Új hozzászólás Aktív témák

  • LZs?!

    aktív tag

    válasz LZs?! #39134 üzenetére

    ET 40,5 7Jx17" vs ET 45 7Jx16"

    A mostani felni az ET 45 16"-os.

    A kettő közötti 4,5 mm diffi még vállalható különösebb odafigyelés nélkül?

    Ha jól értem a machinációkat, akkor az ET 40,5-lel összesen ~1cm-rel kerülnek távolabb egymástól a kerekek (4,5mm - 4,5mm mindkét oldalon)?

    Egy hete tettem fel a fenti kérdést...

    Azóta felkerültek az új felnik, amik ugye 7Jx17" ET 40,5 Toora (AR branded)

    Viszont elég f@szul állnak a kocsin, néztem is...de gondoltam: optikai csalódást. Aztán tankoláskor mondja a kutas, hogy "szép-szép, de tudod, mit kéne: nyomtávot kitolni, nagyon bent van".

    B@mmeg, ez az, ami zavart: nagyon bent ülnek a kerekek. Ma levágtattam a pincébe, és megnéztem a másik garnitúrát: ugyan meglehetősen olvashatatlanná tette az elmúlt 1,5 évtized, de amit ki tudtam hámozni: 7xxxxxH2 35 OEM

    Bár elvileg ez oldalanként csak 6mm centi, de sokkal többnek tűnik.

    Szóval nyomtávszélesítő...minimálisan utána olvastam, amit leszűrtem laikusként: oldalanként 10mm-ig elvileg vállalható, 20mm már (eléggé) necces, de talán...

    Ugye Alfa féle 'mennybemenetel' futómű, ami ugyan jól veszi a kanyart, cserében álltában is amortizálódik...

    Érdemes elmenni vele 15mm-ig (akko' má' legyen egy pöttyet pimpesebb), vagy az már sok?

    A Toora felni érzésre könnyebbnek tűnt az OEM-nél (meg is lepődtem), de mérlegre nem tettem...

    Köszi.

    PS: Egyébként valami angol tematikus fórumról rémlett, hogy a GT-nek mások a gyári felni-paraméterei, mint pl. 147/156-nak, és konkrétan emlékeztem arra, hogy ET35, de 1) annyian néztek hülyének, és 2) annyira nem értek ezekhez, és 3) annyira ellentmondásosak a neten lévő adatbázisok, hogy elhittem: én vagyok a fogalmatlan f@sz.

    [ Szerkesztve ]

    Nevermind...

Új hozzászólás Aktív témák