Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz fokukac #9229 üzenetére

    Amúgy érdekes dolog ez a reklám miatti sopánkodás (elnézést, hogy így fogalmazok és én is ha tehettem akkor reklám nélküli tartalomfogyasztást preferálom.

    Ugyanis ha az USA-t - és alapvetően a nyugati streaming piacot vesszük alapul - akkor azt láthatjuk, hogy az új előfizetők esetében reklámos csomagok sokkal népszerűbbek, mint a nem reklámos csomagok. Ráadásul volt nem egy olyan streaming szolgáltatás, ami eleve úgy indult el évekkel ezelőtt, hogy kínáltak fizetős reklámos megoldást, és drágább reklám nélküli megoldást is (pl. a Hulu). Ezeknél az előfizetők nagyon nagy része (van, hogy 80%-uk) a reklámos csomagra fizetnek elő.

    És akkor még ott van a mostanában nagyon gyorsan terjedő FAST szolgáltatások. Amik lényegében nem mások mint a klasszikus lineáris tartalomfogyasztás streaming-en (vagyis pl. mint egy kerTV online). A legtöbbjük ingyen nézhető (de van fizetős is) reklámokkal. És a rajtuk menő sorozattokat csak akkor tudod nézni, ah éppen odakapcsolsz. És ezek a szolgáltatások lassan de biztosan eszik, meg a Netflix/Max/Disney/etc. szolgáltatások felhasználóit.

    Vagyis úgy néz ki, hogy mi akik a reklámok miatt panaszkodnunk, mi a kisebbségbe tartozunk eme vágyunk által.

    "Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."

Új hozzászólás Aktív témák