-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
TexT-BoY
addikt
válasz VTI-Totya #9296 üzenetére
háát megrágom a dolgot
de egyébként maradok az 1.5ös civicnél, a gergő (magas srác aki ott volt driften velünk) egyböl mutatott egy E30as-t ami 2,7es böhöm motorral meg 200loval büszkélkedett... Probáltam neki megmagyarázni hogy életben szeretnék maradni, de nem tudtam meggyőzni.
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
BlacKSouL
addikt
válasz VTI-Totya #9464 üzenetére
Mivel nekem 16ezer forintos van a mostanin is, és lesz az újon is, ezért gőzöm nincs milyen a 2800 Ft-os, és nem is akarom tudni. De attól még vannak kísérletező kedvűek Hagy kísérletezzenek magukon, különben az egyéni választás szabadságának joga csorbul Én elmondtam hogy szerintem a 9k-tól felfelé érdemes, de lehet hogy van aki ennyit sem szánna rá. Azt viszont nem mondhatom ki kerek perec hogy az ócsó szar, mégha utóbb ki is derül, mert amíg nem próbáltam, nem lehetek benne biztos. Még akkor sem, ha volt szerencsém igen ócsó kínai termékekhez
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
xcbiker
addikt
válasz VTI-Totya #9490 üzenetére
csinálj már egy jobb képet a kocsidról oldalról, hogy átphotosoppolhassam a felniket az enyémre. kíváncsi vagyok hogy mutatna rajta.
Bár én 15"-ost veszek, ha felnivásárlásra adom a fejem. Valamint fújom át fehérre.Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Integra
titán
válasz VTI-Totya #9490 üzenetére
a fórumon a type v nevű srác pirelli zero nero buzi, de alatta se volt még normális gumi... (amúgy is vicc amit a gumis topicban művel)
tisztára mint mikor meghallom hogy toyo t1r az ász..
kiráz a hideg ezektől[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Snoop-y
veterán
válasz VTI-Totya #9509 üzenetére
Félrebeszélsz
Én nem egy alapban 92 nyúlmókus motort tunyingolok mert annak aztán az égvilágon semmi értelme nincs. Egy gyárilag valamennyire erős mocit azt van értelme tovább tuningolni.
Amit erre a kocsira ráköltött motor ügyileg abból egy alapban erősebb VTI-t megvehetett volna és ugyanúgy arra is rátehette volna a szép felnit carbon szárnyat stb-t.New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Integra
titán
válasz VTI-Totya #9533 üzenetére
vegyél te is olyat mint nekem van.
nem tudom hogy a te méretedben hogy fog szuperálni, de mind unokatesómnak az mr2-n, mind nekem az intin bevált. szabb vett még ilyen gumit vti-re, neki írj a fórumon, ő tud tapasztalatot mondani ami talán neked is releváns lehetmeg van valaki aki szintén vti-re akar most venni, pénteken hívott az Imi emiatt, a srác 205/45r16-ban szeretne venni.
a segg dobáláshoz:
az inti is hajlamos kitörni hátul, ha kanyarban nagy sebességnél erősen ráfékezek valami miatt, de szerintem ez inkább természetes, mint sem, hiszen kikönnyül a segge erős oldalirányú erőhatással. a gumi persze nagyon sokat megfog ebből a reakcióból.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Snoop-y
veterán
válasz VTI-Totya #9533 üzenetére
Nekem anno a Yokohama nagyon bevált nagy méretben 205/40R17. Azt mondom annál jobb nem kell egy VTI szintű autóra. vegyél Paradát azt élvezz bele a gatyádba azzal olyat lehet kanyarodni
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
Integra
titán
válasz VTI-Totya #9547 üzenetére
25e ez a fos gumi?!?! loooáááállll
116e-ből lerakták az ajtóm elé a hankook-ot angliából..
vicc ami ebben az országban megymiért nem kérted el tőlem a kumho gumijaim, 205/50r15
azok is fényévekkel jobbak mint ez a kategória és nem kérek érte 100-at sem[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz VTI-Totya #9552 üzenetére
most tapsoltál el fél gurigát tuningra (vagy 600at? nem olvastam most vissza), szóval ne gyere már nekem állandóan ezzel a ki van tele és ki nem dumával, mert kezd bosszantó lenni ez a fajta ellenségeskedés
csak segíteni próbáltam, semmilyen negatív előítélet, gondolat, de még a szikrája sem volt abban, amit mondtam. nem értem ezeket a kirohanásokat..[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
SeQ
csendes tag
válasz VTI-Totya #9624 üzenetére
Nekem kivánhatsz R8at
kihajtanék belőle 2 tank benzint.. elvinnék pár pénzéhes plázsmacskát kocsikázni boldog befejezéssel, aztán eladnám hamar és vennék magamnak jókis 8G sedan type-r kocsit hogy én is boldog legyek..
Aztán a kisgyerek felébred és elindul kocsikázni egyet a VTI-jével
[ Szerkesztve ]
--> Nincs múltad. A jelenben élni a legjobb út ahhoz, hogy legyen jövőd is.
-
aesir
veterán
válasz VTI-Totya #9614 üzenetére
Hogyan lehetne egy Honda Ferrari utánzat? Nem az, sőt nagyon nem az. Type-R ide-oda, pirosban gáz. Pirosban az NSX is gáz.
Ugyan stílusról nem érdemes vitatkozni, mert az vagy van valakinek vagy nincs, tanulni csak az evidenciát lehet, persze csak ha valaki ki tud látni a szubkultúrából.
Van saját életem...
-
Integra
titán
válasz VTI-Totya #9779 üzenetére
igen, ezt mesélted, gyári az ennyi
nekem még a vágott brembok vannak a civiceken, de nem vagyok oda érte, jó, jó, de többet vártam. bár fene se tudja mit, integra féket? passz.
csak az igazi, és ha majd cserélnem kell rajtuk, akkor lehet, hogy más kombó után néznék.
ezért érdekelnek a tapasztalatok...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Winner_hun
félisten
válasz VTI-Totya #9779 üzenetére
Nem kell ahhoz 200, hétvégén hazafele jövet előztem kocsisort, 2-ik vagy 3-ik fékezésnél rázott mint a veszedelem. Szerencsére onnan már nem lehetett előzni, dugó következett
Úgy alap állapotban nekem bőven elég a gyári fék, nem szokásom annyira hajtani, de úgy néz ki hogy ettől függetlenül első féket nem ártana cserélnem Pedig az még jó állapotban van, szerintem nem olyan rég volt cserélve --> lehet jó áron el is lehet adni► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
Winner_hun
félisten
válasz VTI-Totya #9783 üzenetére
Csak néhány tempósabb fékezésnél ráz (én legalábbis rázásnak érzem, aztán lehet csak az érzés az, nem is ráz valójában), igazság szerint ez volt a második vagy harmadik alkalom hogy ezt éreztem, ha megyek utána és fékezek (nem izomból) akkor nem jeletkezik ez a "rázás". Meg utána sem, ha már hűlt.
Nem akarok hátra tuningot, csak a gyárinál olcsóbb megoldást, azért kéne valami jó alternatíva. Gyárira kaptak tárcsa 25k/db és fékbetét 15k/db-os árat, bár júniusban állítólag olcsóbb lesz... brembo tárcsa meg 14k/db volt. Betét meg 7-8k körül ha jól emlékszek. 36k összkülönbség azért szvsz nem elhanyagolható
[ Szerkesztve ]
► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest