Új hozzászólás Aktív témák
-
WiZARD
addikt
válasz Bujdy81 #136501 üzenetére
Plusz elég jó helyekre vannak új építések folyamatban/tervben.
Székesfehérvár, Szombathely, Pécs, Siófok, KecskemétÁllítólag ez is felesleges. Legalábbis a nemTesla tulajok mindig bizonygatják hogy ők milyen jól megvannak a Tesla töltők nélkül is, és már így is minden happy és van elég töltő.
(mondjuk én nem hiszem el, de meg kell győzniük magukat hogy jól választottak )Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Jahno #136503 üzenetére
Aki rendszeresen ingázik Békéscsaba és Szarvas között, az bizony megszívta, ez tény. Kérdés, van-e ilyen?
A Tesla kb. online látja, hogy melyik töltőt milyen intenzitással használják, szóval szerintem rájuk lehet bízni, hogy milyen helyszínekkel bővülnek.
Ettől függetlenül van rendszeresen szavazás, hogy hol legyen új töltő.
Budapesten kívül van most Győr, Sormás, Szeged, Debrecen, Miskolc
2023 végéig ehhez jön még Fehérvár és Óbuda,
2024 végéig jön még Pécs, Siófok, Szombathely, Kecskemét.Tény, hogy Muronyban még egy ideig nem lesz SUC, de el kell ismerni, hogy egy recesszióban lévő országban sajnos nem robban a kereslet a Teslák iránt...
-
-
WiZARD
addikt
válasz Bujdy81 #136507 üzenetére
Mintha szembejött volna valami növekedési lista is az elmúlt hetekben, ahol nagyon elöl voltunk, de azt sehol se találom, csak ezt a 200%-os adatot találtam...
Soha ne vitatkozz idiótákkal! Lesüllyedsz az ő szintjükre és legyőznek a rutinjukkal. **** www.PhenomeNato.com ****
-
Phülöp
addikt
Ennek így mi értelme van, de tényleg?
Autót és jogsit ott helyben elvenni, hívjon taxit a pénzéből.
Nálunk eleve jövedelemalapú a bünti, de ha gyanúsan alacsony a jövedelem pl. az autó értékéhez képest, akkor ezt a rendőrség felülbírálhatja.
Meg volt pár éve egy kezdeményezés - tán az is itt - hogy az autópályán félreállítják a delikvenst, beterelik egy lezárt parkolóba, és ott kell dekkolnia egy keveset. Az idejével IS fizet a büntetésen felül.A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
A. Crowley
csendes tag
Van valami tárhely és domainszolgáltató, amit ajánlanátok? Mondjuk lenne wordpress, de nem kell webáruház, vagy ilyesmi. Képek, videók viszont lehetséges.
-
Jahno
őstag
válasz A. Crowley #136512 üzenetére
Közvetlen a WordPressnél és kb. ennyi.
-
Samott
addikt
A korabbi driftes tarsalgashoz lazan kapcsolodva: video
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
eattila
csendes tag
válasz A. Crowley #136512 üzenetére
Szerintem ha raguglizol az elso oldalon ami van az nagyon tre nem lehet.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
Jahno
őstag
Jó lesz, kolléga kitalálta, hogy minden hétfőn lássuk is egymást személyesen, mert csak és akkor Győrből eljön vonattal. Felújítás kezdése előtti vasárnapon felhívta a MÁVot, hogy mi a terv, de akkor még terv sem volt. Hétfő reggel már volt terv, csak mire kiért az állomásra arra dőlt össze minden. Erre a hétre már elméletben rendeződtek a dolgok, van 1-1 vonatpár amit nem pótlóbuszoznak, így csak 30 perc késéssel indult Győrből, visszafelé Keleti-Kelenföld közt összerakott 50et. Megnyugtattam, hogy jövő hét is szar lesz :-D
-
Bujdy81
csendes tag
-
Jahno
őstag
válasz Bujdy81 #136524 üzenetére
Addig.olvastam, hogy 6-7:30 a kenyértej időszak. Aztán van ahova kétszer is beesnek, tej az tartós, tök mindegy mi van vele kenyérnek meg a reggel 6-7es nyitásig be kell esni. Legtöbb pékárus szállító 4 körül/után kezddi a napot. Feléről meg már én is értékeztem darabokban, hogy miképpen néz ki hajnal 7kor a Kazinczy utca és hány kiló joghurt megy egy átlag körúti gíroszoshoz. Olyan nincs, hogy sávok vannak és 3 órát szállítasz a fél városba, mikor jönnek az esti bulik, hétvégi rendezvények kiszervezett kéteringek és kis híján 24 órásban megy valami miatt az arcon pörgés mert ha nem tejet visz akkor színpadot....
-
Bujdy81
csendes tag
válasz Jahno #136525 üzenetére
Csak a lényeget nem érted!
Ahhoz, hogy normálisan lehessen élni a városban ez kell, amit leírtak. Vagy valami hasonló, de filozófiáját tekintve ilyen.
Ljubljanában tudod, hogyan biztosítják, hogy 7-re végezzenek a rakodók a sétáló utcában?
Úgy, hogy éjjelre el kell pakolni az asztalokat, utána hajnalban fél6 felé jön a kukás, utána a szállítók, 7-től lehet kitenni az asztalokat. És ki is teszik, mert jön a turiszt és reggelizni. Na, aki addig nem áll el a furgonnal, az bent ragadt és jön a bünti.
Ha ehhez az kell, hogy változzon a szállítási filózófia, akkor az kell.
Kell kétszer ennyi kocsi, kétszer ennyi fuvaros és akkor fele idő alatt végeznek. A piac ki fogja kényszeríteni, hogy legyen megfejtés, mert mindig van. Ha ehhez az kell, hogy felmegy némiképpen a kiszállítás ára, akkor az majd lecsapódik a kávé árában picit. Cserébe lehet, hogy jópár egyetemista/junior dolgozó kicsit előbb felkel, mert megéri vinni pár fuvart neki is a saját kocsijávan még 7:30 előtt, fizetés kiegészítésnek. Vagy valami.
De az tényleg nonszensz, hogy a járda tele furgonnal és/vagy generálja a dugót fél kilenckor, mert pakol!
-
eattila
csendes tag
-
Jahno
őstag
válasz eattila #136527 üzenetére
Belváros. Nem kisboltba, hanem mellé két méterrel. Az is rakodás és forgalom, minden is ott van, nehéz már ezt ennyire kategorizálni meg sávosítani, de elolvastam jóféle scifit vázol fel. Valami úgysem lesz jó valahol. Gíroszos hűtö kocsik is mennek egész nap, ahogy igény van rá. Kis boltba a kólás autó sem napi 2x2 órára korlátozza magát és rághatjuk sokáig, ha tele kocsival fordulna mindenkihez is egész nap, mer kínos kell használni meg mittomén. Meg akármi.
-
Jahno
őstag
válasz Bujdy81 #136526 üzenetére
"Kell kétszer ennyi kocsi, kétszer ennyi fuvaros és akkor fele idő alatt végeznek."
És utána meg ott van minden kihasználatlanul. Mit említettem itt a Margit Hidas szervezkedés re, hogy majd közösségi tér lesz és programok? Drágán bármit lehet, kapnak egy kihalt várost. 9 nő egy gyereket meg 1 hónap alatt, tudjuk. Főleg ha az utcába kétszer annyi autó nem fér be és nincs hely, hogy ekkora idő sávra megoldják.
-
-NoVa-
őstag
válasz Jahno #136528 üzenetére
Forgalomsűrűség figyelés, dinamika van, aztán eszerint is lehet kalkulálni szállítási ablakokat. Nem csak a mikroerőműves terheléselosztásban jön ám jól a sok load balancing algoritmus, közlekedésben meg mindenben is. Mondjuk ha tartósan élhetetlenné válik ez a gödör, és mindenki elhúz, nem lesz dugó, az is jó módszer. Tulajdonképpen hatékony.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #136530 üzenetére
Én csak szoktam nézegetni, hogy hány raklap/tonna/hordó cucc érkezik és szívjuk fel egy pillanat alatt. Erős. Annó mikor Dudu emlegette az esti szállítást akkor összeírtam néhány dohány boltot vagy éppen elég nekünk amit informatikára ki-be talicskáznak. Mondjuk azok most nem annyira belvárosiak.
-
npera
újonc
válasz Bujdy81 #136524 üzenetére
Nehéz kérdés. Eleve kellene legyen "mindenhol" valamiféle rakodó parkoló. És ezeket felügyelni, hogy ne G-klasse vagy valami fogalmatlan pógár kisautóval blokkolja, hanem csak teher le- vagy felrakodására legyen használva. Akkor egy-egy ilyen "öbölben" le tudna zajlani a rakodás.
Ez sem oldja meg azt, hogy ha valami csúcs van és 5 furgon kell rakodjon egy gócpontban, akkor az éppen az öbölbe be nem férő kocsik addig hova teleportáljanak. De lenne valami lehetőség megállni és lerakodni.
Ahogy a belváros ki van alakítva jelenleg ez egy nehéz szülés lesz. Az gondolom nem opció, hogy a házak egyik falát és a lakásokat lebontják és kiszélesítik az utat és a járdát. Szóval marad az a keresztmetszet, ami van.
Az időszakokat lehetne módosítani, mert ha éjszaka sem lehet rakodni, akkor ez egy nehéz egyenlet lesz. Elképesztő mennyiségű (akár tömeg, akár térfogat) áru kell mozogjon, hogy a boltok és "helyek" működjenek.
-
-NoVa-
őstag
válasz Jahno #136531 üzenetére
Azt sejtem/látom, eleve gyönyörű hőtérképek vannak a városi közlekedési terhelési doksikban csupán egy-egy nagyobb bolthálózat felé a kamionforgalomról, milyen útvonalakon hogyan bonyolítják, stb, ezekkel megy szakmai egyeztetés elég. Aztán ez sarki közért szintig már nem hinném, hogy lecsorog, a random kínai meg aki a vészvillogóval álló S Classe csomagtartójából kikap egy-egy kartondobozt, és beszalad a bótba a friss áruval, az végképp távol áll minden szervezéstől. De ha tegyük fel útterheltség alapon lennének ingyenes ablakok, meg pár lépcsős fizetősek, akkor máris meggondolnák, mikor érdemes, mikor éri meg, mikor elhanyagolható épp vinni. Vagy épp, hagyjuk is a technikai gondolkodást a picsába, nem a mi dolgunk, önkormányzati, politikai, városvezetési vonalon közös munka és közös akarat? Aztán elküldeni a picsába a köz szolgálatából azokat, akik ezt blokkolják? Mindet. Na valahol ott kezdődne az, amikor a szolgáink urat játszás helyett végre szolgálnának, azt hiszem azért fizetünk adót.
-
sutszi
veterán
válasz Bujdy81 #136526 üzenetére
Az általános futárral mit csinálsz? A költöztetés hogy működik majd? Picit lecsapódik...? Általában most úgy néz ki, hogy egy pillangó elfingja magát, és 30%-ot ugrik az ára a virágpornak...
Csak egy példa... egyik kollégám új építésű ingatlanba költözött nemrég... reggelente 5-6 között arra ébred hogy az épület alsó szintjén a pékségben dobálják ki-be a rekeszeket... annyira ne frankó. Szóval az idősávoknál mást is figyelembe kell venni.
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #136533 üzenetére
Sklasset tegnap néztem pont a töröknél mert áruszállítás, mondom ahamm, ésvagy. Bár az sok vizet nem zavart csak telibe szabálytalan volt. Közben napi 5+ futár jön csak hozzánk a gyárba, mert ott az koncentrálódik, többiek felé meg más. Hosszabb időt kellene eltölteni vele. Átlag mini büfébe is heti 3-10 fuvar jön? Jughurtot a helyem már külön raktározza, de kifaggathatom ha egyik magyarul értő ismott lesz.
-
Jahno
őstag
válasz sutszi #136534 üzenetére
Ezer éve emlegetem pld. tejes láda pakolást, ami azóta a divatból is kiment, most volt először odahaza, hogy valami aludarabokat ütöttek-vágtak vagy kukát tologattak az ablak alatt mert két nagyobb bolt gazdasági bejáratára nézünk. Az is mókás mikor egyszerre 3 csipogós teher tolat. Ez a másik ha majd hórukk emberek este zörögnének. Szomszéd párszor morgott érte, de hát evvan meg az mindenért is morog :-D
Ami a másik érdekesség, hogy én évi pár alkalommal személyautóval pakolászok, de ilyen kis ember minimálban is van azért jó pár ezer a pesti éjszakában és akad aki heti szinten tolja az ipart. Egy átlag Instant-Gundel tengelyen olyanok összeverödnek amire nem is gondolnánk.
-
Jahno
őstag
válasz eattila #136537 üzenetére
Valakit mindig utálni kell, csak most éppen a bicajosok erősítettek rá és sokan nem értjük, hogy a 2*1 nem ugyanaz, mint az 1*2. Az ilyen romantikus idill, mint a zöldellő sétálós belváros, azt meg hagyjuk. Erőltetni lehet, oszt ott zöldell a Kopaszi gát ami azóta döglődik mióta 100+ éve meg most is nekiláttak.
-
hobizoli
nagyúr
válasz Jahno #136540 üzenetére
reggel bevittem kollegamat a Ráday utcaba ahol lakik, jovok ki az Ulloi-re, 1 bicajos jott szembe a Bakats tenel, onnantol veeegig ki 19ker-i Kossuth terig a Ulloi-n a karigeris bolyak mogott meg az ujonnan felfestett bicajsavban zero bicajos volt
de amikor meg befele mentunk a Soroksari-n akkor se lattunk egyet se tekerni egesz vegig
...nyilvan azert, mert ismet pont rosszkor jartam erre is meg arra istöbb drón kell ;P
-
-
Jahno
őstag
válasz eattila #136542 üzenetére
Én próbálom megindokolni is, nem csak a tíccsuk be meg legyen ez. Van amivel nem lehet mit tenni, nagyra nőttünk, civilizáció, passzpiros. Ami meg szembejön és fasság, azt megírom. Tegnap tömegközlekedtem is a faluban, meg gyalogoltam is aztán olvasom a vidéki megmondókat, hogy miképpen kellene megfejteni a világot? Ugyan.
Bár bicajozhatnának többen is, mert nem fértem fel a villamos/kisföldalattira.És pénteken kocsival fogok menni a belvárosba, mert ha ott a lakatos aki kezelésbe veszi, akkor oda kell menni.
Arányok meg olyanok, hogy reggel ennyien várjuk a HÉVet és akkor a sor vége már nem is látszik, csak villamoson meg itt-ott nem nagyon akarom pofán videózni a T közönségeT, szóval itt van dugó és nem az utakon:
(na jó képet majd kapsz máskor, mert 20 prece nem lehet feltölteni)
Aztán a bcajosok most stratégiát váltottak, eddig azt állították, hogy igény van rá, most sorban kapják a javakat, de még mindig nem elég jó. Aztán tényleg csodálkoznak, mikor mondom, hogy városban jelentéktelen a bicajos forgalom, de hát ki kell várni "majd" lesz olyan is. Mert ha még ki lenne használva és hosszú tömött sorokban tekernének, de nem.
Cserébe ott mindenki más szopolik, aki eddig is volt és igénye van rá. Persze erőből bármit át lehet alakítani, csak már senki nem emlékszik erre, hogy 5 év múlva mi volt 5 évvel ezelőtt és hogyan. Max. megvonják a vállukat és heló.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #136544 üzenetére
Na, erre én is rákérdeztem már, mert fordítsuk meg, mikor menjek arra? Reggel csúcsidőben körúton nincs sok bicajos, Üllőin szintén, de 1-2szer már írtam le konkrét útvonalakat, meg próbáltam bicajosokat is számolni. Így könnyen kijön, hogy este 100%uk szabálytalan, ha átmennek a piroson, mert szoktak lenni akár 4en is egész úton :-D Bár most valamelyik este kifejezetten tömeg volt, arról elfelejtettem beszámolni.
Ez ér, mikor enperával 1 órára direkt úgy ültünk le kajálni, hogy belelógtunk a bicajsávba és nem sűrűn akatak lecsengetni?
Reggel 8 körül +/20 perc rendszeresen megfordulok a körúton. Ez úgy alap. Meg utána napközben visszafelé is, de az nem mérvadó, mert kómázom :-D Pénteken ugyanez a rakpartnál, akkor szoktam megnézni a számlálót, amit amúgy a héten még egyszer útba szoktam ejteni egyéb időpontban és lehet hozzá hasonlítani. 2, kör meg sokszor inkább 18-23 óra közt.
Bicajsáv? Váci út Íjász előtt aug 7-én 17 órától felsétáltam 2 kereszteződést, aztán 17:52ig bicajosokat nézegettem. Aug 4-én 14 órától 14:32ig, Júli 10én Üllőin kicsit felfelé a Corvintól 17:10-től 17:50-ig (ez mókás volt, járdán kódorogtam és néztem az üres bicajsávot, mikor nekem jött egy bicajos), de volt még 2 nagyobb autós karikám aminek elő kell szedni a jegyzeteit és egy csomó, amivel nem fárasztottam itt a nagyérdeműt, mert ki tudja kit milyen szinten érdekel. Egyszer ígértem timelapse videót is, azt akkor próbáljuk már betájolni, hogy mikor és hol legyen, valamit milyen az elvárható minimum vagy erős forgalom és ne az legyen utólag, hogy nem ott és akkor kellett volna. Bár a bicajsáv ott és akkor van és kihasználatlan.
Tegnapi napom mennyire érdekel? Csepel Posta H7 HÉV Boráros, 4es6os Száll Kálmán, Magyar Jakobinusok tere gyalog, délután 4es6ossal Király utca, gyalog Izabella utca, onnan Kazinczy, útközben jött egy troli azzal mentem egy megállót, Deákig gyalog, Nyugatihoz metró, gyalog Jókain el Oktogonig, ott kisföldalatti Deákra, gyalog Dohány u. zsinagóga, 19 óra után értem oda, 21:30 körül 4749essel Fővám tér, 2essel Boráros, H7el Csepel posta. Király utcától a Deákig csak nézelődni volt időm, bezért a Deep Burger, kis kínaiban viszon vannak hűtött ír vörös sörök. Akváriumnak a kurva anyját, mert maradt 3 repohár bilétám, mondom megiszom egy sört míg fejben helyre teszem magam, erre már nem érvényesek a biléták, biztos jót kerestek rajta, az 1370 forintos sör meg 1500+ lett mire fizettem és még a bizonylatot sem adta oda, egyből gyűrte és dobta el de ezt is megértem, mert senkit nem szokott érdekelni.
Egy jó időpont tán még beleférhet, Samott kedvéért is vonatra ültem, azt is megírtam :-D
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #136544 üzenetére
Itt írtam, hogy rosszkor jártam arrafelé. És még párszor, mert Samottot is kérdeztem, hogy mennyi lehet a reális utazási idő, vagy mikor menjek, aztán ebből most szeptember megfejtődött, csak inkább elnyaraltam. Majd a héten még megyek gyárba kocsival, lesz csiganyál. Király utcához pont jó lenne a lezárt híd, ilyenkor kerülünk azért pár kilométert és a másik hídig, hogy kevesebb autó legyen a környéken :-D
[ Szerkesztve ]
-
Jahno
őstag
Holnap hozok egy képet a Moszkváról is, de kb. ilyen reggel a HÉV megálllónk:
És ilyen ha már csak legyintesz, mert úgyis mindegy:És csináltam egy mini videót is, hogy milyen a tömegközlekedés, ami alapján mondom, hogy most már itt van dugó és nem az utakon. Ráadásul a hati MÁV elég sok autóst visszatolt a kocsiba, mert azt mondták inkább tankolnak csak ne legyen töketlenkedés és visszaérjen gyerekért az óvodába...
-
-NoVa-
őstag
válasz Jahno #136546 üzenetére
Én most épp százával tudnám számolni a bringást, de ez nem ér, mert a Városliget - Népstadion vonal az 20 éve is járható és népszerű volt, az újakon még évekbe telik, mire rászoknak. A körúton meg a régi műgyanta cucc az nedvesen gyilkos volt, plusz gyalogossúlytotta övezet, ott a belsőbb utcákba szoktak a napi ingázók. Most bekarózva jobb a helyzet, de azért sokszor felvezeti az ívet a járdára kereszteződések előtt, majd kialakul.
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i9 14900KF 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 9 7900X3D 64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 7 7800X3D 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone i7 14700KF 32/64GB RAM RTX 4090 24GB GAMER PC termékbeszámítással
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen