- Linux kezdőknek
- Call center-forradalom: AI alakítja át az ideges telefonálók hangját
- Windows 11
- Freemail
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- OpenWRT topic
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Mozilla Thunderbird
- Hálózati / IP kamera
-
IT café
Gumi és felni topic
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motort/teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
szabonagyur
félisten
-
rbalint88
addikt
nézd, após kettesgolfján is a gyári michelin mxt volt fent 28 évesen és minimum 340ezer km után és ők is még élnek, de ez inkább a szerencsés körülmények miatt van, nem azért mert olyan jó volt a gumi...
diegho: én a Goddyear Vector 4seasons gen3-at vagy a Vredestein Quatrac-ot venném. mehet nyugodtan az alufelnire.
-
TFSi
őstag
Nálunk kb. a rendszerváltás után, de főleg a 2000-es évektől. Azon gondolkodom, hogy a nemrég megszűnt Auto Magazinban mikor volt az első téli gumi teszt..
A mi Skoda 120L (V6 biturbo-compressor) márkájú kocsinkon vajon mi lehetett a típusnevük a Barum/Matador négyévszakos jellegű abroncsainak? Jellegzetes kis négyzetalapú mintázat, benne lamellaszerű formákkal..
[ Szerkesztve ]
Hogy' akarjam magának kifejezni, hogy... (Alexander Salachi)
-
nagyúr
Ez minden gumival ilyen, elhiheted.
Én gyakran járok M5, M0, stb... és tökmindegy milyen gumival mentem eddig, hallani az összes ilyet.
Akkor nem hallod ha a motorzaj nagyobb.
De a mai kocsik annyira csendesek, hogy minden hallattszik.Jó mondjuk valami böhöm német prémium SUV-ban vagy limó/ladikban lehet hogy nem annyira, mert több az anyag meg a szigetelés. De szerintem ezek ott is picit.
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
Qru
MODERÁTOR
Na akkor a hegy fogjai... Loptam az otleted, de fentebb alltam meg szepen porho boritotta reszen. Ja csak alatta csontta fagyott jeg vt. Kocsi orra riszalt jobbra-balra de kb semerre sem haladtunk. Vegul sikerult a parkolo resz szeleig elvergodni ahol tobb ho volt es mar betapadt.
Mindezt egy dedikalt Hankook telivel. Csodak nincsenek, a jeg az jeg.#nincsbennetarcsi
-
2ozzmexy
aktív tag
Nem akarlak megsérteni, de Te vagy a jelentéktelen kisebbség, legalábbis ahogyan az utakon és a parkolókban látom...
Pont az ilyen ódi, béjemvé, merszédesz, passzat és barátai rohangálnak a legrongyabb abroncsokon.
Azért figyelem itt már a történéseket egy ideje és minta alapján felismerek sok abroncsot (főleg a télieket), de némelyiknél oda kell mennem megnézni mi van az oldalfalába sütve, mert még életemben nem is hallottam arról a gyártóról... Aztán gurul rajta egy 5-10M piaci érték közötti prémium... vagy éppen egy V6 Signum vagy Insignia 2,2 tádé...
Meg látok egy csomó "romot", azokon meg ott röhög a 3 éves Continental vagy Michelin szett, mikor a 4 gumi többet ér mint a verda amire feltették...Igazán jó "középutat" sehol sem látok, pedig Isten látja lelkem úgy megveregetném már valakinek a vállát, hogy "igen barátom, gratulálok, van egy 3-4M-s 8 éves autód szép állapotban Uniroyal abroncsokon, Te tudod mi mennyit ér..."
Ha valaki magára ismer és már megveregettem a vállát az nem a véletlen műve...@tboldi: TL;DR
"...that's why they called me 'Preper' because I'm always prepared..."
-
Qru
MODERÁTOR
Ahh, ne is mondd a gyári Subaru szíjjak beszállítója is a Conti lettm már. Bezzeg régen még tudták mi az a hűség és Mitsuboshi-t használtak.
#nincsbennetarcsi
-
rbalint88
addikt
Kisautora siman vennem a Nexent, de az minel nagyobb, annal kevesbe muzsikal jol. Pl a rokonsagban levo Splashre siman vennem/vetetnem.
Anno amikor bejott az Apollo Magyarorszagra, a topikbol az elsok kozott vallaltam be a 4S-uket, teligumi helyett, hibatlan volt. Utana nyugodt szivvel vettem meg a Quatfac 5-ot felesegem autojara. Ha lecsereljuk az autot, akkor a kovetkezo mar az uj Quatracot fogja kapni, szoval sajat zsebbol is hozzajuk szavazok.
Egyebkent most ok csinalnak ar-ertekben jo gumikat, par eve a hankook nyomta ezt. Egyszeruen piacot akarnak venni, egyszeru ez -
veterán
A saját meglátásom szerint egy Magyarországon használt* téli guminál ezek a sorrendben legfontosabb talajdonságok:
1. nedves tapadás
2. száraz tapadás
3. gördülési ellenállás (=fogyasztás)
4. jeges tapadás (ne érjen meglepetés "fekete jégen"!)
5. kopás
6. havon nyújtott teljesítmény* Mo-n, átlagos felhasználás mellett, ami alatt városi, takarított autópályás, takarított országúti közlekedést értek. Egy mátrai kistelepülésen bizonyára nagyobb hangsúlyt kell helyezni a havas tulajdonságokra.
Ezért el tudom fogadni, ha valaki inkább télies 4S-t használ télen, Magyarországon. -
Puma K
veterán
"Az persze igaz, hogy ezen adatok alapján a GY jobb vételnek tűnik... "
Pont ezért húz a mélység...
De jó lesz ez.
A korábbi téli papucsok Semperit Speed-Grip 2-esek voltak.[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
Új hozzászólás Aktív témák
- OSRAM Ultra Life P21/5W 12V Extra Lifetime hosszú élettartamú autó izzó / jelzőizzó BAY15d - 10db !
- Újszerű, Minőségi Steelcase Tárgyalószék, Konferenciaszék, Karfás Szék
- Új Tork 55 10 00 Tekercses Kéztörlő Adagoló Harmadáron
- Beltéri Fa Ajtó Kétszárnyú, Egyszárnyú Tokkal, Kilncsel, Kulcsal
- Használt Fiókos Irodai Konténer, Szerszámos Fém szekrény Harmadáron
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen