- AliExpress tapasztalatok
- AI-buborékra figyelmeztet az Európai Központi Bank
- Milyen routert?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Videó stream letöltése
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Sikernek tűnik a Xiaomi első EV-je
- SkyShowtime
- Mikrotik routerek
-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
legenda
egy jogszabályi hivatkozás meggyőzőbb lenne, mert ez így nagyon kevés...
az okés, hogy megtehetik, vagy ha nincs cserés eszköz, akkor esetlegesen lehet variálni, de mi alapján kötelesek, ha a vevő csak arra - lenne - hajlandó, de amúgy tudnak adni azonnalos cserét?[ Szerkesztve ]
Réges-rég, egy messzi-messzi galaxisban...
-
asdf_
veterán
Ha tudnad hany kereksedelemben dolgozo embernek nincs egy arva fingja sem a fogyved jogszabalyokrol... (egyik legkedvecebb tortenetem, amikor egy Auchanban vettem egy szobeli szerzodeskoteses telefont sim kartyaval, a muszaki osztaly adta a telefont elzart placcrol, kerdeztem, hogy ok pecsetelik le a garijegyet vagy az ugyfelszolgalat fizetes utan. Azt mondta a csoka, hogy majd a Telenor. Haaaaaaaat, nagyon kerek szemekkel neztem. Es azt hiszem egy perc parbeszed alatt sem tudtam meggyozni, hogy egbekialto hulyeseget beszel...)
Tovabbra is varnek egy jogszabalyi idezetet
-
sasa311
veterán
-
asdf_
veterán
Totalisan indifferens, hol dolgozol es milyen pozicioban. Jotallasi esetek ugyintezesenel csak es kizarolag a fogyasztovedelmi jogszabalyok, a PTK, es a fogyasztoi szerzodesen/jotallasi jegyen az elado altal az elozo kettoben irtaktol a fogyaszo javara tett tobbletvallalasok relevansak, az, hogy egy TIT neven iro forumozo ir egy forumon, az meg marhara nem.
Leforditva: amennyiben jogszabaly nem irja elo, hogy 3 napon belul meghibasodott meghibasodott termeknel a fogyaszto kerhet cseret VAGY penzvisszateritest, addig csak a csere jar (mert arra valo kotelezest -feltetelekkel- viszont tartalmaz a jogszabaly, idezve is lett fentebb). -
maláj
addikt
-
Topikgazda
Nem normális, de a jelenlegi jogi szabályozás szerint nem ütközik törvénybe.
Nekik egyébként minden megéri, ami nem kerül pénzbe. Nyilván tisztességesebb lenne azonnal cserélniük saját erőből a terméket, de mint írtam, a törvény lehetővé teszi nekik azt, hogy visszaküldessék a gyártóhoz a terméket és megvárják a csereterméket, amivel pedig akár hónapokig is várathatják ügyfeleket.
-
Ha kicserélik egy “normális” állapotú 16-osra akkor én elfogadnám. 6-osoknál a hátlapon rajt van az imei szám ellenőrizni kell egyezik-e a telefonban lévővel. Ha igen, akkor az eredeti van rajt, ezenfelül a touch id-t kipróbálni, hogy jól működik-e. Nyilván WiFi-t is kipróbálni, telefonhívást is csinálni vele, jó-e a hangszóró és a mikrofon. Ha minden oké, akkor nagy baj nem lehet( vagy kis pénzből orvosolható a későbbiekben).
Majd levonni a tanulságot, hogy nem vásárolunk sufni gsm-ből, mert könnyen lesz az olcsó telefonból nagy bukás, az a pár ezres amit megspórolsz nem ér ennyit. -
Az hogy itt is hirdet, szerintem nem garancia semmire. Tele van nepperekkel a HA. A sok pozitív már meggyőző lehet, de egy boltnak viszonylag hamar összejön.
Én kétszer “fürödtem meg” a használt iPhone-al, szerencsére minimális anyagi veszteséggel, de azóta nem kockáztatok. Csak egy személyesen is ismert eladótól vásárolok, vagy újat boltból(azt is csak hivatalos viszonteladótól a két év gari miatt)
Ha még nem tetted meg, az itteni csalós topic-ba is jelentsd az esetet, legyen nyoma a dolognak, nem árt ha kiderül az ilyesmi, és másoknak is hasznos információ lehet egy esetleges vásárlás előtt.[ Szerkesztve ]
-
őstag
1 hó gari értelmezhetetlen fogalom
neked 6 hónap szavatosság jár, számlát kaptál?
1000 vagy akár 100.000 vélemény sem befolyásolja a jogaidathivatalosan nagyon kevesen javíthatnak iphone-t (sőt, hivatalosan nem is javítják, hanem cserélik), ilyesmit ne várj el egy sima használt telefon kereskedőtől
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-
Lackooo84
nagyúr
Ott az üzleteknél fogalomzavar van (de inkább le akarják rázni az embert), és össze vissza beszélnek, hol azt mondták, hogy az nem online vásárlásra vonatkozik, hol más hülyeséget. Online telefonos ügyfélszolgálattal kellett nekem is egyeztetni, mert az üzletben hülyének akartak nézni. Mivel az ÁSZF-jük 13-as paragrafusa szerint a 60 napos dolog náluk egyértelműen a 14 napos elállás kibővítése, azzal a feltétellel, hogy a csomagolásnak és a terméknek is sértetlen állapotúnak kell lennie. Na aztán így vissza is vették a terméket...
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
-
Lackooo84
nagyúr
Telón elmondod, h az üzletben hülyének néztek. Ha ott is egy okoska venné fel, akkor ÁSZF-el való szembesítés. Lefixálod velük, (nekem konkrétan rögzítette a rendelés mellé az elállási szándékot) aztán ha a boltban megint akadékoskodnak, akkor ott felhívod az online üfszt, és megmondod, hogy tegyék őket helyre. De csak akkor állj bele, ha a termék és a gyári csomagolás tényleg makulátlan állapotú.
[ Szerkesztve ]
The Truth is out there...
Új hozzászólás Aktív témák
- Láncfűrész topik
- Ukrajnai háború
- Szólánc.
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Külföldi rendelések: boltok, fizetés, postázás
- Kerékpárosok, bringások ide!
- S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest