- Python programozás
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Milyen NAS-t vegyek?
- Microsoft Excel topic
- Windows 11
- Kínában túl sok az EV, fokozódik az árháború
- Mikrotik routerek
- DIGI internet
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- 3 évig még biztosan nem rendelhetünk Xiaomi EV-t
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ragnar_
addikt
válasz Clickbait #12 üzenetére
Én jórészt hobby szinten modelezek, a programozás elég távol áll tőlem. (Ilyenkor jön az, hogy jó lett volna info/programozó szakközépsulit végezni, mert akkor tudnék 'programozó fejjel' gondolkodni.) Szóval nálam megmaradnak az enginek egyelőre vizualizációs célra, azaz ha elkészítek egy modellt, textúrát azt az adott enginen belül tudom nézegetni, hogy mi hogyan működik, hogy néz ki a modell, és milyen változtatások mit eredményeznek. Ilyen szinten használtam UDK-t, Sourcet, CE3-t. Kb. egy darab befejezett és értékelhető projektem, modelem sincs, mivel sokszor belefutottam valamilyen olyan limitációba, ami miatt nem tudtam az elképzeléseimet maradéktalanul megvalósítani. Pl.túl magas poligonszám, vagy egyszerűen túl időigényesnek tűnt befejezni a modellt, vagy a befejezett bodell nem lett elég jó. Azért a befejzetlen projektek során is rengeteg tapasztalatot lehet szerezni akár az adott modelező szoftwer használatát illetőleg (esetemben Blender) akár az adott engine export-import pipeline sajátosságait illetőleg. Szerintem látványügyileg UE4 a legerősebb jelenleg, legalábbis Youtube videok alapján főleg scifi témában mármár renderminőségű videokat lehet látni.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
Hát igen, ez a benchmark kb. azt mutatja, hogy ha ugyan nem is szebb dx12 alatt de nem jobb az FPS sem. (Persze attól, hogy ugyanúgy néz ki, még lehet x2 poligon a dx12 verzió, csak nem valószínű) Hozzászólásokban írják is, hogy GTX 780 nem a legjobb DX 12-t demózni.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
Ezen a modon azért már kicsit sok itt-ott az effekt, de 2010. és 8800 GTX-en fut... [Crysis Extreme Immersive mod v3.0.55]
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz #45185024 #57 üzenetére
Fura egyébként, ha multi játékban van mikrofonos játékos aki hangfallal használja, lehet hallani időnként, hogy nála kicsit máshol járnak az időben az események, viszont a játékban ugye mindennek "realtimeban kell történnie".
Amúgy ha megy az FPS műfaj akkor várjuk szeretettel a Starcraft Ghostot
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
Nekem néha többnek tűnik, 0.5-1 mp-nek is időnként. meg nem tudom számít-e hogy ha mondjuk nekem 60FPS-el megy a game neki meg 30-al pl. nekem 50 a pingem, neki 100.. Nyilván100-200 msecet nem nagyon vesz észre az ember, de shotereknél azért már számíthat.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz #45185024 #69 üzenetére
Hááát ha nem tudom, hogy UE4 nem nagyon tippeltem volna, hogy az. Első videon vannak megvilágítási bugok is. Nem nagyon próbáltam még teljes scenet összerakni UE4-el, de source alatt láttam már hasonlót, mikor ott is fény van ahol nem szabadna lennie pl.
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz #45185024 #69 üzenetére
Másrészt nekem ez jutott róla az eszembe, ezzel sincs semmi baj alapvetően, de az UE4 ennél sokkal többre képes. Ez is kb. úgy néz ki mintha a 2007-es aktuális Unreal engine-el készült volna. (Azaz ilyen minőséghez gyakorlatilag fölösleges egy UE4, ha csak a látványt vesszük alapul.)
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
Ragnar_
addikt
válasz #45185024 #74 üzenetére
Szerintem is sok múlik a készítőn, itt van pl. ez a cucc (első 20-25 másodperc) már igen közel van a fotoreálhoz, az persze kérdés, hogy milyen vason mozdulna meg realtimeban, dehát akkor is...
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming
-
-
Ragnar_
addikt
válasz #82819712 #83 üzenetére
Na igen, ez elég hihetetlen egy cucc. Kérdés még, hogy mennyie kell e mellé a Ray tracing, és ennyi poligonnál egyáltalán alkalmazható-e. De ilyen részletesség dinamikus GI-el elég nagy minőségi ugrás lesz.
[ Szerkesztve ]
Ryzen R5 1600X - ASUS PIRME-B350 PLUS - 2x8Gb G.Skill Aegis 3GHz - Gigabyte 1070 G1 Gaming