Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • andrisbandi

    őstag

    válasz hzsolee #953 üzenetére

    megrendeli aztán nem veszi át senki? Utaztatják...fizetni meg ki fog
    - Volt már ilyenem sajnos!
    Foxposttal tud megkárosítani így egy troll, vagy egy teljesen fogalmatlan, aki nem rendelt még automatához.
    Oda-vissza csengetni kell az automáztatást 1700+1500 volt talán a díja.

    Legegyszerűbb ha kikerülöd a Foxpostot. A drágább futáros, háztól háziggal. Úgy értettem azt nem kell megelőlegezni a vevő helyett, és ingyenes a feladónak a visszahozatal is.

    Olcsó holminál muszáj foxolni.
    - Óvatosságból, leütés után kapcsolatba kell lépni a vevővel, és rákérdezni!

    Pl; ha a hirdetésben engedélyezve van a szállítás jön az email, h lecsaptak rá.
    "Új Foxpost megrendelésed érkezett a Jófogáson!
    Valaki szeretné megrendelni ..xy címmel Foxpost szolgáltatással meghirdetett termékedet. Ne feledd, hogy a csomag feladásakor a teljes szolgáltatási díjat ki kell majd fizetned bankkártyával az automatánál. A szolgáltatási díj (szállítási díj + utánvétkezelési költség) bruttó 1699 Ft"
    /Jóváhagyom az eladást/-gomb az emaiben.

    Sikeres Foxpost visszaigazolás! - jön az újabb levél.
    - Ebben a lényeg; a vevő elérhetőségei!
    Az email címére írok egy új levelet
    (a továbbküldés NEM okés, az a spamba szokott a vevőnél landolni, nem látja)

    Pl; Megerősítés kérése
    Kedves X,
    köszönöm a rendelést!
    - Akkor tudom postázni, ha ismered a foxpostos átvétet!
    Bankkártyával kell fizetni a fox automatánál.
    - Megoldod?
    Szép napot kívánok Yról!
    Üdv,
    Z

    - Ez a módszer eddig bevált!
    Aki nem válaszol annak nem küldöm. Érteni szokták miért kérdez rá a feladó, hiszen pénzébe kerül elindítani.

Új hozzászólás Aktív témák