasz ---Lasali--- #20076 üzenetére
utána a kerámia csapágyas
a kelly's-nél ugyanez volt, kb. 2009-ig elég jó ár-érték arányú bringáik voltak, aztán egyik évről a másikra vagy 30%-ot drágultak ugyanolyan, vagy rosszabb felszereltséggel...
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
DonThomasino
veterán
válasz ---Lasali--- #20076 üzenetére
Ezt én is így látom árban nagyon elszálltak Meridáék.
Viszont nekem régebbi vázak jobban tetszettek,
2009-10 től egyre csúnyábbak a színek szerintem.[ Szerkesztve ]
" I'm going to make him an offer he can't refuse."
-
hoffman_
nagyúr
válasz ---Lasali--- #20076 üzenetére
Én csak a hegyre szánt gépeit szoktam nézegetni, azon belül is XC és AM tekerőket. A logikátlanság ugyanúgy felfedezhető, ez bosszantó, de a vázaiktól én elolvadok. A bajom az, hogy egy számomra optimális hegyibringát 200k körül kezdenek adni, holott pont az ilyen bosszantó dolgok miatt érnek a gyakorlatban súlyos tízezrekkel kevesebbet. Ha már rászánok 180 ezret, akkor nem akarok használtat keresni, de muszáj vagyok. Más kérdés, hogy a konkurenciát se kell félteni... Főleg a KTM-et, az még ennél is nevetségesebb. De a Cube, Merida, Kellys az egykutya alapvetően. Mondjuk azt is meg kell hagyni, hogy mind a hárman csinálnak nagyon szép bicikliket, de talán a Meridánál van a legtöbb, ami tetszik.
[ Szerkesztve ]
"The time you enjoy wasting is not wasted time."
-
-
válasz ---Lasali--- #20209 üzenetére
amúgy ha valamelyik, akkor ez tuti nem lesz... ez érdekelne/kellene, ez nem lesz már raktáron...
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Buster17
addikt
válasz ---Lasali--- #20298 üzenetére
Köszi!
-
Vasinger!
nagyúr
válasz ---Lasali--- #20298 üzenetére
Lehet, hogy még egyben van, de ha alatta esik szét a hegyről lefele, akkor nem biztos, hogy megérte...
Én ezzel úgy vagyok, hogy inkább nem veszek semmit, mintsem vegyek valami rosszat. De ez csak az én meglátásom.Az meg egy dolog, hogy lehet még alkudni, de ha látod írja az eladó, hogy van rajta még mit állítani, meg a láncledobás jelentheti azt, hogy sor csere is kéne neki.
[ Szerkesztve ]
-
Doki-HUN1978
senior tag
válasz ---Lasali--- #20298 üzenetére
Ez még mindig jobb...
Köszönöm kérdésed, vettem golyókat és kicseréltem őket. A tömítések oda voltak, cseréltem "o"-gyűrűre, csak az kicsit vastagabb és fogja a pedált. Megtömtem zsírral, járatom, aztán majd meglátjuk.
"A szórakozottság a zsenik erénye"
-
Csabee.
nagyúr
válasz ---Lasali--- #20359 üzenetére
Jo otletek koszi! De akkor ti is olajosak lesztek ezek szerint s atoltoztok
Üdv: Csabee.
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ---Lasali--- #20450 üzenetére
Nekem is "bolti" lesz. Próbáltam feszegetni, szövet OK-nak tűnik alatta, akkor azért megnyugodtam kicsit. Hátsón van, az első az tökéletes állapotban van (az nem is Kenda, hanem Continental).
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Újszerű - ASROCK B450 Fatal1ty Gaming K4 AMD AM4 alaplap + Windows 10/11 HOME digitális licensz
- Újszerű - ASROCK B450 Pro4 AMD AM4 dobozos alaplap
- HP Elitedesk 800 G4 DM I5-8500T 16GB 256GB SSD (1 USB sérült, de működik)
- Dell 7060 Micro I5-8500T 8GB 500 GB SSD WIFI
- DELL LATITUDE 7390 I5-8250U/8GB/256GB SSD/1920X1080