- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- Microsoft Excel topic
- DIGI internet
- Windows 11
- YouTube
- Vírusirtó topic
- ASUS routerek
- pfSense - Avagy az okosított házirouter
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
Aktív témák
-
hunnylander
őstag
válasz madstunt #13153 üzenetére
A tengelytáv csakis a súlyelosztás állítási tartományának növelésére lett meglépve. Önmagában a tengelytávval nem volt probléma.
Sőt, ez egy kényszerintézkedés, amely az autó eredeti aeerodinamikai kifinomultságát is megzavarhatja, és aerodinamikailag romolhat.
A kétféle tengelytáv között alig van 5 cm. Nem fordulékonysági okokból térnek vissza az eredeti tengelytávhoz. A tengelytáv csak ezredmásodpercekkel befolyásolja a köridőt ezen a skálán. A leghosszabb autó is be fog tudni fordulni a Loews hajtűkanyarnál.
Az a kérdés, hogy kinek lesz a legjobb az extra-nagy leszorítóerejű csomagja és a legjobb a kigyorsítása, fékstabilitása, futóműve ehhez a speciális pályához. Nyerhet rövid autó vagy hosszú, ezek a tényezők lehetnek a fő meghatározók (a szerencsén és a versenyzőn kívül), nem a tengelytáv.
www.HunnyF1.com
Aktív témák
- Asus játékra is,15,6 FullHd,Ryzen 3 3200u(3,5Ghz),RX Vega 3 2GB VGA,8GB DDR4 RAM,SSD, szép állapot
- Asus ZenBook(ultrakönnyű,16mm!),13,3"4K(3200x1800)IPS,core i7 5500u,8GB Ram,SSD,7 óra akku
- Apple watch 5 , 44mm cellular
- Dell 14,1" Érintő kijelző,FullHd IPS,i5 8350u(8x3,6Ghz)világító bill,8GB RAM,SSD, jó akku, Újszerű
- Arcam Irdac