- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ASUS routerek
- Windows 10
- Router gondok
- Kínai cégek segítik ezentúl a Teslát, a Renault-t, a Hyundait és a Toyotát
- Synology NAS
- Windows 11
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Mikrotik routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
Clickbait
aktív tag
válasz #45185024 #25 üzenetére
Nem feltétlen grafikailag gyenge, hanem megvalósitásban.
Az egyetlen példa, amit nem hoznék fel UE oldalán, az az ARK. Szerintem ronda, na de hát na, hol van ez:
Ehhez képest:
Oké, a CryEngines kép nem is realtime játékból készült, de akár származhatna onnan is.
Persze ARK-nál kellett optimalizálni, nem lehet minden hight poly egy multiplayer játékban.De természetkreálásban ráver a CryEngine. Ha másban már nem is.. egyelőre senkinek sem javaslom a CryEngine 5-öt, próbálgattam ma, de nem látom még sok értelmét használni rendszeresen. Vagy hogy ott elkezdjek egy projektet.
You got clickbaited.
-
nagyúr
válasz #45185024 #37 üzenetére
Gyakorlatilag minden egyes jelenetben lévő fényforrás árnyékot vet, legyen az az égbolt vagy akár fegyverekből kilőtt sok száz lézernyaláb, illetve a különböző robbanások....
Bocsánat, de ez annyira fáj.... A lézernyaláb ugyebár csak a 'célban' realizálódik fényként, a környezetére nem, és imigyen árnyékot sem vet. Tudom, ez olyan, mint a világűrben terjedő hang...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz #45185024 #39 üzenetére
Uszkve 20 éve lézer-tag csatáztam én is, de az ilyen helyeken a lézernyaláb (ha látható tartományban működő lézerről van szó) a füstön törik meg. Itt viszont nem erről beszélünk, hanem hogy a lézernyaláb látható sugárként van megjelenítve.
Szerk.:
Vigyázz, a Star Wars esetében kettős probléma áll fent. Egyfelől ott Blaster-nek hívják az energiafegyverek többségét (kivéve turbó lézer, na persze), másfelől ott a megjelenítés nem azonos a lézerrel, hiszen nem a fény sebességével haladnak (amilyen kis távolságokra lövöldöznek általában, egyből oda kellene a nyalábnak érnie, ehhez képest ugyebár jól láthatóan lassabb annál, és egyfajta lövedékként viselkedik a filmeken (és játékokban)).Szerk.2.:
A fényjelzős lövedék inkább illik a Star Wars-os hasonlathoz, ott viselkediknek a blaster lövedékek így.Szerk.3.: Az is megeshet, hogy egymást lőttük, én anno a Ferenciek terén lévő Games World (? nem biztos, hogy ez volt a neve, rég volt...) játékterem pincéjében játszottam.
De igen, ez hasonló effekt, mint a poron és füstön megtörő fény. Az ilyesmivel nincs problémám, ez korrekt ábrázolás, de valójában a levegőben nincs ennyi por és füst általánosan. Ilyen a valóságban a lézer, igaz ez eleve IR (szabad szemmel nem látható) tartományban dolgozik...
Elnézést, ez a téma nagyon nem illik ide, nem kellett volna felhoznom...
[ Szerkesztve ]
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
nagyúr
válasz #45185024 #48 üzenetére
Felvetődik az emberben pár dolog. Ha 80%-ban azonos akkor miután eladta hogy teheti ingyenessé ?
Simán, olyan szerződést írnak alá. A CryTek is nyilatkozott ugyebár a Lumberyard bejelentése után, és a diplomatikus szövegnek az a lényege, hogy a két motor eltérő jövőképet fog hozni. A CryTek szempontjából a két motor között egyre nyílik az olló...
Egyébként ahogy olvasgatom a hsz.-eket, sok esetben felmerül az, hogy az meglepetésként érte a CryTek-et, hogy az engine forráskódját is elérhetővé tették, mert ez nem annyira megszokott dolog.
Ez olyan mintha valaki a Windowst most eladná egy cégnek aztán rá pár hónapra ingyenessé tenné.
Mondjuk olyan, mintha valaki fizetne a Microsoft-nak egy rakat nagy pénzt, hogy megvegye tőle a Win 8.1-est, majd pont, mikor kijön a Win10, bejelentik, hogy egy forkot kiadnak a Win 8.1 alapján.
Nem kötik jogi akadályok ???
Hidd el, ilyen szinten egy kis rakásnyi ügyvéd nézi át a szerződést. Az Amazon nem tette volna meg, amit megtett, ha jogilag nincs bevédve Fort Knox szinten.
Nincsenek ezek a rendszerek a Steamban összekötve hogy megadja a motrot és a jogi ismeretek tudatában a Steam azonnal a részét leszámlázza a motor tulajdonosának ? Igy teljesen automatikus lenne minden.
Ezt a részét nem ismerem, de erősen kétlem. A Valve-t az érdekli, hogy nála jelentesd meg a játékot. Neki a kapcsolt szolgáltatásokból és a bevételekből van százaléka...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
Ragnar_
addikt
válasz #45185024 #57 üzenetére
Fura egyébként, ha multi játékban van mikrofonos játékos aki hangfallal használja, lehet hallani időnként, hogy nála kicsit máshol járnak az időben az események, viszont a játékban ugye mindennek "realtimeban kell történnie".
Amúgy ha megy az FPS műfaj akkor várjuk szeretettel a Starcraft Ghostot
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Clickbait
aktív tag
válasz #45185024 #65 üzenetére
De lehet, van gyorsulás, ingadosá ha pl fps. Ez alap.
Hogy lásd a kezeid-lábaid, nem nagy feladat, de ha nincs nagyon eltalálva akkor gagyi.
Lépést animálni, meg testet pár perces mutatvány, persze AAA cimeknél nyilván nem, de ilyen játékba elég lett volna. Mixamo pl, vagy már kész modellre ráhúzni valami textúrát és kész.
Én a sajátomból kihagytam a kezeket/lábakat, tehát "lebeg" a kamera, de ellensúlyoztam egy valósághű kameramozgással. Kap majd gyorsulást a karakter, oldalra és hátra lassabban mozog, van egy kamera billegés is rajta, meg autofókusz. Észre se venni hogy se kezed se lábad.
You got clickbaited.
-
Ragnar_
addikt
válasz #45185024 #69 üzenetére
Hááát ha nem tudom, hogy UE4 nem nagyon tippeltem volna, hogy az. Első videon vannak megvilágítási bugok is. Nem nagyon próbáltam még teljes scenet összerakni UE4-el, de source alatt láttam már hasonlót, mikor ott is fény van ahol nem szabadna lennie pl.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz #45185024 #69 üzenetére
Másrészt nekem ez jutott róla az eszembe, ezzel sincs semmi baj alapvetően, de az UE4 ennél sokkal többre képes. Ez is kb. úgy néz ki mintha a 2007-es aktuális Unreal engine-el készült volna. (Azaz ilyen minőséghez gyakorlatilag fölösleges egy UE4, ha csak a látványt vesszük alapul.)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz #45185024 #74 üzenetére
Szerintem is sok múlik a készítőn, itt van pl. ez a cucc (első 20-25 másodperc) már igen közel van a fotoreálhoz, az persze kérdés, hogy milyen vason mozdulna meg realtimeban, dehát akkor is...
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
Új hozzászólás Aktív témák
- 1000 kilométert mehetnek az EV-k az új CATL-akkuval
- Autós topik
- nVidia tulajok OFF topikja
- DIGI Mobil
- Formula-1
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Xbox Series X|S
- ASUS routerek
- Modern monitorokra köthető 3dfx Voodoo kártya a fészerből
- További aktív témák...
- 10x R5 430 2GB DDR5 egybe (zörgő ventis)
- MSI GTX 1080 OC AERO
- BESZÁMÍTÁS! Gigabyte AORUS MASTER RX 6800XT 16GB GDDR6 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- eMag GARANCIA! ZOTAC Trinity RTX 3080 10GB OC GDDR6X Videokártya! BeszámítOK