-
IT café
Ha egy termék garanciális ügyintézésével kapcsolatban kérdezel, akkor a könnyebb segítségnyújtás érdekében adj meg minél többet a következő adatokból:
Új hozzászólás Aktív témák
-
lumpen
csendes tag
Sziasztok!,
Véleményt kérnék, hogy egy oldalon eladott termékem (laptop), ami hibátlan volt, garanciát nem vállaltam rá, megvásárolta a vevő és pár nappal rá jelezte hogy 5 percen belül meghibásodott, bizonyíthatóan nála; követelheti e, hogy én visszavásároljam a terméket, ráadásul feljelentéssel fenyegessen?
-
Topikgazda
-
félisten
válasz norbert1998 #13500 üzenetére
Nem gondoltam volna, hogy ennyi UTP kábel van.
-
norbert1998
veterán
válasz D1Rect #13504 üzenetére
az a helyzet, hogy valójában gőzöm sincs, hogy milyen kábel jön le a falból. a csatlakozója az RJ45-re hasonlít, de kisebb. tehát akkor az nem is kimondott UTP kábel. nem tudom. az RJ45-öt és a hozzá kapcsolódó kábelt
tanultukvettük (de én még nem tanultam meg )viszont szerelő jön, megnézi a routerüket, mert wifin nem megy, etherneten meg megy. plusz tűzforró a router alja (ez most tűnt fel)
és fent csak a T9 írta át "faluban"-ra, én falban-t akartam írni
[ Szerkesztve ]
-
D@ve89
tag
válasz norbert1998 #13505 üzenetére
Hát, itt nem a nettel lesz a gond... Amúgy mivel ADSL-ről van szó, a falból sem UTP jön, a modemig megy a "telefonkábel", a modemből pedig routerbe/gépbe UTP. Ehhez nem kell szerelő, sőt, ha a router a tied, akkor már az utp is...
-
vasi89
addikt
Ipon szervizzel van valakinek tapasztalata? Habár másfél éve járt náluk 1 routerem amit végül 2 hónap alatt kicseréltek, de közben folyton a beszállítóra fogtak mindent. Tegnap ismét elromlott a routerem. Lényegében mire számítsak? Ez a hónapokig ülünk a dolgokon ez ott általános? Illetve leírom a sztorit ami feltette az i-re a pontot. Persze garis ügyintézés volt az is és ez is.
Véletlenül sem akarok senkit megbántani, de az Iponnál az összes szervizes bunkó és tudatlan? Bevittem tegnap 1 ASUS routert garis ügyintézésre aztán köszönés nélkül a zegyik tag beszólt h nem kellene ilyen sz.rt venni. Utána meg másik 2, 10 perc alatt nem tudta levenni a routerről a gyári talpat. Igen szándékosan hagytam rajta mert ha az egyszer bepattan a helyére akkor nehezen jön ki de náluk alapból az volt a gond h manualt kerestek a talp levételéhez. Majd azért feszegette a kérdést az egyik srác h miért is a gyári számra van rátéve a talp. És közöltem velük h azért mert gyárilag ott van a helye?!
[ Szerkesztve ]
-
maestro87
őstag
válasz vasi89 #13510 üzenetére
Nem volt az bunkó, csak őszinte! Egy szervizes azért csak tudja, hogy melyek a szériahibás termékek, és megmondta neked, hogy ez sz*r, így többet nem fogsz olyat venni.
Egyébként nekem is egy iPon-os gondom lenne, de még nem nagyon garanciáztattam semmit, így a véleményeteket kérném.
Szóval vettem én még 2013 decemberében egy billentyűzetet 2év garanciával, aminek működés szempontjából semmi baja nincsen. Csak, hogy baromi idegesítő, hogy néha erőből kell lenyomnom a gombokat, mert ha nem mértani pontossággal középen nyomom meg, akkor nem nyomódik le, így sokszor hagyok ki betűket a szavakból. Főleg az "E" betű ilyen. A mellette lévőket ha a gomb felső részén nyomom meg, akkor is működnek, de az E karakternél akadás van.
Illetve ritkán pár gomb is beszokott ragadni. Tehát egy szervizes szerintem erre azt mondaná, hogy semmi baja. Szóval ki lehetne ezt mégis valahogy cserélni egy más márkájú billentyűzetre? Van valakinek hasonló tapasztalata?
Garanciafutár ekkor is ingyenes lenne? -
vasi89
addikt
válasz maestro87 #13511 üzenetére
Konkrétan az ASUS-ra mint márkára mondta h szar... De engem hidegen hagy h Ő mit tud. Mindig a vevőnek van igaza és kedvesek vagyunk vele, nem pedig seggfejek. Nálunk rúgtak már ki emiatt embert mert a vevőnek elmondta h valójában vannak hibái annak a terméknek amit Ő akar rendelni Tőlünk.. oké nem 10e ft-os routerekről van szó de attól függetlenül a helyzet ugyan az...
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
válasz norbert1998 #13509 üzenetére
Ütő= UTP. Buta T9
Kijöttek ma, routert cseréltek, sebesség ugyanúgy 3/4-e az eddiginek, de sajna ezzel kit@r@lhetem, mert a garantált felett van. Remélem most már nem fog szakadozni
Köszi mindenkinek
[ Szerkesztve ]
-
vasi89
addikt
válasz norbert1998 #13514 üzenetére
Elolvastam a történetedet. A Telekom hozzáállása a dolgokhoz kritikán aluli. Nálunk folyton gond van, szakadozik meg hát a 10 mega az valójában 5. Én már beleuntam h folyton jelentgessem nekik. Mikor beköttettük a műholdas cuccukat, úgy rakták fel a parabolát h ha fújt a szél akkor a kertben lévő fa úgy beárnyékolt h nem volt adás. Mikor bejelentettük a hibát az volt a válasz h vágjuk ki a fát és miért oda van téve a fa. Végül is nem az Ő kretén szerelőik rakták fel a tányért a fa mellé... Aztán nagy nehezen sikerült egy értelmes szerelőt kiküldeni aki szó nélkül átrakta máshová azt a vackot, azóta érdekes módon egyszer sem ment el a TV.. Jót nem tudok róluk mondani, rosszat meg nem tudnám mindet leírni.. De az egész szolgáltató a távközlési ipar szégyene. Az ügyfélszolgálatról nem is beszélve. Használható infóval nem tudtak még szolgálni....
[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
veterán
-
Pc-man34
tag
Üdv
Tudna valaki nekem tanácsot adni? videokártyám 16 napja szervizben van és ez munkanap,mennyi idő után állhatok el a szerződéstől?gondolom van ilyen,6-7 hónapos a vga,150K,
ilyenkor mi történik?gondolom a pénzem nem kapom vissza...lekell vásárolnom?
már mérgel,ennyi ideje ott van és még rá se néz a pcx! -
optikus
senior tag
válasz Pc-man34 #13517 üzenetére
dolog ecceru. 15 napra kell torekedniuk. ez gumiszabaly igy a gyakorlatban addig van naluk ameddig kedvuk tartja. sztem 1 honapra minimum szamits. ezert meg nem allhatsz el. valoszinuleg meg se javitjak mert jon a szokasos musor, ok nem latjak a hibat, max frissitgetnek biost. aztan hazaviszed es masnap vissza mert ugyanugy xar. kezdodik elolrol. na mar ha 3 ilyen koron tul vagy akkor lesz megalapozott a kovetkezo lepcso. persze elobb is lehet probalkozni de elso szerviznel eleg eselytelen hogy tegyenek barmit is.
a fokozatok meg ugy neznek ki, hogy szerviz (barhanyszor nincs ra limit), csere, penzvissza. szoval ha valamiert megse megy a szervizeles akkor cserdarabot adhatnak (ha van). ha nincs akkor jon a penzvissza. esetleg te kered az elallast. de akkor nincs kotelezo levasarlas, kuponozas meg egyeb baromsagok. a penzt kell visszadniuk, a vasarlaskorit, nem ertek csokkentett, meg nem jelenlegi aron, hanem a vasarlaskori szamlan szereplot.Buy books not gear.
-
Pc-man34
tag
Hála istennek,ez nem olyan hiba,amit egy Bios frissítés megoldana
Közben tárgyaltam velük,pénzem nem kapom vissza,ilyen hogy elállás,nincs náluk
vga-t kb 4-5 hónapja már nem is árulják...szerintem,így nem is tudnak másikat,ők se rendelni.
Az meg ,hogy,oda vissza menjen a vga,500km választ el engem,a szerviztől,de ha fel kell mennem,szerintem fogdában végzem
Azt nem értem,hogy miért szarakodnak ennyit?mikor a vga szar.
Én is tökéletesen végzem el a rámbízott munkát,a munkahelyemen,és ha ennyit kellene várnia rám a főnöknek,rég nem lenne munkám... -
Topikgazda
válasz Pc-man34 #13519 üzenetére
"Azt nem értem,hogy miért szarakodnak ennyit?mikor a vga szar."
A PCX semmit sem csinál vele. Nem hivatalos szerviz. Az esetedben, mivel már nem forgalmazzák a kártyát Magyarországon, valószínűleg a gyártónál landolt. 1 hónap mindenképpen lesz a dolog, de ez jóval több is lehet, gyártótól függően. Persze sehol sincs leírva, hogy ezt neked ki kell várnod. Valójában a pénzvisszafizetés lenne a legtisztességesebb lépés ilyen helyzetben, hogy tartsa a bolt a 15 napot, de PCX-et ismerve ez ellen mindent meg fog tenni...
[ Szerkesztve ]
-
optikus
senior tag
válasz Pc-man34 #13519 üzenetére
ez nem olyan hiba,amit egy Bios frissítés megoldana
azt te csak gondolod, ha arrol van szo hogy ne kelljen fizetni akkor meg a hw hibara is jo lesz a frissites..az meg mi hogy naluk nincs penzvissza? meg elallas? mert ugye ezt nem ok mondjak hanem a fogyvedlmi torveny. persze beprobalkoznak, de azert ezt nem kene igy beszopni. kezdodik ott hogy panaszt lehet tenni, vasarlok konyve es hasonlok. azt ok se nagyon szeressek.
Buy books not gear.
-
Pc-man34
tag
Lightning a vga,és nem világít a tetején a led panel,már így küldték,csak akkor nem foglalkoztam vele,még nem jött többi hiba is...képhibák,pl ha játszok ha nincs bekacsolva a veritical sync olyan csíkos a kép,hogy élvezhetetlen...nem volt ilyen! próbáltam sok sok drivert ,másik rendszer,tápot,alaplapot,stb...nem javul néha kikapcsol a vga,és mikor böngésztem,ha az egér görgőt görgettem,ugyan ez a jelenség jött,mint ha v-sync hiba lenne,de valójában vga hibaezt sem tudom miért.röviden ennyi..
-
norbert1998
veterán
Hogy is szól a törvény? Régebbi netes vásárláskor (ipon, másfél éve) mennyi sikertelen garanciális csere/javitas után van az, hogy le vásárlás vagy hasonló?
-
Topikgazda
válasz norbert1998 #13527 üzenetére
Nincs maximalizálva a javítások száma. A jogszabályilag előírt 1 év kötelező jótállás után meg főleg ne akarj pattogni a boltnál a pénzvisszafizetés ügyében... Ha felajánják azt, hogy a jelenlegi piaci árán beszámolják, akkor már jó vagy.
-
313313
addikt
válasz norbert1998 #13529 üzenetére
Régen se volt rá jogszabály, amolyan bevett szokás volt, de nagymértékben függőt a bolt hozzáállásától. Hallani lehetett ilyen, meg olyan példákat is.
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
Pc-man34
tag
PCX-el kapcsoltaos tapasztalata van valakinek? Garizás pl
-
asdf_
veterán
válasz Pc-man34 #13533 üzenetére
Szerintem ezt az erdeklodest a garis cucc kapcsan el kene felejteniuk az embereknek. Egy kisker szervize egybites tortenet. Kesz van es ott van (ekkor mar amugyis ertesitettek rola), nincs kesz es nincs ott. Nem gondolom realis elkepzelesnek azt, hogy a juzer erdeklodik a kartyaja felol, ekkor a kisker felhivja a nagykert, a nagyker felhivja az esetleg meg kozbeekelodo masik nagykert, az felhvja az esetlegesen meg a lancban levo importort, az importor rakerdeztet a kulfoldi gyartoi szerviznel, majd pedig ugyanezt lejatsszak visszafele is. Horrorisztikus idopazarlas es tokertelmetlen, mert a juzer marhara nincs beljebb azzal, hogy tudja, hogy kint van a gyarto szervizeben a cucca. Szart se tud vele kezdeni, es semmit nem tud levonni belole arra vonatkozolag, hogy mikor fog visszaerni. Azt is halal folosleges elore tudni, hogy csereltek vagy javitottak a termeket, ugyis a sajatjanak a csereltjet vagy javitottjat kapja meg mindenki, tehat megintcsak nincs beljebb a juzer az infoval.
Szerintem ugy negyedik (esetleg harmadik) het elott tessek beken hagyni a szervizt a fenebe, es hagyni vegezni a dolgat
(egyebkent pedig ott van a weboldalon a szerviz emailcime, szoval nem ertem a problemat) -
Topikgazda
válasz Pc-man34 #13533 üzenetére
Itt nem a javítás minőségével volt gond, mert ahogy már fent is írtam neked, a PCX-nek nincs VGA szakszervize... A PCX mindössze annyit csinál, hogy visszaküldi a VGA-t nagykernek kivizsgálása, a nagyker pedig intézi a többit. Felettem asdf kolléga leírta, hogy hogyan is működik ez.
A rossz panaszok a PCX-es garis ügyintézéssel kapcsolatban azért keletkeztek, mert akkor a PCX nem kezelte megfelelően az ügyelek panaszait. És ez a helyzet csak rosszabbodott... Volt, akiknek hónapokig nem írtak vissza, de még annyit sem, hogy megérkezett a termék és továbbküldték a szervizbe. Nem tudom, hogy ez mostanra mennyit változott.
-
Biluxzsolt
aktív tag
Sziasztok!
Vettem egy Hyundai ébresztőórát,1 év garanciával.(nov.7.-én)
2 hónap után el kezdett búgni(rádió része nem volt bekapcsolva)és ha mobillal léptünk be a szobába a hangszóróból kegyetlen recsegés jött.
Felhívtam a pesti szervizt,azt mondták,hogy 100% hogy trafó gond lehet,juttassam fel nekik és gondoskodjak a visszajutásról is.
4e ft volt a készülék gondoltam kidobom a francba.
Bár ezt tettem volna!
Közben olvastam,hogy az Edigitálnak van garanciafutárra,ha saját bélyegzőjük van a garancialapon.
Ezen az volt,gondoltam,hurrá viszik-hozzák ingyen.
Bejelentettem emailon,röpke 3 hét után jelentkeztek is,január 23.-án elvitte a futár.(papír van róla)Ma telefonon érdeklődök,hogy eltelt több mint 1 hónap,hogyan tovább.
Közölték,hogy február 5.-én került be a szervizbe a termék,pénteken (feb 27.-én)vissza is került hozzájuk és majd közlik,hogy mikor szállítják ki.DE!
A tesztelés során hibát nem találtak,így 2500ft a tesztelési díj a szerviz felé és 2x1990ft a futár,mert csak ha hibás akkor van az ingyen.
Végül is most 6500ft-ot kell fizetnem egy meg nem javított hibás termékért ami eredetileg 4000ft-ba kerül.
Kérdésem az lenne,hogy: Mi van ha nem veszem át a terméket,mert nem kell?(ha veszek egy új
terméket+kifizetem a futárt úgy is kevesebbre jön ki és arra 12 hó a gari)
A 30 nap az ilyen esetben nem jelent semmit?[ Szerkesztve ]
"Ha három madár lennék,látnám magam felülről,amint magam mögött repülök."
-
Biluxzsolt
aktív tag
válasz Biluxzsolt #13538 üzenetére
Az nem lehet,hogy kicseréltek egy 200ft-os alkatrészt,de így jobban megéri a szerviznek?
Teljesen tanácstalan vagyok."Ha három madár lennék,látnám magam felülről,amint magam mögött repülök."
-
Attix82
őstag
válasz Biluxzsolt #13538 üzenetére
10k alatt 6 hónapig nekik kell bizonyítani, hogy vételkor is hibás volt e a termék vagy sem. Szervizdíj nem jogszerű. 6 hónap után már lehetséges ha az van az ÁSZF-be.
Futárdíj jogos lehet ha valóban nem hibás.
-
axioma
veterán
válasz Biluxzsolt #13538 üzenetére
Lehet, hogy paranoias vagyok, de en csak felhivnam a szervizt, hogy valoban jart-e naluk a keszulek...
-
Biluxzsolt
aktív tag
válasz Attix82 #13540 üzenetére
És mi van,ha nem veszem át? Megtehetem?
Vagy írjak nekik,hogy ne is küldjék?(#13541) axioma
Az a baj,hogy a garanialap is feladásra került,így most nem is tudom a szerviz nevét,de gondolom azt visszakapom azon kell lenni valami szervizes bélyegzőnek,hogy járt náluk.
Az elmúlt 1 évben 220eft-ot hagytam az ED-nél.Semmivel nem volt még garanciális gondom náluk csak épp ezzel az "olcsó" áruval.
Ezek után nem is tudom hogyan tovább..."Ha három madár lennék,látnám magam felülről,amint magam mögött repülök."
-
Attix82
őstag
válasz Biluxzsolt #13542 üzenetére
Max annyit tudsz, hogy ne küldjék és kifizeted nekik az egy irányú utat. De itt az a kérdés, hogy valóban hibás volt e vagy sem.
-
Pc-man34
tag
válasz norbert1998 #13485 üzenetére
Hello
Tehetsz panaszt is? nem tudsz erről? itt is folyamatosan voltak hibák! egyszer 5.000ft al kevesebbet fizettünk,mert panaszt tettünk.
Állandóan,mikor kijöttek csak szűrőt cseréltek,egyszer kijött egy idősebb bácsi,szerelő,na ő elmondta mi a baj,túl erős jelet kap a modem és ezért hibáz állandóan,és nincs erősítő sehol,ahol tudna jelerősséget állítani.
Szakadás is a modem miatt van,analóggal nézz tv-t,ha ott nincs hiba akkor modem .....itt is 50 megára fizettünk elő,és sokszor 8-10 megás csak a net,de van olyan is hogy nem tudok multizni annyira szarrrrr -
félisten
Mennyi ideig lehet a boltnál a termék?
Oké, törekedni kellene a 15 napra, de mikortól lehet asztalt borogatni? -
vasi89
addikt
válasz Biluxzsolt #13542 üzenetére
ED-ról csak annyit h szerencsére saját tapasztalatom nincs velük de egy ismerősöm, nem túl olcsón de nem is túl drágán vett fényképezőhöz vakut. Kb 10 hónapos korában megunta a működést és visszavitte. Ott a szerviz bevizsgálta, ők nem találtak hibát és visszaküldték. Továbbra is ugyanúgy nem működött majd megint visszavitte aztán megint visszaküldték ugyanúgy rosszul. 3. alkalomra mikor vitte vissza már csak 2 nap volt hátra a gari időből amit nem is értek hisz 2 hónapot náluk töltött amikor tudtommal meg kellene hosszabodni a jótállásnak aztán a 3. alkalom után már megcsinálták és természetesen pénzt is kértek volna érte mert h garancián túli javítás. Ez miskolcon volt, BP-n nem tudom mi a helyzet de ez marhára inkorrekt dolog. Azt hiszem h Ő sem ment be érte mert drágább volt a javítás mint a vaku de Ő hülye volt h ennyiben hagyta. Te ne hagyd annyiban Sokszor elég csak határozottan rájuk szólni vagy megemlíteni a fogyasztóvédelmet. Akik semmire nem jók de van aki beijed.
[ Szerkesztve ]
-
313313
addikt
válasz vasi89 #13547 üzenetére
Második alkalommal kellett volna úgy bemennie, hogy a fényképezőt is beviszi a vakuval és megmutatja a hibát az eladónak, majd felvezetteti a jegyzőkönyvre, hogy a hibát az eladó tapasztalta...
HP 250 G5, Creative Surround 5.1 USB, Genius 5.1 Home Theater 5000, Kona Blast Deluxe + Shimano LX, Torpado T2000 + Campagnolo Veloce, Motorola Edge 30 Neo 8/256GB
-
vasi89
addikt
válasz 313313 #13549 üzenetére
Én így csináltam volna, Ő nem tudom hogy csinálta. Hiba pedig volt mert Én is láttam h másik vakuval működik rendesen illetve azzal is működött előtte. A vevő is balf.sz volt de a miskolci ED-ban a kiszolgálás amúgy is elég kritikán aluli volt akkoriban. Ez 1-2 éve volt.
Attix82: fogyasztóvédelem semmit nem csinál akkor sem ha neked van igazad. Viszont tényleg van olyan bolt ahol ennyi elég ahhoz h megváltozzon a hozzáállás.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- LEGO klub
- Yettel topik
- A franciáknak elege van abból, hogy minden gyerek mobilozik
- Ingyenes vagy akciós szoftverek
- Multimédiás / PC-s hangfalszettek (2.0, 2.1, 5.1)
- Napelem
- Nvidia GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Parfüm topik
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Robot fűnyírók
- További aktív témák...
- WD BLACK SN770 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Tesztelt - 5150-4850 MBs - Eladó!
- iPad Pro M2 (gen) 512GB wifi 11" ÚJ 2025.04.10. Apple Care+
- VivoBook S15 S521EA 15.6" FHD IPS i5-1135G7 Iris Xe G7 8GB 512GB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- DELL rack keret 1000 mm mély 24U magas eladó
- Szinte új T14 Gen 4 Ryzen 7 Pro 7840U 32GB RAM (forr.) 1TB NVMe Samsung SSD 4G LTE 2026.12.20 GAR