- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Milyen routert?
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Asustor NAS
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Windows 11
Új hozzászólás Aktív témák
-
ezittketto
csendes tag
válasz zetor2000 #136786 üzenetére
Az, hogy valaki állami alkalmazott még nem jelent semmit.
Ott is lehet lóf@szt is keresni, meg kvajól...
(Van némi rálátásom hidd el.. )Azért én kíváncsi lennék annak a Smartnak az árára.
Meg arra is, ha mindenki hirtelen szeretne magának egy ilyet, akkor mennyire hamar fogyna el, pláne a "jó akciós" árúak..
A teremgarázs árát meg szintén el tudom képzelni..Én értem azt, hogy ha már megvan és tudod hol "ingyen" tankolni meg parkoltatni, akkor az onnantól már jó dolog, de ha mondjuk egy társasházban, netán egy lakótelepben gondolkozol, akkor azért azt a káoszt megnézném, amikor hirtelen közel mindenki lecserélné elektromosra az autóját és tankolni szeretnének valahol...
-
npera
újonc
válasz Jahno #136798 üzenetére
Volt egy cikk, ami perspektívába helyezi a modern nagyon dizájnos kocsik alkatrész árait. Tudom, hogy nem teljesen polgári cucc, de Hongqi e-HS9 SUV (Audi Q7-re épül) egyetlen egy fényszóró ára 65k SEK. Igen, 65570 svéd korona.
Első fékbetétek (nem tárcsa, csak betét) ára 19,3k SEK. Gumit nem tudom, de mivel vélhetően minimum 22"-os atom széles abroncsokról van szó az sem direkt olcsó.
Volvo EX90 "animált" fényszórója sem tűnik teljesen egyszerűnek. Ez mennyibe fog kerülni, ha valaki leparkolja a sarkát?
-
-
-NoVa-
őstag
válasz npera #136804 üzenetére
Valahol tarkón kéne verni a törvényhozást, amiért elvágta tőlünk az egyszerű, komoly környezetterhelés nélkül is előállítható és üzemeltethető autót. Sima izzó a foncsoros testben, kevés, analóg műszer, egyszerű célszerkezet, teszi a dolgát. Most meg minden komponense át kell utazza a világot, tartalmaz szilíciumot bőven, meg nemesfémeket, izéket, kész. Közben a sok aktív elektronikus balesetvédelmi izé annyit rontott a figyelmünkön, hogy romlottak vele a túlélési statisztikák.
-
Jahno
őstag
-
npera
újonc
válasz Jahno #136808 üzenetére
Ja, csodás. Amikor a magasságállításos xenon esetleg tud kanyarodós bevilágítós funkciót is. Akkor lesz igazán szép a számla.
Ebből a szempontból a Toyota számomra etalon. Képesek berakni a LED-es fényszórót úgy, hogy nincs kanyarvilágítás. Megy a fény előre, mint a régi szép időkben.
-
npera
újonc
-
zetor2000
senior tag
válasz npera #136810 üzenetére
Ilyen kanyarkövetőset tudott valamikor a '70s években a Citroen valamelyik modellje, talán a DS. Ott a magasságállítás gondolom úgy volt megoldva, hogy oldalanként lehetett a fényszórót buzerálni. 1-2 csavar. Ez pl. lehetne a mai verdákban, de itt kell a mátrix led fényszóró, mert zebrát kell világítani az úttestre.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
válasz zetor2000 #136797 üzenetére
Nagyon sok faktorból áll ez az egész. Alapvetően egyre több autót kapsz adott pénzből, de ez is relatív. Amikor egy új autó még kijött kábé 2-3M forintból, aztán lett 5-6M, majd inkább közel van a 10M-hoz, akkor hiába érvel az ember, hogy mennyivel több autót kapsz. Mert alapvetően 1 db, ami többet tud. De valóban szükség van arra a többlet műszaki tartalomra?
Már sosem fogunk visszamenni abba a korba, amikor egy VW Santana egyszerűségű autó lehetséges volt. 1,8-literes szívó benzines, 4 sebesség előre, egy hátra. Valami fűtés, valami levegő befúvás, plüss ülések és kész.
Egy csavarhúzóval neki lehet állni kábé, persze most túlzok. De nem komplikált gép.Vagy egy japán Toyota Crown taxi is hasonló komplexitású gép. Eléggé bejönne egy szép példány :wub:
-
zetor2000
senior tag
válasz ezittketto #136801 üzenetére
Hogy mennyiért vette, majd megkérdem, ha megint találkozom vele.
Ha meg akarod venni itt a teremgarázs beállót, az ~4,5-6M Ft, attól függően, hogy merre van, meg milyen széles/magas.
Kibérelni relatív olcsó, mert van elég sok parkoló a környéken, ami nem is túl vészes. Úgy értem, relatív jó a közbiztonság. Én ~15ért adom per hó. Kelenföldön (ott nincs hely...) ~30+ ugyanez.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
válasz npera #136802 üzenetére
1-2 éve volt egy égésteres beszélgetés, hogy egy Hunyadi-t "összetörtek". Asszem ioniq-t, még a "simát". Nem az 5öst és nem a 6ost. Ami látható sérülés volt, az az első lökhárító, az embléma kicsit ferdült, első sárvédőn volt valami logó, az horpadt vagy leeset... ilyesmi, nem túl látványos. Akkori javítási ára volt ~4M+.
Ott ugye az első embléma alatt van mindenféle szenzor, radar, akármi, ami ha "kicsit elferdül", akkor az egy pár órás szervizben állítgatás / újrahangolás. Kábé ez dobta meg a költségeket.Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
npera
újonc
Nova, Gryphon egész olcsó ahhoz képest, hogy a Diablo mibe kerül
Cserébe találtam Gold (!!!) kiadású Hip DAC 2-t
Ami annyit tud, hogy sárga a háza, ha jól értem -
npera
újonc
válasz Sipi- #136817 üzenetére
Ja-ja, semmi értelme nem lesz cserélni akkor sem. Ha nem törjük meg, akkor elvileg nem kellene rohadnia sem, mert amíg a felületi kezelés ép, addig szokták bírni jól. A motor valami olyan borzalmasan erős, hogy ennél több sosem kell. És ha nem lakjuk le teljesen a belterét, akkor friss marad az egész.
Azzal a hajtással, amit én előadok maximum 15k km-t vízionálok évente. 10 év után akkor lesz benne kábé 150k km, amit Bujdy vagy Blueboi szerintem 3 év alatt tudna produkálni.
Szóval ezzel mehetek nyugdíjba, ha ügyes leszek
-
Sipi-
tag
válasz Vodike #136820 üzenetére
Apósoméknak van egy Jettájuk, 15-16 éves körül van, de még nincs benne 100e km. Végig garázsban parkol, eső is alig érte (szó szerint!). Jól felszerelt, digit klíma, első-hátsó radar, stb. Hátsó ülésen talán még senki sem ült
Majd ha el akarják adni, akkor lecsapok rá. Bár az már csak akkor lesz, ha Apósom nem akar már vezetni.https://www.ferfiakonyhaban.hu
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #136757 üzenetére
Kell oda még pár vasúti sín, korlát, betongerenda, rakapok, kábeldobok. Következő hetekben triálos meg MTB arcokkal találkozom és kitaláljuk mit lehetne alkotni.
Karbantartásra ilyenkor én is rá szoktam kérdezni, először látványosan nem értik, pár év után meg már nem számít, átadtunk egy újabb valamit most az a fontosabb.
Vácon az ártéri ösvény is szép lassan szétrohadt, ráadásul az is szubjektív, itt-ott leírtam, hogy szerintem veri az életveszélyes szintet, meg elég rendes akadálypálya és 2 éve még végigmentem rajta mielőtt lezárták, de ott is én vagyok a hülye, mert tök jó hely kisgyerekekkel is meg babakocsival járható. Amikor képet teszel be az senkit nem érdekel, de néha nem tudom ezek melyik Vácra gondolnak, vagy lehet keverik a parkerdő részével:
Itt van egy frissebb videó, bele is lehet tekerni, de elvileg 7:10hez ugrik, az már nekem messze van a babakocsistól, bár még csak a nehézségi fok eleje:
Vagy kinek milyen gyerekei vannak, lehet az sem mindegy Közepén egy szakasz már rég bedőlt oldalra, csúszik is, szögek is vannak, kapaszkodni sem lehet, kísértené tovább a fene.
-
-NoVa-
őstag
válasz npera #136818 üzenetére
Ó, úgy könnyű vastagon árazni, hogy ők az első, és egyelőre az egyetlen xMEMS kompatibilis, rendesen kooperációban kireszelt erősítő. Az 25V-os jelszinten működő cucc, ahhoz képest egészen szerények. Egyelőre hagyom kiforrni azt a vonalat, de érdekel. Nagyon gyors, nagyon technikás, nagyon potens cucc, csak üljön rá végtelen sok gyártó egyelőre.
Addig elvagyok a meglévő cuccaimmal. Aminek most ugye a házitákolt vackom csak egy jó szereplője. Igaz, nem a default kiépítésben, hanem egy sokkal, sokkal drágább ezüst dróton, R2R.DAP-ról, lélegzetelállító tud lenni ezzel az együttessel:
De főleg úgy, hogy ezt a szemeteskuka kicipelése közben is kényelmesen tudja, nagyon nagy előny. Igazából ez, a Beyerdynamic Xelento, és Michael Bruce S12 testbe tákolt planarja 3 jó értelmezése a high-end portable kategóriának. Kb ezeket használom felváltva a leggyakrabban, még 1-2 célfelhasználása van másoknak. Pár dolog fixen és tartósan marad, párral megszórom lassan az aprót, vegyesen füles, earbud, DAP, BT cucc, lesz bőven választék.És akkor még egy kis hab a tortán. A kisebbik, offline céleszköz DAP-omat nagyon szeretem, élményt ad, finom, technikás, de jó lenne mellé egy Tidal képes cucc is, ami nem visszalépés. Ha a Diablo árát sokalltad, akkor ne nézd meg az Astell & Kern SP3000 -et. Na azt én is sokallom, de azért jön valami, ami elfogadható közelítést tud:
Szembejött kihagyhatatlan áron, úgyhogy csinálok neki helyet.És akkor a TXGEar Desolation Sound Special Edition -ről ne is beszéljek... Kis konkurenciafelmérés, milyen driverhez nem férek hozzá egyelőre.
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #136757 üzenetére
Ja az kimaradt, hogy erdőben is szoktam találni okosban épített minimál pályákat (lehet beszivárgok valami bicajos csoportba fű alatti infókért). Bár sok helyen hivatalosan tilos, pont ez a része lenne olyan, hogy igazából senkit nem zavarnak és ha adott helyeken engedéllyel lehet ilyesmiket művelni, akkor tán nem megy át egy mindent is lefedő gerillába, mert ritkán járok erdőben de akkor néha küzdök mindenféle MTB-s arcokkal ha gyalog vagyok, vagy fekszem a gombám előtt.
2:30tól: [link]
Nyilván nem egy EU szabványos minőségbiztosított pálya, de ha már törik, akkor törjön rendesen. Ezek jó arcok, utcai triállal is próbálkoznak hasonló elemekkel.
Kinek milyen berendezésre van szüksége, de réteg dolog és nem lehet belőle milliárdokat lopni, amíg nincs támogatás meg semmi, addig ez is így marad, bár a műfajhoz hozzátartozik erősen a gerillázás és az utca:
-
Samott
addikt
Első körben azoknak a hegyvidéki lakóknak a közterületi parkolását segítené az önkormányzat, akiknek nincs az ingatlanjukon garázs vagy a telken kialakított autóbeálló. Azoktól az új építésű hegyvidéki ingatlanba költöző lakóktól viszont, akik rendelkeznek ilyennel, megtagadható lenne az ingyenes közterületi parkolási engedély kiadása a lakóhelyhez kapcsolódó zónában.
Uj ingatlan, uj lako csak a sajat garazsaban parkolhat ingyen, kozteruleten nem. Nem hogy a kornyeken a sajat haza elott se allhat meg. Alakul.(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
-NoVa-
őstag
válasz npera #136828 üzenetére
Nem, az épp a Hiby RS2. Csodásan analóg hangú linux alapú mindent lejátszó céleszköz, R2R DAC-cal.
A Go Blu mostanában kicsit a háttérbe szorult, kevesebbet hallgattam BT-n zenét, és ha igen, akkor a Michael Bruce féle házitákolt planaron, Go Bar-ról:
Persze a Go Blu is megtartós, de már szépen alakul az apróba szánt kupac is. -
Jahno
őstag
válasz Samott #136827 üzenetére
Ja, ezt egy ideje nagyon nyomják, minden nap kapok valami szórólapot és postaládákba is dől a hirdetmény. Itt az lesz majd érdekes hosszabb távon, hogy milyen verziót vezetnek be, mert egyelőre teljesen másképp gondolkodik a Hegyvidék és a VI-VII. kerület meg a IX. kerület is. Bár akinek garázsa/zárt udvara van, annak jó eséllyel nem 2 utcával odébb vagy a forgalmasabb övezetekben parkol az autója fél éjszakát. De ki tudja.
Itt is elég változatos a környék, most ki jöjjön le a Városmajorba teniszezni ingyen parkolással, vagy mennyit parkolhat a kerületben lakó vállalkozó az üzlete előtt. Amit valamilyen súlyozással olyanok is eldöntenek, akiknek sem autójuk sem semmi, tiltsanak ki mindent, legyen rózsaszín és szuperzöld, meg persze a Rossmann is oldja meg mindig a tele polcokat akciós cuccal, különben toppant a lábával és azt mondja, na!
Múltkor kitaláltam, hogy tömegközzel felmegyek ismerőshöz Pálvölgy környékére. Hát, elég hülye ötlet volt a Vereckei lépcső-Vereckei út környékét gyalog megmászni. Előtte behúztam egy Korlát utcát odavissza, szóval ott megmaradt a kerülő 16os busszal, ami viszont lassabb. Ott legalább van busz, Pálvölgy környékére semmi. Nem az én negyedem az biztos. Mindenki egyre lehetetlenebb helyeken lakik, mondtam is, hogy jöhetnének egy fasza csepeli panelba, az ott síkság és nincs ennyi szopószorzó, de nem vették a lapot
Holnap megint autós nap lesz, lehet az egészet utólag megint felmérem mennyi lett volna tömegközzel, mennyi idő autóval, de utolsó szakaszt előzetesen tervezve szerintem tömegközzel téved a Kugli is:
-
npera
újonc
válasz Sipi- #136830 üzenetére
Dehogy is adta el. Az ott fog maradni, ahogy van ameddig él. Teljesen reménytelen lesz kimozdítani onnan. És nem azért akartuk eladni, hogy jól kisemmizzük, hanem hogy legyen egy egyszerűen fenntartható lakás a hodály mauzóleum helyett. De lepergett róla minden érv, szóval akkor most úgy lesz ahogy ő szeretné. Megőrzi a házat, nehogy a feleségem kezére jusson.... Már nem is idegesítem magam. Felesleges.
-
Vodike
tag
válasz npera #136822 üzenetére
Nem szoktam vele menni. Most jobban hasznalja, mert jonnek-mennek a fiammal. Csak ugy szaladnak bele a kilometerek
A masik autojaba abba szaladnak a kilometerek, de az munkara is van. Ezt arra vette, hogy ne a nagy kocsival menjenek boltba vagy piacra, de azzal nem szamolt, hogy a bolt 2 sarokra van, piac meg 3
exTiga
-
npera
újonc
Jaj, erőszakot alkalmaznak, jaj-jaj-jaj....
-
npera
újonc
Kabab kibelezte az EMAX Tinyhawk gépet és felrakta az elektronikát egy eredeti BabyTooth 3"-os 1S fogpiszkálóra. És meglepően jól megy a cucc.
-
hobizoli
nagyúr
[link] ezeke ezt addig fogjak igy csinalgatni meg, amig vki egy lopott rendszamos autobol kiszallva ugy szajba nem rugdalja oket, hogy egy uj fogsor kell fejenkent
aztan mehetnek rinyalni ahova akarnak, mert rendszam egy tok masik autohoz kothetotöbb drón kell ;P
-
zetor2000
senior tag
válasz npera #136814 üzenetére
Szerintem az emberek 90%ának megfelelőek lennének a 90es évek fejlett verdái.
Van benne klíma, kényelmes - igénynek megfelelő belső kárpit, legyen az bőr, szövet, plüss...- némi tempomat, bentről állítható motoros tükrök meg fényszóró, "nagyhifi" (jelentsen ez bármit ), biztonsági öv, csomó lufi, akármi.
De a gyártók meg a jelenlegi előírások nem azt az irányt célozzák, hogy egy random "hős kerékpárszerelő" meg tudja javítani.
Ehelyett telebszták elektronikával, ott is, ahol igazából nem kéne. Ahhoz meg felszerelés, műszerezettség, szaktudás meg némi pótalkatrész kéne, ami szerintem nincs, vagy nem megfelelő. A szakembert meg le kell vadászni...
Nyilván nem fogunk visszamenni oda, ahonnan jöttünk, mert nincs ott semmi, hisz azért jöttünk el onnan, há' nem? De! Naugye...Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
hobizoli
nagyúr
válasz zetor2000 #136840 üzenetére
pont ezt neztem a multkor, hogy 2000-s evek elejen meg egy 1980-s evek kozepi-vegi auto tok elavultnak szamitott mindenhogyan
most egy 2000-s evek eleji-kozepi auto is siman hozza azt, ami a vasarlok nagy reszenek eleg ma is:
e.ablak e.tukor, tobb zonas digit klima, szervo, ABS, ESP, ASR, EBD, 4+ lufi, tempomat, BC, sportos, nem hintalo szeruen billego futomu, jo fek, 100-150 loeros motorok....
ez mar mind akkoris volt, amivel a 140-150km/h utazot siman viszik annelkul, hogy utana hengerfejesse valna a gep, meg be lehet vele sorolni az autopalya gyorsitosavjabol a kulso savba akkoris, ha az emelkedon van
csinald meg ezt egy 1.3-s zsigulival, meg a 60 loeros kettesGolf-l...foleg 4-s valtoval
multimedia, gesztusvezerles, seggvakaro.... parasztvakitastöbb drón kell ;P
-
npera
újonc
válasz hobizoli #136839 üzenetére
Vagy dühös effendi vagy oviba hajtó anyuka izomból áthajt rajtuk Range Roverrel vagy egy szakadt Rözsóval. Igazából bármilyen gépkocsi halálos, ha eléggé határozottan csinálja az illető. Vagy tolja maga előtt 100 méteren át és ledarálja róla a húst és csak utána szakad ki egy végtag, ahogy maga alá gyűri a kerék. Vagy pedig kellő sebességgel ellöki 30 méterre és élettel össze nem egyeztethető sérülést szenved, ahogy becsapódik egy tereptárgyba. Egyik sem lesz túl szép, majd lehet szörnyülködni lelkiállapottól függően.
Utána pedig lehet nagybőgőnek nézni az eget, ahogy asszony nagymamája mondta.
-
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #136841 üzenetére
Pont tegnap nézegettem, mert némi nátha itthonmaradásra kényszerített...
Nem 1300s, de 1600s zsigából a "nagyok" - Havassy meg a Hanula - csináltak 150-190Le Ladát. Nem széria motor, mert hol a Kalina, hogy a Niva motror ment a Zsigába, meg Mitsubishii és Fiat alkatrészeket is kapott, meg pár nem túl széria kovácsolt alkatrész is volt bennük.
De ha ezt egy csepp műhelyben meg lehet patkolni, akkor egy "gyárban" simán lehetne hozni. Mondjuk más márkák hozták.
És ja, egy 90es évek végi, 2000es évek elejei cucc szerintem nem sokkal marad el egy mostani vas mögött. Ilyen sávtartó meg táblafelismerőt hagyjunk meg még egy kicsit későbbre.[ Szerkesztve ]
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
-NoVa-
őstag
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #136844 üzenetére
Kapálózhatunk, senkit nem érdekel, de ez azért már szép kerek szám. Lombkoronásat is hamar kihevertük, 1-2 mém született belőle, minden megy tovább ugyanúgy. Itt is az energi árak emelkedtek, bár kicsit szürreál, hogy oda csinálunk csónakázótavat ahova szivattyúzni kell a vizet és akkor jött Soros meg a háborús infláció amire mindent is rá lehet fogni.
-
hobizoli
nagyúr
válasz zetor2000 #136843 üzenetére
en azt sem ertem, amikor a jelenkori Lada Vesta-bol van olyan 1.8 16v verzio, ami 145lo gyarilag ugy, ahogy kiveszed a bodebol...es az nem uzemoras, nem kell 1000km-kent revizioztatni egy vodor penzert
azt kicsit egyszerubb felokositani is onnan ~170-re, es az akkor meg nem lesz szervizigenyes, nem kell gyuruztetni, mert 8000-8500-t kell ehhez forognia
hozzapattintasz egy jol attetelezett 6-s valtot, es siman meg lehet oldani, hogy a kerekre eso nyomatek egy 2 literes motornak megfelelo legyen---------
pont a napokban volt a speedzone-n az Alfa 155 V6-rol egy cikk
megneztem egy adatbazisban es egy vmi bun hosszu, "dizeles" 3,18:1 diffije* van, amivel 5.-ben 3150rpm-n megy 120-l
a 156 V6-n mar 6-s egyseg van 3,94:1-s diffivel
elso 4 fokozat ugyanaz, az 5. kicsit rovidebb a 6. meg hosszabb, es 3200rpm a 120km/h azzal a valtoval, de minden fokozatban jobban veszi a tuzet
es olyan hatast ersz el vele kerekre eso nyomatekban, mintha a 3.0 V6 12v lenne benne az 5-s valtoval, csak 2.5 V6 12v van benne egy 6-s egyseggel
ugyanugy huzokuplungos a valto, ugyanugy felhuzogyurusen kapcsoldik az R, csak van benne egy +6. fokozat
vagy 166 3.2 V6 24v valtoja ugyanaz vegig, mint a 2.5 V6 24v-é, csak abban 3,73:1 a diffi
azzal 3000-t forogna 6.-ban a motor, de 3,73/3,18 aranyban no a motornyomatek a kereken az egyes fokozatokban2.5 V6 12v nyomateka 216Nm a 3.0 V6 12v-e meg 255Nm
ha csak a diffiket nezed a 2.5-s motor a 3,94:1 diffis 6-s valtoval nagyobb kerekre eso nyomatekot ad, mint a 3 literes motor az 3,18:1 diffis 5-s valtoval lenne
ha a 3.2-s valtoval nezed, akkor ~ugyanannyi , de autopalyan kevesebbet forog 6.-bande a 2.5 V6 12v +5-s egysegnel meg mindenhogyan IS jobb lenne
*: nekem a 147 16v JTD-ben 3,56:1 a diffi, a 8v-kben meg 3,35:1
[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
eattila
csendes tag
Ma visszavittem a bringámat. Küldik az adatokat a Trek-nek. A kereskedő szerint is repedés van. Szóval most várunk. Mert bár a Trek nem szokott kekeckedni, de van, hogy elég lassúak.
És még majd a biztosítást is meg kell variálnom majd, mert az is vázszámhoz kötődik.
[ Szerkesztve ]
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Spórolós topik
- Tőzsde és gazdaság
- Futás, futópályák
- iPhone topik
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Motorolaj és szűrő topik
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen