Új hozzászólás Aktív témák
-
npera
újonc
-
npera
újonc
Nova, Blueboi, itt egy tréler (!!!) a készülő videómról. AOS 3.5 és a fakorona
Most judo tábor és bowling party a gyerekeknek, de ha kitaxiztam a családot, akkor folytatom az editet.... -
zetor2000
senior tag
-
npera
újonc
Nova, Blueboi, itt a teljes videó. Van lessons learned, legközelebb nem pont ugyanígy fogom belerakni a fába
-
Samott
addikt
válasz zetor2000 #133003 üzenetére
Errol jut eszembe az uj kedvenc fozos csatornam: Following Instructions from Babish (Deep Dish Pizza)
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
eattila
csendes tag
Itt ma akkora szel volt, hogy na. Erre a lanyom kitalalta, hogy bringazzunk. 3 km utan mar nek tartotta ennyire jo otletnek de majd 6-ot letoltunk. Volt benne fagyizos ut is szoval volt motivacio
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
Phülöp
addikt
A Villám hátsó féke nem túl acélos - kitaláltam, hogy akkor csere. Cimbora egyből jött, hogy csak rendeljük meg az alkatrészeket, mi (ő) megoldjuk otthon.
Nos, a mai nap végére van jó hátsó féke a Villámnak, de aki azt mondja nekem, hogy az autószerelés a hobbija, az vagy hazudik, vagy szimplán csak hülye bzui.A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
zetor2000
senior tag
válasz Phülöp #133012 üzenetére
Bocs, azt hittem, már kitisztult a kép. Akkor íme:
"'A Telex szolgáltatásaiban időszakos kimaradások érzékelhetők. Az oldalt támadás érte, ezért lehetnek fennakadások az elérésében. Információink szerint több magyar, kormánytól független kiadványt is hasonló támadás ért a napokban. A kollégáink dolgoznak a helyzet elhárításán, addig is az olvasóink türelmét szeretnénk kérni, ha éppen úgy érkeznek a Telexre, hogy nem érik el.
Idén áprilisban tucatnyi ellenzéki és független online magyar médiaterméket ért sorozatos túlterheléses támadás, többek között a 444 és a HVG is leállt. Az eset után a pécsi önkormányzati tulajdonú PécsMa.hu mutatta be lapunknak, hogy egy ilyen támadással a hekkerek milyen járulékos veszteséget tudnak okozni.
Bő egy éve, 2022 márciusában egy napon érte terheléses támadás a Telex és a 444 oldalait – az eset akkori előzménye, hogy pár nappal korábban az Anonymous nemzetközi hekkercsoport több kormányközeli online portált is elérhetetlenné tett.
A magyarországi terheléses támadások helyzete a Freedom House 2022. októberi jelentésben is szerepelt: a szervezet által „részben szabad” kategóriába sorolt magyar internet helyzetével kapcsolatban a 2021. szeptemberi, előválasztási rendszert ért támadás példáját is felhozták."Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Jahno
őstag
válasz Phülöp #133009 üzenetére
Havernak hobbija volt és jól is csinálta. Mondjuk másik közös haverunk elbaszta, mert mikor először vitte oda a verdáját, akkor sört kértek cserébe míg szerelik és volt pofája valami 4 vagy 6 darabbal beállítani, ami éppen csak arra volt elég, hogy a garázsig eljutottak :-D
Kérdés még a doksik, típusismeret, egyéb taplraesettség és szerszámozottság is.
-
npera
újonc
Nem tudom emlékeztek-e, egy kollégámat elvittem trélerrel december 25-én egy garázsba, miután lerobbant az Audi A3-as gépkocsija.
2.0T, az olajleválasztó gyűrűk gyártási hibásak, zabálja az olajat a kocsi. Elkezdte szétszedni az egészet, múlt hétvégén kivette a motort a kocsiból, most hétvégén pedig levette a hengerfejet és átnézte a dugókat és a szelepeket is.
Háááát... volt több hiba is. A vezérműlánc feszítője bekrepált, egy darab le is tört belőle és beleesett a motorba. A lánc átugrott pár szemet, a szelepek csókolóztak a dugókkal és mindegyik elgörbült (a szára).
A dugók gyászosak, a hengerfej lehet menthető, lehet nem. A katalizátor vélhetően kuka a brutális olajégetés miatt.
Ma beszélgettünk, most akkor elengedi a járművet, megy bontóba. Mivel teszter a srác és van 100 napja (!) gépjárművet tesztelni évente, így kábé minden hétvégén tud kocsit kölcsönözni (teli tank vagy akksi induláskor péntek 3-tól hétfő 9-ig), szóval nem azonnal pusztul bele a dologba, de az Audi már csak tréleren megy tovább a végső nyughelyére. Vagy pedig valami tuningolós illető lecsap rá és meg lesz swappolva. Ki tudja.
Hát így.
-
zetor2000
senior tag
válasz npera #133017 üzenetére
Emlékszem, ja. Még én javallottam, hogy ne vontasd, hanem tréler, mert van vonóhorog... Asszem ez már az új verdáddal volt.
Én nem sokat konyítok a gépkocsikhoz, csak amit a YTról összelesek, meg elmeséltek. Innen nézve siralmas...
Ha bontóba megy, vágja ki a katalizátort, és adja le színesfémátvevőnél, ott nem érdekes, milyen állapotban van. Annyival is több a pénze. Idehaza elég jól átveszik, de a híreket hallgatva/nézve az USAnka államokban is divat, hogy lopják. Az meg innen már erősen nyugat...
Gondolom másik motor és a csere felejtős...
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
eattila
csendes tag
válasz npera #133017 üzenetére
Ilyen motor volt apu audijában is. Most locsoltak rá 1.6 millát úgy tudom motorfelújításra. (tudták, hogy mi a baja, úgy vették meg.) Hasonló baj. Ette az olajat. A katalizátort sikerült menteni 2 éve.
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
hobizoli
nagyúr
válasz npera #133017 üzenetére
kovidugo profilos hajtokar...
arra a feszitore meg regebben volt vmi visszahivas is amugy
amugy rohejes, hogy ilyen hibak mellett ezeket mennyivel jobb autonak tartjak ezeekt a VAG csoportos jarmuveket megis, mint vmi franszoa vagy digo kotlat
cegnel is munkatarsnak is 1.4TSI olajzaba, turbo cserelve 380k-ert, ettol az nem szunt meg, motor felujitasra az arajanlat 1+ misi volt (tavaly nyaron, azota mar tuti nem allna meg csak annyibol)...meg ami kozbe jon
jaaa OK
hideginditaskor 3-4sec-g zakatolva jar, "okoskerek" keri a cseret a vezerlessel egyutt, bar az motorfelujitasnal amugyis uj lenne hozza
de az arc akkora melle, mintha 8 ev alatt egy izzo sem egett volna ki benne, meg mintha az lenne sikk, hogy mennyit tud eltapsolni a javitasokra
de ugyanakkor ugyano, ha nekem a 147-ben ki kell cserelni lassan a kuplungot, akkor mééé nem adod mar el...
baze, az egy kopo alkatresz
a motorod meg qrvara nem az
kerdeztem tole, hogy elotte mit kellett javittatni szerinted nekem ebben 3-400k-ert?
nemtom, de...
jaaa de mi de?
latatlanban tudatlanul is aaa az ennel csak szarabb lehet, aaa arra ennel tuti tobbet kell rakolteni
ezek kajakra azt hiszik, hogyha neki a nemet lomjat 3-4 havonta szervizbe kell hordania tobbszazezreket ottfelejtve, akkor nekem a digot tuti 1-2 havonta kell, mert az nem lehet hogy nem kell...
meg menozik is vele, hogy ez meg az volt a baja, es kifizettem a 212k-t erre
es azt hiszi vagy hiteti magaval, hogy o kevesebbet kolt az autora, mint en
egesz 2022-ben semmiert nem voltam szerelonel...kiegett a tompittot izzo, azt kicsereltem en
2021 legvegen is olajcsere + muszaki vizsga... kellett hozza elol fektarcsa + betetet cserelni es egy hatso lengokart cserelni a 2019-s muszakija ota
lengokar kerul hozza 7k-ba
fektarcsa meg megint kopocucc
ez olyan nagy koltes?
meg egy kuplungcsere az nem kerul 1.5+ millioba
DMF hibatlan, mindig kuplungolva inditom es allitom le istöbb drón kell ;P
-
-NoVa-
őstag
válasz hobizoli #133020 üzenetére
Félreérted. Nem a szervizköltségről szól ez, hanem az anyagokról, formákról, érintés érzetekről, hangokról. Hogy egy zökkenőn átmenve mennyire tompán jut el hozzád az érzet, vagy a szélzaj/hiánya, stb. És persze ezt a luxust üldözi még a maradék szétfoszló illúziójáért az is, aki 20 évesen veszi meg a lekotlott romot, aztán kapaszkodik az álmai foszlányába.
-
npera
újonc
válasz hobizoli #133020 üzenetére
A srác nem felvágós fajta, de kedvelte a gépjárművet. Befért a golftáska, tudott vele hurcolászni dolgokat. 30-éves fiatal srác, teljesen két lábbal áll a földön. A gépkocsival eléggé beszopta, mert a hajtáslánc egy kalap sz@r. A DSG is problémás, a motor pedig eleve rossz konstrukció.
Most házra gyűjt, de ha beleugranak a házas témába, akkor úgyis kell kocsi, szóval lehet Toyota lesz ott is
Norvégiában béreltek 4-en egy Corollát amikor síelni voltak és 5 liter alatt evett, mert ugye az átlagsebességes mérések miatt nagyon száguldozni nem ajánlott. Dögunalom a hajtáslánc, de eléggé stabil.
-
Phülöp
addikt
válasz npera #133024 üzenetére
Épp a napokban beszélgettünk Amea-val, hogy mennyire unalmas és megbízható az Avensis. Minden téren igaz mindkét állítás másfél év tapasztalata alapján (11 éves a vas, tegnap csont nélkül ment at a műszakin).
A Bretagne-félsziget meredek ormai alatt Otthont találnak kóbor csikóhalak. /Mesterem
-
npera
újonc
válasz Phülöp #133026 üzenetére
Dögunalom, ha valaki sportos és izgalmas kocsira vágyik. De közúton forgalomban hova "sportoljak"? Ha csak egy töredékét kihasználom a tesztpályás vezetésnek közúton, akkor az már közúti veszélyeztetés vagy még rosszabb. Ha egy 200 lovas kocsit "leforgatok" első pár fokozatban, akkor az már autópályás tempó kábé a harmadik fokozattól.
Ahogy Karotta mondta a Priusra ez egy vízszintes lift, benyomod a gombot, búg egy picit, aztán ott vagy.
A vicc az, hogy engem igazából szórakoztat, hogy lehet optimalizálni a kigurulással és fékezéssel, a hibrid akksit meglepően sokáig lehet tölteni és aztán kicsorgatni belőle a kulombot.
-
npera
újonc
Augusztusban lejár a Pixel 4a támogatása, onnantól kezdve nincs SW-frissítés.
Megnéztem a kínálatot, van 7a, 7 és 7 Pro. Ebből szerintem 7a lesz, már az is bőven sok nekem. Szép kis 2k SEK-es ugrások vannak árban, meg picit nagyobb a kijelző.
50 grammal nehezebb az új
-
Tim82
nagyúr
válasz npera #133028 üzenetére
Gondolom, nincs kedved "mókolni", de van rá hivatalos LineageOS: Pixel 4a
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
-
npera
újonc
válasz Jahno #133030 üzenetére
Nem vagyok egy szIfon fanboy, de azt el kell ismerjem, hogy piszok sokáig támogatnak bizonyos modelleket.
A Pixelt megkedveltem, mert nincs rajta semmi csicsa, csak sima Android. Az alap appok mennek, kábé ennyi elég is a boldogsághoz. A kamerája piszok jó, egyszerűen bejön a képe, pedig egy ősöreg 12M-ás valami gyösz szenzor van benne. Csak aztán a teljes big data agytrösztöt ráeresztik a post processben.
Ja és végtelen a Google Photos tár, ami szintén egy jó érv mellette.
-
Jahno
őstag
válasz npera #133033 üzenetére
Sokáig, kérdés, hogy ár-értékben annyi idő alatt hány jóval olcsóbb droidot veszek vagy abban ha kinyírom a kijelzőt, akkor mennyivel fájdalommentesebb a megoldás. Lehet enyémben is cseréltetek még érintőpanelt, aztán használom egy darabig... Asszonynak kellene vennem valami jófélét, hogy fussanak az újabb alkalmazások.
-
npera
újonc
válasz Jahno #133034 üzenetére
A mai cuccok árait nézve én is ráncolom a homlokom erősen. Elképesztően drága lett minden.
14-es szIfon 12k SEK. Ha direkt az elavuló 13-ast nézem, akkor az 10,5k SEK. Azért már kapok egy autót is...
Még egy tank benzin is kijön a maradékból.
Volvo 850 2.5 20V GLT
9 500 kr -
Sipi-
tag
válasz Samott #133037 üzenetére
2 darabosat, 7ezer forint alatt volt akkor kicsivel.
10 percenként (nem 10 másodpercenként!) logol, grafikont rajzol, stb. Lehet kalibrálni a hőmérőt és a páratartalmat is (+/- 0,1 fokonként a hőmérsékletet).
Egyiket túrázás közben akarom használni, másikat meg berakom a nyaralóba, hogy utólag lássam, hogy milyen hőmérsékletek voltak. Ha megbízhatóan működik, akkor veszek még párat.
[ Szerkesztve ]
https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Jahno
őstag
válasz Sipi- #133038 üzenetére
Mondjuk azt nem teljesen értem, hogy miképpen lehet ezeket házi körülmények közt kalibrálni, de annyit már egyik sem bír tévedni, hogy mérvadó legyen.
Én csak az appoktól tartok. Nincs áruházban, nem megy, nem kompatibilis, régi verzió, új verzió, BT kapcsolattal szívja az akkut. Csak a baj van minden ilyennel.
-
npera
újonc
Nova, Phülöp, a finn kollégám vett egy erősítőt. Használtan, de csak 250 óra van a csövekben. Van benne pár cső, ha megnézed a képeket. És a tömege is vicces, 225 kg
-
-
npera
újonc
válasz Phülöp #133048 üzenetére
Horvát(h)ban épít egy házat, ami alatt van egy "mozi" szoba 30 m2 és egy "gépészeti" szoba 15 m2.
Tömör beton minden, nagyon durva hangszigetelés és csillapítás, külön felügyelt elektronikus zár, bekamerázva, beriasztózva. A kisebb szoba a mancave "labor" is, ott tud majd prütykörészni a projektjeivel.
Klipsch La Scala hangszórók lesznek hozzá.
De ez csak a sztereó cucc, mert lesz házimozi is. Az még alakul....
Új hozzászólás Aktív témák
- Bomba ár! HP EliteBook 840 G5 - i5-8G I 8GB I 128GB SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- The Last of Us Part I Ps5
- Bomba ár! HP EliteBook 830 G6 - i7-8G I 8GB I 256GB SSD I 13,3" FHD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Bomba ár! Dell Latitude 5580 - i5-G6 I 8-16GB I 256 SSD I 15,6" FHD I HDMI I CAM I W10 I Garancia
- Bomba ár! Dell Latitude 5490 Touch - i5-8G I 8GB I 256SSD I 14" FHD Touch I Cam I W11 I Garancia!