Új hozzászólás Aktív témák
-
-NoVa-
őstag
-
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #137606 üzenetére
Ja, eddig én is elfeledtem dicsekedni:
"
Dear Janos Molnar,
We are happy to announce that your FIAP account info/distinction has been updated!
From now on, your personal profile will display the new info/distinction.
The certificate, badge and photographer’s card for your new distinction will be sent to the FIAP Liaison Officer in your country.
Congratulations on your achievement!
Best regards,
The FIAP distinction service"The distinction "Artist FIAP" (AFIAP) is the first artistic distinction that can be obtained. It is
awarded to photographic artists whose artistic qualities, technique and production of work
have been acknowledged through the participation in international salons under FIAP
Patronage.
2.2. The candidate for this distinction must:
a) Have taken part with success in international salons under FIAP Patronage for at least 1
year; i.e. his first FIAP-recognised acceptance must have occurred at least 1 year ago.
b) Have taken part with success in at least 15 international salons under FIAP Patronage in at
least 8 different countries; a Circuit has to be considered as a single salon.
c) Have obtained at least 40 acceptances with at least 15 different works in international
salons under FIAP Patronage.
d) 10% of the required acceptances in salons under FIAP Patronage have to be gained in
“Print” salons, multiple acceptances for one work in a Circuit will only count as one
acceptance -
Jahno
őstag
válasz -NoVa- #137608 üzenetére
Nem biztos, hogy szintet lépnék. Ott az eléggé a lóvéról szól már, meg a mittomén. Vagy ha valamivel nagyon biztosra nem megyek és lassabb tempóval Még ki kell deríteni, hogy mire jó, mert egyelőre idehaza sem tudtam rendesen megindokolni
Következő szint ugye több ország, több beadvány, nyomatok küldése, regisztrációs díjak.
-
npera
újonc
Kezdődik... Elkezdték kirakni az AC-töltőket 3 nagy parkolóházban. Még nem üzemelnek, de lassan beindítják őket. És mennek ki a táblák is, hogy csak tölthető jármű állhat ott. Tehát egyik napról a másikra eltűnik 3 parkolóháznyi parkoló. Úgy, hogy már most sem érdemes fél 8 után jönni, mert akkor nehéz helyet találni vagy már nincs is.
Megkérdeztem, hogy akkor hova álljon az ember, ha nem tölthető a jármű. Egyszerű válasz: ne oda.
Erre kíváncsi leszek, hogy miként fog működni a gyakorlatban. Alighanem szénné fogják büntetni a népet az első pár hónapban, aztán azok akiknek a kocsi az egyedüli reális alternatíva keresnek más munkahelyet. Mert ha tömegközlekedéssel mondjuk másfél óra, kocsival meg 30 perc és valami miatt nem tudsz bringára váltani, akkor vélhetően nem fogsz hirtelen vásárolni egy 650k SEK-es BEV-et, hogy be tudjál járni a melóba.
Én bringázom, de elég sokan nem bringáznak. -
npera
újonc
válasz Sipi- #137615 üzenetére
Következő lépés az időkorlát és utána büntetés, ha a töltés befejeződött. Eljön az is.
Aki időben jött az állhatott eddig is egész nap egy helyen. Aki nem jött időben az keringhetett sokáig, aztán lehetett mondjuk 15-20 percet gyalogolni az irodáig extrém esetben.Most akkor aki nem tölthetős, azzal jól ki lesz b@szva.
-
-NoVa-
őstag
válasz didyman #137619 üzenetére
Na, hosszan a legelejétől, amikor még mindenféle Klipsch portable bigyókkal bohóckodtam, de megelégeltem, hogy a kábelük félévente megtörik. Akkor egy Verge cikk után kiváncsian rápróbáltam a Zero Audio Carbo Tenore nagyon minimalista Japán fülesre, és de jól tettem, csodásan szólt a maga keretei között. Na ott nagyon kiestem az itthon kapható dolgokból, és azóta sem igazán néztem vissza egy-két extrém kivételtől eltekintve. Covid lockdown alatt unaloműzőként az audio témájú Discord csatornákat sokat követtem, ott felpörögtek az események. Végigpróbálgattam az alvégen, olcsó cuccokkal a technológiai fát, mi az armatúra, hibridek, milyen formát szeret a fülem, stb. Aztán chatcsoportokban bőven akadt gyártóhoz kapcsolódó kereskedő, marketinges,, vagy épp gyártó akiknek bejöttek a fotóim. Innen a hobbikeretösszegemet betartva kissé eldurvultak a hordozható hifi lehetőségeim.
És akkor ezekhez szokott füllel még egy dolog bejött a képbe. Kellett valami minőségi, de külvilágot egyáltalán nem izoláló megoldás.
Párat kipróbáltam, jók, jók, de nagyon más szemmel kellett nézni, mint az in-ear modelleket. Még a többszáz dolláros szinten is csak egész jók, inkább a kényelem és az egyszerű ki-be rakhatóság, egész napos háttérzene komfortja tette ezeket "naggyá".Aztán itt döntöttem úgy, hogy nem öntök bele még többet egy kicsit jobb szar hangért. Rendeltem sokféle drivert, damper szivacsot, házat, kábelt, és nekiálltam elemezni, mit hallok, mi tetszik, mi taszít, mire van igényem. Első körben óvatos iterációkban, aztán elborultabban, dremellel nekiesve a házaknak, meg 3D nyomtatott akusztikai szűrőket tervezve. Hamar rájöttem, hogy inkább a tervezett áramlással érdemes hangolni, mint folytásokkal elrontani a driverek képességeit. Kármán Tódor forog a sírjában, hogy inkább kísérletezéssel, mintsem számolgatással haladtam előre, de a végeredmény egy testes, vokált nagyon élethűen reprezentáló hang. (Az összes kínai emeli a női vokált és testetlenül vékonyan hagyja a férfi mélyebb hangját, fene a halláskárosodásukba. Állítólag a helyi stúdiótechnikájukból ered ez, az utóbbi két évtizedig elég pocsék színezett felvételek készültek, mert ennyire tellett a dübörgő gazdaságban.) Nálam hallható a subtartomány is, ami a legtöbb budból teljesen hiányzik, meg rendes, kiterjedt magas hangok is a helyükön vannak. Nem emelt, inkább kicsit sötét, hosszan hallgatható, de olyan komplex, hatalmas hang, amit nem megmosolyogni szokás pl egy Sennheiser HD600 után, hanem nagyjából 5 percig káromkodva megkérdezni, hogy ezt így hogy.
Avagy pl egy idézet a fejestopicból róla: "Sokan dicsérték már itt, szóval csak annyit tennék hozzá, hogy receptre kéne felíratni mindenkinek.
Parádés!"Innentől lavina. Itt a fórumban is felkapott lett, aztán USA-ban is rákaptak, többet adok el ott mint itt. Mondjuk ez így is mikroszkópikus mennyiség, mert a munka/család egyensúlyt illik fenntartani, ritkán van időm ezekkel szórakozni. Inkább niche audiofil csemege, mintsem komoly termék, de közben a tengerentúlon híre ment, hogy akusztikus zenére jobb, mint szinte bármi a kategóriában. Úgyhogy kiköveteltek tőlem legalább valami oldalt, hogy lehessen kontaktálni, meg nevet, hogy lehessen valamivel hivatkozni rá, stb. Abból lett a tradícionális retro kinézet miatt a OnceUponAudio.
Innen már valamennyi szervezést, készletezést igényel, tartok pár darabot Washington DC-ben, párat szétborítva alkatrészekként itthon, és megtanultam oxigénmentes mikroközeget teremteni a stabilabb, erősebb forrasztási pontok / kevesebb utólagos garanciás nyűgöket elkerülendő (azaz egy csepp forrasztóolajban állva a kontaktfelület, nem oxidálódik a hőtől, és nem törik le olyan egyszerűen, előbb sérül a driver maga).Persze fejlődik az earbud szubkultúra, egy-egy hobbista rendszeresen felforgatja a nagy gyártók überdrága termékeit. Azaz ha most valamit tőlem, vagy RikuBuds-tól, vagy TGXEar-től rendelnek, az egy klasszikus Sennheiser MX985-nél lényegesen jobb lesz, max apró ízlésbeli eltérések vannak a hangolásban, meg aztán mostanában akadnak új, érdekes driverek megint.
Részemről a pillekönnyű, kézzel fonott kábel, 600 Ohm-os driver, mart szantálfa váz irányába mozdulok most kicsit, ezt próbálom valahogy elérhető, emberi végösszegre leszorítani:
Na hát így. A kiváncsiság konstruktivitással párosítva néha mellékhatásokkal jár. Mellette meg akadnak mindenféle egyedi egzotikus planar / elektrosztatikus izék az asztalomon, amik esténként koncerthangulatra tudják váltani a túltolt stressz okozta alvászavart.
Mindeközben ráz a hideg, és fáj mindenem, úgyhogy ha nem voltam elég összeszedett (magyarul ritkán írok audioról ennyit), hát na. Persze ki kéne adni a gyártást valami csájnai OEM-nek, csinálni nemzethíszín draútos kiadást, rákapatni az állami elvakultakat, kitörni a szubkultúrából, reklámozni tonnaszám, divatba hozni, és venni belőle yachtot, vagy mittomén, egyelőre pár tucat jó arc (meg egy gyökér táskatolvaj Hollandiában) a világban nagyon elégedetten hallgat rajta zenét, jól van ez így. -
zetor2000
senior tag
válasz hobizoli #137625 üzenetére
Ahhoz valszeg cégformát kéne váltani, mert ott részvénytársaságok mozognak. Ahhoz meg részvényesek (befeketők) kellenek, akik néha "jobbnál jobb" ötletekkel szoktak előállni, ha már pénzt fektetnek be. Azt meg nem biztos, hogy szeretné.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
zetor2000
senior tag
A múltkor volt szó itt arról, hogy a használt PC-t újra kéne telepíteni, mert...
Nos, van itt egy random YT short, hogy a kábelekkel is vigyázni kell(ene)... [link]A pasas valami etikus hacker bubus, pár videója is van a YTn, hasonló témában.
Ez a dal a lelkünk közötti híd kövei között a malter közötti szeretetet átitató áldás közötti békesség.
-
Samott
addikt
Fut rajta a Doom? Fut.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
Samott
addikt
#comic pictures
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
hobizoli
nagyúr
eves szokasos temetojarat Bp, M0-M7-M70, Lovászi, Esztergelyhorváti, Dióskál, Zalavár, Keszthely új temető - régi temető, keszthelyi Meki, Balaton északi part, M7, M5 kivezető Auchan vasarlas, mellette BK-ból kaja - haza
ja az M7-ről nem lehet lejonni az M0 felé...ugyhogy Bp-n at mentem az M5 kivezető felé karigeri nagy örömére588km háztól-házig
reggel 7-kor indulás, du négykor megérkezés
hazafelé Pákozdnál faszán esett az eső, 5km-l odébb meg már porszáraz volt az M7[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
eattila
csendes tag
válasz hobizoli #137634 üzenetére
Ma annyi totyorgo f-sz volt az utakon hogy borzalom. Meg szerencse, hogy beketuro vagyok, igy csak magamban durvagatyaztam. Meg mert a gyerek mogottem ult.
Holnap meg megyunk az 5. keruletbe a travelling galaxy kiallitasra. Asszony azt kapja szulinapjara.
[ Szerkesztve ]
e-lias : exHWSW, fotók: https://www.flickr.com/photos/148053804@N05/
-
hobizoli
nagyúr
válasz eattila #137635 üzenetére
haaat, a toyotasokkal kene vmit kezdeni...
18ker Kele utca, a kanyarban megall, elkezd Y megfordulni
de nem am lehuzodik jobbra arra a fuves reszre es onnan egy ivben megforduljon, amikor nem jon senki, aaa, hat akkor poros lesz a kereke
meg nem befordul a lakoepulet ele kicsit tovabbmenve es itt kijon a kihajton, aaa
meg nem is Y volt, amit csinalt, hanem tripladuplavé, elore-hatra-elore-hatra..
kormany nem fordul félnel tobbet neki, mert akkor at kene fognia
de az ulese ugy rahuzva a kormanyra, hogy karjai nem tudnak normalisan mozogni
Yaris, egy glettvassal kikent-kifent sminkes mamaval a volan mogottelotte tiz perccel Auchan hatso korforgalom a Jyks, BK, Meki-nel
Auris, de nem tudja kitalalni a pilota 5-l sem, hogy a ket irany kozul melyikben akarjon menni
addig-addig balfaszkodott kozepen haladva, eloszor balra huzodva, aztan jobbra huzodva, aztan kozepre vissza, hogy mar majdnem felment oda a ketto koze a furemultkor egy masik toyotas agytröszt, jo szeles ido is volt eppen, erre sok aggyal otthagyja a bevasarlokocsit a parkoloban ahogy sikerult, beul, bizt ov, beindit, erre a lejtos reszen a szel miatt kozben nekigurult a sajat autojanak az ures bevasarlokocsi
mert amugy vagy 10m-re volt a gyujtopont, de arra mar főőődddsötét, hogy visszatolja odaig
utana meg ott nezegette az ajton a festesen, hogy meghuztanem ertem volt amugy a terve, mert szo szerint az ut kozepen hagyta ott a bevasarlokocsit.....majjjj elviszi akinek utba' vaaan
szoval befordultal volna pont abba sorba, akkor ott all neked az ut kozepen hagyva egy ures bevasarlokocsi
de a karma dolgozott... meg legalabb nem egy masik parkolo autonak gurult neki[ Szerkesztve ]
több drón kell ;P
-
npera
újonc
-
Samott
addikt
Ujra aktualis: My cousin Oskaar
Mondjuk nekem tok mindegy mi van este, csak ne kelljen sotetben kelnem. Szoval jol van ez igy.
(There is always a last time for everything.) Overhead, without any fuss, the stars were going out.
-
npera
újonc
Olvastam korábban a MEPS motorokról, hogy van valamiféle shady review szerződésük, ami gyakorlatilag feltétel nélküli rajongást feltételez bárkiről, aki ilyet akarna. Egy kommentelő szerint eléggé húzós a válaszuk, ha nem olyan a rivjú amit elvárnak...
@Fly_High_FPV
@Fly_High_FPV
4 months ago
I tried them, and got attacked by Mepsking for my honest review. I can send you the contract that they sent me (i didnt sign), it says they have prior approval of all videos and require preauthorization of all videos. The motors failed the first day i used them. The aluminum used was not 7575, the tops of the bells seperate from the sidewalls. The rings on the bottom of the motor mounts dig into and damage your carbon fiber frame. When i released videos explaining why their motors are failing on day 1, and how their marketing scheme has been run, they attacked me personally, released my home address in a post condeming my actions, threatening my family, and attempting to discredit and silence an honest review. They made no attempts to address the issues i had with the motors. They just attacked me. 10 meps sales girls and 20+ 3 day old accounts shit posted me for a week. Everyone has the right to speak their opinions, and reviewers shouldnt be silenced. Please be careful who you get in bed with...8% affiliate link isnt worth dealing with thugs. -
didyman
őstag
válasz -NoVa- #137622 üzenetére
Engedje meg, hogy sztacurva. Kíváncsi lettem. +1 ösztönzés, hogy csináld. Egy HD560 Ovation a jelenlegi szerelmem (igen, az a kőrégi, és nem az MKII), meg koptatok egy FIIO F9Pro IEM-et, és nagyon érdekel, amit írtál, hallgatva is.
"Az Antióchiai Szent Kézigránát. Mínár atya az őrizője e kegyes ereklyének"
-
didyman
őstag
Előgurult a régi zsuga. Ezen möhöztem nagyon sokat hövösövöre is. Működik persze. A HDD-k Jahnótól vannak, U320-as, 15krpm-es Fujitsuk. Az adatlapomon is ez van (a munkagép)
"Az Antióchiai Szent Kézigránát. Mínár atya az őrizője e kegyes ereklyének"
Új hozzászólás Aktív témák
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Horgász topik
- Milyen légkondit a lakásba?
- Politika
- Videós, mozgóképes topik
- DJI topic
- Autós topik
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Google Chrome
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- Ryzen 9 5950x csúcs processzor 2 év garanciaval
- Keresek - Macbook Air M3 16GB / 24 GB - 512 GB SSD - Magyarországi beszerzés, tehát kb. 3 év garit
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 16GB /512GB FHD IPS
- Ej-ha Lenovo Thinkpad T14 G2 Üzleti "Golyóálló" Laptop 14" -50% i7-1185G7 4Mag 32GB /512GB FHD IPS
- Eladó Nitro Venture TLS Snowboard Bakancs 46-os
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest