Új hozzászólás Aktív témák
-
Yany
addikt
Vagyis nincs semmiféle lag compensation a CryEngine-es hálózati megoldásban? Ez meglep. Ezek után a Unity-é is érdekel. Hamarosan kiderül. Egy egyszerű játék-prototípusba tervezek multiplayer csatákat tenni. Gyakorló terepnek jó lesz: [TwinBat]
Nagyon tetszik a topic. Jók a hozzászólások!
[ Szerkesztve ]
Építs kötélhidat - https://u3d.as/3078
-
-
jgabor1981
csendes tag
Igen elég sok fontos kritérium van 1 engine esetén, amiket illenék figyelembe venni, és az alapján választani engine-t a játékhoz. Nyílvánvalóan óriási előnyben vannak az olyanok akiknek releváns tapasztalata van minél több enginnel. Már csak ezért is érdemes néha-néha kikacsintani a jól megszokott engine-ünk mögül és megnézni, hogy éppen mit tud a többi. Mostában szerencsére elég gyorsan fejlődnek az enginek minden téren. Aki meg csak most kezd el engineket nézegetni, annak is erősen ajánlom, hogy találjon ki 1 mini projektet, amit vigyen végig minél több engine alatt, hogy lássa milyen a workflow, mik az erősségei és gyengeségei az enginnek.
-
#45185024
törölt tag
Ez igaz is meg nem is amit írsz.
Voltál Pesten a lézeraránában ? Egy füsttel telített helyen lövöldöznek "lézerfegyverekkel" és ha hiszed ha nem úgy tűnik hogy látod a lézer fény terjedését, tehát mint lézernyaláb érzékeled és nem mint egy ki bekapcsolt lámpát... Nagyon érdekes tapasztalat ajánlom neked is.
Tehát tényleg azt látod mint a Star Wars filmeken, ez valószínű a szemnek valamilyen tehetetlenségi faktora.
Aki még nem tapasztalt hasonlót annak azt tudom mondani valami hasonló mint éjjel a nyomjelzős lövedék.[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
Köszönjük az esti mesét Vigyázz ma április 1.e van senki nem hisz el semmit
Felvetődik az emberben pár dolog. Ha 80%-ban azonos akkor miután eladta hogy teheti ingyenessé ?
Ez olyan mintha valaki a Windowst most eladná egy cégnek aztán rá pár hónapra ingyenessé tenné.
Nem kötik jogi akadályok ???
Egyértelműen mindent ingyenesen kellene adni, mint külön szolgáltatásért fizessen aki supportot akar tanuláshoz vagy a tapasztalt embereiktől tanácsokat mert elakadt valahol, ez a része korrekt.
Legyenek olyan plusz szolgáltatások amiből profi felhasználás esetén tud kitermelni pénzt.
Vagy fizessen a bevétel %-ából de ez a bérletes dolog nagyon nem szimpi... Mert nincs bevétel amiből...
Nincsenek ezek a rendszerek a Steamban összekötve hogy megadja a motrot és a jogi ismeretek tudatában a Steam azonnal a részét leszámlázza a motor tulajdonosának ? Igy teljesen automatikus lenne minden.[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
Inkább itt beszélgessünk nem akarom SCR3AMN00B helyzetét ottt rontani a jogi vita is csak azért pattant ki mert most Ő csinál valamit és miért kezdik őt szekálni azzal hogy milyen licenszei vannak.
Hát szabadidejében tesz valamit, azt nem tudom kap e pénzt érte hogy logouton naplót jelentet meg de ha kap is biztos nem annyit amennyi ideje benne fekszik, ergó megint az van molesztálva az országba aki kreatív és tenne valamit. Emiatt mondtam csak el a licenszekről a véleményem.
Amúgy én hangmérnökösködöm rossz szó hangszerkesztősködöm egy vezető magyar oktató portálon, német meg angol rádiójátékokat csinálok nekik, egy egyszerű Auda city-vel, ami full ingyenes, Bátran forduljatok hozzám hangos problémákkal A legtöbb hangot le lehet tölteni full ingyenesen a FREESound-ról.
De olyan szinten hogy ha Te New Yorkban akarsz egy rádiójátékot akkor letöltök a wall streetről utcazajt ettől autentikusabb már nehezen lehetne valami.
Zenék : Vannak fent neten ingyenesek is , de ezekre már jobban vigyázni kell! de van sőt olcsó kis jogdíjas oldalak is vannak, pár kezdő Joutubber követi el azt a hibát hogy a videójában zene is van és jogdíjak miatt veszedelmesen tiltás van érte...
Ami drága az ha anyanyelvi szinkronszinészekkel dolgoztatsz, mondok játékban példát
Firewatch A hátán elviszi a két szinkron színész.
Dont starve be az alapot az adja meg hogy a kis srác hangja egy trombita, vagy a régi első diabló amiben egy gitárpengetés elvitte az egész játék hangulatát. Ne becsüljétek alá a játékokban a hangok erejét.
Az amit mondasz hogy nem lehet zenejogdíjakból megélni, az lehet de alkalmazkodni kell, ha koreából egy gandam sztájl be tud törni világ viszonylatba az azért jelzi hogy a Youtube lehetőség is bárki ha kitalál egy olyan őrültséget amire a világ ráharap a semmiből lehetsz sztár, nem olyan értékrendi sztár, de sztár.
Mi is a céggel előre fele menekülünk mert tudjuk hogy ugyis mindent letorrenteznek , azért kellenek újabb és újabb anyagok. Amúgy csak kiváncsiságból vannak ezek a youtubberek mennyit fizet a Youtube 10 000 megnézésért? Csonti egy RUST játszással csinál annyit és csak játszott fél órát.
A filmeknél meg a játékoknál is kellene modell váltás, a Netflix már valami hasonló de még mindig félúton.
A játékoknál bejött az epizódos modell, A Rustot nem adják ki 2 éve mert fejik a fejlesztéssel a steam csapot.
Én amin gondolkozom egy olyan játék mint a Fallout2 csak 6szög hexagon világban és hatalmas térképekkel.
Amit tud folyamatosan fejleszteni, a mai motrok már olyanok hogy egy hatalmas térképet fel tudsz építeni mégis minden nyomi körökre osztott játék kis mini térképeken nyomorog vannak már jó próbálkozások mint a Legend of Grimlock 2 de még mindig iszonyat lassúak fel kellene pörgetni automatizált eseményekkel és egy uj múfajt hozhatnál létre.
Mindenkinek vannak ilyen ötletei tudom, csak nem jut el a megvalósításig, de remélem egy kettőnek sikerül...[ Szerkesztve ]
-
Ragnar_
addikt
Nekem néha többnek tűnik, 0.5-1 mp-nek is időnként. meg nem tudom számít-e hogy ha mondjuk nekem 60FPS-el megy a game neki meg 30-al pl. nekem 50 a pingem, neki 100.. Nyilván100-200 msecet nem nagyon vesz észre az ember, de shotereknél azért már számíthat.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-