- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- AliExpress tapasztalatok
- Hollandia nem engedi el Kínát
- eBay
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Hálózati / IP kamera
- Óriási trösztellenes botrány lenne, ha a Qualcomm megvenné az Intelt
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Öt Starship után embereket küldene a Marsra Musk és a SpaceX
- Spotify
-
IT café
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoLF
addikt
válasz xcbiker #9926 üzenetére
én még mindig azt mondom hogy lehet jobban járnál egy erősebb kocsival, minthogy erre költs nagy pénzeket kb 10 ló miatt...
ha alul akarsz erősebb lenni, akkor 4-2-1 leömlő kell. katalizátor ki, átmenő középdob meg egy szolid vég, s így is hangosabb lesz jóval mint a gyári, de vagy hangja van és ér valamit, vagy hagyd inkább. szívóoldalon is kellene valamit csinálni, ha már kipuff oldalon hozzányúlsz. féknek meg akkor szerintem egyelőre a legegyszerűbb, ha előre veszel vti nyerget, fúrt-mart tárcsát normálisabb minőségűt, meg hozzá illő betéteket.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen