-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
bara86
csendes tag
Sziasztok!
Korábban már írtam egy másik topikba, de látom ez lesz a számomra megfelelő.
Egy kis segítséget szeretnék kérni!
Vásároltam egy SAPPHIRE 11222-06-20G R7 260X 2GB GDDR5 PCIE videó kártyát 2 év garival, ami kb. 2-3 hónapig működött normálisan.
Visszavittem a boltba, ahol vettem, mivel állandó fagyásokat, képernyő szétesést és csíkozódást produkált kb. fél-egy óra használat után.( gondolom ram hiba lehet )
Azóta eltelt egy hónap és a bolt szerint még állítólag semmi hír nem érkezett a nagykertől, hogy mégis mi az isten van a kártyával. Állítólag írtak a nagykernek e-mailt, de arra sem érkezett válasz. Az volna a kérdésem, hogy a jogszabályok szerint mennyi idő után reklamálhatok, illetve milyen lehetőségeim vannak, hogy mielőbb visszakapjam a videó kártyámat vagy érvényesíttetni tudjam a garanciát.
Előre is köszönöm a segítséget!
Új hozzászólás Aktív témák
- Dell vostro 15 3000 FULL HD
- PowerColor RX 5700 XT 8GB GDDR6 Red Dragon Eladó! 55.000.-
- Crucial X9 Pro 2TB Portable SSD USB 3.2 - Új, Bontatlan - Read-Write 1050-1050 MBs - Eladó!
- NZXT H1 mini ITX (NZXT 650w gold moduláris, NZXT riser, NZXT 140mm AIO) Foxpost az árban!
- -- HATALMAS RETRO PC KÉSZLET --
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs