Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Cifu

    nagyúr

    válasz Clickbait #26 üzenetére

    Szvsz nagyon leragadtatok a grafikai megjelenítésnél. :)

    Egy motornál nagyon-nagyon sok tételen múlik egy játék sikere, és mindig mérlegelni kell, hogy mire is szeretnéd használni, majd az alapján választani.

    Anno a Piranha Games is a Cryengine-t választotta a MechWarrior:Online-hoz, mert hát milyen szép terepet lehet csinálni, meg milyen kidolgozott Mech-eket lehet belepakolni, hogy a különféle fegyverek grafikai effektjei menyire jól nézhetnek ki.

    Aztán jött a closed béta, ahol a fekete leves előkerült. LAN-on tök jól elvolt a Cryengine netkódja, de amikor kiengedték a netre, az eredmény finoman szólva is katasztrófa volt. Azzal kezdték, hogy az eredetileg elképzelt 2x 12 játékos helyett csak 2x 8 játékos volt a csatákban. De így is brutális szintű volt a warping (modellek ugrása). Vért izzadtak vele, effektíve komplet új netkódot írtak alá, mert csak így sikerült a problémát orvosolni. Bő két és fél évvel később. Addig meg olyanokkal szembesült a játékos, hogy ha egy gyors Mech körözött körülötted, akkor még lézerrel is (fénysebesség, ugyebár) elé kellett célozni, hogy eltaláld. Ráadásul ilyenkor a játékengine a megjelenítést lokális szinten számolta (ha elé céloztál, nem találtad el látszólag, ha rá céloztál eltaláltad látszólag), a sebzés viszont szerver szinten (vagyis azt, hogy sérült-e a célpont, csak a befogott cél állapotjelző ábráján láthatta, amelyik az adatokat a szerverről kapta vissza). Ez pedig egy online PvP játéknál finoman szólva játékélmény romboló...

    Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.

Új hozzászólás Aktív témák