-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomgabor
senior tag
Oda szerettem volna vinni. Ez szerepel a honlapon:
A garanciával kapcsolatos igényeiket, kérjük mindenképpen a termék visszaszállítása előtt szíveskedjenek bejelenteni telefonon, vagy email formájában (info@bluechip.hu).Ezt a választ kaptam miután bejelentettem:
Kedves Gábor,
Logitech terméket az alábbi címen tud garanciális szervízbe küldenie:
rma.fixit-service.com
#24036 Lackooo84:
A garanciális időt a terméklap alján jelöljük, a kirásban szereplő 12 az első éves, jogszabályban szabályozott kötelező jótállást, a "+" jelet követő szám a gyártó/szerviz feltételei szerint vállalt garanciát jelöli hónapban.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Milyen légkondit a lakásba?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- iPhone topik
- Jogász topic
- Politika
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Samsung Univerzum: Az S23-at is megbabonázta a Galaxy AI
- Formula-1
- Realme 9 Pro+ - szükséges plusz?
- További aktív témák...