-
IT café
Témaösszefoglaló
Új hozzászólás Aktív témák
-
Diopapa
addikt
Mind1, nekem ez a marketdump jó, könnyű összedobni hozzá a parsert meg ami elküldi a saját sql adatbázisba.. De hogy akkor már a rendszer nevét nem tudta külön venni az állomástól, száradjon le a keze
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
Alapvetően market, de szeretnék a rendszerekről plusz infót is betenni. Egyrészt lehetne beleírni szubjektív dolgokat, plusz távolságokat stb... Ami csak eszembe jut. De először a piaccal kezdeném. Nekem a lényeg pl hogy ne tudják kihúzni alólam az adatbázist.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
duvi
nagyúr
A HUD változott egy kicsit. Mást én se láttam benne. Persze nem biztos, hogy a bemutatón minden újdonságot láthattunk. Nagyon szigorúan zárolnak minden más anyagot a végleges játékból. Videók se nagyon kerülnek fel a teljes univerzumról, bányászatról, salvageről ... Közben szép lassan ballagunk az év vége felé.
-
Diopapa
addikt
Frontierben volt több is egy rendszerben. Kérdés mennyire tartják, mert akkor másképp kell megoldanom. Pl a Sol rendszerben volt vagy 10 űrállomás meg legalább ennyi kikötő az bolygókon.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Diopapa
addikt
Nem tudtam, de tök jó. Végül is nem gond az azonos állomás név sem, csak egy rendszerben le legyen ugyan olyan. De ofc jobb lenne a különböző.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
Malachi
addikt
úgysem lesz 400 milliárd állomás, gondolom. valahogy úgy képzeltem, hogy rengeteg rendszer üres lesz már az első körben is, ahol csak bányászni lehet, vagy körbenézni, artifactokat keresni, ilyesmi. mondjuk az utolsó hírlevélben írták, hogy lesz mobil űrállomás, az a kerek gömb.
az érdekes még, hogy az ugrásoknál ha jól sejtem a navigációs bójákra ugrunk, ott lépünk ki hipertérből. de az ismeretlen rendszerekben nem lesznek ilyen bóják, pl. meg amit NAGYON várok, az első kapcsolatfelvételt, az állati nagy lesz. gondolom pár hónapja megy majd a játék már, vagy ki tudja mennyit várnak vele... de a helyükben nem jelenteném be előre, hogy "mostantól idegen faj is van". jó lenne véletlenül belefutni valakinek, aki aztán leadná a drótot, hogy melyik rendszerben látott valamit, vagy ilyesmi.
á, rengeteg lehetőség van ebben és örülök neki, hogy nem kész helyzetbe dobnak bele, hanem apránként lehet majd felfedezni a galaxist és úgy adagolják az újdonságokat. jó lesz!
-
Diopapa
addikt
Hát de több száz / ezer / millió állomás ki kellene hogy átlagolja egymást. Ami nagyon furcsa, hogy a 95%-a kreditre ugyan annyi mint a táblázatban, csak néhány adat más.
Citizen Diopapa / Commander Diopapa "SC csomag olyan, mint a barackfa, unokáidnak veszed - .tnm / De pálinkát nemlehet főzni belűle - *SkyS1gn"
-
duvi
nagyúr
Mint a legtöbb dolognak, ennek is van jó és rossz oldala. A profi guildezés valószínűleg megölné a játék egy részét és a kis guildek, solo játékosok látnák kárát. Viszont a jelenlegi friend listet még csiszolni kéne szerintem. Pl. ha túl messze vagyunk egymástól (pedig most csak egy kis bubiban röpködünk), akkor nem tudunk a játékon belül egymásnak üzenetet küldeni a chat funkcióval (vagy csak én nem jöttem rá, hogy kell )
(#1394) Bibgr0
A karakterünket is törölni fogják? Akkor mindenkinek újra kell igényelni a karakter nevét a jó kis számsor helyett ?[ Szerkesztve ]
-
veterán
Szövetség volt, van, lesz, ez ellen nem tudnak mit tenni. Ha azt mondom beállok egy állomás köré 50 haverommal egy-egy anakondával, akkor beálltam. Azt mondom az enyém, és lelövök mindenkit aki elhalad, mások meg feltakarítják. Megtehetem? Várhatóan. Csak kellően nagy méretűnek kell lenni, hogy kihasználják a kiskapukat, lehetőségeket, stb. Ha lehet majd emberek között közvetlen kereskedni, akkor pláne. Már az első szöveges mud-okban is voltak klánok, amikor még a net is gyerekcipőben járt. Hacsak nem limitálják az emberek szabadságát, akkor márpedig itt lesz nagy klán, erőltetés, aztán meg mindenki mehet solo-ba akinek nem tetszik. Megakadályozni nem fogják tudni, ahogy azt sem hogy az Elite-nél 100x nagyobb projekteket is meghack-eltek már, max próbálhatják kordában tartani. Persze ez akkor igaz, ha elég sokan fognak játszani. Ez nem 10-50 ezer főnél jön még feltétlen elő, hanem több százezres vagy milliós táborban.
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Terrorista
senior tag
Nem kell Anaconda ahhoz, hogy kilőjenek bárkit. Sőt, a kisebb hajók szerintem alkalmasabbak small gang pvpre mint a nagy "dögök". Tény, hogy az első nap nem lesz akkora agresszió, de ez egy hosszú távú játék lesz...
Valaki fentebb írta, hogy milyen jó lesz majd T9-ekkel befolyásolni a gazdaságot pár rendszeren belül. Összefogni, közösen kereskedni stb. Erre majd jönnek olyan válaszok, hogy milyen jó lesz ezeket a konvojokat levadászni, szállítmányokat zsákmányolni, rabolni és fosztogatni.
Az emberi faj genetikailag a csoportok és közösségek "építésére van kódolva". Nem lehet kizárni sehogy azt, hogy bizonyos érdekek köré ne sorakozzanak fel tucatjával az emberek. És ennek ellen menni szerintem nem túl jó. Klánok (vagy hívjuk őket cégeknek, szövetségnek) szerintem kellenek egy ilyen mmoba.
Ehhez nem fog kelleni majd semmilyen guild management, se semmi. Elég lesz egy tag-et tenni a név elé, meg felmenni egy TS-re és kész.
Amúgy meg isten óvjon meg minket a GOONSWARM-tól!
#Diopapa
EVE-ből kiindulva nem a haszonért vadásszuk / vadásszák a playereket, hanem mert megtehetik.
Meg a töménytelen adrenalin miatt amit a PvP-s közben a kap az ember. Jó érzés, na.[ Szerkesztve ]
-
Terrorista
senior tag
A szúnyoginváziót nem lehet egy flakon chematoxal megoldani.
Viccet félretéve, az hogy npc-ket milyen könnyen lehet kilőni, nem lesz egyenlő azzal, amikor 20-25 ember tekereg körülötted és mind a Te hajód lövi. Lehet, hogy kinyírsz majd 2-3 hajót, de a végén Te húzod a rövidebbet. Tudod, sok lúd, disznót győz...
EVE-ből kiindulva erre is lehet majd számítani. Lesznek mondjuk 30-40-en és elindulnak valamerre vagy épp kempelnek egy rendszerben. Akivel találkoznak azt lövik. Az ilyeneknek vannak felderítőik, figyelik a szomszédos rendszereket és leadják a drótot ha valami zsíros közeledik, vagy épp egy másik csapat keres balhét.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Tehát opcionális lesz, és csak azok fogják használni, akik alapvetően csak "közösségi élmény light"-ot akarnak Ebből fakadóan lesznek vadászó flották, akik épp egymásra is vadásznak Tehát megintcsak várhatóan úgyis lesznek klánok, csak ha VérIstván úgy érzi csak ő csesztethet másokat, őt ne csesztessék az erősek, le tudja őket tiltani.
Dio: noha nem vagyok egy pvp-s alkat, tény hogy sokat tesz az izgalmakhoz és a "félelmetes világűr" érzéshez, ha nem tudod annyira biztonságban érezni magad. Persze harcolni kell azellen hogy csupán egyetlen monopólium legyen, de több ilyenből lesznek a Battle of B-R5RB-szerű csaták
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
duvi
nagyúr
Persze, volt elég pénz a biztosításra . Ennyi játék után, még párszor eljátszhatnám ezt a produkciót, akkor se lenne gond. Szándékosan gyűjtök még zsetont, hogy ha a béta 2-ben kapnánk még egy nagyobb (drágább) hajót, akkor megtudjam venni. Na meg a harcok során se legyen gond a sok rakéta használat. Percek alatt el lehet lövöldözni 100.000 CR raksit
Menthirist
Az a baj, ha hotas mellett billentyűzetre tesszük az utánégetőt, az harc közben lehetetlenné teszi a gyors manőverezést. -
Nosam
aktív tag
Bocs elnéztem, akkor nem erre gondolt:
Tkondor. A vector célkereszt mutatja a helyzetét a kijelölt hajónak, megmondták a fejlesztők olvastam, hogy nem akarták azt, hogy egy nyíl mutassa a fenti hud-on merre forduljon az ember, azt mondják, és szerintem igazuk van, hogy így kicsit nehezebb és színesebb a harc.
-
-
duvi
nagyúr
Köszi! Ezek szerint már több kilométeres távolságból megadhatom a pontos célpontot az ellenséges hajón? Ez elég durva! Hiába van valakinek nagyobb, erősebb fegyverzetű hajója, ha egy Sidewinder egy sorozattal megbéníthatja a hajtóművet, vagy kilőheti a létfenntartó rendszert
[ Szerkesztve ]
-
veterán
-
veterán
Ameddig nem látom mögötte azt a szintű low persistence technológiát (hardveresen és szoftveresen), mint ami az OR mögött van, én ezt így nem jelenteném ki... pláne hogy elvileg mobiltól pc-ig mindenre jó lesz, azaz szerintem pont hogy nem. De majd ha jönnek tesztek, meglátjuk. Gondolom azért ha Carmack-ék szívnak azzal, hogy kellően alacsony legyen a késleltetés, és egy hozzá hasonló név + egy facebook méretű cég próbálja elérni hogy megfelelő legyen a driver és szoftver, akkor nem Totemék fogják hónapok alatt lefejleszteni ugyanazt.
Illetve az a 90 fokos FOV az nem sok, pláne hogy a DK2 100 (amúgy 110) fokosát is megszólják páran hogy lehetne nagyobb.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Na akkor lássuk csak...
"Kezdjük ott, hogy az oculus hardware szinten nulla azaz nulla teljesítményt képes egyenlőre felmutatni"
Ezt nem igazán tudom hova tenni, hisz ugyanúgy a kijelző mellett szenzorokkal rendelkezik, akár csak a Totem. De vegyük sorjában:Totem: fullHD 75Hz... OR DK2: note3 féle fullhd 75Hz, kereskedelmi verzió 99% hogy a note 4 tuningolt kijelzőjét kapja, tehát 2560x1440 (960x1080 per szem helyett 1280x1440 per szem), mindezt 90 Hz mellett. Tehát a kijelző már egész biztosan erősebb lesz annál, mint amit a Totem ajánl perpill. Van viszont egy apróság: az Oculusnak friss ropogós szerződése van a Samsunggal, hogy a szoftverért cserébe csemegézhetnek a legújabb Samsung kijelzőtechnológiákban. A Samu pedig nem csak hogy a világ egyik, ha nem a legnagyobb kijelzőgyártója, de az egyik legnagyobb kutatója is. Tudod elég jó dolog, ha egy füttyszavadra saját képernyőt készíthetsz, olyat amilyet akarsz, meglehetős engedménnyel. Cserébe Carmackék pl a GearVR-hoz módosították annyira az androidot, hogy egy mobiltelefonnal is igencsak korrekt hatást és teljesítményt érhessenek el. A fov márpedig fontos, mert ahogy te sem látsz a szemed sarkában élesen, úgy ebben sem (elvégre a lencse a látóteredet fedi be a képpel), viszont ha kisebb a fov, olyan érzés mintha vaskos keretes szemüvegben járkálnál, egyszerűen túl hamar "vége van" a képnek. Szóval annak ellenére hogy nem látod pontosan az életben sem, hogy mi van a perifériás látásod sarkában, mégis érzékeled ha onnan jön valami homályos akármi, hamarabb mint kisebb fov esetén. Tehát fontos.
Szóval a kijelző terén erős előny az OR oldalán már a közeljövőben is, nem még hogy hosszabb távon...
Szenzorok: az OR-ben és a Totemben is van giroszkóp, gyorsulásmérő, magnetométer. Ebben tehát megegyeznek. A Totemben van két kamera is elől, amivel részben "ki lehet látni" a szemüvegből (kérdés milyen "élmény"), másrészt ezt használják térbeli pozícionáláshoz (kérdés milyen pontossággal). A dedikált hardveres distortion számítás szép dolog, kérdés mennyire hasznos egy olyan világban, ahol félévenként nő és nő a hardverek teljesítménye, míg én nem szándékozok félévente gyorsabb "szemüveget" venni. Tipikus ökölszabály: ha rugalmasság kell, oda szoftver kell, nem hardveres beégetés (mégha fpga-t is használnak). Mert ugyan a hardver MOST lehet hogy gyorsabban végez, de holnap már lehet hogy nem. Évről évre tflopsokat ugranak a vga-k, mobil területen is duplázódnak. Emellett ha fejlettebb lesz a szoftver, másra akarják használni vagy máshogy, stb, akkor a szoftveres módot egyszerűbb manipulálni. Az FPGA nagyon gyorsan tud bizonyos számításokat elvégezni, de ezzel csak limitált előnyöket lehet szerezni egy szint felett...
Nagyon örülök hogy ennyire hardver párti vagy, csak egyetlen dolgot kell hogy a figyelmedbe ajánljak: a hardver annyira képes, amennyire a szoftver. Lehet a leggyorsabb, legnagyobb felbontású és legerősebb hardvered, ha a szoftveres körítés gyenge. Elvégre amit látsz, azt szoftver hozza létre, amit cselekszel, azt szoftver dolgozza fel. Nagyon elbagatelizálod a helyzetet, de a latency 90%-ban a szoftveren múlik, nem a hardveren. A DK2 amoled kijelzője is már 1-2 msec alatt képes kirajzolni a képet (Akárcsak a totemé), a kiloherz-es tartományban üzemelő szenzoroknak is csak 0.5-1 msec kell... A driver viszont ettől még 3 frame-et fog pufferelni, ami 75 Hz-es képfrissítés esetén 40 msec késleltetés ideális esetben (tehát hogy tud is ennyivel számolni a gép), csak a driverben (ha az OR consumerbe tényleg 90 Hz-es panel kerül, az máris csak 33msec 40 helyett). Ezen kívül még ott van a HMD api, és maga a program. Az hogy a hardveres distortion számítás nyer 1-2 msec-et az OR-hez képest, nem számít sokat, ha az api miatt viszont veszít 5-öt. Mert lássuk be, hardveres distortion támogatást az OR is beletehet, míg Carmack és Abrash szintű fejlesztőt nem lehet bármelyik szögről leakasztani. Szóval a késleltetés nagyságrendekkel inkább szoftveres kérdés mint hardveres, és itt el lehet gondolkodni, ki fog tudni inkább nyomást kifejteni az amd-re, nvidia-ra vagy microsoftra, hogy olyan driver környezetet biztosítsanak, ami a vr-hoz kell. Egy kis kanadai cég, vagy egy olyan milliárdos cég mint a Facebook, olyan szakemberekkel az élen mint Abrash és Carmack.Szóval szoftver téren is az OR-t mondanám így első blikkre esélyesebbnek.
Maradt a kamera mint különbség. Biztos hasznos, ha az utcán akarod használni és nem akarsz felbukni / valami augmented reality appot akarsz használni (telefonról, milyen szép is ahogy egy nagy hdmi és usb kábel húzódik a szemüvegből a telefonodba). Számomra a VR egy személyes élmény. Otthon, nyugalomban, a székemen ülve joy-al, egérrel vagy gamepaddal beleveszni egy világba TELJESEN. Ezt pedig megtöri ha kilátok a valós világba, ergo számomra nem jelent semmit a megléte, abban látom csak előnyét hogy felhasználják a térbeli pozícionáláshoz (ismét kiemelve hogy meglátjuk milyen pontossággal, pláne nagy sebességű elfordulásoknál). A hardveres gyorsítás erre kell, arra elmegy a felépített hardver-erőforrás, hogy a kamera képét feldolgozza és tudja hogy térben merre volt a mozgás. Külső kamera esetén ugye csak egy pár pöttyöt figyel, ezek között elképesztően gyorsan lehet teret számolni, tehát ugyan csak egy kúp alakzaton belül lát a kamera, viszont ott gyakorlatilag ugyanolyan gyorsan ahogy a hardveres gyorsítású csodakamerás. Megintcsak a különböző elképzelések, az OR-t nem arra tervezték hogy az emberek tucat métereket tegyenek meg vele, legalábbis az elsőt biztosan nem. Viszont az OR esetén is igyekeznek integrálni a térbeli érzékelést magába a készülékbe, csak tudtommal nem kamera alapon, ami így gyorsabb lehet mint a kamerás, és ugyanúgy nem követelne külső kamerát, de ezt még nem tudni hogy bele fog-e férni az első OR consumer verzióba...
A fülhallgató dolog megint szoftveres kérdés. Ugyanis a szoftvernek kell gyorsan és megfelelően a hangot létrehoznia, arról nem is beszélve hogy füldugós fülessel elég vicces dolog térérzetet reklámozni.
Az hogy mondogatják hogy visszafele mennyire kompatibilis, megint vicces téma, ugyanis ha csak egy képet renderel a játék, abból ugyan nem lesz sztereoszkopikus 2 félkép. Annyira tudják csak megoldani, ahogy a jelenlegi játékoknál is megoldották OR esetén, de ez messze nem hoz tökéletes hatást, csak akkor, ha a játékot direkt erre felkészítve hozzák létre. Tehát a minőségi VR a későbbi játékokra igaz, nem az előzőekre, akármit is mondjanak. Ezen kívül a videóban csak az hangzott el, ami az Oculus videójában is... Hogy mennyi helyen lehet felhasználni, mekkorák a lehetőségek, stb...
Amiről pedig még nem beszéltünk, az az ár és a piac. Luckey-ék többször elmondták: nekik elsősorban azért volt jó a Facebook általi felvásárlás, mert egyrészt így hirtelen rengeteg kutatási pénzük lett. Annyi prototípust gyárthattak amennyit akartak, annyit kísérleteznek amennyit akarnak, hogy megtalálják a legjobb megoldásokat. A másik, hogy a terméket nem kell akkora felárral árusítani, hogy ebből fussa a későbbi kutatásokra. Ahhoz hogy újabb két-három évig tudják kutatni a következő generációt, plusz fizessék az egyéb költségeket, 500 dollár körül kellett volna árulni, ahogy a Totem-nél is már csak az 500 dolcsis pakkok elérhetőek. Az OR esetén megtehetik hogy akár bekerülési áron adják (legalábbis ezt tervezik), tehát ha 200 dollárba fog kerülni a hardver, akkor ennyiért fogják adni. Megtehetik, mert a kutatási és egyéb költségeket a reklám a facebooknak sokszorosan visszahozza, pláne a saját platformjukon, amit milliárdnyian használnak...
A további indokuk volt, hogy ilyen terméket világ szinten teríteni kis cég nem tud. Ha odaállsz egy gyártóhoz hogy gyártsanak x kijelzőt, hátrébb fognak kezelni, mintha odaállít egy milliárdos cég, hogy adjatok nekem 2x annyit. Világszinten megszervezni egy ilyen terítést nem egyszerű feladat, arról nem is beszélve hogy lokális központok kellenek. Pl ha az Oculusnak lenne (a terméknél majd lesz, köszönhetően a facebooknak) Európán belül lokális központja, máris nem kellene vámot fizetni. Egy akkora cégnek, mint a Facebook, elér a keze a világ minden pontjára, és megvan hozzá a pénze is. Egy kis kanadai cég nem fog tudni csak úgy leakasztani a szögről megfelelő világméretű gyártókapacitást, raktározási kapacitást, stb. Márpedig ezt várhatóan nem 10 ezer ember fogja venni, de nem is 50 ezer. Ez alsóhangon sokszáz ezer, sőt milliós eladott darabszámban várható. Ennyit egy kisebb cég akkor sem tud legyártatni, ha még meg is lenne a pénze arra, hogy legyártassa.Szóval a kijelző, a szoftver, a cégméret/befolyás és az ár az Oculus mellett áll, és sokkal több pénzt és energiát öltek a kutatásba is gyanítom (elvégre hamarabb kezdték, sokkal több pénzből, és Carmack is ott volt a kezdetektől, tehát a szoftveres szakértőgárda sem volt gyenge). Ehhez képest a Totem, noha impresszív adatok szerint, még nem mutatott semmit hogy ezeken a területeken hogy vetélkedne. Ami előnye van, azt gyorsan elvesztheti, ha az OR is beletesz egy belső térérzékelést, vagy dedikált distortion számítást (bár gondolom megvitatták és elvetették, kétlem hogy eszükbe se jutott volna, elvégre azt leszámítva hogy a szoftveres oldalon nagy koponyák állnak, tele vannak jó elektromérnökökkel, elhiheted...)
De főként: a Totemről még SEMMIT nem tudunk, csak adatokat, de te már leszögezted hogy mindenben agyonveri a szerencsétlen OR-t
Összegezve: érdekes terméknek tűnik ADATOK alapján, szépen tudnak róla már most is beszélni, de egyrészt még semmi próbálhatót (nem még hogy sokezer emberes tesztcsoportot) nem láttunk, másrészt számos olyan aspektusa is van a témának, ami egyszerűen nem kis cégnek való. Ha pedig nem vásárolja fel őket is valaki, akkor ez így ebben a formában nem győzött meg, és pláne nem gondolom hogy mostantól az Oculus Rift a földbe lenne taposva ettől a cucctól. Jóval később kezdték el, ilyenkor könnyű technikailag látszólag fejlettebbet mondani meg ígérni, de egyrészt amire ebből tényleges termék lehet, az még bőven idő, másrészt a hardver csak egy elem a sok közül. Az OR pedig több pénzzel és több emberrel tud dolgozni azokon a problémákon, amivel a Totem kezdőként lehet hogy még nem is szembesült.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
de mi ez a seggberúgta? hol? mi? mivel? mintha már lenne kiadva bármilyen termékük is a tömegeknek, akár dev verzióban is (áprilisra ígérik hogy kiadják a dev verziót, addigra pedig már az OR consumer is lassan kijön). Akkor már inkább a morpheus... nagyobb tapasztalat is áll mögötte (a sony már évtizedek óta építget hmd-ket), és pénze is van kiadni világszinten... ez az, amire képtelen jelenleg a Vrvana Inc.
felőlem pedig adhatják 100%-os haszon mellett is, ha 250 dollárért kapom meg, ellentétben a konkurencia 350-400-500 dolláros cuccaihoz képest Azt viszont ugye észrevetted, hogy amint kijött az OR DK1 300 dolláros áron, máris nem 1000 dollárban gondolkodott a sony sem, mint ahogy az előző szemüvegével tette.
Na mindegy, belátod vagy sem, elhiszed vagy sem, ezek a tények, csak utána kell olvasnod. Ezzel az "ezer dologgal tudnálak cáfolni, de lusta vagyok" dologgal meg nem megyek semmire.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
Az a sok tekintet az kb kimerül ebben, hogy nem 360 fok, ami belső érzékelővel egycsapásra meg is lenne oldva. Ezen kívül száz másik helyen viszont fényévnyi ugrás a dk1-hez képest is, és ezt ígérik a consumer és dk2 között is.
Az oculus 2,5 millió dollárt kapott kickstarterből, és személy szerint már azon is meglepődnék, ha a kanadaiaknak ennyi sikerülne. Gyártást pedig annyira tudták megkezdeni, hogy egyrészt csúszott kemény hónapokat, másrészt mocskosul kis adagokban (értsd pár száz darab havonta) tudták kiadogatni. hol van ez a havi 50 ezertől szerinted? erről beszélek...
Az oculus szintén kicsi VOLT. Nem is tudtak csak 75 ezret leszállítani dk1 és dk2-ből együtt, valagnyi pénzzel a hátuk mögött. Ez édeskevés a globális piachoz.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
nem alapvetően a szoftver (tehát az API), hanem a kalibrálás a gáz még. még nincs meg rá a célapp, amivel egyszerű kalibrálni hogy pontosan merre is nézel, stb (ez amúgy a Totemnél is probléma lesz). Illetve sok probléma van abból, hogy egy adott programba csak ráheggesztik mondjuk vorpx-el, ahol a fej mozgására rákötik az egérkurzor mozgását (gondolhatod mennyire jó megoldás), stb. Amik ténylegesen támogatják, azok nagyon jól csinálják.
Én olyan hatást várok majd, mint amit ők tapasztaltak pl 3:27-nél, pedig ők sok videót készítettek dk1-el játszott játékokról (tehát sokat használták az első generációt)
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
veterán
-
veterán
az a 350k várhatóan... de azzal remélem tisztában vagy hogy az semmire nem lesz elég, ide tízmilliós összegek kellenek. az a 350k kb a szükséges pénz hitelének az első pár törlesztőrészletre elég, vagy meggyőzni pár befektetőt hogy fektessenek be milliókat, bár utóbbihoz kissé kezd már sok lenni hasonló "lenyúlás" a kickstarteren. Onnantól hogy bejött valakinek, mindenki flappy bird-öt, potato salad-ot vagy vr szemüveget akar gyártani.
A kínaiak cucca meg ugyanolyan "gyorsan nyúljuk gyorsan" dolog(ráadásul a szokásos kínai gagyinak tűnik (sima wireless kapcsolat? na az elöli a latency-t)).
Az AntVR-nak 681 backere volt (az OR-nek majdnem 10 ezer), pedig mennyivel olcsóbban adták mint ezt a Totemet. Az is most amíg aludtam (tehát kb 6 óra alatt) a 495 dolláros csomagból egyet sem (!, maradt 22 backeren) adott el, és kb 5000 dollár jött be, pedig a általában ezeknél a kickstarter projekteknél az első pár nap a legfontosabb, utána a vége felé már lelassul a fizetőkedv. Összehasonlításképp az Oculus Riftből az elején percenként (!) adtak el 4-5 darabot (első 24 óra alatt a 250 ezres kért összegből 750 ezer jött be), és így lett meg végül a 2.5 millió dollár (6959 olyan backerrel, aki 275 dollár felett fizetett). Jelenleg ez Totem esetén (igaz 3 nap alatt, tehát még észrevehetik) 224 fő.Azzal nehezítették meg a dolgukat, hogy 2 évvel azután próbálkoznak, hogy már a csapból is vr folyik a különböző cégek megoldásai miatt. Tehát most nem az van, hogy hopp, itt egy szemüveg, ami jó ötlet, hanem hogy na még egy VR a nagyon ismert (mivel rengeteg rendezvényen mutatták be) Oculus Rift, a Sony Morpheusa (a Sony pedig nagy nevű és tapasztalatú cég HMD-k terén) és még tucatnyi kisebb kickstarteres vr headset között, mint pl az AntVr vagy az Avegant Glyph, ami btw szintén 1 nap alatt behozta a szükséges összeget. Szóval nehéz sokadikként egy újabb szemüveget tolni (bár ez a kickstarter, ezen hülyeségekre is összedobják a pénzt (lásd potato salad) úgy, hogy csak pár extra ötlet van a többihez képest (itt konkrétan kettő, a kamera és a hardveres distortion). Az emberek fejében már az van, hogy fognak OR-t vagy Morpheust venni, pár lelkes ember kiszórogatta még egyebekre a pénzét, de van egy limit, amit egy még alig létező piac (mint a vr ma) el tud tartani.
Szóval várhatóan meglesz a 350k-juk (ráadásul kanadai dollár, ami kb 10%-al gyengébb mint az usd), mert az nem olyan sok hardveres kicksterterek között, és általában meg is szokott lenni, de nem várok milliós befolyt összegeket és sokezer olyan backert, aki a szemüvegért fizetett.
[ Szerkesztve ]
Star Citizen FAQ http://starcitizen.hu/star-citizen-faq-az-ujaknak/ (Mielőtt kérdeznél)
-
Nosam
aktív tag
Egyébként azon is csodálkozom, hogy nem valami flexibilis amoled kijelzővel kezdtek neki ennek a VR dolognak.
És akkor nem 100 hanem már akár 180 fokot is tudna.
-
veterán
-
Szőrös
veterán
Azt írta több hajó , azt nem hogy mindegyik repülhető is , szóval igaza van.
Az hogy a kis kockában repülsz egy dolog de az hogy az SC féle zűrepkedés fizikája neki jobban tetszik mint az Elite-s az szubjektív. Nekem mindkettő bejön.https://starcitizen.hu ha tudni akarod mi újság az univerzumban
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban tilos az üzleti célú hirdetés!
RÉSZLETES, FOLYAMATOSAN
FRISSÜLŐ FAQ
AZ ÚJ JÁTÉKOSOKNAK
Ha szeretnél felkerülni a PH játékoslistára, küldj egy privát üzenetet duvinak, az alábbi formában:
PH név – játékbeli név - platform
- Bemutató Elite Dangerous: Beyond – Chapter 1
- Bemutató Elite Dangerous: Horizons bemutató (Xbox One)
- Teszt Elite: Dangerous teszt (Xbox One)
- Hír Jövő év elején jön az Elite: Dangerous - Odyssey
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous 2.4 The Return
- Hír Megjelenési dátumot kapott az Elite: Dangerous PS4-es kiadása
- Hír PlayStation 4-re is megjelenik az Elite: Dangerous
- Hír GC 2016 - Komoly bővítést kap az Elite Dangerous (PC, XO)
- Hír Elite: Dangerous - Steamre költözhet az, aki a fejlesztőktől vette meg a játékot
- Üzletből, garanciával, Macbook Air Retina 13" 2020, 8GBRAM 256GB SSD magyar bill
- Lenovo ThinkStation P330 Workstation: 3D tervezésre (CAD), videó vágásra, animációk készítésére(DCC)
- ASUS ROG STRIX RTX 3070 8GB
- Eladó ASUS ROG STRIX SCAR II GL704G kishibás gamer notebook
- ÚJ! // ÁR ALATT! // Edifier S3000 MK II // Muziker garancia
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs