Új hozzászólás Aktív témák

  • bobalazs

    nagyúr

    LOGOUT blog

    Most ez mi?

    Kedves Ügyfelünk!

    Kitöltötte weboldalunkon a termék javítása űrlapot, azonban mivel az átvételtől számított 30 napon belül van, lehetősége van igénybe venni a 30 napos termék-visszaküldés szolgáltatásunkat, amelynek keretein belül pénzvisszafizetést, valamint vásárlási utalványt választhat visszatérítési módként.
    A termék beérkezése után visszárukezelési osztályunk elbírálja a visszaküldési feltételeit, és amennyiben a visszaküldött termék eleget tesz azoknak, elkészül a sztornószámla.

    Amennyiben Ön sérült/gyári hibás/hiányos tartozékkal rendelkező terméket kapott, akkor a következő teendői vannak:

    1. Kérjük töltse ki a http://www.emag.hu/info/form/aruvisszakuldesi-jog címen elérhető Termék-visszaküldési űrlapot.
    2. A kitöltött űrlapot két munkanapon belül kollégáink elfogadják és megrendelik a futárszolgálati partnerünktől a termék elszállítását, amely néhány munkanapon belül megtörténik. Erről a lépésről e-mailben fogjuk tájékoztatni.
    3. Ha a termék visszaérkezett hozzánk, úgy a rendelését töröljük, a vételárat pedig felszabadítjuk. Erről szintén e-mailben fogjuk értesíteni.

    Kérjük a terméket, lehetőleg eredeti dobozába csomagolja vissza, elkerülve a szállítás közbeni további sérüléseket.

    Mi ez hogy nincs hibás terméknél csere? Miért áruvisszatérítés van csak (pénzvisszaadás)
    Kedvezményes áron vettem a terméket nem akarom a pénzt visszakapni, csereterméket akarok! :O

    Termék garanciális javítása űrlapot töltöttem még múlt héten erre kaptam ma ezt a választ.


    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák