Új hozzászólás Aktív témák

  • MaxxDamage

    félisten

    LOGOUT blog

    válasz leroyclub #23720 üzenetére

    Én vettem egy terméket (Sencor digitális személyi mérleg) amit a futár meg is hozott és a termék "gyári" hibás (digi. gombok/kezelő felület nem működött) és kitöltöttem (aznap) én is az RMA kérelmi lapot, amit elfogadtak (Okt. 13.-n kaptam róla mailt) és Okt 14.-n a Futár felvette tőlem, amit Okt 15.-n le is adott.
    Azóta csak áll a dolog (Okt 19.-n beérkezett a szervízbe és Okt 22.-n javítása folyamatba amikről kaptam értesítő mailt) az írva van mailes üzenetben, hogy "akár 30 napig is tarthat" mire vissza kapom..

    Okt. 22.-i utolsó üzenetben ez áll:
    "Logisztikai csapatunk megkapta a meghibásodott termékedet, melyet továbbítottunk a javítószolgálat felé. Szeretnénk tájékoztatni, hogy háztól-házig garancia szolgáltatásunk igénybevételével a teljes szervizfolyamat időtartama 30 napra is kitolódhat. Amennyiben termékedet a szerviz megjavította és úton van Feléd, további üzenetben értesítünk.

    További kellemes napot kívánunk!"

    Gondoltam jogszerűen járok el és nem elállok, hanem érvényesítem a "garanciális" igényemet... ez hiba volt? :) /mind1 kivárom!/

    Lényeg csak az, hogy ne hónapokig tartson, max. 1 hónapot várok ... többet nem!

    ◄►Clevo® X170SM-G "DTR" Laptop *i9-10900K @ 5GHz (AIO Water System)*4x16GB=64GB 3200MHz CL20 RAM*RTX 2080 Super 8GB MXM 200W+ *4x2TB=8TB M2 SSD -_- LG® V30+ ThinQ DS 4/128GB "Blue"►Samsung® S20 Ultra 5G◄SM E80 3.5mm Jack►"Szép, a kinek esze nincs, de még szebb, a kinek van."◄►

Új hozzászólás Aktív témák