Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz
carl18 #26904 üzenetére
Mert ezek műnyagkompozit dobozban lévő neodímuimmágneses hangszóróval szerelt darabok, nálad meg az sem világos, akkor most mely hangszórókat használnád. Fából építesz. Jobb hangminőséget akarsz a 45e-es kategóriánál, üzemidőre nem válaszoltál, ahogyan a hangszórók adatlapját se láttuk.
Gondolom, ez a 2kg nem a 0,9kg-os hangszóróval szerelt 2.1-re vonatkozik, igaz?
bakker egy full kezdő vagyok ha valamit elkúrok minek költsek rá sokat.
Egyrészt szeretnék összedobni magamnak valami használhatott + én ezt azért kezdem el hogy beletanuljak a dolgokba. Szóval nálam ez tanulás is tapasztalat szerzés is egyben, nem kell egyből High end audoprofilozásra gondolni.
Ehhez képest megkérdezed, hogy X kg-ból hény dB-t lehet kihozni, két gyári példa alapján. Muszáj volt röhögnöm rajta, elnézést! Hiszen a gyári dolgokat fullba optimalizálják tapasztalt mérnökök. Ilyen abszurd dolgot talán még nem is olvastam PH!-n az elmúlt 8 évben.Ráadásul ott van, amit Shalafi is ír, hogy a gyáriak elektronikusan kompenzáltak, nálad meg ugye egy egyszerű tervvel kell majd előállni, mert egy kompenzálóáramkört nem fogsz tudni összerakni, ahogyan a külön BT- és amp modulokat sem tudod úgy megtápolni feltétlen, hogy ne legyen hangos digitális zaj. Ezért egybemodul kell, amit meg nem lehet kompenzálni.
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁÁÁ NE NÉZD MEG! A szórakozás, és a multitasking csúcsa, Lenovo Yoga 9i //3 OLED Modell Ajánló//
- UF Lenovo Yoga 9i x360 Érintős Hajtogatós Laptop Tab 14" -60% i7-1360P 16/1TB Iris Xe 2,8K OLED 90Hz
- Xbox Series X 1TB - 2 kontroller + 3 játék szabadon választható
- RYZEN 7 5700X / 32GB RAM / 1TB SSD / RX 6700 XT 12GB / 750W Gold Full Modular - AMD GAMER PC
- Gamer pc konfig
- DELL PowerEdge R730xd 16LFF 160TB+400GB 2U rack - 2xE5-2683v4 (16c/32t),256GB RAM,2x10G NET,HBA330
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T495 - AMD Ryzen PRO 7 I 16GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W11 I Gari!