-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
xcbiker
addikt
válasz VTI-Totya #17556 üzenetére
Olyan is létezhet hogy nem vagy nem csak a lámpánál ázik be, hanem a pótféklámpa és a rendszámvilágítás kábeleinek átvezetésénél. Az 1.4-nél ilyenbe futottam és mikor megcsináltam megszűnt a beázás.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
wierra
senior tag
válasz VTI-Totya #17600 üzenetére
Az aligátorokkal meg a nyugdíjas ámerikányecekkel vigyázz!
Gondolom a bőrönd tekintetében nem szeretnél a repülőn plusz zsetont fizetni...ha még van ilyen."In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
VTI-Totya
tag
válasz VTI-Totya #17631 üzenetére
Ez értelemszerűen nem fikázás akart lenni, csak ez még senkinek nem fordult meg a kis buksiában és mindenki ezt a szart fogja venni az abs-es autókájába és majd nyomja a hülyeséget, hogy húúúú bazze akkorát fog, hogy a fika kiugrott az órómbó........
Pedig, ezt a felvetést innen vártam volna valakitől.....
Ti köttök bele mindig még az élő fába is......150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
orbano
félisten
válasz VTI-Totya #17634 üzenetére
ez a reakcióidőt javítja szvsz, tehát hamarabb fejtődik ki a fékerő, nincs benne az a késletetést, amit az anyagok nyúlása okoz. tehát pont ugyanaz zajlik le nélküle, amit Te is mondasz, csak mondjuk 0.1 másodperccel hamarább. vagy ha csak 0.01-gyel, 120nál az majd fél méter.
persze lehet nem így van, de én így tudom elképzelni az értelmét. meg úgy, hogy érzetre kicsit passzentosabb a fék. én meg pl. nagyon ritkán fékezek ABS-ig.[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
Integra
titán
válasz VTI-Totya #17642 üzenetére
egyébként igen, neked van igazad.
meg persze ez is valami "tuning" cucc, eggyel több kerül az autóba, és legalább jól mutat, emellett nem kerül 200ezerbe, ezért kötelező darab lesz minden autóban.
és ez azért mert Vinci ugye beszerzett egyet netről. aztán már meg is látták a bizniszt itthon benne
Vinciről azért illik tudni, hogy nála valszeg hasznos is egy ilyen de persze minden 1.4-ben is lesz ilyen pikk-pakk, terjed a futótűz....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz VTI-Totya #17656 üzenetére
persze, mert nem akarok általánosítani, tudod, hogy nem vonatkozik rád/rátok.
ugyanakkor nézd meg, mi van, noha akad rendes normális, de már úgy kell őket fogni, ezt te is tudod.
már az indexes korszakban is ez ment, de ahogy most.. ez már fertő a legtöbb esetben. jól láthatóak az anyagi érdekek, ki hol, hogy helyezkedik, kiről mit mond etc..
örülök, hogy már kikerültem ebből. a következő autóm se honda lesz valszeg, úgyhogy..
szerencsére a motorom az szárnyas marad, azt szeretem nagyon...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
NoLF
addikt
-
orbano
félisten
válasz VTI-Totya #17673 üzenetére
DIY családban nőttem fel, nekünk nem volt pénzünk se gyári cuccra, sem lefényezni minden alkatrészt amit összehegesztettünk. viszont apám mérnök ember, van anyagismerete, tanult méréstant, és tudja mit mivel és hogyan. és láss csodát, az összes csúnya igénytelen gagyi amit csinált (garázs, 2 tengelyes utánfutó, stb.) a mai napig működik. persze lehet ez is csak belemagyarázás
de mondjuk egy jó példa amiben benne vagyok épp: mérőmikrofon: Behringer boltban 16 ezer, ez kb a legolcsóbb. Ha alkatrészenként veszed kb 2e forint, csak nem lesz szép esztergált alumínium háza, hanem egy műanyag csőbe kell bepakolni és zsugorcsővel rögzíteni. az eredmény pontosan ugyanaz a műszer, csak nem olyan szép
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
Snoop-y
veterán
-
Integra
titán
válasz VTI-Totya #17719 üzenetére
nem feltétlen asszem.
a mugennek van komplett bolt-on kitje a k20-ra. ahogy a jackson racingnek is.
a b16 és b18-ra is van komplett vortech, az is bolt-on, és a gyári belső simán bírja.
amit cserélni kell hozzá viszont mindenképp azok a futómű alkatrészek, motortartó bakok, mert azok nem 300 lóerőre vannak tervezve....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
Integra
titán
válasz VTI-Totya #17728 üzenetére
ez lehet, de vacakabb úton elpattog, soha nem fog úgy feküdni mint a dw.
ez egy tök egyszerű tény.
de ez van, elkell fogadni, a dw is kukában végezte, ahogy minden lassan amiből ez a márka kinőtte magát. még jó, hogy a motorok is vannak.....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
neduddki
nagyúr
válasz VTI-Totya #18119 üzenetére
HI!
vagyha esete;lg annyi hejejn dogolnal mint ern akkor nem kacsingatnal almodozva a kulhoni fizetss fele es akkor enm lenne idod:- )))
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz VTI-Totya #18121 üzenetére
HI!
a karon 7 vegyeszeknel 2 meg az egyeb adhokk mukak amik megtaalnak es akor meg falurol em is beszeltunk:- )))
udv
neduddki
p.s. hat nem bisztos hogy szeretnek annyit met lehet, hogy az vissalepes lenne...
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Ingatlanos topic!
- Milyen notebookot vegyek?
- Autós topik
- crok: Youtube Android alkalmazás alternatívák reklámszűréssel / videók letöltése
- Mobil flották
- Milyen processzort vegyek?
- The Elder Scrolls V: Skyrim
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- Vallás
- Gaming notebook topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen