Aktív témák
-
Motion_Blur
félisten
válasz #70869248 #17750 üzenetére
"Nem lehet, ...a versenyzőnek milyen akarata lehet ami ráveszi arra hogy átengedje a győzelmet?"
50-es években volt arra példa, hogy egy versenyző egyszerűen tiszteletből átadta a győzelmet. Ha jól emlékszem, nem is egyszer történt ez meg..
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
IreN!CuS
őstag
Ecclestone szerint még az idén kihullik egy-két csapat
Nem értem az öreget.
[ Szerkesztve ]
Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
-
kisJack
aktív tag
válasz #70869248 #17716 üzenetére
Hányszor láttuk már hány pilótától, hogy amikor már igen jól álltak pontokkal (vezették a vb-t) már eleve nem úgy álltak rajthoz hogy győzelemre törnek- persze ha netán mégis úgy alakul akkor egye fene- hanem már az elején számolgatják hogy nekik bizony elég az a néhány pont is amit mondjuk az x. helyezésért kapnak. Nem mennek bele komoly csatákba, főleg nem akkor ha egy olyan valaki próbálja elvenni tőlük a pozíciót -legyen szó akár az első helyről- aki nincs versenyben a vb címért, mert benne van a pakliban hogy nullázik, és úgy van vele hogy egy sokkal nagyobb dolgot vihet véghez, ha most beéri a kevesebbel.
Értem hogy mit akarsz mondani az 1. hely "szentségéről", de én meg azt mondom, ha saját érdekből bármikor képesek lemondani róla, akkor csapatként működve -a másik javára- miért ne tehetnék meg? -
kisJack
aktív tag
válasz Integra #17744 üzenetére
alonsoban is annyi a gerinc mint egy gilisztában, na de mindegy is.
Szerinted mit kellett volna mondania? Miközben mindenki a csapatnál menti ami menthető, próbálják megúszni komolyabb büntetés nélkül, neki be kellett volna nyögnie hogy mennyire sajnálja hogy a csapat utasította Felipét?
Amúgy olvastad az eredeti nyilatkozatot a Ferrari honlapján? Csak mert ezekből a sajtó azt hoz ki amit akar, ha éppen fikázni szeretnének vkit akkor azt, ha az egekbe magasztalni akkor azt.
Igen, elégedett, de nem azzal ahogy megnyerte azt a nagydíjat, hanem azzal amit a csapat elért a hétvégén, szerintem teljes joggal, mert jobbak voltak mindenkinél. -
#70869248
törölt tag
válasz Motion_Blur #17752 üzenetére
hogy emlékeznél?
-
#70869248
törölt tag
válasz kisJack #17754 üzenetére
Az a versenyző aki pontokért megy, és nem a győzelemért az nem 100%-s,...tök veszélyes egyébként.
Több versenyző lenyilatkozta, Talma is, hogy amikor vissza kell venni, de a gumik és az autó is bírná...szal egyszerűen azért kell visszavenni, hogy ne pazarolja a technikát, meg mert majrézik a háttér, a csapat.
Az a legsz@rabb, nincs ritmusban úgy kell köröznie..és ráadásul másként használja a gumit, másként a fékeket, és jóval nagyobb a hibalehetőség.Igen van amikor valaki az utolsó futamára úgy érkezik hogy VB lesz, akkor is ha nem nyer, ezért aztán ha más vehemensebb támadja akkor nem fog kakaskodni, itt már valóban az játszik hogy nem kockáztat.
De ez nem egyenlő azzal hogy átadja az első helyet. Amikor valaki átadja, akkor az meg fog történni, a másiknak nem kell klasszis köridőket futni, vagy vehemensen támadni, nem, az első helyen haladó akkor is átadja, ha az nem kűzd érte.
...még itt is van különbség. -
kisJack
aktív tag
válasz #70869248 #17757 üzenetére
Igen elhiszem, valószínűleg az lehet, bár szvsz attól hogy vki nem autózik határon, még autózhat jó ritmusban. Vagy ha nem, akkor ott van az a bizonyos motorelektronikát szabályzó gomb, amit ha a legtakarékosabb üzemre állít, akkor akár nyomhatja is ami a csövön kifér, nem hinném hogy bárki mögött is a támadási pontot kellene keresgélnie.
Ez csak a helyzettől függ. Ha viszonylag szoros a vb, akkor csak az utolsó futamon játsszák el, de ha tetemes előnnyel vezet, bizony megeshet hogy már az idény felétől-háromnegyedétől úgy áll rajthoz hogy csak nyugi, pontokat hozni és semmi kockázat. Ez szerintem a pilóták habitusától függ leginkább, és bizony megeshet hogy az üldözőnek itt sem kell klasszis köridőket futnia ha meg szeretné csípni az első helyet.
Egyébként őszintén szólva nehéz lenne teljesen pártatlanul tekinteni a Hockenheimben történtekre Ferrari drukker lévén, ha a McLaren/RedBull játszotta volna el (meggyőződésem hogy még látunk tőlük ilyet az idén) most én is neheztelnék rájuk kissé, illetve pár fan az ellentáborból győzködné a népet hogy ez a világ legtermészetesebb dolga... -
AMD Power
titán
Már özönlenek az emberek ide....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #17748 üzenetére
A Bridge elsősorban csak arra tesz, hogy jó reklámot csináljon magának és ezt úgy érheti el, ha nem arról szól a futam, hogy mindenki a gumikra panaszkodik. A fix keverékek óta már úgysem tudja minden csapat igényeit kielégíteni. Ezért benyomnak valami jó kemény sz@rt amivel lazán le lehet nyomni a futamot aztán szépen le lehet nyilatkozni, hogy megint qrvajókvoltunk mert jajdeszuperül üzemeltek a gumik. Reklám vége. Amennyiben nem lenne az egy kötelező kerékcsere akkor meg lehetne csinálni a futamokat csere nélkül is akár. Ez a mostani bazinagy húzásuk is nevetséges véget ért. Pontosabban arra jó volt hogy miden médium lehozott róla plusz egy cikket. Újabb reklám. Tenkjú.
"Egy percig se hidd már azt hogy te bármit..ismétlem bármit is jobban tudnál vagy sejtenél az ideális gumikról egy versenypályára..."
Ismételgess csak ha jól esik de szokásos nesze semmi fogd meg jól bő rizsától még senki nem lesz itt okosabb.
Én személy szerint baromira örülök hogy végre elkotródnak az F1-ből mert szvsz nagyban hozzájárultak az elmúlt évek unalmaihoz. Remélem egy darabig nem hallok róluk.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Majd kiderül de én azt olvastam, hogy ők már csak 3 keverékből fognak válogatni az év során. Remélhetőleg a keményebben hagyják majd el. Rosszabb (~unalmasabb) mondjuk biztos nem lesz.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
D@ni88
addikt
válasz Motion_Blur #17777 üzenetére
nemtom, de őt inkább dolgozzák de valakinek ez is munka, mármint hivatás, szval ebből a megközelítésből nézve
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #17784 üzenetére
Örülök is. Egy tróger céggel kevesebb a sportban. Amúgy tényleg baromi jól dolgoztak csak éppen a saját érdekeiken kívül más nem igazán érdekelte őket. Ezért pártoltak el tőlük a csapatok 2001-től kezdve szépen fokozatosan. Aztán gyönyörűen vissza is nyalt a fagyi nekik ezért (2005 Ferrari).
Valóban nem véletlen mivel véletlenek nincsenek. A csapatok (már amelyik) pedig szvsz az alacsonyabb költségek miatt akarták hogy maradjanak.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #17785 üzenetére
hülyeség, minden alap nélkül piszkozol egy céget, aki még nem fürdött be úgy mint a Michelin, és aki nem akart betartani a másiknak úgy mint a Michelin az FIA-val kötött megállapodás alkalmával ami után sikerült a Ferrari-t letenni a padlóra.
A Pirelli azt ígér amit akar, a FOTA meg egységesen akarta maradásra bírni a Bridgestone-t. -
#70869248
törölt tag
válasz kisJack #17764 üzenetére
Sztem aki így áll hozzá azt elverik mint szél,..ha meg nem akkor erős technikai fölényben van.
Elvileg nem lehet félseggel VB-t nyerni, és hiába minden, egy versenyzőben a győzni akarás a legerősebb..minden versenyzőben, nagyon demoralizáló ha egy másik csak úgy átadja az első helyet.
Mindenki számára az, nagy önbecsapás azt gondolni hogy nincs romboló hatása annak ha úgy nézel egy futamot, hogy aham.. már idény fele van, és az egyiknek 30 ponttal többje van, hát akkor ezek valahol megcserélődnek, és XY-t behozzák elsőnek.
Ezt írtani kellene, nem bólogatni rá. -
#27441408
törölt tag
Tíz évig biztosan lesz Forma-1-es Monacói Nagydíj
MTI
| 2010. július 28., szerda 21:47 |
A legendás monacói, utcai pálya további tíz évig szerepelni fog a Forma-1-es autós gyorsasági világbajnokság programjában, miután a helyi szervezők szerdán megállapodtak Bernie Ecclestone-nal, a vb kereskedelmi jogait birtokló brit üzletemberrel.A 79 éves Ecclestone hetekkel korábban úgy nyilatkozott, a sorozat akkor is gond nélkül fennmarad, ha a klasszikus Monte Carló-i pályán a továbbiakban már nem rendeznek futamot.
„Az európai helyszíneknek több pénzt kell fizetniük, különben kénytelenek leszünk más kontinensekre költöztetni a versenyeket” - fogalmazott a Brit Nagydíj előtt az F1 első embere.
Ecclestone cége, a Formula One Administration szerdai közleményében azt írta, a Monacói Automobil Szövetség elnöke, Michel Boeri szerdán, Londonban egyezett meg a tízéves hosszabbításról a brit üzletemberrel. A következő Monacói Nagydíjra 2011. május 29-én kerül sor.
Van még ami érdekli börnit a pénzen kívül? A közönség szerintem láthatóan nem.
Amúgy hova vinné ? Amerikába nem népszerű az F1 gyanítom nem is lesz az. Araboknál sem hinném ,bár ki tudja hisz 2 versenyük is van már. Kína ki akar szállni ha jól tudom Ázsiába meg már van japánba nagydíj.
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #17786 üzenetére
Nem tudom hogy miért kell idekeverni a Michelin-t. Mondjuk ők legalább nem azt csinálták mint a Brisgestone, hogy elkezdték egy csapat hátsóját nyalni a többire meg magasról tettek. 2005-re a 10 csapatból biztos azért használt csak 3 Bridgestone gumikat mert olyan baromi korrekt volt a cég.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
attisx
addikt
válasz #27441408 #17789 üzenetére
"Amúgy hova vinné ? Amerikába nem népszerű az F1 gyanítom nem is lesz az."
Ettől függetlenül lehet, hogy nekik is két versenyük lesz. Austin (Texas)-ban külön pálya épül, és valami New York-i motorsport klub is felajánlotta pályáját.
+ Sorban áll még a korábban említett Oroszország mellett Bulgária és India is, meg a franciák is vissza akarnak térni. Illetve pletyka szinten mintha Argentínát és Dél-Afrikát is emlegetnék...
Börni már többször lenyilatkozta, hogy ő akár 25 versenyt is eltudna képzelni egy évben.
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
leviske
veterán
válasz D@ni88 #17773 üzenetére
Nicole ugyan mit dolgozik az F1-ben azon kívül, hogy Lewis volt barátnője?
(#17795) attisx: Minél több Európai versenyt lő ki, annál inkább csökken majd az Európai nézőszám. Márpedig itt van a legnagyobb rajongótábora a F1-nek és igen kevés az esélye, hogy az USA-ban, vagy Ázsiában komoly teret tudna nyerni. Arról nem is beszélve, hogy a vásárlóerő jelenleg csak az USA-ban ekkora...
Erre értette gondolom Ő is, hogy ugyan hova vinnék.
Amúgy ez csak egy szimpla tárgyalási eszköz Bernie kezében, úgy ahogy az új csapatok távozásával kapcsolatos kijelentése is.
[ Szerkesztve ]
-
#27441408
törölt tag
válasz qestion #17793 üzenetére
Maláj pálya volt eddig is.
Börni már többször lenyilatkozta, hogy ő akár 25 versenyt is eltudna képzelni egy évben.
Az nem ártana.
leviske
Pontosan, ez köztudott hogy amcsiba nem szeretik az F1-et. Szerintem lehet akár kétverseny is ez akkor is így marad amég van ott NASCAR amiért viszont megőrülnek odaát. Meg Indycar stb... Hiába van 2 verseny ha a kutyát se érdekli.....
[ Szerkesztve ]
-
IreN!CuS
őstag
A5 Szubjektív - Hockenheimi Görbe Tükör
Ha valakit érdekel.Smoke weed Everyday :D / Aki beperelte magát és nyert / ".....A fiú barát akkor is barát marad ha berakja ...""Go for the eyes Boo, GO FOR THE EYES!! RrraaaAAGHGHH!!!"
Aktív témák
- Lenovo ThinkPad T490 14" FHD IPS i5-8365U 16GB DDR4 512GB NVMe ujjlolv., gar
- IPhone 13 256GB Green gyári független megkímélt akku 91%
- IPHONE SE 2.GEN 2020 64GB FÜGGETLNE NAGYON JÓ AKKU, GARANCIA, ÜZLETBŐL
- Nikon D7000 + Nikkor AF-s 18-200 VR ED G (7890 expo)
- Dell XPS 9320 13.4" FHD+ IPS i7-1260P 16GB 1TB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- IBM Blade Center E keret, E és H részegységek tápegység, I O modulok, modul kitöltő
- Kártyafüggetlen Alcatel Linkhub HH71VH 4G LTE SIM kártyás wifi router
- Lenovo ThinkPad T460s Jó akkuval, gyári töltővel
- Logitech G304 Lightspeed Wireless Gaming Mouse (Aliexpress)
- Xbox One S 500Gb - Xbox Series S 512Gb SSD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest