- Agyi chipes gyártóba fektetett a kriptocég
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Milyen routert?
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- ASUS routerek
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ofanaht
csendes tag
válasz Clickbait #12 üzenetére
Jó hosszú olvasmányt raktál ide nekünk. (Amit köszönök és nem nagyon zavart a hosszú i hiánya, hisz észre se vettem.)
Én általában ha gondolkozok valamin azt könyv formában teszem, szóval ha valaha is nekiállnék egy játék fejlesztésének, az egy Visual Novel lenne (egy rajzolni tudó társsal).
Vagy adott esetben segítenék valakinek/kiknek a történet elkészítésébe adott játékhoz.
-
Ragnar_
addikt
válasz Clickbait #12 üzenetére
Én jórészt hobby szinten modelezek, a programozás elég távol áll tőlem. (Ilyenkor jön az, hogy jó lett volna info/programozó szakközépsulit végezni, mert akkor tudnék 'programozó fejjel' gondolkodni.) Szóval nálam megmaradnak az enginek egyelőre vizualizációs célra, azaz ha elkészítek egy modellt, textúrát azt az adott enginen belül tudom nézegetni, hogy mi hogyan működik, hogy néz ki a modell, és milyen változtatások mit eredményeznek. Ilyen szinten használtam UDK-t, Sourcet, CE3-t. Kb. egy darab befejezett és értékelhető projektem, modelem sincs, mivel sokszor belefutottam valamilyen olyan limitációba, ami miatt nem tudtam az elképzeléseimet maradéktalanul megvalósítani. Pl.túl magas poligonszám, vagy egyszerűen túl időigényesnek tűnt befejezni a modellt, vagy a befejezett bodell nem lett elég jó. Azért a befejzetlen projektek során is rengeteg tapasztalatot lehet szerezni akár az adott modelező szoftwer használatát illetőleg (esetemben Blender) akár az adott engine export-import pipeline sajátosságait illetőleg. Szerintem látványügyileg UE4 a legerősebb jelenleg, legalábbis Youtube videok alapján főleg scifi témában mármár renderminőségű videokat lehet látni.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
jgabor1981
csendes tag
válasz Clickbait #12 üzenetére
A Unity 5-nek az ingyenes verziója már feature complete, vagyis pont ugyanazt tudod vele megcsinálni, mint a pro verzióval, ez gondolom h nem újdonság neked, inkább a többeik kedvéért írtam le.
Valóban a Unity-t nagyon sokan használják mobil játékokhoz, valószínüleg mert először ebben volt normális support erre. Ez sajnos kicsit rá is nyomta a Unity megítélésére a bélyegét, ezen talán mostanában akarnak változtatni a Unity-nel, ezért és kezdtek AAA minőségű demókat gyártani házon belül, persze ennek is általában a fikázás a vége, hogy de akkor miért nem jönnek ilyen grafikajú játékok. Erre a válasz, hogy de jönnek, csak ehhez idő kell, illetve meg kell találni ezeket, a sok, kevésbé realiszitkus grafikájú közt.
Akkor rögtön 2 játékot is említenék:
Escape From Tarkov: [link]
PAMELA: [link]És lehetne fordított esetet is keresni szép számmal, vagyis, hogy UE4-es a játék, de grafikailig ez nem látszik rajta.
Szerintem több múlik a játék készítőin, szaktudásukon, ráfordított időn a minőség, mint a használt engine-en.
A kapcsolódó hozzászólás tartalmával, amúgy ettől függetlenül egyetértek.
-
#45185024
törölt tag
válasz Clickbait #24 üzenetére
"erdős, természetes pályákat. Arra meg egy kicsit gyenge UE"
Hát azért egy Unreal os AKR-ról sokmindent lehet mondani csak azt nem hogy gyenge. Igaz megfogja a nagy gépeket is mint a satu...
Én azt nem értem őszintén megmondom hogy ha én annyira tudnék mint ti ketten már rég csinálnék egy Early acces vagy kickstarteres játékot. Olyan magyar fejlesztések mint a Balrum ami egy pixelgrafikus magyar jáva progi sikerült Early accesből kijönnie és előszponzoráltan kiadni akkor egy AAA kategóriás első pályát ha jól meg van csinálva olyan nehéz lenne kirani előfinanszírozásúnak ???[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz Clickbait #26 üzenetére
Szvsz nagyon leragadtatok a grafikai megjelenítésnél.
Egy motornál nagyon-nagyon sok tételen múlik egy játék sikere, és mindig mérlegelni kell, hogy mire is szeretnéd használni, majd az alapján választani.
Anno a Piranha Games is a Cryengine-t választotta a MechWarriornline-hoz, mert hát milyen szép terepet lehet csinálni, meg milyen kidolgozott Mech-eket lehet belepakolni, hogy a különféle fegyverek grafikai effektjei menyire jól nézhetnek ki.
Aztán jött a closed béta, ahol a fekete leves előkerült. LAN-on tök jól elvolt a Cryengine netkódja, de amikor kiengedték a netre, az eredmény finoman szólva is katasztrófa volt. Azzal kezdték, hogy az eredetileg elképzelt 2x 12 játékos helyett csak 2x 8 játékos volt a csatákban. De így is brutális szintű volt a warping (modellek ugrása). Vért izzadtak vele, effektíve komplet új netkódot írtak alá, mert csak így sikerült a problémát orvosolni. Bő két és fél évvel később. Addig meg olyanokkal szembesült a játékos, hogy ha egy gyors Mech körözött körülötted, akkor még lézerrel is (fénysebesség, ugyebár) elé kellett célozni, hogy eltaláld. Ráadásul ilyenkor a játékengine a megjelenítést lokális szinten számolta (ha elé céloztál, nem találtad el látszólag, ha rá céloztál eltaláltad látszólag), a sebzés viszont szerver szinten (vagyis azt, hogy sérült-e a célpont, csak a befogott cél állapotjelző ábráján láthatta, amelyik az adatokat a szerverről kapta vissza). Ez pedig egy online PvP játéknál finoman szólva játékélmény romboló...
Légvédelmisek mottója: Lődd le mind! Majd a földön szétválogatjuk.
-
#45185024
törölt tag
válasz Clickbait #53 üzenetére
SCR3AMN00B:
Már ebbe mi kerül pénzbe?
Az Unity 5 ben a VR részért fizetsz vagy csak a 3Ds hangért külön licensz pénzt ?Ide is leírom a Játékfejlesztési Állásokat
-
Urzu_7
aktív tag
válasz Clickbait #66 üzenetére
Az egy jó megoldás amit csináltál. Lehet egyedül vagyok vele de nekem tetszenek a különféle fejmozgások. Bár fel tudom hozni ellenpéldának a szomszédot aki fps-eknél motion sickness jeleit mutatja és 10 perc után abbahagyja Lehet ez az oka hogy sokak inkább kihagyják a fejmozgást, főleg konzolon ahol még célozni is meg kell tanulni.
giran~
Új hozzászólás Aktív témák
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- bitpork: Balatoni autós tali 2024
- Villanyszerelés
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Renault, Dacia topik
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Gaming notebook topik
- OLED TV topic
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
- EVGA GeForce GTX 1080 Ti FTW3 GAMING 11GB GDDR5X 352bit (11G-P4-6696-KR) Videokártya
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 TI O8G GAMING OC - csúcskategória garanciával
- BESZÁMÍTÁS! SAPPHIRE RX 460 2GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel
- PowerColor RX 6700 XT 12GB GDDR6 RED DEVIL Eladó! 105.000.-
- BESZÁMÍTÁS! GIGABYTE WindForce 2X GTX 960 4GB GDDR5 videokártya garanciával hibátlan működéssel