- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Milyen routert?
- OpenWRT topic
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Bittorrent topik
- MinDig TV
- YouTube
- Európába érkezett a ChatGPT egyik legnagyobb ellenfele
- Aliexpress tapasztalatok
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Krisztianby: Az ügyintézésnek mindig ilyennek kell lennie?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Snoop-y
veterán
válasz VTI-Totya #10593 üzenetére
Nem feltétlenül!
Pl az R5 alpine turbo -hoz gyári kittben lehetett kapni ugyanígy csövezést. Annó egy fórumtársamnak volt is és gyáripapírral meg a beszerelő műhely műbizonylattal mindig átment a műszakin gond nélkül. Ha hivatalos kiegészítő a kocsihoz és nem csak versenycélokra gyártják akkor esélyes lehet, hogy nem fognak kötekedni.
Viszont ha csak úgy megveszed és te belefaragod otthon a kertben akkor borítékolhatom, hogy megbasznak érteNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
DeadMeat
veterán
válasz VTI-Totya #10647 üzenetére
Ha beszereled,és hivatalosan csinálod,akkor köteles vagy garit vállalni rá valamennyit.
orbano:A kerékméretnek utánaérdeklődtem,a gyári mérettől 2 számmal térhet el a felni.Szóval nekem max 16" amit gond nélkül felrakhatok,ha nem lógicsál ki.
[ Szerkesztve ]
Mar a jovo sem a regi; Powered by beer and crisps!
-
Winner_hun
félisten
válasz VTI-Totya #10671 üzenetére
http://maps.google.com/ Megnézed hogy hova mennél, nagyíthatod, kinyomtatod, sok-sok papírlap már elég 3D-s lesz, de egy db is lehet 3D-s ha a hegyeknél a papírt alulról feltolod vagy a tengernél lenyomod
ps: itt a warez-t nagyon nem szeretik...► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
orbano
félisten
válasz VTI-Totya #11033 üzenetére
úgy értem, hogy ugyanaz kell bele. hogy feltölteni külön kell-e azt nem tom. gondolom igen. mindenesetre egyszerre cserélem a kettőt, így 6L bemegy.
egyébként azon se lepődnék meg, ha a japók megoldanák, hogy átnyomják valahogy a motorolajat a váltóhoz. bár sok értelme nem lenne.
[ Szerkesztve ]
A vér nem válik VAZZE!™
-
orbano
félisten
válasz VTI-Totya #11037 üzenetére
nekem a kézikönyv is ugyanazt ajánlja, mint ami a motorba megy. így az évenkénti csere megy oda is. abba a két literbe nem halok bele, és gondolom öregedni ugyanannyira öregszik a váltóban is az olaj, veszi fel a nedvességet.
lehet egyébként valami sűrűbbel jobban járnék, talán picit halkulna, 1-2-es fokozatnak már jön a hangja. majd mekkérdem a szerelőmet ha megyek, le akarom most a 7k után cserélni az olajat, és az éves cserét inkább tavaszra tenni, hogy ne a télen benedvesedett olajjal menjek nyáron. 10k-nál többet meg úgyem megyek évente. bár lehet átlépem októberre, megyünk vele szeptember elején Trogirba, ez lesz az első komolyabb útjaA vér nem válik VAZZE!™
-
SeQ
csendes tag
válasz VTI-Totya #11165 üzenetére
Én abszolult nyugis sofőrnek érzem magam. Esetek 90%-ban város 2000-2500ösváltásokkal, BP-es belvárosos dugóval +pálya 5000es fordulattal valamint közút 100-110-el nekem olyan 8-9 körül mozog a VTI legtöbb esetben 2 személyel de most legutóbb átlag 4-el jött ki 8,3.
--> Nincs múltad. A jelenben élni a legjobb út ahhoz, hogy legyen jövőd is.
-
xcbiker
addikt
válasz VTI-Totya #11222 üzenetére
Mivel nem lesz pénzem másik kocsira 1-2 évig, mert albérletbe költözöm és magam kell eltartanom, így egy kevesebbet fogyasztó autóra való átalakítást csinálnék.
Max ha benősülök valami burzsuj családba, de akkor 7-8gen tájperig meg sem állok, mellé még egy s2000, csak úgy a szánsájn feeling miatt.
Sajnos ez a kib..ott magyar valóság.
Az enyémért így jó, ha jelenelg kapok 800eft-ot és egy VTI meg 1,3-1,5M. Azt a plusz pénzt meg nem fogom tudni összehozni, és a vásárolandó autóra megint rá kell számolni 300-500eft közt, mert tuti nem az én igényeimnek fog 100%-ig megfelelni, ill hibátlant sem találok, amire ne menne rá 100-200e Ft minimum. A hagszigetelésről, hifiről nem is beszélve.
[ Szerkesztve ]
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
Snoop-y
veterán
válasz VTI-Totya #11250 üzenetére
Jahm az a recsegés a nyitott rendszerű VT-k VTI-k "betegsége"
Viszont alul olyan gyönyörű brumi hangja van, hogy beszarás
Estére felraktam a silencert valószínűleg sokszor lesz ben mert így nagyon konszolidált gyári sportautós hangja van
Végre nem repedt fazék azt már nagyon utáltamNew level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
Integra
titán
válasz VTI-Totya #11298 üzenetére
hát...
nem is maga a turbo, hanem az awd...
a turbo viszont kell, hogy az állandó awd-re elég erő jusson és megfelelő vehemenciával..
bazeg, még nincsen húzva sem a gép, de már így is olyanokat megy, hogy ijesztő hogy hagyom ott ezzel is a traktorokat meg más suv-okat.
nem megy úgy, olyan agresszívan mint az inti (de majdnem ugyanúgy gyorsul), nem olyan vad és nyers, a váltója meg se közelíti az intiét, de a minden napokban sokkal kényelmesebb társ, magasan ülök, bőr, alcantara, digit klíma, átlátom a forgalmat, 5 személyes.. és kegggggyetlenül megy a méretéhez képest. ha nem tolom, 9-10 literrel eljár ez is.
aztán ha lejár a gari, akkor lehet okoskodni.
6 dugós 330as fék előre egy must have, de szerencsére a gyári mitsu brembo plug and play, turbonyomás 0.2-0.3-mal megemel, 260le kapásból, közel 360nm. talán kuplung és váltó tartó bakok is csere, többet nem szabad gyári alkatrészekkel emelni, de így még atomstabil..
hát ez a nagy büdös helyzet.
ha meg gyorsan akarok menni, ott a motor. és igazából ezért sem foglalkoztat a brutális autóerő már, mert mindegy mennyit költesz autóra, motor ellen édes kevés, gyorsan menni, kanyarogni, meg a motor az igazi.
de egy ilyen ingázó suv-ot nagyon eltudnék képzelni, dr jekill és mr hyde[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
-
TexT-BoY
addikt
válasz VTI-Totya #11340 üzenetére
Szivócső keresztmetszet szükitő....
kevesebb levegőt kap 3500alatt hogy ne legyen szegény a keverék, 3500 (vagy ahova lövöd) viszont nyit a torok és teljes keresztmetszeten megy a lég.
Andornak ezt elég jol megcsinálta csoki a P28al, 4500ra tette a keresztmetszet szükitést és ide programozta a "vtec"-et (ami nincs értelemszerüen). amig jo volt, érezhető volt a különbség.Viszont aki ezt a szivócső keresztmetszet szükitést nem érzi ( egy mágneskapcsolo a szivorendszer végén) az cserélje le, andornak se volt jo a kontroller amig csoki meg nem nézte, de már ez a modositás is sokat jelentett neki.
Tegnap cseréltünk neki szelepfedél tömitést, meg a gyujtást kitakaritotta, megint csak az volt a baja szegény preludnek hogy andor a gazdája. az eggyik fedéltömitő anyát nem tette fel, és szivárgott az olaj, bele szépen a gyujtásba, gratuláljatok majd neki.
Amióta kiszáradt meg stb visszatért az erelje, és már a platinum gyertyái se fürdenek az olajbaHAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
neduddki
nagyúr
válasz VTI-Totya #11352 üzenetére
HI!
hat kecsegteln hogy nemi nemu inteligenci szuxeges rofogesem erlemzesehez ezt barmikor bevallaom, na meg aszt is ha hujjeseget latok azt kivavitom, tom hogy ez Nketek a legkevesbe teccik de ez engem nem erdekel, mert leglabb nem baromsagokat tejesztetk tovabbb*:- (
udv
neduddki
mod: * ez az en keresztem ami felvallaok ertetek mg szellemi fejlodesetekert:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz VTI-Totya #11356 üzenetére
HI!
hat hogy ott engem nem fogs lani az bisztos, amugy szivesen latlak benn a vajuknyal oszt elmagyarazom hogy mirol is van szo, azaz kb hogy mukodik egy belsoegesu motor, hogy ne csak szethajtani tudd oket hanem legyen rola foglamad is, ird meg mikro akars gyunni es en meg megmondom hogy mejjik tszcweben ganyezem a bornyukast ippen
udv
neduddki
p.s. cssak hogy ne fogd tam hogy nem erted a tszcse roviditest: valaszthato celpont bme st-r-ch /k-bul elgyutt a dekani ezert arra csak atutazoban setalok;- (/
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
Winner_hun
félisten
válasz VTI-Totya #11352 üzenetére
Vagy külföldi vagy, vagy csak feltűnési viszketegséged van.......
Egyszer már leírtam.Tanulj meg írni te
Tud, jó olvasást► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
-
-
wierra
senior tag
válasz VTI-Totya #11551 üzenetére
Józan paraszti ésszel is lekövethető a termosztát tartózkodási helye, de én is simán rákérdeztem volna.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz VTI-Totya #11559 üzenetére
Mik voltak/vannak az érzékszervi tulajdonságai a hibának?
(A stressztől kidagadt ütőereket kivéve )"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
válasz VTI-Totya #11564 üzenetére
Értem. Legalább nem állt be a motor...mennyi van egyébként a blokkban, úé. km?
Mi lesz a nagy átalakítás tárgya, ha nem valami szupertitkos prj?Én mostanság a futómű-fékrendszer "mégebbé" tételének részletein gondolkodok, és gyűlnek a kérdések a fejemben.
"In fact, success represents 1 percent of your work which results only from the 99 percent that is called failure. Success can be achieved only through repeated failure and introspection.” – Soichiro Honda
-
wierra
senior tag
-
xcbiker
addikt
válasz VTI-Totya #11733 üzenetére
ok igazad van, bár ha mindenből a gyárit veszem, akkor nem biiztos hogy annyival több.
Rákérdek Balunál hogy mi mennyi, aztán eldöntöm.
Pénteki beépítés már úgyis lefújva, mert egy csomó lakatrész nincs meg és HF tömítést is szeretnék valami normálisbbat, hamár így szétszedtem.Viszont 1000%-osan megérte ez a motor, mert legalább kitapasztaltam, hogy mi, hogyan, hol van és valszeg nem lesz szükség többet szerelőre, pl egy vezérlés cseréhez, vagy egyébhez.
Notebook javítás, BGA chip csere. Adatmentés Sérült Adathordozókról.
-
neduddki
nagyúr
válasz VTI-Totya #11736 üzenetére
HI!
xcbiker preferenciaival nem tuzas???:- )))
udv
neduddki
p.s. xcbiker: hat ha mar ennyire szetbombaztad akkor valoban erdemes minden mozdithatot megcsapsonyi
mod: na ha az egikcsillagalals stimmel akor mara kesz az elektronuom ablakbizgere:- )))
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- iPhone topik
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Path of Exile (ARPG)
- BestBuy ruhás topik
- Ausztráliának is elege van a közösségi média káros hatásaiból
- Everest / AIDA64 topik
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Ukrajnai háború
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs